-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
-v-
addikt
válasz Torres10 #96201 üzenetére
Te, nem baszakodásból, de ha sose mentél még kétszázzal, és nem is akarsz, meg nem nyomod neki, minek volt 437 lóerős corvette-ed? Nem igazán tudom követni a dolgokat de mindegy, azt hiszem az adott kategóriában úgyse nagyon tudok tanácsot adni
Egyébként meg a szarabb súly lóerő arány ellenére: [link](#96203) emvy: you don't say. Nyilván érthető mire gondoltam Na mindegy kiszálltam a threadből
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz Tsebacsi #96297 üzenetére
Alapvetoen egy akksi technologia kene es hadd szoljon. Fuzio meg jon majd persze, [link]
De addig is ha lenne egy gyorsan toltheto akksi amivel a hatotav is jo, akkor semmi akadalya nem lenne, es ilyen technologiat most is bejelentettek pont egyet, de regen is volt mar tobb, csak eljut mar valamelyik a gyartasig ...par ev es realitas lehet. Addig valamelyest uri muri, de azert van aki veszi, es amit addig fejlesztenek azzal lehet majd nyomulni ha a tobbi feltetel is jobban adott lesz ... -
-v-
addikt
lehet szardízelezni
-
-v-
addikt
válasz trassher #96534 üzenetére
Én csak 175 de nekem is vágja a simában... szerencsére a sajátomban az ülés tartja a lábamat és nem ér hozzá a középkonzolhoz.
(#96535) DeFranco : a könyöklő tökéletes helyen van Próbáld meg tökig leengedett üléssel. A focusban amúgy is iszonyú magasan ülsz még úgy is ...
Edit: én pont ellenkezőleg mint te Ülés maxra lent, kormány maxra kihúzva. Elég közel is ülök mert racsinghoz ez a jó az ideális persze az lenne ha messzebb tudnék picit és a kormányt jobban ki lehetne húzni de sajna ez a max.
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
valoszinuleg szivodizelt meg nemtudsz vezetni, meg azt vartad mint egy benzinestol hogy elindul aztan majd jol megindul,mindent izombol akarsz csinalni ehez tudni kell vezetni
Meg lehet magyarázni, de szerintem ő is ugyanezt írta: "nem megy"
Az pontosan ezt jelenti amit leírtál. Min is háborodtál most fel?
Én is vezettem ilyen csoda 1.9D-t, ráadásul peugeot partner-ben ami nagyobb és nehezebb, szánalom amit produkál.
Igen igen régen a skodával meg trabanttal is el lehetett közlekedni, ne ahhoz viszonyítsunk már 2014-ben jó? -
-v-
addikt
Azért az izombol akartam megoldani meg a 16.1s-es 0-100 között amit ez az 1.9D tud produkálni van egy kis átmenet meg néhány lépcső na mindegy ...
40 nel szurhatod neki az 5. et akkora lent a nyomatek
Ja akkora... a kis 125Nm ami 2500-től elérhető, az aztán az akkora nyomaték Egy "nyomatékbajnok" 1.6-os szívó benzines is körberöhögi .. meg gyakorlatilag minden de minden manapság, ez a legeslegalja ez a 16.1s, ez nekem a forgalmi akadály meg a használhatatlan szint kb. De mindegy is, értem én hogy el lehet vele jutni A-ból B-be, de ezt nem is vitatta senki, csak hogy gyalázatosan megy, ami tény, tehát nem érdemes lázadnod ellene
Ha neked megfelel hajtsad. De tekintve hogy szarabbat dinamikát tekintve igen nehéz lenne választani manapság, én sem ajánlanám senkinek Még az 1.4 hdi is fényévekkel jobban megy, pedig az is dugulat még egy 1.6-os benzines kompaktból átülve is, de az legalább 150-160Nm ... az legalább 14s alatt felvonszolja magát 100ig, azzal el lehet lenni, és az se egy problémás motor még kettőstömegű sincs benne 4.5 literrel elmész vele ...[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz Csaby25 #96678 üzenetére
Kényelemben is lesz különbség, az első ghia, plüss ülés kartámasszal meg puhább futómű, a második meg a sport felszereltség, azt nem sokáig árulták, a 3 küllős kormány meg a sötétebb első lámpa árulja el, ott meg direkt feszesebb a futómű. Emiatt meg az erősebb motor miatt ha szeretsz vezetni akkor az a begyere. A sony hifi jobban szól, az alap nem egy nagy szám, a digit klíma meg az 1-es focusban katasztrofálisan szar, kettesben állítólag sokat javítottak rajta, de még ott se tökély. Mondjuk egy használt autónál ez úgyis a hatszázhuszonnyolcadik legfontosabb dolog.
(#96710) kornelka: inkább arra válaszolj mi is a baja a 3 lityós V6-os mondeo motornak?
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz bitpork #96778 üzenetére
Nem az esztetikum miatt szamit lehet egy auto patika kivul belul 400k km-esen. Az allapotot veszunk nem km ora allast azert ilyen nepszeru, mert a valos km ora allasrol gozunk sincs. Ha lenne akkor az allapot mellet mar hogy a pek faszaba ne szamitana a _valos_ km? (ugye mondom mas kerdes h errol sajnos gozunk sincs mert a tobbsegben annyi lesz amennyit szeretnel bele). Meg az ubermajer pohus atvizsgalas se mondja meg neked egy kartergazcso vagy barmelyik masik cso mikor adja meg magat, a vizpumpa mikor nyekken meg, mikor fossa el magat a gatlo sorolhatnam. Ha tudod hogy 50k van benne tutira es nem 200k, akkor azert hasonlo allapotnal az nagyon nem mindegy mennyi a valos annyi. Ne essunk azert at a lo tuloldalara hogy a futasteljesitmeny teljesen irrelevans ... dehogy az, kizarolag azert az, mert tobbyire nem ismerjuk a valos adatot Igy jobb hijan kenytelenek vagyunk csak az allapotra tamaszkodni.
Mellesleg azert ezt se kell tuldramatizalni, hogy ne lennenek valos km-es autok .... enyem is az. Szervizkonyvet is le lehet soxor ellenorizni markakereskedesben. Ok hogy a kulfoldrol behozott neppertol vett n-edik tulajos autoban ki tudja mennyi van, es igen sok ilyen van, de azert ez is hulyeseg hogy maganembertol lehetetlen lenne oszinte 10 eves autot venni aminek lekovetheto az eloelete. Nem feltetlen egyszeru mrg gyors de azert nem a repulo elefant kategoriaja szvsz.
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz tboy93 #96796 üzenetére
Attól még mert megkapja az olajat, és nem kopik szét a motor, még egy vízpumpa azon is széteshet, vagy egy főtengely szimering, egy szelepszár szimeringet is kellhet cserélni sok km után, elszállhat egy lambdaszonda stb. És sok alkatrésznek van egy tervezett meg méretezett élettartama, akkor se megy ki a világból ha te ezrenként cserélsz olajat ... mondjuk már csak azért se mert nem minden alkatrész élettartama a motorolajjal van összefüggésben Az hogy költeni kell valamire vagy baj van vele nem feltétlen a motorfelújítást jelenti, kb. az a ritkább ha ott a baj mert általában minden más előbb szétesik körülötte ...
Tudom tudom az übercivic, pont kolléga mesélte múltkor az 1.4-esében is check engine volt meg kellett cserélni ezt azt Nem azért mert szar, hanem mert akárki akármit mond az se örök élet plusz egy nap, megbízható meg minden igen, de ha 50k km lett volna benne nem 250k akkor nem kellett volna cserélni benne Maradjunk annyiban nyilván minél egyszerűbb meg minél megbízhatóbb konstrukció egy motor, annál kevésbé számít jó esetben mennyi van benne (és valószínűleg annál kevesebbet is nyújt, ingyen ebéd nem lévén), de ott is számít. -
-v-
addikt
válasz szőröscica #97073 üzenetére
A J Astránál is jobban túlszervózott kormány? Úristen ..
-
-v-
addikt
válasz AsusBoy #97095 üzenetére
Igen úgy
Egyébként nem a nyomaték gyorsít hanem a teljesítmény, de mivel a dízel alacsonyabb fordulaton nagyobb nyomatékot tud ezért több teljesítményt is ad le. De az viszont mindegy a teljesítmény miből lesz, kis fordulatból és nagy nyomatékból, vagy kisebb nyomatékból de nagyobb fordulatszámból
És mivel a dízel utóbbiból elég limitált, ezért 4e-res fordulatnál és 131 lóerőnél vége a dalnak.
