-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
werszomjas
őstag
Nem vág témába, csak most eszembe jutott, ha már összkerék, meg tél, meg hó leejtőn való elindulás RWD-vel és AWD-vel (Nem emlékszem már milyen gumi volt az autón, ilyen félig nyári, félig téli).
+ Egy elindulás havon/jegen (Itt főleg azt próbálgattuk, mennyire hasznosak a 3 betűsök, az ESP pl nagyon hasznos jószág )
[ Szerkesztve ]
üdv
-
nagyúr
válasz hobizoli #97900 üzenetére
Azért egy kicsit árnyaltabb a helyzet, mivel sokat használja rövidtávon, így nem biztos hogy fel tud tölteni rendesen az akku, míg egy kisebb teljesítményűt nagyobb valószínűséggel tölt tele. Azért szerintem az akksinak az se lehet jó, ha "félig üres" mert nincs eleget használva ahhoz az autó, hogy "tele" legyen.
-
runner 125
nagyúr
válasz werszomjas #97901 üzenetére
Látványos a különbség, de azt tegyük hozzá, h az alapból hátsókerekes, minden féle menetstabilizáló nélküli autók (főleg a mikrobuszok), sokkal nehezebben indulnak el havas, letaposott emelkedőn.
FWD hajtással nem így nézett volna ki az indulás."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
nagyúr
válasz runner 125 #97909 üzenetére
Ja, emlékszem tavaly télen vasúti átjáróban meg kellett állnom. Erős emelkedő, tükörjég, 1.0 swift téligumival. Sehogy sem bírtam elindulni felfele, se óvatosan, se csúsztatott kuplunggal, se kettesben, sehogy Vissza kellett gurulnom 20 métert és "nekifutásból" felmenni.
-
MunezXBK
nagyúr
válasz werszomjas #97901 üzenetére
Nem inkább ASR?
-
TaaT
veterán
Szóljon valaki Leno-nak nehogy leégjen a picsába az egész hóbelebanca
Ja és szóljon nekem is valaki... [link]
[ Szerkesztve ]
Give them hell Ukraine!
-
-
nagyúr
Pleased to meet you - hope you guess my name
-
őstag
Megalkudtam egy iq-ra (feltételesen ha szervíz is ok). Szép és jó gondoltam megbeszélem hogy pénteken elviszem szervízbe megnézetni. Minden pesti toyota szervíz 21-éig betáblázva (vagy fel sem veszi a telefont, van egy ilyen, de az konzekvens és mailre sem válaszol).
Tudtok véletlenül jó toyota szakit akivel meg lehet nézetni egy gépet nem két hetes határidővel?
Előre is köszönöm.
-
Laraxior
titán
Ha időközönként kivillan a töltésjelző akkor mennyire valószínű hogy szénkefe a generátorban a hiba oka? A feszültségszabályzó nem olyan régen lett cserélve benne, a szénkefe kb 3 éve...
Az akksi feltöltött, mentem vele vagy 30km-t és bevillant a töltésjelző.
Meg már ezelőtt is párszor, csak most nem használtam egy ideje az autót.[ Szerkesztve ]
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
Laraxior
titán
válasz szőröscica #97923 üzenetére
Az ami méri a feszt? Akkor ki kellene mérni amikor jelez hogy nincs meg az akkufesz? Mert amikor nem jelzett akkor rámérettem, akkor minden rendben volt, felkapcsoltam minden fogyasztót, akkor sem volt gond, gondolom így hébe-hóba nem mehet tönkre
Csak kicsit tartok a dologtól, mert az elején ugye generátor gond volt, és ott le is állt az autó ahogy lemerült az akkum, most nem nagyon szeretnék megállni a főút kellős közepén két város között
Mondjuk most jelenleg el sem merek vele indulni, még nem tudom, hogy oldom meg."Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
Laraxior
titán
válasz szőröscica #97925 üzenetére
Jamm próbálkoztam, generátor biztosan megy, mert a klímát bekapcsoltam az okés. Szerzek majd holnap egy multimétert, amíg jelez rámérek.
Még jó, hogy holnap kellett volna az autó,csessze meg.[ Szerkesztve ]
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
.mf
veterán
Sziasztok!
Néha elgondolkozok, hogy nekem is kéne valami verda. Belvárosban lakok, garázs nincs, parkoló az utcán is ritka, ezért motor és bringa a praktikus megoldás. Viszont télire vagy utassal sokcsomaggal praktikus lenne valami négykerekű. De nem sima történet
- motoros vagyok, Ninjám van, kocsiban ált. csak unatkozni szoktam
- nagyon szeretem a hegyeket, szerpentineket, kilátást
- szeretek kanyarogni, játszós gép kéne
- gép-érzete legyen, ne csak valami műanyag repülőszőnyegEddig egyszerűnek tűnik, valami jól vezethető, jó felfüggesztésű, jó fékrendszerű, jó súlyeloszlású, könnyű, sportos gép. Na de van tovább is.
- szeretek fotózni, kevésbé járt helyekre menni, különleges kilátású helyeket keresni, még ha el is fogy az aszfalt és a végén már csak a félméteres fűben egy pár traktor- / terepjáró-kerék köves nyomvonal mint "út" (Ninjával, vágott slickekkel is )
Itt borul az előbb kikristályosodott kép. Nagyobb hasmagasság, és talán összkerék sem árt.
Tehát talán valami rallisabb jellegű?Meg az sem mellékes, hogy 192 cm vagyok, ami néhány kocsinál kizáró tényező.
Egyéb kívánságok:
- megbízható, nem túl karbantartás-igényes, de bírja a blokk a terhelést
- nem szétrohadó kasztnis
- japán, német preferált
- lehetőleg szívómotor, vagy ha feltöltős, akkor inkább kompresszor
- balkormányos (sajnos a régi Lancer Evok mind jobbosok)
- légkondi jó ha van, de megvagyok nélküle is
- egérmozis szórakoztató központ se kell
- négyüléses
- szedán / coupéTippeket örömmel fogadok, bevallom, inkább motortípusokhoz értek, mint a kocsikhoz
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
nagyúr
válasz Tothgera30 #97930 üzenetére
izgalmas gep kell neki nem?!
-
szőröscica
addikt
Szerintem motor után minden autó unalmas lesz.
Vegyél egy szívó benzines első generációs X-Trailt. Motorikusan remek, terepen jó gumikkal szinte bárhol elmegy (no offense, de az autó valószínűleg többre képes, mint amit Te tudsz offroadon), praktikus és szerintem jól is néz ki. -
Tothgera30
Ármester
válasz tboy93 #97931 üzenetére
De egy pickup ésszerűbb lenne, arra bőven fér csomag, motorhoz alkatrész, bútor, termény, meg miegymás. Egy összkerekes cupe vagy szedán állatság lenne, főleg garázs nélkül hamarabb rohad mint egy alvázas teherhordó. A továbbiakban pedig városban, télen, és hegyi utakra is egyértelműen jobb egy terepjáró.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
runner 125
nagyúr
válasz Tothgera30 #97935 üzenetére
Meg arra lehet ekét is kötni, nem? Teljesen ra vagy kattanva a pickupra.
De most őszintén, miért pont egy lomha, fapados, pattogos, sokat fogyasztó, hátul kinpaddal szerelt teherautó az ideális választás ilyen elvarasokkal?
Nincs 10 hektár kaposztaultetvenye, vagy erdeje.
Pont ezért releváns a fentebbi pár kérdés, mert ha nem szeretne 10-12 literes fogyasztást es 2000ccm feletti motort, akkor a SUV-ok 90%-a ki is esik."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
ABE
őstag
válasz tboy93 #97939 üzenetére
Tudom, olvastam, stb. Ebbol ugye nem azt derivalod le, hogy az 5.5 realis megrakva, hajtva? Mert a minimum 5.38 atlag az egy tojashejas vezetes. Igen, nekunk ugyanezzel a motorral van 2011-es Mondeo, ami alapbol 300 kiloval konnyebb, 1-2 szemellyel bakajalja 130-nal a 6-6.5 litert gond nelkul. A Pug 206 1.4 HDI-m megeszi 130-nal az 5.5-ot, szoval ne amitsuk egymast, es ne vezessunk felre masokat, mert senkinek nem szarmazik belole elonye.
[ Szerkesztve ]
-
Tothgera30
Ármester
válasz runner 125 #97940 üzenetére
Bevallom, eléggé...
De ha ésszerűen nézzük:
"...kevésbé járt helyekre menni, különleges kilátású helyeket keresni, még ha el is fogy az aszfalt és a végén már csak a félméteres fűben..."
Mondtam volna CR-V-t, Rav4-et, Grand Vitara-t, X-Trail-t, stb. de őszintén szólva terepen nem teljesen ajánlottak. Az viszont, hogy lomha, fapados, stb. már nem igaz egy ilyen gépre... sőt.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
giigz
veterán
-
nagyúr
de hát ott voltam és telitank-telitankkal számoltunk nem akarok én félrevezetni senkit
[ Szerkesztve ]
-
.mf
veterán
válasz runner 125 #97928 üzenetére
Max ccm - függ attól is, hogy szívó vagy feltöltős. Mondjuk 2.5-3 alatt?
Fogyasztás - mint ahogy motornál csuklónként változó, gondolom itt is lábanként. Lendületből motorozok, nyugis egyenletes gázzal és kevés fékkel, a teljes átlagom sokaknak meglepően alacsony 5.5 -- nekik hasonló ccm mellett 6-7. Mondjuk 10-12 nem gyilkolós, de kanyargós városon kívüli használattal?
Évjáratban ezredforduló utáni, lehetőleg 10 éves vagy fiatalabb
Összeg, mondjuk max 4-5?
Egyelőre még csak játszok a gondolattal, lehet, hogy csak hónapok-évek után szánom rá magam.Tboy: nézegettem a WRX / WRX STI-ket is, de néhánynak a formájával nem igazán tudok megbarátkozni - a fenti évjáratok és keret pedig pont a gülüszemű második gen.
Zavar még az is, hogy az újabbaknál a teljesítmény kb. azonos, de a tömeg csak nő, a hasmagasság meg csökken (ez mondjuk sajnos általános).
A legújabb WRX STI-ről meg kifejezetten rosszakat olvasok, hogy a kezelhetőség rovására megy az eljátszott rally-autós keménység. Ez kicsit a most leköszönő Yamaha R1-generációra emlékeztet, arról is az járja, hogy jó vas, de nagyon hepciás a kanyar-technikára, vagy nagyon szépen veszed, vagy küzelmes lesz minden egyes kanyar. Ez nekem inkább mazochizmusnak hat, nem hétvégi széles vigyorú kanyargást. Akkor inkább az R6R, ha már Yamaha: hiába van már asszem 2006 óta forgalomban, még mai napig keresett, mivel nagyon jó a futóműve, a féke, gyári felszreltsége, súly, megbízhatóság, mindenféle, még talán most is a legkönnyebben versenygéppé faragható széria-alap. Kicsit bőlé lett, de remélem átjön. Az újabb gépek közül koncepcióra tetszik a GT86: kompakt, könnyű, sportosnak elegendően erős, futóműve és fékei pályán sem jönnek zavarba; csakhát az csak aszfaltra való, másrészt még túl új, hogy a keretbe beférjen.Roli: ebben is van valami
F@szom, veszek még egy endurot is és kész, mehetek terepre isJoa, Gera: pickupra, SUVra egyáltalán nem vágyom, valahogy az egész böhömnagy de valójában korlátozottan terepképes "városi terepjáró"-kategóriától borsódzik a hátam. Oké, lehet, hogy az X-trail terepképes a többivel szemben. De ránézésre 0 élvezet-faktora van azt közúton vezetni. Akkor már inkább valami csak simán aszfaltra való sportos autó (á la GT86), és az erdőbe meg begyaloglok vagy bringázok.
[ Szerkesztve ]
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
endruboy1
senior tag
Üdv!
Használt, kicsi és kis fogyasztású autót szeretnék venni első saját autómnak. Nem használnám napi szinten, hetente 2-3x legfeljebb, akkor is utanként városban ~10 km. Ezen felül vidékre havi 1-2x 150km oda-vissza. Szempontok:
- klíma
- légzsákok lehetőleg mindkét oldalon
- autópályán tűrhető gyorsulás, tudja a 130-at és ne süketüljek meg e közben
- magyar papírokKorban nekem mindegy, viszont legyenek hozzá elérhetőek aránylag olcsón alkatrészek akár használtan. De a legjobb ha nem kellenek alkatrészek hanem simán csak megbízható.
Keret: max. 700 ezer.Amiket néztem: Audi A3/A4 1.6 (2000-es évjárat körül), Golf IV (szintén 2000 körül), Toyota Corolla (~2000), VW Polo 1.2 (~2005)
A preferencia sorrendem is hasonló. Nekem az Audi tetszik messze a legjobban, viszont nem tudom ilyen idősen mennyi baja lehet és mennyire kerül sokba megcsináltatni. Szóval mennyi szervizelésre számíthatok mondjuk 1-2 éven belül reálisan?
Kíváncsi lennék a Ti véleményetekre, ti mit vennétek akár a felsoroltakon kívül és miért?
Köszi!
Új hozzászólás Aktív témák
- PlayStation 5
- Elektromos autók - motorok
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- Medence topik
- Autós topik
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Magisk
- GoodSpeed: Windows 11 PRO FPP (Full Packaged Product) - Retail, Box, dobozos
- További aktív témák...
- 3D nyomtatott versenypályák
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Új állapotú Ubiquiti Unifi G4 Doorbell Pro + Chime dobozában eladó - UVC-G4 Doorbell Pro UP-Chime
- Noble Chair EPIC
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest