-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz kovacsroli #97549 üzenetére
kettesben indulsz el emelkedőn? vagy hogy csinálod?
-
kovacsroli
senior tag
válasz Zola007 #97550 üzenetére
Rendszerint akkor fordul elő, amikor lassan gurulok egyesbe (parkolót keresek pl.) és váltok egy kettest. Most volt 60k-s szervizen, szerintük természetesen normális jelenség
Egyébként élhető feature, amellett hogy ez egy igazán remek autó minden tekintetbenHa hülye vagy az olyan mintha meghalnál. Te nem érzed, csak másoknak fáj.
-
jozefgucci1
addikt
válasz zsoltee10 #97544 üzenetére
Szevasz ! Még a nyáron váltottam CR-v re 2.2 I-CDTI és nagyon meg vagyok vele elégedve. Most hét éves már van benne 175 K Km ,de eddig még semmi gond szerencsére . Amit Runner kolega írt az valóban igaz , hogy igazi terepezésre a HR-V jobb lenne . Az enyémet is vittem már ki tópartra ( horgászni járok ) sárban csúszós emelkedőn szépen felment gond nélkül . El lehet vele boldogulni ,de nem oda való és a kemény erdei terepet nem szereti és nem is bírja . Csomagtér óriási nagyon jól pakolható. A gyereknek hátul van küzdőtér és ami + ban jó , hogy a hátsó üléssor egyben mozgatható előre-hátra . Jól jön ha sok a csomag . Kényelmes ülések jól felszerelt és megbízható .
Origin :jozefgucci1980 , Cod =játszótéri mászóka színekkel operáló, vérpistikebőszítő játékmenet...
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz kovacsroli #97549 üzenetére
Ha nem tudod, hogy 1500-as fordulat alatt nem szabad vele járni a kettőstömegű miatt, akkor minden octavia szar csak Te vagy helikopter.
[ Szerkesztve ]
-
Zola007
veterán
válasz kovacsroli #97552 üzenetére
ja, így érthető.
egy 2 lityós dízelnél egy lassú kanyarodásos visszaváltás már alapjáratot jelentMʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
-
DeFranco
nagyúr
válasz Mágus2 #97554 üzenetére
MI a véleményed?
Édesanyám C corsájával van/volt gond, mindegy, a lényeg, hogy a szerelő rámért az üa. nyomásra, és 3 [talán bar, nem tudom] helyett 1,3-at mért. Diagnózis: az üa pumpa cserés, valami utángyártott németet fog kapni (nem tudom milyen márka, Édesanyám szerint 3 betűs én nem voltam ott).
Felmerült a kérdés opel topicban, hogy miért nem szedte ki, nézte meg, hogy javítható-e a pumpa. Én nem tudom, hogy lehet-e ezeken egyáltalán valamit javítani, érdemes-e ezen rugózni, vagy ez egy olyan alkatrész, amit ilyenkor kapásból cserélnek?
Mi szokott lenni a gond, ha elengedi a nyomást a pumpa, és szokott-e ennek lenni valami javítási módja a cserén kívül?
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz DeFranco #97556 üzenetére
Ha nem képes előállítani a kellő nyomást, akkor cserés a pumpa. Ha TRW a 3 betű, nem aggódnék.
Az okosok mit akarnak javítani egy egybeöntött hengerben lévő elektromotoron? A szerelőnek van igaza, én is cserélném. A pumpa nem szétszedhető, vagyis de, csak utána nem lehet összerakni.
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
válasz Mágus2 #97557 üzenetére
Passz, három betű egyelőre ennyi van meg, lehet TRW lehet ERA sajnos nem írta fel. 25k lesz a pumpa maga (gyári 60-70, ahogy nézem bosch és társai is kb ennyi.)
Annyit mondott, hogy gyári 60-70, ez a bizonyos 25, a kínai 7 de azt ő nagyon nem ajánlja. A 25-öst ajánlotta, így lett az.
Hogy mit akart javítani nem tudom, ismeret híján inkább nem vitatkoztam, ezért kérdeztem itt.
[ Szerkesztve ]
-
-
footy
addikt
-
-
runner 125
nagyúr
válasz zsoltee10 #97544 üzenetére
..és még télen milyen jó lesz.
Érdekes, h nem találni a kocka CR-V-ből diesel automatát, de első sorban városban használnátok, nem? Oda nem biztos, h a diesel a legjobb döntés.
Azért nincs, mert a jókat és az utolsó évjáratos, 2005-6-os példányokat hamar elviszik, persze egyébként sem egy F Astra népszerűségű típus.
Az autó kora egy bizonyos határon belül soha nem érdekelt, enyém is jövőre 10 lesz, de megkímélte az előző tulaja, gyakorlatilag újszerű állapotú, illetve garantáltan kis futású. Kap egy minőségi üreg és alvázvédelmet, még 10 évig biztosan autó lesz.
2. gen, kocka CR-V-re állnék rá a helyedben. Nagy tér van benne, elől pl az első ülések között 2 karton ásványvíz elfér - csak h érzékeltessem a belső helykínálatot, és a csomagtere is jól pakolható. Mindemellett természetesen megbízható, jól összerakott darabok.[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
-
Qru
MODERÁTOR
-
Goblin12
őstag
Sziasztok.
Azt szeretném kérdezni, hogy vannak ezek a Tesztvezetési lehetőségek az egyes márkakereskedéseknél, hogy ennek mi a feltétele? Persze jogsi legyen, ezen kívül, van valami amit mait ne adnának oda egy kocsit tesztvezetésre?
Köszi.
-
TaaT
veterán
válasz jozefgucci1 #97571 üzenetére
Nekem ez tetszett
"Ahogy a mondás tartja F-el kezdődő autót nem szabad venni. Ford, Fiat, Francia és úgy tűnik felzárkózik a FolksWagen és a F-Mercédesz is "
Give them hell Ukraine!
-
hobizoli
nagyúr
válasz DeFranco #97556 üzenetére
a nyomasszabalyzo is lehet koki siman
meg az AC-n lehet van biztonsagi szelep, ha azt kikopte akkor ott a szivattyu gyakorlatilag korbe-korbe jartja magaban a benzint es nem tol elore kb semmit
pl ennel a hibanal mi abba lukba beletekertunk egy csavart a muanyagba+mugyanta, oszt he'több drón kell ;P
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz kovacsroli #97577 üzenetére
Én kérek elnézést, hogy válaszoltam.
-
nagyúr
válasz Goblin12 #97572 üzenetére
Alkoholos/egyéb szer alatti befolyásoltság, nem kellően komolyan vett vásárló illetve ha nem írod alá az elét told papírt, miszerint az esetleges okozott kár ált. min 30%-át te állod zsebből. Jogsit és személyit is szoktak fénymásolni, persze az aláírásos beleegyezéseddel.
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
33as
senior tag
válasz kovacsroli #97577 üzenetére
"Ki mondta, hogy szar?
Miről beszélsz? Tudod, hogy miről beszélsz"Csak azt akarta ezzel kifejezni neked Mágus kolléga, hogy nem igazán tesz jót az autónak, hogy folyamatosan lefullasztod kettesben az autót 1500 fordulat alatt, mert ezzel nagyon ártasz az erőátvitelnek na meg a lendkeréknek is!
MacBook Air M2 , iPhone 11 , Watch , iPad , Apple TV , Pixel 6a , Pocket 2 és Action, Nikon P900 , Htc G1 white , iPod classic , xDuoo X2 , Xbox One , RC Pilot
-
roberto211
őstag
válasz tboy93 #97526 üzenetére
Én egy sx4 benzines 1.5 vagy 1.6on tanulok nem tudom melyik van belőle.. Ennek a kuplungja számomra nem azt mondom h sz@r hanem nagyon fura érzékeny... A súrlódási/fogási pont a kuplungút 1/4 nél van felül kb,1mm-el feljebb engeded lefullad de ez mellett a gáz nagyon érzékeny.. HA nem találod el kuplungnál pontot akkor csak pörög a motor ha eltalálod akkor jó, ha nagyon kicsivel feljebb engeded akkor megugrik.
És első óráknál szinte csak a kuplungot használhattam tehát súrlódásnál megtart felenged és gurul..És ezzel kellett elindulnom egy akkora emelkedőn gazdagrét felé,hogy kinyomott kuplungnál hiába húztam mint állat a kéziféket még az se fogta meg..
De nagyjából már minden megy a kuplunggal, váltással stb hétfőn lesz a forgalmi vizsgám csak az nem megy kézifék nélkül mikor ilyen bazi nagy emelkedőn kell elindulnom.. Vagyis megy de kézifék nélkül nem nevezném annyira finomnak. Úgy tudok elindulni nélküle,hogy kerék kipörög, dobálnak, gumi füstöl fordulat egekben ez meg nem annyira jó de ezt majd tapasztalatból megtanulom..
Dízelesen direkt nem tanultam én se, automatán meg pláne nem. Ennek ellenére nem azt mondom ha meglesz a jogsim idővel nem veszek majd dízelt de egyelőre majd mindenképp benzinest szeretnék..
Azt mondják ha ezen a suzin megtanulok kuplungolni akkor mindenen..
Na meg amit még gyakorolni kell majd nekem oktató szerint,hogy későn váltok.. Tehát 1-est 3500-4e ig simán kihuzatom, 2-es 3000 körül, és hármasnál térek át normál vezetési módra.
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
-
nagyúr
válasz roberto211 #97582 üzenetére
A hegyen elindulás ilyen, a japán kocsik nagy részén magasan, felül fog a kuplung és hirtelen, a civic is ilyen, nehéz vele szépen finoman váltani, sok tíz éves rutin kell hozzá, nekem sincs még meg, és már lassan nem is kell, mert meguntam a botozást Szóval ne aggódj, az emelkedőn elindulás kézifékkel nem bénaság vagy a kezdők/tanulók sajátja. Kényelmes és motor/kuplung/gumi kímélőbb mint a hirtelen leugrok, kereket pörgetem/égetem meg hasonlók.
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
nagyúr
válasz Tsebacsi #97584 üzenetére
nanehogymár szerintem holt gáz amit a tanulóknak tanítanak, hogy 2000-es fordulatszám kpulung fel és amikor elkezdene húzni az autó akkor kézi ki... még csak 5k-t tettem a civicbe de sose kapartam még ki emelkedőn (durván )
roberto hajrá a vizsgán miután megvan a jogsi úgyis megtanulsz vezetni
-
kovacsroli
senior tag
válasz Mágus2 #97554 üzenetére
Nem elnézést kell kérni, hanem inkább a válaszodat nem kellene ilyen lekicsinylő szövegkörnyezetben előadni. Pláne nem "Közösségépítő"-ként egy olyan topikban, ahol tanácsot kérnek az emberek.
Képzeld el van olyan, aki nem tudja, hogy a kettőstömegű lendkerék működésének árt az 1500rpm alatti fordulatszám.
elnézést kérek az off-ért, ez volt az utolsó
Ha hülye vagy az olyan mintha meghalnál. Te nem érzed, csak másoknak fáj.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz kovacsroli #97587 üzenetére
Ha lekicsinylőnek érezted, akkor sajnálom. Nem volt szándékos. Az baj ha nem tudod, mert ebből vannak a drága hibák.
[ Szerkesztve ]
-
kovacsroli
senior tag
-
válasz kovacsroli #97577 üzenetére
Végül Ő tartja életben a VW topicot szakmailag, Kassán lakik, octaviaja van és ha nem fórumozik autót VAG csoportos kocsit szerel. De nem tudja miről beszél
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
jozefgucci1
addikt
válasz kovacsroli #97587 üzenetére
Szerintem meg nálad van gond a szövegkörnyezet értelmezésével és ezen a bólogat mosolyfejek sem segítenek .
Origin :jozefgucci1980 , Cod =játszótéri mászóka színekkel operáló, vérpistikebőszítő játékmenet...
-
nagyúr
válasz tboy93 #97586 üzenetére
Naaaa azért nem úgy kell csinálni, mert az kb. ugyan olyan rossz. Szépen kézifék gomb benyom, kézifék tart, sebváltó már egyesben, gáz, kuplung lassan fel majd kézifék enged. Nem szórakozunk itt fordulatszámokkal, meg amikor érzed, hogy húzná, akkor engedd, mert az ugyan olyan káros szerintem. Az 1.8-assal emelkedőn meg nem kunszt kipörgetni az elsőt, nincs súly kb. az első tengelyen, lóerő van, kerék meg kapar, akár van menetstab akár nincs Főleg előny ha még 2-3 másik ember is ül veled a kocsiban.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
DeFranco
nagyúr
válasz Tsebacsi #97593 üzenetére
Mi káros abban ugyan, hogy akkor engeded fel a kézit amikor érzed, hogy már húzná? Ennyi erővel a légellenállás is káros meg a motorfék is káros.
Pont az ilyen gépies engedésekből vannak a méteres hátragurulások mélygarázsokban aztán meg lehet kamillázni hogy mit írjunk a kék-sárgára.
-
-
kovacsroli
senior tag
válasz jozefgucci1 #97592 üzenetére
Tisztáztuk, de azért köszi.
Ha hülye vagy az olyan mintha meghalnál. Te nem érzed, csak másoknak fáj.
-
Új hozzászólás Aktív témák
- DVB-T, DVB-S (2), DVB-C eszközök
- Milyen TV-t vegyek?
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Milyen monitort vegyek?
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Kabrió
- AMD vs. INTEL vs. NVIDIA
- Adatmentés - HDD - SSD - Flash
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen