-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
#10726912
törölt tag
válasz hobizoli #105147 üzenetére
Én ezt értem, és sejtettem is. Nem írtam az ellenkezőjét. Ezt régóta teszik az autók. Arra céloztam, hogy fagyos időben eléggé megkínozza a fagyott akkut a fagyos blokk tekerése. Ehhez több erő kell, mint a pluszos időszakban. Fagyott állapotban a leadott Amper és a felvevő készség is csökken az akkunál. Ha valaki egy-két hónapig jár rövid távokat, anélkül, hogy töltögetné az akkut pár hetente, akkor az izzitás alatti és előtti világítás és helyzet jelzőzés az amúgy is gyengülő akkuból történik, tehát csak hátrány, véleményem szerint nem elhanyagolandó. Én erre próbáltam célozni. Sőt, a gyújtás ráadása előtt le szoktam kapcsolni a fűtést is, és télen a rádiót is kikapcsolom, hogy semmi ne merítse a hideg akkut álló motornál. (most momentán egy 1.4 benzinesnél teszem ezt, 44-es akku van benne, könnyedén le tud merülni egy két hónap hideg indítózás és rövid járat után).
-
Dare2Live
nagyúr
válasz hobizoli #105334 üzenetére
fél perc után dizelek fűtenek kieg fűtés nélkül? wtf...
benzineseknél ezek az új sokkörös hütéssel vagy/és kipufogó hőt felhasználó új mocik normál használat mellett 3-4perc után. yarisnál ez inkább ~5 holnap elmérem.Persze kérdés mi a fűtenek, hogy 0cben nyomja be a 10-20Cs levegőt az nekem nem fűtés...
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
thEndeR
tag
válasz hobizoli #105428 üzenetére
Sziasztok!
Tavasszal tervezünk autót venni édesanyámmal, az lenne a kérdésem, hogy évi 10-15.000 kilométerre miket ajánlanátok?
Leginkább városban lenne használva, havonta kétszer-háromszor 200 kilométert mennénk vele.
Amiket eddig néztem: Volkswagen Golf V, Opel Astra H, Ford Focus.
Az elvárásunk annyi lenne, hogy minimum 90 lóerő körül legyen, a futás miatt benzines és digitális klíma legyen benne.
Eddig a Golf V tetszik a legjobban, esetleg van típushibája ennek a modellnek?Mit ajánlanátok még 1,5 millióig?
-
-v-
addikt
válasz hobizoli #105461 üzenetére
nyomatekban se tudott tobbet egy jobb 1.6-snal meg a 144loeros verzioja se, ami miatt meg dragabb gyartani is
Sőt.. ez egy kifejezetten rövid löketű motor amúgy, szóval pláne nem egy nyomaték bajnok.
KL-ZE jelu 2.5-s varianst beokostani a 1.8-s helyere, az ahogy nezem az mar 200lo meg 225Nm
Azt csak a japó belpiacos tudja ... amúgy csak 167 ló a 2.5-ös is. És elég orrnehéz lesz vele az autó ..
az auto meg nem hanggal megy
Nem, de nekem azért számít
-
tomiii.
aktív tag
válasz hobizoli #105471 üzenetére
Nem is estem hanyatt, csak leírtam, hogy valószínűleg az van benne, mert pontosan ez van elterjedve a Sierrásoknál is. Nem hiszem , hogy nagy gond ez egy 20 éves teljesen gyári motorhoz.
Az elterjedtség meg olyan amilyen, én se Űrhajóval járok suliba, pedig komolyabb cucc, de az autók jobban elvannak terjedve és nekem az kényelmesebb. Ezt most csak az elterjedtségre írtam, mivel egyik ECU-t sem használom még (sőt, hétvégén megyek egy 2.8-as K-jetronic-os motorért amihez még valami váltót is gyártani kell, mert nem kapni hozzá, imádom szívatni magam ) így nincs saját tapasztalaton alaplú véleményem, csak azt látom, hogy az összes VEMS-es autó amit ismerek, tökéletesen megy.
Majd, ha oda jutok szétnézek, mi milyen és az alapján döntök mi a legjobb ár/érték arányban -
Csaby25
senior tag
válasz hobizoli #105515 üzenetére
Hat en kb. 80 km-t teszek meg naponta, nem varosban ,de nem is annyira dimbes-dombos.
A dizeltol azert tartok, mert ugye ha valami gaz van a motorral akkor melyebben kell a zsebbe nyulni.
Es ugye ha nem volt megkimelve a motor hidegen, vagy nem tankoltak "rendes" uzemanyaggal akkor a bizony baj lehet vele, ugy tudom hogy a ezekre a dizel sokkal erzekenyebb mint a benzines.
Szoval en csak garival vennek dizelt, vagy egy jo ismerostol akiben megbizok.A kis emberek más emberekről beszélnek, a középszerű emberek eseményekről, a nagy emberek pedig ötletekről beszélnek.