Összeollóztam superchips oldaláról a két teljesítmény görbét. A szürkét nézd az a gyári.
Látszik hogy 4e-nél lesz erősebb a benzines, dízel odáig végig erősebb de ott vége van.Viszont azt jó ha figyelembe veszed, nem csak az erő számít hanem az előadásmód is, ahhoz hogy sportos legyen egyenletes gyorsulás kell ahogy forgatod, vagy inkább följebb még tegyen is rá egy lapáttal.
Dízelnél a lefittyedő teljesítmény az az abszolút anti sportos érzés, 2e-nél megtol hűbazmeg aztán 3-3.5nél vége is onnan jóérzésű ember nem forgatja tovább, mert ugyan hiába nő még a teljesítmény de egyre kisebb ütemben, amihez még borzasztó kerregés is társul. Döntsd el melyik kell... de ha még nem ültél erősebb turbós benzines autóban, akkor mindenképp próbáld ki előbb az opc-t, ne a saját 1.2-esedhez (vagy nem tudom mid van ) viszonyíts, hogy jobban tetszik a dízel (ahhoz képest elhiszem ) -
-v-
addikt
válasz roberto211 #97149 üzenetére
Biztonságról meg annyit,hogy régi swift valoban nem egy ncap bajnok de az új modellekkel már nincs gond, elég szép törésteszteket produkálnak..
Oszt azok is vannak-e 400-ért?
-
-v-
addikt
válasz Kornel #97210 üzenetére
De az iter meg a demo meg készül. De abba az irányba tart a világ max. van egy kis megtorpanás, mellesleg nem mindenki állítja le az atomerőműveit, épül azért a világon jelenleg is sok. És a megújuló is fejlődik.
Amúgy meg egy jó szénerőmű hatásfoka 40-50% (most nem találom de szerintem a földgázé még jobb), belsőégésű motornál benzines 30-35, dízel 40-45 % kb ...
Persze még a villanymotor is hozzáadódik de akkor is.
Mellesleg nem csak azért jó ám a villanyautó, mert akkor megmentjük a földet .... meg lehetne szabadulni az istenverte bonyolult downsizeolt fosoktól, lenne 0 rpm-től max. nyomaték stb. Jó az, nyomják csak.[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz Mágus2 #97601 üzenetére
Én belátom De nem én csinálom így hanem a dsg ... nehogy azt hidd olyan gyorsan visszakapcsol ám, az új 2 lityós dízelnek meglepően sok ereje van már meglepően alul is (értsd 1200-nál), szóval még egy negyed gázra is van hogy otthagyja és onnan gyorsít, nem vált vissza ... mondjuk én amúgy se vennék dsg-t soha
(#97601) Mágus2: szép hang, ismerős mondjuk az más mert ez a fos gyári hibás
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz Kornel #97615 üzenetére
Láttad volna milyen astra ment előttem ma nem láttam a füsttől ... nem sokkal előtte meg egy volvo abból is dőlt a füst ... Utána meg egy vectrás állt neki emberkedni, elkezdtem előzni, index kijöttem előzök erre kijön elém ... ok utána ha már kijött elém legalább nem is nyomja, néztem visszamenjek-e mert beszoptam, ok nem jön senki végre lemegy, mondom akkor elmegyek ennek a balfasznak is, erre nekiállt padlózni, de miért meg minek vagy hova Még jó hogy én türelmes vagyok vele pedig kijött elém, erre nekiáll szopatni ... mondjuk motor az nem nagyon volt benne szóval beszopta, megelőztem jött pont a falu elvettem meg lassítottam akkor meg majdnem nekemszállt mert jött utána a seggembe 160-al hogy megmutassa ..
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Battlefield 2042
- Megérkezett a legújabb és eddigi legátfogóbb 3DMark teszt
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Toyota topik
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Diablo IV
- Intel Core i5-7640X / i7-7740X "Kaby Lake-X" és i9-7xxx "Skylake-X" (LGA2066)
- Elektromos autók - motorok
- Robot fűnyírók
- Sorozatok
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest