-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Balupapa
senior tag
válasz
DeFranco #77690 üzenetére
na ez mondjuk igaz, 2007ben még nem tartott ott a mobil....sokáig ugye az iphone meg nem is volt hasznalhato offline navigaciora
szerk: ph teszt: vissza szivom
tényleg jópofa
én mondjuk évekkel ezelőtt megvettem az igo hun-t a szifonra 3xxxft-ért, már a sokadik telefonomon fut, orok frissites stb
nagyon bevált.
[ Szerkesztve ]
_-=*WheelWhores*=-_
-
#10726912
törölt tag
válasz
DeFranco #77753 üzenetére
HE?
Mi lenne ha hanyagolnál az
idiótanem minősítem inkább szélsőségeiddel???
Mi bajod a használt gumikkal? Szerinted az összes használt gumi kuka és csak kuka állapotút lehet venni? (nem csak TE tudsz ostobán reagálni. b+ha már trollkodásról van szó...) Mi bajod az egyszerre egy pár új gumi vásárlásával?
Ki mondta, hogy egy kis dudor nem számít? Elárulom: TE! Most...
Mentsruációs görcseid ellen szedj gyógyszert. Ne ide írogass!
Ha lehet, hanyagolj a megnyilvánulásaidtól. Köszönöm. Inkább írd le (a kérdezőnek), hogy Te csak új gumit vennél, a használtban nem bízol. MERT.
b+ -
-
-v-
addikt
válasz
DeFranco #77789 üzenetére
Na még mindig oda akarod hordani az autót szervzelni?
Ha picit van túltöltve no para ... ha _nagyon_ túltöltik az gáz, de olyat ott biztos nem csináltak, szóval szard le
- focus 1-nél 7.5 deci van a min. és max. között, szóval eszerint nézd a mennyivel van túltöltve dolgot (1-2 deci az nem számít)
[ Szerkesztve ]
-
Dany007
veterán
válasz
DeFranco #78246 üzenetére
Szerintem attól is függ, hogy hány évest veszel. Nyilván nem fogsz ennyiért 7-8 éveset kapni, az világos. De 98-as a legrégebbi Fóka, amit a hahu-n találtam így hirtelen. Az meg már simán megvan 16 éves!
97' és 2001 között talált közel 200db fókát (normál állapotút), melyből 140db volt 700k alatti összeg. Nem hinném, hogy mindegyik egy rakás hulladék, bontószökevény darab lenne.Szerk.: hülyén kerestem rá, van egyszerűbb megoldás is.
No a lényeg, hogy 1997 és 2005 között találtam Focus-t 700 ezer forintos határig. Összesen 191db-ot talált a hahu. Normál állapotot és érvény magyar papírt állítottam be a keresésnél. Mindez 700k-ig. Ebből a közel 200db-ból csak találni egy tényleg jó állapotú nem roncshalmaz Focus-t, szerintem.
[ Szerkesztve ]
-
Dany007
veterán
válasz
DeFranco #78249 üzenetére
Ez azért csúnya általánosítás.
Nem mondom, hogy nincs igazad, mert tapasztaltabb vagy, ez tény.
De rengeteg 10+ éves autó szaladgál az utakon és nem mindegyik bontószökevény, nem mindegyik hulladék műszaki állapotú stb...
Nyilván minőség alatt én sem azt értem, amelyiket már csak a biblia tartja egyben. Persze, nem lehet elvárni gyári kinézetű üléshuzatot... de attól még ha karban van tartva, műszakilag rendben lehet. Abban is igazad van, hogy kevesebb rá az esély, mint egy újabb típusnál. Nyilvánvaló. A kérdés ennek a mértéke.Ott van például Munez A/4-ese. Beülsz a bőrülésekre és meg nem mondod, hogy egy 14-15 éves autóban ülsz! De ugyanígy a motortérben is ezt mondod, mert kb enni lehet a morról.
És ez csak egy hirtelen kiragadott példa, mert őt "ismerjük". De mégiscsak egy jócskán 10+ éves autóról beszélünk.
No én csak ezért mondom, hogy nem szabad ilyen hirtelen egyből leírni ezeket a régebbi autókat. És ha már van egy 200-as halmaz (a Focusnál 700k-ig) akkor abból már jóval nagyobb esély van kifogni egy jót. -
Dany007
veterán
válasz
DeFranco #78253 üzenetére
" Munez nyomtatópapírja mikor volt 600-700k?"
Nem 6-700k hanem 1milla. Kategoriajaban viszont ugyanaz az aranya.
Muneznak nem Fokaja van, hanem Audi a4-ese. Nem egy kategoria egy Focusszal. Ezert van eleve magasabb ara.Nekem is csak maganvelemenyem, nem veszunk ossze ezen
Szerintem lehetne jo fokat 700-bol kapni csak kicsit "jobban kell keresni", mintha lenne ra 1,5 millad.
@Munez:
Bocs, hogy mindig teged hozlak fel peldanak. De ide nagyon illett.
-
-
Kornel
veterán
válasz
DeFranco #78281 üzenetére
abszolut igazad van.
sokszor és sok kocsit néztem már, számomra a használt autó vásárlás rémálom.
nekem a jó kocsi azt jelenti, hogy hibátlan műszakilag, ahogy neked is, engem is idegesít minden nem odaillő hang, stb., amit még egy szerelő se vesz észre adott esetben, volt már rá példa, de azért nekem volt igazam
a magyar valóság viszont az, hogy az emberek nem költenek a kocsira, pl. gumit venni luxus, féktárcsa nem baj, ha vállas, a betét is jó még, ha nem a fém ér a fémhez, pedig ezek alap dolgok. csak egy kiragadott példa: új swiftek közül hány százalékba cserélték le időben (45 ezrenként) a váltóolajat magyarországon? szerintem 1/3-ában sem. nincs rá igény, nincs rá pénz, attól még megy, az, hogy 100ezernél megmakkan az amúgy se acélos váltó, az meg nem gond, mert akkor felrakják 800k-ért a HAHU-ra, hátha elmegy az úgy is
saját példa, testvérem keresett kocsi 400 ezerig kb. 4 éve, magasabban voltak az árak, mint most egy egész jó escort lett, a legutolsó szériából, nem füstölt, nem esett szét, váltó is jó volt, stb. erre költött azóta kb. ugyanennyit, de lehet már túl van rajta, és most se tökéletes. az a kocsi akkor volt 12 éves, és nem a romok közül való volt.
szvsz lehet olcsón kocsit venni, de az nem a jót jó áron kategória lesz, mint amit reklámba hirdetnek -
Dany007
veterán
válasz
DeFranco #78281 üzenetére
Az a "gondom" veled, hogy rendszeresen félreérted vagy nem jó helyén értelmezed azt, amiket írok.
Persze lehet az én hibám, mert nem fogalmazok jól, eléggé egyértelműen.
Amit én keresek, az nem az a kategória, amiről itt most a "vita" folyik. Én mocskosul tisztában vagyok vele, hogy annyi pénzért nem lehet patent hibátlan autót kapni. Sőt. Tehát, hogy a ti szavaitokkal fogalmazzak, én nem "jó" autót keresek, hanem másikat. És ez nem ugyanaz a téma, mint amiről itt most vitázunk. Tehát ezt is a helyén kell kezelni, én igyekszem ott kezelni. Te viszont ezt félreértetted.
Nem tartom önigazolásnak, mert én tudom hogy annyiért nem lesz jó autó, csak egy másik.Szerintem, amit itt ti kerestek az kb a gyári új szalon állapot. Igencsak végletekben gondolkoztok, mintha minden csak fekete-fehér lenne. Létezik a zörgés mentes ultra minőségi csúcsalkatrészekkel operáló millió fölötti autó. Meg a trágya. És más nincs is.
Hogy az előttem író fórumtársat idézzem:
"engem is idegesít minden nem odaillő hang, stb., amit még egy szerelő se vesz észre adott esetben, volt már rá példa, de azért nekem volt igazam"
Na most ezt a szintet, ne haragudj de egy milla környéki 7-8-10 éves autónál sem kapod meg. Max a pár éves alacsony futásteljesítménnyel rendelkező és tényleg rendszeresen márkaszervizelt autónál esetleg. És ez - nálam - nem a "jó" kategória hanem a majdnem gyári szalon állapotú autó. De én csak azt mondom, és itt a lényeg, hogy ez a bizonyos kategória és a trágya között, azért még van néhány lépcsőfok. De a ti hozzászólásaitokból nekem úgy jön le, hogy nincs. Érted?
Tehát van ez az állapotú autó amit a fórumtárs leírt, ahol ő olyan problémákat fedez fel, amit még a szerelő se, meg van a trágya. De szerintem e kettő között is van még bőven.És ha már az objektivitásnál tartunk, ha jól emlékszem te se olcsón vetted a Fókát. Durván átnézetve, sokak által szelektálva a nálad megszokott precizitással stb stb .... és ha jól emlékszem utána mégis egy vagon pénzt kellett az autóra költened.
Olvasva a hsz-ed többi részét, újat tényleg nem tudok rá reagálni. Ismét úgy érzem, hogy szerinted kétféle autó létezik. Az egyik a tökéletes: "nagyvonalúan eltekintesz egy kis cöcörgéstől, egy kis kotyogástól, egy kis rángatástól" -ahol ilyenek sincsenek. A másik meg az összes többi = hulladék bontószökevény.
És ez nem objektív, nem valós, mert igenis a kettő között is léteznek fokozatok. Max az számodra nem elfogadható.
Ha már PC-s példáknál tartunk.Én pl csak és kifejezetten Asus és MSI termékeket vagyok hajlandó venni ha arról van szó. És meg sem bírom hallani az olyan márkákat, mint a Sapphire, Gigabyte és főleg az Asrock. Pedig többen bizonyították(!) már nekem, hogy ezek is ugyanolyan jók, hasonlóan megbízhatók, ugyanaz a teljesítmény stb... Én mégse bírnám rávenni magam, hogy ezekből válasszak, akkor se ha 20%-kal olcsóbbak. De. Ettől függetlenül objektív tények tudatában kénytelen vagyok elismerni, hogy igazuk van. Egy Asrock alaplap is van olyan jó és megbízható, mint egy Asus (na persze!
). De tényleg...
Ami pedig engem illet megpróbálom a lehetőségekhez mérten a legjobb megoldást megtalálni. Felhasználom a kapcsolati tőkémet.
Aztán majd meglátjuk mi sül ki belőle. Úgy gondoltam, hogy ebben a nagy káoszban ami a használtautó piacon van jobb ha egy profira bízom a választást.
[ Szerkesztve ]
-
Dany007
veterán
válasz
DeFranco #78302 üzenetére
Én nem a te szavaidat forgatom ki, hanem általánosságban azokról beszélek akik hasonló véleményen vannak, mint te.
Az előbb idéztem a kollega freudi elszólását.Tökéletesen leírja a helyzetet mégha nem is ez volt a szándéka vele.
Nála csak az új tökéletes állapotú gumi létezik, meg a 10 éves...
Olvasd csak vissza, komolyan. Tudom, nem erről vitázunk konkrétan, de szemlélteti mi az amivel nem értek egyet veletek. Abba bele se gondolt, hogy akár egy két nyarat futott jó minőségű gumi is lehet kiváló. Főleg futásteljesítmény függvényében. Plusz gondolom ő se, te se vált évente, kétévente gumit.
Nem én húztam meg a határt. Nem én mondtam, hogy ez alatt szar, afölött már jó az adott autó. Én csak azt mondtam, egyik sem lehetetlen, az esélyek különböznek, de látatlanban egyiket sem lehet biztosra megállapítani.Érted? Tehát ez zavar engem, hogy nem látom, hogy hajlanál arra, hogy vannak köztes állapotok. Hogy nem csak a patent hibátlan autó lehet jó autó, mert olyat csak pár évesben kapni több millió forintért.
Elbeszélünk egymás mellett és ez a legnagyobb gond. Neked is kb az az egy db valós gyakorlati tapasztalatod van, tehát te sem fogtál meg 200 megkímélt 700k-s Focust és próbáltad ki mindet. Ahogy én sem.
De konkrétan nem erre, hanem arra gondoltam, hogy egy ilyen autó értékét nem csak a rossz műszaki állapot csökkentheti! Ezt próbáltam ecsetelni a fentiekben és ez valamiért számotokra elképzelhetetlen.
Egy ilyen autó értékét csökkentheti ha nem sérülésmentes, ha javítva lett valamelyik elem, ha cserélve lett, esetleg újrafújva a lökhárító ha van rajta pár horpadás... de akár az alacsony extrák is vagy épp a nagy motor, magas kilóméter stb... De ez még nem jelenti azt, hogy tuti műszakilag is el lett hanyagolva! Én csak erre célzok, érted? Valószínűleg a többsége tényleg szar, de ez nem egyenlő azzal, hogy az összes.
És nyilvánvaló, hogy a magasabb árkategóriában nagyobb eséllyel találsz műszakilag is korrekt autót, ezt sosem tagadtam. Ahogy azt se, hogy a tárgyalt olcsóbb kategóriában azért ki kell fogni a korrektet. Csupán azt mondtam, hogy nem lehetetlen és nem élből elvetendő. Csak az esély kisebb rá."A kocsimra vagon pénzt költöttem, tény és való, de nem műszaki gondokra. "Szerelésre" "javításra" ennek 10%-a sem ment el, a többi gumiszett, casco, autófelszerelés, meg a rezsi. Ne keverd a dolgokat"
Oké, így már más.
[ Szerkesztve ]
-
tomcsi23
veterán
-
-
hdman
őstag
válasz
DeFranco #78447 üzenetére
Mé' nem szóltál, az csak egy köpés... Mentem volna DeFrancot menteni
Persze, nem is mondtam, hogy jót tesz neki a sok kis rövid út. Azon a kis ezres háromhengeres szívó benzinesen, ami benne van, viszont nem látszik a rideg használatnak még nyoma sem. Garázsban áll mindig, jó hangja van, jól húz, új kora óta most volt pár hete akksi cserélve benne eddig még az is bírta, se nem füstöl se nem dadog, hibátlan.
Corsa betegség: váltókulissza volt benne cserélve, az mindegyiknél para, meg most hallom, hogy nyikorog hátul valami gumi, gondolom szilent, de a fenti használat ellenére motorikusan teljesen patent. Kicsit megtépem a száját 50-60 kilométeren hogy kikormoljam, akkor még ugrik is...
Tudom, szemét vagyok, de nem tudtam kihagyni
[ Szerkesztve ]
Sopron city :)
-
-
-
Dany007
veterán
válasz
DeFranco #78584 üzenetére
Ne bántsátok már szegényt.
Épp ezért kell minél nagyobb dög autót ajánlani neki, nehogy megpusztuljon az első kanyarban. Ha már a LE-ről úgysem lehet lebeszélni.
Amúgy nem olyan ritka jelenség ez... Pár hete felhívott egy nő, hogy adjak árat autódekorációra, mert a fia rallyzik és fel kéne matricázni az autóját. Mondtam, hogy okés, de akkor küldjék át az autót, az elképzelést, méreteket határidőt stb... Azt mondta rendben, de majd csak délután mert a fia még iskolában van.
-
-
lsc
nagyúr
válasz
DeFranco #78616 üzenetére
Amennyiben egy motort fékpadoznak akkor a környéken nincs váltó. Ha beépítve mérik az más, de akkor sem értem mi mivel függ össze.
Mod : Értem, tehát van egy valami konstans és akkor már mindent tudunk. Így azért precíz, így már mindjárt más
.
[ Szerkesztve ]
Az élet kegyetlen .
-
runner 125
nagyúr
válasz
DeFranco #78778 üzenetére
Áh, ez all in one.
Cabrio, pick-up, teherautó, terepjáró, traktor, pótkocsi..
Melack
Tényleg 800k egy ilyen lovaskocsi, mert van rajta 2 trabant ülés meg valamilyen robbanómotor? Nemá.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!