-
Csaby25
senior tag
válasz hobizoli #105534 üzenetére
Hat igen, ezen en is elgondolkodtam...
Meg gondoltam a Focus II-re de nem igazan talalok olyat mi beleferjen 4000 euroba automata klimaval.
Meg szoba jott Toyota Corolla szedan (a hatchbacknek tul kicsi a csomagtere), Toyota Auris.
Corolla-t nem igazan talalok automata klimaval, az Auris tul draga...A kis emberek más emberekről beszélnek, a középszerű emberek eseményekről, a nagy emberek pedig ötletekről beszélnek.
-
Integrale
veterán
válasz hobizoli #105801 üzenetére
Volt Tipo, Tempra SE es Tempra szedan is a csaladban, na meg nekunk a ket Dedra es a 145. Az utolso Dedra es az Alfa nem rohad a fent irt pontokon, de csak azert mert rendszeresen alvazvedo + takaritas, na meg a 145-ben mar van doblemezvedo muanyag, igy nem ul be az illesztesbe es az elbe a sar. Na a most futo Dedrankra utolagosan be lett rakva a 145 vedoje, igy abba sem rakodik le.
A tobbi mind elkezdett rozsdasodni,ha kivulrol latod akkor mar nagyobb a baj, viszont ha leszeded a hatso sarvedot akkor latod, hogy elindult. Toretlen volt a masik harom modell, igy ez nem ok egyik eseteben sem.
Leginkabb 92-es platform modositas ota nincs ilyen problema.
"Bad reklám is reklám too"
-
jerry311
nagyúr
válasz hobizoli #105921 üzenetére
Nem az a kérdés, hogy jó lesz-e a károsanyag kibocsátás, hanem hogy mennyire szeretik az alkoholt a különböző alkatrészek. Amit annak idején megterveztek az akkor szabványos etanol mentes 95-ösre, annál előfordulhat, hogy néhány alkatrész hamarabb döglik majd 10% alkoholtól.
-
Integrale
veterán
válasz hobizoli #106023 üzenetére
Tudom, lattam amit irtal.
Korabban nekem is atfutott az agyamom, hogy keverni hozza, de akkor utanaolvasva adagolosba sem ajanlottak. Uzemanyagszuro gyakoribb csereje, illetve az aprobb furatokban lerakodhat.
Allitolag! Ugyhogy inkabb hagytam.[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Kornel
veterán
válasz hobizoli #106020 üzenetére
nekem is az van, eddig megy, kop kop.
szopó persze, ha az órában 150 van, a kocsiba meg 450, vagy kannából tankolják, stb.
de ilyenkor a cr is meghal.
még mindig olcsóbb javítani, mintha cr lenne, a csúcsaim 8000 ft-ért fogom bevizsgáltatni / kitisztíttatni(#106015) nesa: ha jól tudom ez 200 bar felett nyit.
[ Szerkesztve ]
-
LógaGéza
addikt
válasz hobizoli #106019 üzenetére
Pont így áll hozzá ő is - bár ahogy kivettem a hangjából, tudja, hogy egy motorgenerál 180-200k, és csak reménykedik, hogy nem borul meg egyszerre minden benne...
"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
-
-
-
8th
addikt
válasz hobizoli #107042 üzenetére
Az a vicc, hogy a CR se sokkal jobb csak ugye nehogy már ország világ előtt beismerje valaki, hogy az agyon ajnározott jócskán túlárazott überwagen micsoda egy silány fosadék pénztemető. Néha komolyan azt érzem, hogy a tdi-sek rosszabbak még a hondásoknál is.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz hobizoli #107047 üzenetére
Nem fogok egy külön külön is többszázezres hibákra hajlamos jellemzően már minimum 200-250ezer kilométert futott dízelmotort ajánlgatni, hogy de márpedig az milyen jó mert VW meg TDI amikor vannak vele bajok. Ha dízel VW kell neki nézzen egy 130-150lovas 1.9 8v pdtdi-t, azzal nem lesz gondja még ha 2x annyit futott is mint az újabb 2.0 motorok.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
válasz hobizoli #107161 üzenetére
Nem ellendrukker vagyok, csak szeretek fosni mindentől, ami bonyolultnak tűnik és új, az autókhoz meg nem értek, de legalább drágák, ezért aztán hatványozódik a hatás. Legyen jó, és tartós az EcoBoost, ha valami friss fejlesztés bejön, és hosszú távon is fasza, ráadásul lehet rá építkezni, nomegaztán még relatíve olcsó is, akkor pont a vásárlók (köztük én) járnak jól. Viszont valamiért az az érzésem, hogy az, hogy ez mind együtt igaz legyen, az már túl szép lenne, és tutira van benne valami buktató.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
nagyúr
válasz hobizoli #107164 üzenetére
Tudom már a Seat Cordobába vagy mibe is teszik az 1.4TSI 180LE motort, de nekem az akkor is kicsit túlzásnak érződik, ettől persze még lehet jó. De ha már teljesítmény, a merci 2.0-es 360LE-s A/CLA 45 AMG-je mi? Brutál, mennyire túl van az húzva?!
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
nagyúr
válasz hobizoli #107167 üzenetére
Megnézek egy átlagos 1.4-es motort, utána a szokványos turbós variánsait, és a végén ezt, és azt látod, hogy egy alapjáraton 80-90LE-s motor 180-ra van turbózva, az engem kicsit elgondolkodtat, hogy ehhez a teljesítményhez mi kell, mit kell kibírnia a motor részegységeinek. Ahogy mondtátok, egy ezres ecoboost tuti nem bír ki 200k-nál többet, na ez a 360LE-re húzott kétezres se fog, Persze ez csak személyes vélemény, és ha gondos a gazda, rendesen karbantartott a motor, lehet nem lesz semmi baja 300k után se.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
-v-
addikt
válasz hobizoli #107190 üzenetére
Hát jah de a teljesítmény meg a nyomatékból lesz, és azért végtelenségig nem növelhető a fordulat, pláne ha értelmes áron gyártható motorról és nem F1-ről beszélünk Mondjuk egy S2000-nél eléggé kimaxolták, amit egy 2 literes szívóból egy utcai autóban ki lehet hozni ... 220Nm, 240 ló, 8e< fordulat ...
És persze nyilván 5e alatt semmi nem történik ezeknél a motoroknál.[ Szerkesztve ]
-
Rick4
félisten
válasz hobizoli #107382 üzenetére
Én háztól, első gazdától vettem az Alhambrát, 2003-as évjárat, 11 évesen 274K volt benne, 150-ig márkaszerviz, utána maszek csinálta, megvannak a papírok számlák, minden látszik. Viszont július óta kemény 15 ezret mentem vele. Még 2K sincs havonta, és előtte se volt többet használva....
[ Szerkesztve ]
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
footy
addikt
-
Rick4
félisten
válasz hobizoli #107418 üzenetére
Neked is leírom, hátha így magadra veszed. El volt görbülve a híd.
Jó, hogy leírod ezeket, de rég túl vagyok rajta.
Csapágycsere semmit sem ért, hibátlan volt az előző csapágy is. Az igazi baj ott van, hogy a két vége nem lehegetsztett, és pl purhabbal töltött üreg, hanem műanyag kupak. Bejut a víz, és belülről eszi.
Még csináltam 5. fokozat tuningot is, 0.971-ról módosítottam a fogaskerékpár áttételét 0.816-ra, akkor lett jó.A hídrogyás onnan indul, hogy elmentünk 6-an cuccokkal Szegedről Sárvárra meg Bécsbe 3 napra. A víz csodákra képes, eszi a vasat.. 13 évesen meg nem kell már tégla, elég csak beleülni.
[ Szerkesztve ]
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
Integrale
veterán
válasz hobizoli #107491 üzenetére
Vagy törték előtte az autót oldalról amitől kapott a híd egy pofont, vagy az van amit írtam privátban, hogy a lengőkarban a belső (ez kapja a nagyobb terhelést) csapágy helye ki volt kopva/töredezve, így hiába raknak bele újakat, nem marad a helyén és ugyan úgy terpeszteni fog.
De ahhoz, hogy egy ilyen meghajoljon ahhoz többszörösen túl kell terhelni az autót.
Van a kert végében nálunk egy ilyen híd, ott áll közel 10 éve, veri az eső és a hó, de csak felületi a rozsda, szilárdságot nem érint.
De statikusként már azt sem tudom elképzelni, hogy
ez, úgy, hogy két szélén van a kasznihoz fogatva, megrogyjon anélkül, hogy a kasznin azt ne látnád. Ami kirohad ezeknél (ha nincs takarítva) az a rugó ütközőgumijának a helye, felülről megáll benne a sár, de ehhez is több év kell.Olaszországban amikor dolgoztam, minden utcasarkon állt egy-két Multipla, egy kollégámnak is volt valami ütött kopott munkásautónak használt példánya, de a hátsó kerék úgy állt mint Katiban a gyerek.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
Új hozzászólás Aktív témák
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- Legrand Netatmo Presence Siren Okos kamera FÉLÁRON
- Hyundai HYD-7018B benzines láncfűrész
- Bosch SPI25CS03E, A+ 9 terítékes beépíthető mosogatógép 170.000Ft-ról csak 61900Ft
- Mercedes minőségi gyári alufelni gyönyörű állapotban gyári nyomásszenzorral eladó.
- Új Nitro Concepts S300 székek több színben/futár is
- Új bontatlan 4 db Polyrattan állítható háttámlás szék eladó!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs