-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
mycso
veterán
-
Dare2Live
nagyúr
-
Declare
őstag
válasz DeFranco #98301 üzenetére
Az nem lehet benne, hogy idövel ugye felkemenyedik a futo felülete a teli guminak....ez ugye nem jo, mert rosszabbul tapad...viszont kevesbe is kopik a profil Azaz lehet, hogy nem linearis a kopas. Az elsö idöszakban jobban kopik, par ev mulva meg sokkal kevesbe.
Gumikopas: Apum continental sportcontact gumija 70k km nel kukas lett (marmint a kocsiban volt 70 k km, teligumi hasznalattal telen).....nekem az opelon meg most nyaron is a gyari 2008-as michelin energysaverek voltak (170k km volt a kocsiban a csereleskor) es a gumis azt mondta meg jövöre is feltehetnem.....mondjuk ebben sok autopalya volt es gondolom telen a telivel volt hasznalva amit adtak is hozza. Azert a kettö között akarhogy is van egy egesz hangyanyi különbseg
-
gaborbol
őstag
A gumi vagdosas meg az ujrafutozas kozott azert van nemi kulonbseg
Szerintem nincs ezzel semmi gond, de csak a dragabb gumikat eri meg ujrafutozni, mert azert nem 5 perces eljaras, ha jol tudom csak kb 30-35%-kal kerul kevesebbe mint az uj. Viszont a kamionra 800-1000 dollar a guminak darabja es arra azert kell par darab, ott mar van kulonbseg a vegosszegbnen.
[link][ Szerkesztve ]
-
TaaT
veterán
De jó ilyet egy szakértő szájából hallani...
"Rácz Ferenc igazságügyi közlekedési műszaki szakértő elmondta még, hogy ... ahol 90 kilométer óránként a megengedett sebesség, ott a magyar ember 100-zal vagy gyorsabban közlekedik. Ilyen sebességnél a frontális ütközés olyan, mintha az ember legalább 200-zal menne a falnak."
A fizika meg bekaphatja
Give them hell Ukraine!
-
raczger
őstag
Ja, bulvár, pláne velvet, pont annyit ér az, mint a mondat.
(#98361) Declare: ha két ugyanolyan autó ütközik frontálisan 100-al, akkor az olyan, mintha simán 100-al a betonfalnak ment volna. Viszont ha egy személyautó és egy kamion ütközik frontálisan, ott a tömeg miatt már nem teljesen van így, de a sebesség nem adódik össze.
www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
-
jozefgucci1
addikt
Jogos csak a betonfal az nem gyűrődik míg a másik hupilila igen így a betonfal fájdalmasabban büntet .Einstein is megmondta , hogy a fénysebességet m ég elméleti síkon sem lehet elérni mert ekkora sebességnél ha egy porszemmel is ütközöl akkora kárt okoz amit nem él túl senki . Egyetemen órákig számoltuk , hogy a mikulás négy rénszarvassal hogy jut el északi sarkról az egyenlítőig úgy hogy közben kilép az űrbe . A lényeg ( most nem vezetném le ) hogy sehogy mert a mikulás szánnal együtt elég
Origin :jozefgucci1980 , Cod =játszótéri mászóka színekkel operáló, vérpistikebőszítő játékmenet...
-
Morris
veterán
válasz jozefgucci1 #98365 üzenetére
Olyan meleg van az egyenlítőnél?
-
TaaT
veterán
válasz raczger #98364 üzenetére
Az nem érdekel senkit ha én nem tudom mert én is csak az állítólagban láttam, és csodálkoztam hogy hoppá.
De egy igazságügyi közlekedési műszaki szakértő ne mondjon ekkora sületlenséget mert neki ezt csípőből tudnia kéne.
[ Szerkesztve ]
Give them hell Ukraine!
-
Declare
őstag
Ez tök erdekes Ugye elvileg a fizika szerint a sebessegek összeadodnak, de csakugyan a gyürödesi zonak azert olyan sok energiat elnyelnek, hogy ez igy a falas hasonlattal mar nem allja meg a helyet bezzeg regen, amikor meg csak billiard golyokat guritottak egymasnak
En is csak ugye ezt a betonfalas szlogent ismertem, aztan gyorsan hozzapasszintottam a tanultakat es elhittem, hogy jah igy van, mindenfele utanagondolas nelkül Milyen hasznos is a Discovery Chanel a pihentagyu mitoszvadaszokkal
Ma is okosodtam
Ha mar ütközes: [betonfal 190 km/h val ] eleg biztos modja az öngyilkossagnak
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz Declare #98368 üzenetére
ha már focus, akkor ez se semmi.
tudom, szerencséje volt, de kaszni is kell hozzá.
-
Kornel
veterán
-
Lézerparaszt
őstag
Sziasztok, mint hozzá nem értő, szeretném megkérdezni, hogy milyen használt autót vegyek. Először is, Finnországban élek, ahol napi 50+ km-t mennék vele dombos utakon. Azt mondták hogy minimum 1.6 de inkább 1.8-as motor ajánlott. Kinéztem egy Peugeot 206-ot, de ismerősök azt mondják, hogy ez nem a legjobb választás, mert mindenki ismer olyat aki szívott vele. Tudnátok ajánlani felépítésben hasonlót? Előre is köszi!
A játék az nem játék!
-
nagyúr
válasz Lézerparaszt #98375 üzenetére
Renault twingo, opel corsa, új suzuki swift (2005 utáni) a 206-ot én sem ajánlom
[ Szerkesztve ]
-
MunezXBK
nagyúr
válasz Lézerparaszt #98375 üzenetére
Az a nick.
Én valami AWD-t néznék inkább, vagy az sokkal drágább?
-
deicide
veterán
Radardetektort hol/milyet érdemes venni/szereltetni?
Mert félek, hogy az OPC-re kelleni fog...Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
nagyúr
válasz szőröscica #98380 üzenetére
milyen messziről érzékeli a trafit? zsernyákok nem veszik észre?
-
deicide
veterán
válasz szőröscica #98380 üzenetére
Illetve mennyire csúfítja el az autót a cucc?
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
szőröscica
addikt
válasz deicide #98382 üzenetére
Elég pici, szerintem ha igényesen szerelik fel, akkor alig látható és semmiképp sem csúf.
Autópályán akár 1-1.5 km-ről is kiszúrta, ha mérnek.
Nem tudom, hogy a rendőrök látják-e, ha időben lassítasz és kikapcsolod, hagyod, hogy bemérjenek, akkor nem lehet gáz. Nekem felszerelés után biztosították, hogy Fáma lézerrel megmérhessem a kocsit, csak három vízszintes vonalat láttam ott, ahol a sebességet kellett volna, hiába próbálkoztam elölről, hátulról. -
nagyúr
válasz szőröscica #98384 üzenetére
a blokkolóról azt hallottam hogy ha megfognak vele akkor cumi, a detektor viszont más tészta
-
vendingo
veterán
Ismerős városi kisautót szeretne venni újonnan.
UP vs Twingo?Alap benzines motorral szerelt változatokat nézeget.
Gondolom fogyasztásban nincs nagy különbség köztük.Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
őstag
válasz vendingo #98387 üzenetére
Ezt olvasd el ha még nem láttad. Én az i10-et és a picantot is megnézném a helyébe. Nem tudom hogy az 1.0-ás volkswagen motortól kell e tartani, de a láncos motorokkal szívtak még a közelmúltban is a konszernnél (és nem nem csak a turbósok, 1,2-es alapnál is volt ahol hamar jöttek motorhibák ha jól emlékszem). Én speciel ezért húztam ki az új skodákat, pedig különben tetszenek (ugye egy octavia + magasított futómű megoldás lett volna fekvőrendőr mániámra).
Twingo jópofa ha valami különlegesre vágyik (hátsókerék hajtás, ugye gyakorlatilag ugyanaz mint a smart forfour).
-
-
őstag
válasz deicide #98379 üzenetére
nekem 4 fejes interceptor van, nem kaptam még büntetést
próbáld meg masszívan felrakni esetleg csavarozni a fejeket, nálam sajnos nem megoldható és a 2 oldalú ragasztóval az a baj mindig lenyomja a sterimó a kézimosóbanautópályán nem is látod a mérőautót már jelez és blokkol
egy kis rejtett kapcsolót szereltess be valahova amivel ki tudod kapcsolni ha valaki kötekedne
cryptot minden termékemért elfogadom
-
Declare
őstag
Ez azert eleg Tanar Ur! De mennyire korrekt es riszpekt nem?
-
Declare
őstag
Eleg off, de nem talan Ti tudtok valaszolni.
Benzin partiak dörzsölhetik a tenyerüket, dizel kinlodas
1. kerdes: milyen gyakran kapcsol be a dpf öntisztito folyamata azknak akiknek dizel kocsijuk van es sokat varosoznak vele? En 1,5 hete mentem haza a kocsival, 3-4 nap alatt közel 3000km mentem, javareszt autopalyan es sok volt a hosszu tav. Otthon a kocsi nagyszerviz, olajcsere, szürök, egr szelep pucolas. Sajna visszafele tovabbra is jött a hibakod a P0234 (Turbo/Super Charger Overboost Condition) es a szervizkulcs. Motor leallit, ujraindit a hiba teljesen random ideig eltünik. Amugy semmi furcsa hang, egyenetlen fordulat fordulat, erötlenseg, semmi. Egyszer csak (kizarolag) autopalyan es altalaban legalabb 2-300km megtetele utan kigyullad a szervizkulcs. Leallit, ujraindit, minden rendben.
Azt olvastam turbo elkoszolodas siman kozhatja ezt. Kerdes, hogy erdemes lenne egy 50-60ezres turbo isztitast bejatszani? Van összefügges azzal, hogy 1,5 hete volt a hosszu utazas, ami alatt elvileg tuti kiegett minden a dpf böl, de ennek ellenere ha csak itt varosban pöfögök 10km alatt es azt sem egyhuzamban 1-1,5 hetenete beindul a reszecskeszürö program es el kell vinnem egy kanyarra 2000 fölött tartva a fordulatot, hogy szepen kitisztuljon? Ez normalis? Arra gondolok, talan egyeb koszolodas van a turbo es környeken is es azert ilyen gyakori ez a dpf tisztito beindulasa valahol olvastam, hogy egr/dpf/turbo ezek összefüggnek.....
Szerelöm azt mondta az egr re rafert egy pucolas de nem volt tragikus. DPF et es turbot is szoktak pucoltatni. A kocsiban most 180k km van. Mit gondoltok szükseg lehet egy turbo/dpf tisztitasra? Csak profi helyen lehet ilyet csinaltatni, vagy ha ismerös de nem annyira profi ilyen teren ö is meg tudja csinalni? Nem olcso mulatsagok ezek, szoval csak akkor jatszanam be ha tenyleg fontos
ilyen gazolaj adalekok erdemi segitseget jelenthetnek amikor ilyen varosi pöfögesre van csak hasznalva a kocsi?
-
Viszlát
addikt
Hejhó,
Ford C-max tapasztalatok érdekelnének, 1.8 vagy 2.0 tdci, mire érdemes figyelni vásárláskor, ilyesmi. Ez még ugyanaz a híresen drága és problémás PD TDi motor (2010 utáni gyártás esetén)? Jellemző típushibák, várható muszájköltségek?
Köszönet bármilyen infóért.
[ Szerkesztve ]
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
jozefgucci1
addikt
válasz Declare #98397 üzenetére
Nekem a CR-v -vel egész héten csak városozunk sajna aztán hétvégén szoktunk menni hosszabb távra akkor kikormolom . Nekem eddig nem okozott gondot eddig szóval nem tudom nálad mi lehet a gond ! Milyen kocsi amúgy ? Főnököm az Audival Q7 3.0 D minden reggel bejön melóba ( 2Km) és még hideg mire ideér és semmi baja . Felesége A4 V6 3.0D elmegy szintén melóba ami 3,5 KM és haza ezt már 5 éve és semmi baja a turbónak ! Viszont kolegám a Ford Mondeó diesel-el szintén bejár reggelente melózni ami 2Km és olyan mint egy traktor füstöl -csörög zörög minden baja van . Reggelre elszált neki az ülésfűtés és tolatólámpa is és nem a bizti a ludas !
Origin :jozefgucci1980 , Cod =játszótéri mászóka színekkel operáló, vérpistikebőszítő játékmenet...
-
mycso
veterán
válasz Declare #98397 üzenetére
A dpf-nek azért kell sok, hogy eltömődjön, a te használatod alapján ezt nem látom valószínűnek, illetve erre a dpf lámpa figyelmeztetne, ami pár10km-es pl. autópályás tempó után el is múlik.
Emlékeim szerint H astrád van, viszont 1.7 ctdi. J astra 1.7cdti-nél van egy olyan hiba (mondhatni gyárihiba), ami akár generálhat ilyen hibakódot, bár az inkább a befecskendező rendszert érinti, azért hátha jó ötletnek.
A nagynyomású szivattyún lévő nyomáshatároló szelep szokta megadni magát, bár ez némi alapjárat ingadozással jár, esetleg rángatással.“The Night is Dark and Full of Terrors”
Új hozzászólás Aktív témák
- Dreame A1 - por helyett a fű is jó
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- EAFC 25
- Elden Ring
- Digitális Állampolgárság Program DÁP
- Nikon DSLR topik
- A GameMax háza egyedi csavarral lovagolja meg a mai trendeket
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Könyvajánló
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen