-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
tomiii.
aktív tag
válasz
hobizoli #124394 üzenetére
jaja, au olasz bontós itt a kis faluban alig tudja venni az újabbnál-újabb konténereket, 140K-s emelési díjjal, meg fizetni a Lancia delta HF Integralékat Svájcból és Off-road élményparkot nyitni épített Roverekkel. Egy olasz autó sosem romlik el....
#124397) nyogo83: A láncos motorok nálunk is tartanak 30 éve, szerintem ez túl van egy autó tervezett életkorán
Ha jól rémlik 6 év alatt egyszer láttam egy hozzászólást, ahol valakinek az ismerősének elszakadt. (tényleg)
[ Szerkesztve ]
-
tomiii.
aktív tag
válasz
hobizoli #124549 üzenetére
ITB és weber együtt? ezt nem értem. Miért kell a karbira még egy pillangó? Jöhet privátban is a válasz, de ezt nem vágom. Egyébként az új 45-ös DCOE 100k/db itthon, újonnan.
(#124547) kornelka: Miért? Egy szakadt kispolskinál azért a presztízs nagyobb, akármelyiket is választja.
[ Szerkesztve ]
-
TaaT
veterán
válasz
hobizoli #124549 üzenetére
"ja, aztan reccsen a 20 eves Polo-val, akkor jo esetben kivagjak feszitovagoval, rosszabb esetben berakjak zsakba"
Nem eszik azt olyan forrón
[link] [link]
runner 125: "A magyar használtautó vásárló hülye" sorozatban elég szép dolgokat mesélt a becsnepper hogy mik vannak idehaza.
[ Szerkesztve ]
Give them hell Ukraine!
-
tomiii.
aktív tag
válasz
hobizoli #124554 üzenetére
Okosba olcsón? Hivatalosan a webertől ennyi
Erre gondolhatsz szerintem. Az lenne a célja, hogy nem középen tesped a tengely, ami körül fordul a pillangó, ergo több levegő jut be, de ez kb hangyaf@sznyi. Ha nem az utolsó 10 lóerőt keresi (mondjuk 500 lóerőnél), akkor tök felesleges. Ergo 200K a két weber, beállítod és kész, azért ecu-t meg programozni is kell, tény, hogy jobban belehet lőni, de az se olcsó mulatság.
-
8th
addikt
válasz
hobizoli #124549 üzenetére
Már a 6n1 Polo sem törik szarul ami egy 1994-es kocsi ergo valamikor nyolcvanas évek legvégén kezdhették el tervezni. Azt meg ki nem szarja le, hogy az adagolós tdi "őstechnika" amikor faék egyszerűségű az egész, gombokért van hozzá ami kell és a zsebedből kihulló aprópénzből megtankolod? Értem én, hogy fujj fujj polcvagen de tényleg túltolod a biciklit néha
mindig."Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
lenko
aktív tag
válasz
hobizoli #124631 üzenetére
Ez egyértelmű, a legegyszerűbb dolgok a legjobbak, de akinek kényelmes auto kell, autómatával, és van rá keret, nem fog megvenni egy Suzuki sx4-et automatával, hát mit mondjak, ingyen nem kéne azaz auto.
Igénytelen szar belső, a váltó rántásokkal vált(nem is kicsi), 50e km futásnál. Vezető pozíció szar, 10km táv után szó szerint rosszul voltam benne. (az 1.9 pd-k teljesen jó motorok, a 2.0 Cr van faternak 125e km- eddig hibátlan, és a DSG is hibátlan, még most sem érezni a váltást, itt meg az idő előtti olaj csere/ésszel vezetéssel simán elfut 250e-300e-t vagy többet)[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
footy
addikt
válasz
hobizoli #124631 üzenetére
Van abban igazsag amit mondasz, de nem volt minden PD motor szar, meg nem is minden CR az.
A fritzeknek az a nagy elonyuk,(az adagolos TDI altal felepitett megbizhatosagi kepen tul) hogy szinte mindenkinek kinalnak modellt es akarmilyen szar a technika (2.0PD stb.) azert az elso tulajdonost meg akkor is kiszolgalja. Ezzel szemben a digoknak hiaba van jo diesel motorjuk, hogyha nincs auto amibe beepitik.
Ha a passatra keresel olasz alternativat, gyakorlatilag nem talalsz, a 159-et meg reg leallitottak es a Giulia meg sehol, de amugyis egy nehez, mar megjelenesekor kisse elavult platformra epult. A golfra se nagyon talalsz alternativat mert a bravot is leallitottak mar a Giulietta pedig nincs kombiban meg nem is tul olcso es eleg regi platformra(bravo enyhen modositott?) epul.(#124635) lenko
Nekem meg 4. VW-m van es meg mindig nem latom, hogy mi az oka a hype-nak. Egyebkent is minden gyartonak vannak jo es kevesbe jol sikerult modelljei. Ez alol a VW sem kivetel.Attol mert egy kalap szarra VW-t irnak nem lesz jo, ugyanugy szar marad.[ Szerkesztve ]
-
8th
addikt
válasz
hobizoli #124676 üzenetére
PD elem probléma köztudott. Undorító húzás volt a friccektől, hogy elsunnyogták a dolgot. De ha ezt leszámítjuk még akkor is van több olyan probléma ami miatt én nem vennék 2.0PD motort. Ennek ellenére amikor ilyet látok leírva, hogy 3x lett kuka a motor akkor felszalad a szemöldököm a fejem tetejére. Ilyen nincs annyira még a 2.0tdi sem szar. Ott vagy a használati móddal vagy a karbantartással volt probléma. Esetleg mindkettővel egyszerre.
A siemens alkatrészekről pedig horror regényt lehetne írni. Masszívan kínai piaci minőségű arany áron javítható (ha egyáltalán javítható) befecskendező rendszereket és motorvezérlőket gyártanak. Az utóbbi években néhány rendszerükhöz megvan már a javítási technológia azokat meg lehet gyógyítani okosba bár úgy is húzós az áruk. De jellemzően inkább komplett részegységet kell cserélni tokkal vonóval multicsilliárdokért. Elég jó buli. Befecskendező javító cimbi ódákat tudna zengni erről meg a psa/ford tulajokról is akik ott omlanak össze a műhely közepén a három kilós számla láttán. Mindennek a legalja a siemens. Futva kell menekülni attól az autótól aminek a motorjához bármilyen szinten is köze van/volt a siemensnek."Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
válasz
hobizoli #124808 üzenetére
Az Opel a dinamikus, max. 50 ezres olajcsere-periódust valamikor 2002-2003. környékén vezette be, akkoriban nálam kb. 30 ezer után kérte a cserét (3.0 CDTI), volt kollégám akinek az 1.9 CDTI-ben elment 45 ezerig. A pusztító hatását mi nem tapasztaltuk, mert 1-1,5 évente cseréltük az autókat.
Utána nem sokkal jött az Opelnél a fix 30 ezres, 2005-ben már ez volt. Akkoriban átálltunk takarekosabb autógazdálkodásra (~2éves csere), tartottuk a 30-as olajcserét -> 100 ezernél elszállt a turbóm (1.9 CDTI, közel 200 lóra húzva, sok parketta). Azóta nálam minden autóban 15 k után csere, és lám, semmi gond, a 10-es cserét kicsit túlzónak tartom. Apám más tészta, nem sokat megy, de azt gyilkos stílusban (pl. hidegen karóban húzatja).[ Szerkesztve ]
-
-
zsolt19900
őstag
válasz
hobizoli #125024 üzenetére
és pl a 90le?
vagy akkor mik még az ajánlottak? valami kisebb motor, de azért lépjen is, ne legyen lomha, ne legyen a forgalom feltartója.... legyen 4-5 ajtós az autó, város-előváros és évente 1-2 nagyobb családi nyarcsi
amihez jó ha van raktér is
az az igazság, hogy nem fontos megválnom a passattól de lehet, hogy el tudom cserélni egy motorra (ami a másik szívügyem
) igy akkor autót kell keressek és gondoltam most valami frissebb jószágot veszek, hát h azt a jövőben könnyebb lesz értékesíteni plusz ugye olcsóbb az alkatrész, csekélyebb szervizigény
szóval értsd úgy, hogy hosszú évekig elvoltam én dinamikával a család Ignisével (most is elvagyok, ha épp szereldében van a passat
) de ugye azért a pd az más dolog
de már annyira nem hajt, hogy pl az évek során még hosszú hosszú tételeket ráköltsek, inkább vegye meg egy olyan valaki aki hosszabb utakra ki tudja használni az erényeit
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
zsolt19900
őstag
válasz
hobizoli #125029 üzenetére
Integrale, jól látom hogy az 1.9 viszont már nem láncos?
hobizoli: a nem járok sokat annyiban nem állja meg a helyét azért, mert az autó 1 éve van nálam és a 30k belepergett azért
szóval nem vagyok egy keveset járkálós típus, csak sokkal jobb helyen lenne ez az autó egy pályázós stb. stb. emberkénél pl
szóval az 1.4 t-jet is talán turbincsos? vagy az csak egy fantázia "t"?
de ránézek azokra is, a linea max azért tetszik jobban mint egy grande, mert sedan, de kb ennyi
pakolhatóságra ahogy néztem nem egy bajnok az sem
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
tomiii.
aktív tag
válasz
hobizoli #125117 üzenetére
Gondolom majd most jön az a rész, hogy egy fiatban nem kell olajakat, lengescsillapitot, szuroket es fekeket cserelni
Eddig kb ezekre koltottek, szoval, ha ugy vesszuk "semmit" sem koltottek, ezek mashol is megvannak. Ja, a valto az mar tenyleg szivas lesz anyagilag, az mar tenyleg az arbol fakado hiba. Az uj tulaj meg tudja mar, hogy mit vesz
Egy swiftes csavo azert ne akarja mar megvenni. Haverom apjanak S55 AMG volt, csak egy atlagos kamionos, de mikor eladta, mert kamiont vett, inkabb nem vett autot, mertutalja afapadot, meg a kozepkatot, meg minden ilyen gagyit
most jott ossze a kes egy w212 s500-ra(nem ismerem ezeket, lehet elirtam valamit). Na, ilyen embernek kell megvenni, aki hajlando kolteni az igenyeire. Nem olcsojanos, mert tuti jonnek meg ezen elo bajok
[ Szerkesztve ]
-
concret_hp
addikt
válasz
hobizoli #125117 üzenetére
meg az átírás is valami 120K volt ha jól rémlik, ha a szerelő dolgozott 40Kért 2 napot, akkor máris tartanak 720nál.
nyilván ha nem sokat buknak rajta de generáltak 1 csomó tartalmat, az azért nem olyan nagy ráfizetés, csak a matekot nem árt nyomon követni mielőtt sokan tévútra keverednek
[ Szerkesztve ]
vagy fullba vagy sehogy :D
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
hobizoli #125345 üzenetére
Ne is mondd, agyam eldobom... 100k-t számláznak ki egy kisrevizióra.
mod:
bajnokpityu: Ja mert az 5 darabos minta az már valami.
"győrben, ahol ezeket gyártják, velük is beszéltem statisztikáról"
Ááá, amit ők maguk hamisítanak meg, hisz' nem ismerik el a láncgondot (ezt maga a vw mondta ki), hogy csúnyán alul tervezett a konstrukció.
Egyre jobban szórakozom, mesélj még kérlek!!!
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Ventilátorok - Ház, CPU (borda, radiátor), VGA
- Milyen légkondit a lakásba?
- Milyen TV-t vegyek?
- Gyúrósok ide!
- Robogó, kismotor
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Okos Otthon / Smart Home
- Motoros topic
- További aktív témák...
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Sharp ES-NFH814 8kg os inverteres 3. eves mosogep
- DAH Solar 405W full black napelemek verhetetlen áron
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!