-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
Laraxior
titán
válasz runner 125 #98478 üzenetére
Naná Én amióta motorozok, azóta dögunalomnak tartom az autózást. Sőt...városban egyenesen utálok autót vezetni. Nem véletlenül adom el az autóm. Uncsi. Közel sem biztos, hogy valaha lesz autóm, max veszek valami taknyot ha esik az eső, akkor ne ázzak szarrá.
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
hdman
őstag
válasz runner 125 #98503 üzenetére
Ha egyszer eladod, -amit kétlek-,szólj 163 v 185 lovas?
Mondjuk mostanában az XC70re vagyok rágyógyulva... Brutál szép!
Sopron city :)
-
-
Gergőke88
addikt
[ Szerkesztve ]
-
m3tr0
senior tag
Jó estét!
Külföldi autó vásárlása,honosítása hogyan működik?
Az autó szlovák cégé,műszakija lejárt.
Nem mellesleg 400 kmre van.https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/mazda/mx-5/mazda_mx-5_coupe_1.8i_16v_revolution-20518846#sid=b13b1a91-1e0f-480c-b898-8b9bfb218ee3
-
-v-
addikt
Rájöttem, nekem egy ilyen kéne városba ...
De tényleg. Nem megy (=nem kapok agyfaszt), automata, nem kell váltogatni meg kuplungolni a dugóban, nem fogyaszt sokat. Fűteni tud ennyi kalács ... -
8th
addikt
válasz Gergőke88 #98513 üzenetére
Az autót egy 19 éves férfi vezette, ő megsérült, de életben van. Franc tudja mi baja lett de egy ekkora becsapódást nemigen lehet zúzódásokkal/törésekkel és egy kis agyrázkódással megúszni. De ha esetleg majd fel is épül azzal a tudattal kell leélnie az életét, hogy kinyírta egy barátját. Nem leszek népszerű de az ilyen besokallt sofőröket rohadtul nem tudom sajnálni. Gondolom neki sem tartott senki fegyvert a halántékához, hogy két lábbal álljon a gázon.
-
runner 125
nagyúr
Ez a gyárilag fojtott 126. Kedvezőbb adóterhek miatt esett erre a választás.
Párszor tárgyaltuk már, mindenben ugyanaz, mint a 163 lovas. A 185 le-s, újabb motorokon már van fizikai eltérés, de előbbi is mindenféle extra megterhelés nélkül, tartósan, megbízhatóan bírja a 180-190 le környékét, 400-430 Nm nyomatékkal.
Egyszer majd biztosan kap okosítást, de csak meggyőző műhelyt engedek hozzányúlni. A legjobban a Volvo által is preferált, gyári BSR módosításnak örülnék, csak ez náluk 350k-ba fáj, ami azért húzós.Ha, kombi párti vagy, az kell neked, ráadásul az AWD hajtás télen baromi jó. Index-en van egy srác, neki AWD V70-e van, 2.0 turbos, benzines. 9 liter körül jár vele, pedig nyomja neki.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Kornel
veterán
válasz AmunRa #98518 üzenetére
nem látod a problémát?
az a te bajod.
de ha belém jössz, az is az lesz.
reggel bőven kell már a téli, pénteken fagyott is, de ha nem is fagy, +4 fok alatt elkezdődik a víz halmazállapot változása, ilyenkor jóval csúszósabb lesz a nedves út is, ilyenkor már kell a téli.
nem véletlenül írják ki az autók +4 fok alatt a figyelmeztetést. -
őstag
Megvan az iq Mindenkinek köszönet a sok válaszért. Fekvőrendőröket sokkal jobban leküzdi mint az i30. Rövid útra még úgyis beférünk 4-en hogy én vezetek (2 felnőtt 2 gyerek). i30 cseréje akkor majd 2-3 év múlva.
-
Kornel
veterán
-
endruboy1
senior tag
Üdv!
1999-es Ford Focus 1.8 Ambiente kombiról mi a vélemény? Mennyire megbízható autó? -
-
capulet75
addikt
válasz Kornel #98541 üzenetére
Ennek nem tudom mi értelme. Még csak nem is az a gond hogy összetörik a kocsijukat, ne adj isten másét is, de ha megnyomorítanak vagy megölnek valakit mert ( bármilyen oknál fogva is de ) nem cserélnek gumit? Aztán megy a sírás hogy nem akartam...
Intelligencia kell ahhoz hogy egy ember belássa a tévedését. És gerinc, hogy be is ismerje.
-
endruboy1
senior tag
válasz Kornel #98540 üzenetére
500k körül nézegettem, egyet élőben is megnéztem már 550-ért. Olyanokat olvasgattam róla, hogy kevésbé megbízható és elég sokat eszik, de nem tudom, hogy ezek mennyire hihetőek mert az ellenkezőjét is olvastam . Különben a 1999-2001-es Corollák az alternatívái. Szóval alacsony fogyasztású, megbízható, kevés ráfordítással fenntartható (igénytelen) kocsi kéne.
-
8th
addikt
válasz capulet75 #98542 üzenetére
Azért ne dramatizáljuk már túl a dolgot. Száraz aszfalton fagypont körül nincs lényeges különbség téli és nyári gumi között. Fékhatásban fékútban legalább is biztosan nincs. Kipróbáltuk. Egy méteren belül volt a fékút téli és nyári között adott vonalnál tempomat 80-ról vészfékezve. Az
lófaszlószerszám. -
raczger
őstag
válasz endruboy1 #98546 üzenetére
Esetleg Renault Mégane?
Néhány hónapja anyám vett egyet, 1.6 benzines, illetve egyik ismerősünknek is ilyen van kb 5 éve, kopó alkatrészeken kívül mást nem kellett még cserélnie. 1.6-osok közül az egyik legjobb a fogyasztása, töréstesztjei elég jók, mondjuk a beltere nem egy főnyeremény (értsd, nekem csúnya, nem tetszenek a műanyagok, a formák), illetve az első ülések deréktájon nem túl kényelmesek (ez inkább hosszabb útnál jön ki). 500 környékén találsz ebből jót, nézhetsz 1.4, 1.6 motorokkal (8v és 16v is van mindkettőből).www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Ukrajnai háború
- Óra topik
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Ennyibe kerülnek a Huawei Pura modellek Európában
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen