Új hozzászólás Aktív témák

  • -v-

    addikt

    válasz tboy93 #96796 üzenetére

    Attól még mert megkapja az olajat, és nem kopik szét a motor, még egy vízpumpa azon is széteshet, vagy egy főtengely szimering, egy szelepszár szimeringet is kellhet cserélni sok km után, elszállhat egy lambdaszonda stb. És sok alkatrésznek van egy tervezett meg méretezett élettartama, akkor se megy ki a világból ha te ezrenként cserélsz olajat ... mondjuk már csak azért se mert nem minden alkatrész élettartama a motorolajjal van összefüggésben :D Az hogy költeni kell valamire vagy baj van vele nem feltétlen a motorfelújítást jelenti, kb. az a ritkább ha ott a baj mert általában minden más előbb szétesik körülötte ...
    Tudom tudom az übercivic, pont kolléga mesélte múltkor az 1.4-esében is check engine volt meg kellett cserélni ezt azt ;) Nem azért mert szar, hanem mert akárki akármit mond az se örök élet plusz egy nap, megbízható meg minden igen, de ha 50k km lett volna benne nem 250k akkor nem kellett volna cserélni benne ;) Maradjunk annyiban nyilván minél egyszerűbb meg minél megbízhatóbb konstrukció egy motor, annál kevésbé számít jó esetben mennyi van benne (és valószínűleg annál kevesebbet is nyújt, ingyen ebéd nem lévén), de ott is számít.

Új hozzászólás Aktív témák