-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
Viszlát
addikt
Ez minden tipusra igaz? Csak azert kerdem, mert bar a mostaninal nem kerdeztem ra, de az Accordot amikor megvettem, akkor Honda szervizben csak a vontatast emlitettek, hogy azt nem javallott, max rovid tavon ha nincs mas megoldas, de az uresben gurulast nem titulaltak artalmasnak. Esetleg az alapjarati fordulatszam elegendo lehet?
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
-
Viszlát
addikt
Na igen, ez az orok dilemma ugye. Ok valoszinuleg azt mondanak, hogy nem adnanak a himym feju forumos csavo szavara.
A bomossel amugy eleg ritkan van ra "szukseg", a nyolcadik fokozatban szinte semmi motorfek nincs. Koszi amugy a kulturalt, ertelmes valaszt.
[ Szerkesztve ]
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
nagyúr
válasz Viszlát #99103 üzenetére
A BMW 8 sebességes ZF váltója tudtommal nem tudja a vitorlázást, csak a merci 7 sebességese. Én nem tenném menet közben ki-be üresbe, nem hiszem hogy jót tesz a kuplungnak, hogy kb. 2-3ezres fordulatnál kiveszed majd visszateszed.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
tboldi
nagyúr
-
Viszlát
addikt
válasz Tsebacsi #99104 üzenetére
Sajnos eleg ritkan tehetem meg, hogy 2-3ezres fordulaton kozlekedjek vele, 130-nal 1400-at porog nyolcadikban (amikor meg tehetem, akkor nagyon szoktam a fogyasztassal foglalkozni). De ertem a problemat, meg akkor is ha nem surun fordul elo, egyreszt mert nem indokolt, masreszt amerre jarok, arrafele egy lankasabb lejto van, a tobbi boven meredekebb, fokozatban sem lassulok.
[ Szerkesztve ]
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
Dare2Live
nagyúr
amikkel én szoktam menni ott ha leáll a motor akkor ~3-4 satuféket lehet nyomni utána megy el a fékszervó. korámány változó.
fogyasztásnál: HA fékezni kéne mert lefele, mert piros akkor amíg sebességben lassul addig nem eszik feltéve ha megfelelő tartományban pörög. (plMecsek remeterétről pl Pécs magyarürögi közepéig simán legurulok azaz kb 10percig 0 fogyasztásom van.) Ide még fel lehet írni a fékpofával sporolást.
HA nem kell fékezni akkor jobb az üres. pl érdi leejtő tetején kb 80nál szokásom üresbe rakni, felgyorsul 100ra, körforgalomba mire behajtok ~50-60 mire kihajtok 40-50 ekkor bekapcsolom be a motort izé rakom sebességbe.don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Viszlát #99082 üzenetére
Lehet, hogy az alföldön igaz, de hegyvidéken biztosan nem. Itt néha 3-4kmt is meg lehet tenni 100-al motorfékkel, mert annyira nagy a lejtő, hogy tartja a 100-at, üresben gyorsulna és folyamaosan fékezned kellene. Szóval a tiéd is csak féligazság.
Automatát üresbe pakolni a legnagyobb gáz, amit eddig hallottam, Mi értelme van az automatának, ha folyamatosan piszkálod.
-
Viszlát
addikt
válasz Mágus2 #99108 üzenetére
Szovegertes kerem alassan: "...ha sebessegben meglassul az auto". Amirol te irsz, ott sajat allitasod szerint nem lassul meg sebessegben az auto.
Az a folyamatosan az hogyan kerult a kepbe? Szamold csak ossze hanyszor van olyan helyzet amikor pont olyan lejto, hogy az ures az idealis... Nekem napi 120 km a munkaba jaras, ebben egy darab ilyen 3 km-es szakasz van. Legkozelebb probalj meg arra reagalni amit leirtam, ne arra amit elkepzeltel.
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
TaaT
veterán
"A BMW két év múlva ünnepli fennállása századik évfordulóját, ugyanis 2016. március 7-én alapították meg a márkát."
Give them hell Ukraine!
-
Typhoon47
őstag
válasz Mágus2 #99108 üzenetére
Automatát üresbe pakolni a legnagyobb gáz, amit eddig hallottam, Mi értelme van az automatának, ha folyamatosan piszkálod.
Semmi az ég adta világon. Csak egy jó indok arra, hogy valaki beírjon egy nyilvánvalóan bicskanyitogató "álláspontot" majd bőszen mehet az ellen válaszolgatás...
"Education is important but big biceps are importanter"
-
-
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Viszlát #99113 üzenetére
Említették neked, hogy nem egészséges üresben gurulni az automatával, de azt is csak mellébeszélték a srácok: Nem kötekedni akartam a hozzászólásommal, csak figyelmeztetni, hogy nem jó, mait csinálsz. Az automatát arrra tervezték, hogy bedobod D-be és ha megérkeztél, átdobod P-be. Az üres nem arra van benne, hogy menet közben ki-be kapcsolgassák. Remélem így már érthetőbb. Én autókat szerelek szabadidőmben, nem beszélek mellé.
Nem, rövid időre sem tesszük üresbe, hogy spóroljunk, mert amit megspórolsz, azt majd a váltó többszörsen visszakéri. És lehet nem ez fog a legjobban fájni, hanem az, ha messze otthonról fog cserben hagyni.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
A DSG külön állatfaj. A mechatronik be is adná a kulcsot záros időn belül, ha üresbe tennéd lejtőn. DSG az robotizált manuális váltó, de ami az ember helyett vált, az a legérzékenyebb része.
Kolléga már azzal is kinyírta, hogy a lámpánál folyton üresbe kapcsolta. Most már kampó neki, indulásnál rángat, mint a veszett. Javítás: 1100 euró. A teljes mechatronikot cserélni kell emiatt a
jószokás miatt.[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Mágus2 #99117 üzenetére
Szerencsére eddig se csináltam ilyet de most már akkor eszembe se jut ilyen. Van auto hold is (imádom dugóban nem kell a féken állni) meg ha benyomom a kéziféket akkor gázadsára az is magától old.
Am az normális ha P-ből beteszem D-be akkor rúg egyet? Mintha erővel dobná be olyankor az 1-est... Más váltáskor nincs csak amikor elősször teszi magát 1-be.
#nincsbennetarcsi
-
nagyúr
válasz Mágus2 #99117 üzenetére
Az öregem e270 dízel mercijén is gyakran rakogatta üresbe egy idő után, mert az sbc néha ment néha nem. Rászóltam, többször. Aztán másodjára is baj lett a váltóval. Utána megcsinálták, de leszokott az üresbe rakogatásról. Azóta hibamentesen megy... ennyit erről, pedig ez egy "buta" 5 sebességes nyomatékváltó.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Viszlát
addikt
válasz Mágus2 #99115 üzenetére
A tudasod lopikulat sem er ha ilyen stilusban adod elo. Javaslom tanulj Aero kollega hozzaallasabol, ugyanazt allitja amit te, de zongorazni lehetne a kulonbseget a ket hozzaszolas kozott. Erdekes modon o nem erezte szukseget, hogy belemagyarazzon dolgokat a hozzaszolasaimba, hanem targyilagosan kozolte miert problemas. Sajat erdeked, hogy tanulj tole.
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
Viszlát
addikt
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Viszlát #99120 üzenetére
Baj van a stlílusommal? Lehet, de soha senkinek nem akartam rosszat. Lehet, hogy a szándék nem számít, ha csak a trollkodás és kötekedés jut róla az eszedbe, de ha ismernél, akkor tudnád, mikor írok komolyan, mikor viccelek, kötekedek évelődök. Nem leszek olyan mint a többiek, az nem az én világaom, ha zavar, ne olvasd amit írok, csak görgess tovább...
[ Szerkesztve ]
-
AsusBoy
senior tag
Sziasztok!
hasznaltauto.hu- n szoktam kocsikat nézegetni és olyan kérdésem lenne ,hogy mely kocsikban található meg a "CR TDI" motorok.
Tehát egy 2008as A4-es Audiban már úgytudom ,hogy CR TDI van azonban lehet ,hogy 2008as kivitelű audiban pdtdi van ?
Azért kérdezem mert van olyan hirdetés ahol feltüntetik ,hogy CR TDI és egy azonos évjáratú Audinál pedig nem, szóval nemtudom melyikben milyen motor van.
Köszi a segítségetek
-
-
zsoltee10
addikt
Sziasztok!
Mivel a gyönyörű Honda CR-V vásárlás meghiúsult, közben gondolkodtam, hogy esetleg nem költenék most 3M-t egy automata SUV-ra, mert egyrészt sajnálnám terepen a szép CR-V-t, másrészt a 2.0 benzin+automata váltó 10L/100km alatt nemigen áll meg. Erről valakinek véleménye? Suzuki Vitara 2.0 TÁDÉ
Jól sejtem, hogy Peugeot HDi motor van benne?
[ Szerkesztve ]
-
Viszlát
addikt
Oszinten szolva csapatni a hetkoznapokban nagyon nem, "oreg" is vagyok mar hozza, meg itt tele van minden kameraval, na meg nem utazom akkora tavolsagokat, hogy megerne rohanni. Talan egy olyan tankolasom volt, amikor szinte semmi varos nem volt benne, csak amig eljutottam az autopalyaig meloba jaraskor, akkor 5.8-ban megallt a fogyasztas. A varos nagyon megdobja, jobban mint az Accordnal, nehez dog, ez van. A 6.6 vegyes az mar a normal korulmenyek kozott, 70% autopalya 20% varos 10% fout/egyeb mellekut felallasban volt most, autopalyan tobbnyire 130 tempomattal. Neha kicsit tobb amikor tul sok a hulye korulottem, akkor ket kamera kozott megeresztem neki, hogy eltavolodjak a gocponttol (200 fole ilyenkor sem megyek).
Az osszatlagban azert benne van korulbel 1400 km Nemetorszag is, no ott meg 200 alatt nem nagyon mentem ha nem volt korlatozas, sot, eleg sokat limiten is. Akkor felmaszott 7.5-re az atlag (hetvege volt es ejjel, nem sokszor fogtak meg), de aztan normal korulmenyek kozott visszaereszkedett lassan, szoval a hazaut es vissza atlaga is 6.5-re jott ki.
A valto amugy nem rossz, nyolcadikbol egy kicsit lassan jon ki, de egyebkent furge es tobbnyire ugy csinalja a dolgokat ahogy en szeretnem. Varosban neha hajlamos keson valtani, ilyenkor pockolgetem egy kicsit aztan belejon.
[ Szerkesztve ]
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
runner 125
nagyúr
válasz zsoltee10 #99126 üzenetére
Májusban majdnemilyet vettem én is.
A kinézett példány motorjának motorszám alapján kellene utánanézni, ugyanis az ebből a GV-ből is volt facelift, amit leginkább a belsejéről tudsz megkülönböztetni. Noh a facelift-esekben már biztosan a Peugeot féle diesel van, viszont tudomásom szerint az első gen.-ekben Mazda disesel van, amitől minden forumon, köztük a suzuki4x4.hu-n is óva intettek.Egyébként 3 nagy hibája van. Rozsda, rozsda, rozsda.
Ez volt az utolsó GV, ami még alvázas.Terepképességei nagyon jók, alapból hátsókerekes, így a fogyasztása kedvezőbb, de egyébként tipikus terepjáró, ezért nehéz olyat találni, amit ne használtak volna terepen. Kissé fapados, teherautósan csukódnak az ajtajai, beltér szűkös.
Ha, ilyet szeretnél mindenképpen emeltesd fel és nézd meg milyen az alja, de meg kell rángatni a féltengelyeket, kardánt is...A másik nagy hátránya ezen modelleknek az oldalsó műanyagbetétek. Ott rohad csak igazán az egész autó.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
zsoltee10
addikt
válasz runner 125 #99130 üzenetére
Húú, köszi, nagyon egy rugóra jár az agyunk autóvásárlás terén.
Ezt, amit linkeltem Ausztriából hozták, ott meg durván sóznak, úgyhogy tuti rozsdás. Hmm... Jaja, volt facelift, a 109 lovas lesz akkor a Peugeot, a gyengébb meg a Mazda.
-
Viszlát
addikt
válasz TayRol #99132 üzenetére
Koszi. Vannak hulyesegei, de osszessegeben elegedett vagyok.
(#99135) hdman: erezhetoen gondolkodik egy sort, hogy akkor most melyik fokozatba is valtson vissza. Nem veszesen hosszan, de azert siman erzekelheto.
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
runner 125
nagyúr
válasz zsoltee10 #99136 üzenetére
HR-V lesz ebből.
Korábban írtam már, h nézz inkább olcsóbb SUV-t.
Gyakorlatilag azonos igények alapján estem neki én is, automataváltó kivételével, úgyhogy az összes ezzel kapcsolatos kört lefutottam már.
Fontos volt számomra is a korrekt fogyasztás, megbízható technika, emelt hasmagasság és a 4WD hajtás. Nem volt racionálisabb döntés. Kompakt forma, Haldex-nek hála 7,5-ből kijön az 1.6-os szívóbenzin fogyasztása, kényelmes beszállni, 4 felnőtt számára abszolút elegendő a helykínálat. Gumi sem kerül annyiba rá, mint a nagyobb terepjárókra. Csomagtartója lehetne nagyobb, talán ez az egyetlen gyengepontja, de ezen kívül nagyon szerethető autó és terepen is megállja a helyét, nézz rá youtube-n.
1,8 - 1,9-ért már kapsz belőle utolsó 2005-ös évjáratot."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
zsoltee10
addikt
válasz runner 125 #99139 üzenetére
A legfőbb gondom a HR-V-vel, hogy nagyon pici a csomagtartó és hát, hogyismondjam....nem tetszik se nekem, se a feleségemnek.
-
válasz Viszlát #99088 üzenetére
Az automatánál akármilyen reakcióidő nagyságrendekkel több ha üresből pakolod vissza. A másik -amiben nem vagyok biztos, de találgatok - hogy az automatában az olajnak csak akkor van megfelelő nyomása ha mozog mindene és a szivattyú nyomja az olajat is. Lehet h paranoiás vagyok és biztos nem értek hozzá, de ha vontatni nem szabad üresben az automatát, akkor gurulni sem biztos h egészséges vele.
Ahogy elnézem kaptál már választ rá.Qru: nem tud vitorlázni, de mindig 1500 körül vagy alatta tartja a fordulatot uh ha én manuálisan nem váltok vissza akkor a rohadék alig lassul. Szerencse van tiptronic fül a kormányon,, azzal szoktam motorféket csinálni.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Qru
MODERÁTOR
válasz bitpork #99141 üzenetére
Ebben nincs sajnos, kitolod oldalra és akkor pöckölgeted. Ritkán kell felülírni amúgy, főleg hogy idomul a vezetési stílushoz. Mikor megdöglött benne az akku akkor a váltó vissza állította magát gyári alap beállításra és egész magasan váltott el D-ben is (S-ben nyilván nem is várok el tőle ilyet) de aztán gyorsan megtanulta, hogy nem küldöm (nem is alkalmas rá igazából ez egy utazó autó) szépen elváltogat korán ez is 1500-2000 környékén.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Pöcökölgetős itt is van, de a lustaság nagy úr ám, gyorsan megszoktam h ne matassak a váltónál Hidegen az elektronika elengedi kb 2000-ig a fordulatot. 2-3 km után már langyosodik és max 1800 amikor kímélő módban vált. Sport fokozatban 2200 alatt csak kézzel.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Declare
őstag
válasz bitpork #99054 üzenetére
En mindenhol es mindenkitöl (fuvarozok, autoszerelö stb) azt hallom, hogy egyertelmü különbseg van az üzemanyagok között. Minnel keletebbre tankol az ember annal jobban kormol es többet eszik a kocsi. Raadasul allitolag pl nemetorszagban tökmind1, hogy shel, aral kuton tankolsz vagy egy nevtelenebnek tünö star vagy tankcenternel....nehez elhinnem, de mindenki ezt mondja ellenvelemeny nelkül
A masik, pont az opel forumba irtam, hogy nekem az engine management check lampa (ez a hiba amivel küzdök, hogy hosszu több szaz km auopalya utan szervizüzemmodba all a kocsi, de egy ujrainditas utan minden ujra normalis) csak otthonrol visszafele jön elö. Ha itt mentem nagyobb utra (pl Hamburg - Amsterdam) nem tapasztaltam. Hamburg - Bp nem tapasztaltam.....visszafele minden alkalommal Praga elött kezdi es Hamburgig 4-5-6x is jön a kis lampa a szervizkulccsal, parkolo ujraindit, megy tovabb ez a jatek....
egyelöre nem erzem megalapozottnak az üzemanyagban hibat keresni....de erdekes
-
lenox
veterán
Lengescsillapito felujitas temaban otthon van valaki? Elso kettot kene lassan cserelni/javitani, markaszervizben egy 300k koruli arat mondtak az elso kettore, gondoltam annyiert egy felujitasi probalkozast azert el lehet jatszani, legfeljebb nem jon be. Karaszy-ba elmentem, azt mondtak, hogy ha kiszerelem es behozom, akkor megnezik. Ahhoz kepest, ahogy hirdetik magukat ez nulla. Van valamilyen ceg, ami megbizhato, es foglalkozik ilyesmivel?
-
Régebben írtál 2005-ös crv-ről. Akkor most tisztázzuk, hogy ez az autód?
Vagy közben valami légrugós audid lett?Ha az előbbi, ahhoz 10k/db-tól indulnak az új első telók. 20-25k körül már "márkásabbak" is vannak.
Az a 300k viccnek is rossz.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
DeFranco
nagyúr
az uj mazda6 2.2-es dizelerol van valami info megbizhatosag tekinteteben?
Új hozzászólás Aktív témák
- Robogó, kismotor
- Ennyibe kerülnek a Huawei Pura modellek Európában
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- Óra topik
- Magisk
- Nők, nőügyek (18+)
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- További aktív témák...
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- Jura F50 V2 automata kávéfőző
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
- Új állapotú Ubiquiti Unifi G4 Doorbell Pro + Chime dobozában eladó - UVC-G4 Doorbell Pro UP-Chime
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen