-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
bendeguz76
aktív tag
Nem gondoltam volna,hogy ennyire egyértelműen mindenki a hondát ajánlja,nekem is szimpatikusabb de nem akartam befolyásolni senkit.
bendeguz_HUN
-
zolynet
addikt
válasz bendeguz76 #97751 üzenetére
ebben a pillanatban indulnék ki érte
honda accord 2.2i-cdtiLife is too short to stay stock!
-
jozefgucci1
addikt
Srácok a kolegám most mutatta az alufelnit , hogy a belső oldalán mintha átütne a "rozsda " szó szerint puposodik neki fel több nagyobb foltban a festék ! Mi lehet az és mit lehet ellene tenni ?
Origin :jozefgucci1980 , Cod =játszótéri mászóka színekkel operáló, vérpistikebőszítő játékmenet...
-
zolynet
addikt
válasz !Overdose! #97753 üzenetére
azaz....tn1-et akartam a jelenlegire is, csak megelőztek az ötlettel, így nem az lett
ugyan jürgen felni, meg polír, de ez így ahogy van nagyon tetszik ez a felni
majd 1-2év múlva talán találok egy ilyesmit és akkor csere, addig még élvezkedek a mostanivalLife is too short to stay stock!
-
MunezXBK
nagyúr
válasz jozefgucci1 #97754 üzenetére
Én homokoltatnám és fényeztetném.
-
Willie
őstag
Sziasztok!
Csak érdeklődnék, egyelőre nem tervezek vásárolni.
Első autónak mit tudnátok javasolni fél millióig?
Benzines, 1.6-os, olcsó és nagy alkatrész ellátás - F Astra? Esetleg valami más?Előre is köszi.
Üdv.
-
-
Willie
őstag
válasz DeFranco #97759 üzenetére
Köszi!
(#97762) tboy93: Köszi a tippeket!
(#97763) batonyo: Én a 16V-s F Astra motorokról nem hallottam jókat, amennyire én tudom akkor még az Opel gyár kezdetleges volt ezen a téren. Illetve olyanokat olvastam, hogy az 1.4 nem igazán éri meg, helyette jobb az 1.6 mivel nincsen nagy fogyasztásbeli különbség, ott is talán a C16NZ (75LE) a legjobb választás.
-
deicide
veterán
válasz Willie #97758 üzenetére
Csakis F Astra, 2006-ban vettem használtan (2000-es évjárat), most járok majd' 300.000km-nél, még sehol sem hagyott cserben, ellenben valóban hajlamos rozsdálni és a 10K-s olajcsere alatt megeszik 1/2L olajat is, de ez eltörpül amellett, hogy belefér a bicikli, ha kell, lehet ütni-vágni, zokszó nélkül megy és olcsó hozzá minden.
A motorkérdés, X16XEL-em van, 16 szelepes 1.6-os, 100LE, a szokásos EGR sárga lámpán kívül soha semmi baja nem volt, nem kellett belenyúlni a motorba.
[ Szerkesztve ]
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
runner 125
nagyúr
válasz !Overdose! #97760 üzenetére
Nah igen. Bármennyi is furcsa volt, a HR-V-nél én is figyelembe vettem.
A beltér elég puritán, meglepő h mégis ki van alakítva a 2 DIN hely.
Remélem e hónapban már végzek az egyedi, csomagtér oldalába tervezett mélyládámmal, és be tudunk építeni mindent.mod.
Van rá alternatíva. Az árára kíváncsi volnék...
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Qru
MODERÁTOR
válasz runner 125 #97766 üzenetére
Jól emlékszem, hogy a tiéd 4wd? Mik az "offroad" tapasztalatok vele?
#nincsbennetarcsi
-
!Overdose!
őstag
válasz runner 125 #97766 üzenetére
Szerintem nem olyan furcsa. Egyszerűen 2014-ben már nem akarom a telefonomat ragasztgatni a szélvédőre ha navigációra van szükségem. És akkor még a tolatókameráról, filmnézésről, internetről nem is beszéltem.
Amit linkeltél az szerintem az amerikai piacos Accordba való.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
zolynet
addikt
válasz !Overdose! #97769 üzenetére
szerencsére nekem ez nem prioritás, így majd egy '06-07 ats kiváló utóda lesz a vti-nek
Life is too short to stay stock!
-
426os
őstag
válasz deicide #97765 üzenetére
Viszont akkor ez már Ecotec, nem? Az előtte lévő 1.6 16v motor ha jól tudom más tészta, de javítsatok ki, ha rosszul tudom. Az 1.4-et 60 lóval én kevésnek találom, bár még csak nem is ültem F Astrában, eddig leginkább egy 1.3-mas Favorit-ot használtam LPG-vel, ami igaz, hogy picit gyengébb, de baromi lomha. Az Opel pár lóval több ugyan, de nehezebb is, így gondolom dinamikában nem sokkal jobb. Ezért gondolkodom inkább erősebb motorban, de egyelőre csak nézegetek, olvasgatok, odébb van még a vásárlás (az Astra is csak, mint lehetőség van képben).
.
-
runner 125
nagyúr
Az, igen.
Tök őszinte leszek, nem próbáltam klasszik terepen. Mármint földúton meg kátyús úton igen. Egy személyautónál jobb a komfort ilyen körülmények között, de azért azt is érezni h nem alvázas SUV.
Igazából mindegy is, mert nem erdőre járni kellett. Leginkább a téli közlekedésnél lesz haszna, főleg Ausztriában.!Overdose!
Érthető, nekem is fontosak az ilyen opciók.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Qru
MODERÁTOR
válasz runner 125 #97774 üzenetére
Egy rendes téli kerékkel nem lesz gondod. Szemezek/szemeztem a Crosstrek-ekkel is de azok még drágák nagyon, meg amire nekem kell nem is érné meg igazából.
#nincsbennetarcsi
-
lsc
nagyúr
Az élet kegyetlen .
-
runner 125
nagyúr
"Ha nem számítjuk a rétegautó Porsche 911-est (19,3 százalék, 94 000 km), a 10-11 éves autóknál csak japánok kerültek az első ötbe. A Porsche mögött a Subaru Forester (19,3 százalék, 138 000 km), a Toyota RAV4 (20,2 százalék, 120 000 km), a Toyota Avensis (21,1 százalék, 133 000 km) és a Honda Jazz (21,2 százalék, 109 000 km) végzett."
A legrosszabbakat már Qru linkelte.
Mondjuk egyértelmű volt a konklúzió. - Ha, azokban nincs japán, valahol azért meg kell jelenniük.Qru
Nem rossz a Crosstrek, de formailag szappantartó az is.
Vredestein Snowtrac 3-ra (195/70 R15) esett a választás. Mindenképpen keskenyebbet akartam a gyári méretnél, ezen méretben meg kevés gyártó gumija elérhető.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
spammer
veterán
3-4 kiló körül (max 500k) mit lenne érdemes nézni? Amire nem kell az embernek a gatyáját is rákölteni később. Manuális váltós kivitelben. Többnyire városon belül, néha rövidebb utazásra, szóval nem hosszú túra/szállítmányozás a cél.
„A feketébe öltözött ember a sivatagon át menekült, a harcos pedig követte."
-
spammer
veterán
válasz Tsebacsi #97780 üzenetére
Twingo, Punto, ezeknek utánanézek, de Suzuki nem kell (hiába olcsóbb). F Astráról lenne váltás, de lehet, hogy maradnom kellene az Opelnél. Nagyjából egész megbízható, csak hát rohad, meg amortizálódik rendesen.
Toyota / Honda alkatrész-ellátottság és az árak gondolom nem annyira barátiak, mi?
„A feketébe öltözött ember a sivatagon át menekült, a harcos pedig követte."
-
Qru
MODERÁTOR
-
!Overdose!
őstag
válasz spammer #97781 üzenetére
Hondához a gyári alkatrész valóban nem olcsó mulatság, de 99%-ban van jó minőségű utángyártott, illetve forrás olcsóbb gyári alkatrészhez. Általánosságban elmondható, hogy a kopóalkatrészeken nincs sokszoros szorzó, de ha valami specifikus vagy ritka dolog kell és bontóban nincs, akkor drága lehet, mint tboy93 kollégának a lengéscsillapítója. Én személy szerint 11 év Hondázás alatt még nem futottam bele felháborítóan drága vagy nehezen beszerezhető alkatrészbe.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
spammer
veterán
válasz !Overdose! #97783 üzenetére
Köszi, ez azért jó hír. Nem érdekes nekem, hogy gyári-e, ha megfelelő, akkor teljesen jó az utángyártott/bontott is. Na majd körülnézek a Hondák között is.
„A feketébe öltözött ember a sivatagon át menekült, a harcos pedig követte."
-
-
TaaT
veterán
válasz !Overdose! #97789 üzenetére
A kei car-t meg legrosszabb esetben betolod a nappaliba.
Give them hell Ukraine!
-
zsoltee10
addikt
válasz Tsebacsi #97744 üzenetére
Nagyon tetszik a CR-V feketében, de csak amikor tiszta. Porosan, koszosan viszont a fekete autó a legrondább.
A jelenlegi választék borzasztóan szűkös és a fekete modell jobb vételnek tűnik. Alku előtt 3M vs 2,85M, a feketéhez van téli kerék, jóval kevesebbet futott és ráadásul nem Pesten, hanem vidéken, ráadásul közelebb is lenne nekem, de miért fekete, óóóó, miért?
Na de tényleg semmi más ötlet, senkinek? ótómata SUV, némi terepképességgel 3M-ig? Kia Sorentora nem mondott senki, semmit.
[ Szerkesztve ]
-
-
runner 125
nagyúr
válasz zsoltee10 #97791 üzenetére
Nem véletlen h nagyon sok forma először gipszből (vagy fehér, világos plasztik anyagból) születik meg, ugyanis minden forma, fény - árnyék a legjobban ezen árnyalatokon látszik.
Nem tudnék olyan autót mondani, amire azt mondanám, h feketében hozza ki a formáját - paradox kijelentés lenne. Az összes fekete autó inkább "formát nyel", mint kihoz. Nyilván van az a réteg, aki kitartóan lobbizik mellette: "márpedig a fekete a legrajabb, az igazi gádzsóverda, mert sötét, meg keménységet tükröz és egyébként is, ki nem szarja le ha koszos, fekete, nem?". Van ilyen ismerősöm, ilyenkor mindig mosolygok egy jót.Továbbra is a CR-V-t tartom számodra a legracionáisabb döntésnek.
Legmegbízhatóbb. Legkevesebbet fogyasztja. Legnagyobb belső térrel rendelkezik.Sorento egyébként már másik kategória, kívülről nagyobb, de belülről biztosan nem.
Azért nézd meg mennyi rá 4 gumi.[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
nagyúr
válasz runner 125 #97793 üzenetére
A civicem pl. szerintem 2 színben néz ki marhajól: feketében és fehérben! A type-r is fehér vagy esetleg piros, de inkább fekete! Meg a mercedesek nagy része is, X5, vagy Bangle féle 5-ös BMW is szerintem feketében adja a legjobban. Szerintem!
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest