-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
8th
addikt
Á, szarni az autógyártókra. Úgy kell mint haverom. Utólag belerakatta a 17éves VW Caddy 1.9 SDI-be a mechanikus torsent, hogy szét ne szaladjon az a 58-60ló ami jó eséllyel még megmaradt Valójában azért kellett mert ha meg van pakolva olyan far nehézzé válik, hogy emelkedőkön télen nincs semmi tapadás elől. Most már van.
...
-
Kornel
veterán
-
szőröscica
addikt
Most nem azért, de ha szoftveresen megoldható a dolog, akkor nyugodtan frissíthetnék az autót gyártási évtől függetlenül. Mint ahogy más esetekben ez meg is történik: a Ford Transit Custom-ünk még az állófűtés miatt is járt szoftverfrissítésen, pedig az aztán egy igazán rétegextra egy alapvetően melós kisteherautónak szánt modell esetében. De hogy a márkánál maradjunk, apám Accord 2.2 dízele is járt bent szoftverfrissítésen, ha jól emlékszem a DPF regenerációval összefüggésben.
Ezek nagy valószínűséggel nyilvánosságra sem kerülő ügyek voltak, nem is értem, hogy egy ilyen nagy visszhangot keltő esetben miért nem frissítik a lehető leghamarabb az összes érintett autót. Blama.
-
lenox
veterán
válasz szőröscica #99554 üzenetére
Most jol ertem, hogy rajtam kered szamon, hogy a kereskedo a raktaraban levo autot miert nem vitte el szoftverfrissitesre? Mert nekem fogalmam sincs, de nem is hiszem, hogy tudnom kene. Mint ahogy azt sem tudom, hogy miert olyan hulye valaki, hogy ugy teszteli az autot, hogy elindul, a problemas helyen meg lefekez. Mert ilyet amugy nem csinal senki, meg tanitjak is, hogy ilyet ne csinalj. De amugy a honda a szar, ugy altalaban.
-
duhuss
csendes tag
Sziasztok!
Hosszú ideje autóváltás előtt állunk, jó régi civicünket cserélnék le.
Úgy néz ki a befutó e 2 közül fog kikreülni:
[link]
[link]A kérdésem csak annyi lenne, megéri-e a golf a kb 500ezer felárat, ha legalább 5-6 évre tervezünk?
Esetleg ha hasonló kategoriában valami tuti vétel azt is megoszthatjátok velemKöszi szépen a segítséget!
-
őstag
válasz duhuss #99557 üzenetére
Szia!
Én pedig az i30-at venném az is tuti. Nekem első i30-am van (a linkelt már második) és soha semmi baja nem volt (7 év 115 ezer km, pici városi utakkal).
A golf mototja a problémás 1.4 tsi (láncnyúlás és egyéb finomságok), az i30 egy megbízható 1.6-os szivóbenzines. Én is komolyan nézegettem mostanában a használtakat. Az i30-nak egy gondja van, alacsony a hasmagassága. Brutál fekvőrendőröket nem szereti.
De maga a golf egy nagyon jó autó, minőségérzetben biztos jobb (az i30 is jó de ebben a golf az etalon). De 1.4 tsi-t én biztos nem vennék.
-
Buster17
addikt
Hanyas civic az amelyiknek összérnek a lámpái? Legalábbis olyan hatása van.
-
őstag
válasz Dare2Live #99563 üzenetére
Akkor az nagy előrelépés. Cserélni kell ugyan időnként, de az nem olyan nagy tragédia.
Mondjuk én abban a gyártóban akinek valamilyen motorja megbízhatóságban csúnyán leég nem hiszek vagy 5 évig (amíg az "új" motor nem bizonyít).
És nem fikázásból mondom, nekem egy octavia magasítot futoművel (nekik van ilyen gyári extrájuk pár 10 ezerért) kifejezetten szimpi volt. Csak aztán jöttek a tsi hírek...
-
footy
addikt
válasz Dare2Live #99563 üzenetére
Jah igy mar csak a kokszolodas marad es a futomuproblemak. Divat fikazni a toyotat mert beismerik a hibakat, ugyanakkor a nagy nemet gyartok ugyanazokkal az alkatreszekkel szerelt autokat nem hivjak vissza.
A VW is europaban ad 2 ev garanciat, kinaban pedig 5-7 ev van ra. Ennyire leszarjak az europai piacot az europai gyartok.[ Szerkesztve ]
-
Dare2Live
félisten
válasz Tom1939 #99566 üzenetére
"Mondjuk én abban a gyártóban akinek valamilyen motorja megbízhatóságban csúnyán leég nem hiszek vagy 5 évig (amíg az "új" motor nem bizonyít)."
főleg/leginkább új dizájn/szériáknál rendszeres, hogy gondok vannak kb mindenhol.
TSI kb szíjas verziótól megvehető.
footy: Én ilyen környezettudatos ember próbálok lenni és kb holnaptól kötelezővé tenném EUs szinten a 10év garanciát mindenre, átrozsdásodásra 15öt, ha meg vki eltitkolja, hogy biztonsági hibás autót nem hív vissza mert A*B>A*C olyan bünit szabnék ki, hogy soha többé nem jutna eszébe.
[ Szerkesztve ]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Bigemperor
senior tag
válasz Buster17 #99565 üzenetére
Az 5500 jurós Civic annyit is érhet! A másik ár reálisabb érte, de picivel azalatt is találni már használhatót.Évjárat, használtság itt is, mint mindenhol. Nekem 8. gen. Civic Sedanom van, az ufó nem jött be, meg jóval kisebb, hátul össze sem lehet hasonlítani a teret, továbbá fejlettebb a hátsó felfüggesztése ennek.
-
-
zolikaDB
veterán
Jujj, kis kreatív!
-
őstag
válasz Dare2Live #99568 üzenetére
Én ebben nem hiszek annyira. Ha egy motoron láncról szíjra cserélik a vezérlést az nekem nem a "kijavítottuk a kis hibát, ez így már egy régi kiforott konstrukció". Persze valószínűleg így lesz, ilyen blamát a vw nem engedhet meg magának kétszer egymás után. Ha igen akkor újra lesz nálam esélye az octaviának. Évek múlva.
És azt is elismerem hogy az 1.4tsi használatban azért jóval kellemesebb mint egy 1.6 szívóbenzines (és bevallottan engem is vonzott).
Mondjuk mostmár a mazda 2 literes szivóbenzinese vonz... Ha lenne egy olyan mazda időszak végre amikor nem rozsdálnak jóval hamarabb autóik mint bármelyik másik versenytársé (éppen kifutó mazda 2-vel is előfordulgat bizonyos források szerint, plusz a mazda 5-el meg biztosan).
-
lenox
veterán
Az nem fordul elo, hogy igy allsz, es nem probalsz meg hatrebb menni, es ugy atmenni rajta. Meg az sem fordul elo, hogy mesz, es amikor egy ilyen helyzethez ersz, lefekezel, hogy allasbol probalj tovabbhaladni. Illetve az is ritkan fordul elo, hogy az elso ket kerek tukorjegen van, a hatso ketto meg kurva jol tapado aszfalton, de csak addig probalkozol, amig ez igy van, ha esetleg arrebb mozdulna a kocsi, ahol mar masok a tapadasi viszonyok, akkor abbahagyod. Szoval nem, ilyen nincs a valosagban. De igazabol mindegy, ha nem 2013 ev eleji gyartasu kocsit probaltak volna 2014-eskent bemutatni, akkor okafogyott lett volna, meg amugy azt se irtak le, hogy a 20 kocsis negykerekhajtasu tesztjukbol a cr-v vegul a rossz szoftverrel 3. lett.
Amugy ha jol ertem azert nem adott hatra nyomatekot a rendszer, mert azt erzekelte, hogy elol nulla tapadas van, hatul meg sok, es ezert a vedelmi szelep kinyitott, hogy ne terhelje tul a hatuljat. De ha mondjuk egy kis feket nyomott volna kozben az illeto, akkor maris ment volna. -
Dare2Live
félisten
válasz Tom1939 #99573 üzenetére
Mármint miben nem hiszel? Hogy ha lecserélik a láncot szíjra akkor megszünik a lánc megnyúlásának a problémája?
mazdanal ha skyactive gondolsz, konkrétan uebbe bele lehet futni. Nincs vele tapasztalat. De állítólag az új mazdák legalább nem rohadnak. Állítólag mert ugye gyakorlatban maaajd kiderül.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Declare
őstag
Te a Honda marketing osztalyarol vagy? De most komolyan, arrol megy 2 napja az eszmecsere, hogy ciki e az, hogy egy 4 kerek meghajtasu suv nem tud elindulni egy sikos lejtön, mert csak az elsö kerekeit hajtja, mig a konkurens ford (vagy mi volt a videoban) egy fel masodperc alatt elindul? A valasz roppant egyszerü: igen.
Ha az ember suvot vesz azert veszi legfökepp (szerintem), hogy telen sokkal komfortosabb legyen a vezetes, mint egy elsö kerek hajtasu alacsonyabb hasu autokkal es pont nem akar azzal gepeszkedni, hogy hintaztassa az autot, meg a pörgö kerekekkel tapadast fogjon. Ezert vesz suvot, mert hozzakapcsol az elsö kerekek kipörgesekor a hatso es hopp problema megoldva. Na most ezek szerint ha valaki ezt a Hondat veszi, akkor kidobott penz, amit a suvra meg a 4x4 re költött (kis tulzassal).
mod: (#99572) Qru em kell tükör jeg. Eleg egy atlag videki uthalozatot nezni egy atlagos telen (nem olyan mediterran telen, mint tavaly volt ). Kell egy stop tabla, letaposott, sikos, jeges hoval es egy pici emelkedö. Azonnal nehezkes az elindulas. Az csak Bp kivaltsaga, hogy leesik fel mm ho es azonnal kiszornak 1millio tonna sot
[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
válasz Declare #99576 üzenetére
Télen kitapasztalom milyen lesz a HR-V, majd beszámolok róla.
Tegnap kíváncsiságképp leveleztem a sperrdiffi ügyben vele. Első körben a hátsó diffibe javasolta a sperrt, 130 pénzért legyártaná élettartam garival.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Declare
őstag
válasz runner 125 #99577 üzenetére
Biztos hogy jo lesz! Nem a hondat akarom en bantani, itt most egy konkret dologrol volt szo.
Ilyet amugy nem is tudtam, hogy utolag sperr difit elettartam garanciaval beepitenek raadasul 130k ert? Vagy az csak a legyartas, abban a beszereles nincs benne?
-
-
footy
addikt
(#99568) Dare2Live
EUs szinten a 10év garanciát mindenre, átrozsdásodásra 15öt, ha meg vki eltitkolja, hogy biztonsági hibás autót nem hív vissza mert A*B>A*C olyan bünit szabnék ki, hogy soha többé nem jutna eszébe.
Az allamokban ez mukodik is.(#99570) Typhoon47
Na ezaz hogy felarert es a 4 ev meg mindig nem 7 ev amit mondjuk egy Kiara adnak.[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Declare #99576 üzenetére
Ennyi. Magam sem tudtam volna szebben leírni.
Hintáztatásról meg csak annyit, hogy végülis köztudottan a rutinos offroadosok veszik leginkább a cr-v-t és nem a háziasszonyok meg a vasárnapi autósok.Lehet itt szépíteni, meg "szalaggal átkötni" de a k@kit attól még az marad ami.
#nincsbennetarcsi
-
őstag
válasz Dare2Live #99575 üzenetére
Nem. Abban nem hiszek hogyha rosszul terveznek meg egy motort (nyúlik a lánc) akkor szíjjal feltétlenül minden pöpec lesz (azaz pl. nyúlni nem fog, de sorozatosan szakad hivatalosan leírt csereidőszakon belül, nagy motorkárokat okozva). Ezért mondom hogy 5 év múlva meglátjuk.
Igen, a mazdákkal nem volt eddig ilyen gond. Ha lesz ők is elvesztik az adott motorra a bizalmam. Hogy lásd hogy nem japánimádó vagyok (mert volvo imádó vagyok, peddig van egy két nagy kupac végtermék ott is lásd régebbi automatáik): 2,2-es toyota dízelt sem vennék. Főleg nem a legerősebbet.
u.i: egyébként a mazdák már elvesztették bizalmam, csak nem motor hanem rozsdásodás miatt. Hiába tetszene a 2.0-ás benyás motor...
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
Az egesz egy videorol indult, meg egy storyrol, amit Qru meselt. Mind a kettö azt tamasztja ala, hogy hat vannak ott gondok.
Nekem nincs bajom a hondaval, de azt megmagyarazni, hogy egyebkent ez nem blama, meg különben is ilyen aztan elö nem fordul az eletben....na ez a marketing osztaly, azert irtam
A masik, meg hogy en semmi extrem, valosagban nem elöfordulo körülmenyt nem erzek a tesztben. Egy emelkedö, ahol elpörögnek a kerekek? Videki Magyar uthalozat es egy normalis tel kell csak hozza
-
Dare2Live
félisten
válasz Tom1939 #99583 üzenetére
huh... nem ugyanaz a motor, nem csak annyi történt, hogy szíjat raktak rá.
Onnan lehet könnyen megkülönböztetni.vagy ha neked uaz mert a blokk uugy néz ki akkor tömegével húzhatod ki mind benzines, mind dizel motorokat a listádról köztük a legendásan legtartosabbakat/legmegbízhatóakat is mert az első iterációjuk problémás volt. Első generációs VVTikkel pl mennyi baj volt, most meg a legtöbbre miközben blokk kb uaz többre azt tudom mondani, hogy örökélet +1nap.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
lenox
veterán
válasz Dare2Live #99580 üzenetére
Nem, az derult ki, hogy masodjara is 2013-as ev eleji autoval teszteltek, csak azt mondtak rola, hogy 2014-es. Ez durvan inkorrekt, valoban, csak nem a honda oldalarol. Nem veletlenul van a cikkben, hogy honda szar, subaru meg kiraly, ez egy honda lejarato subaru reklam.
#99584: Hat egy javitott hiba ha blama, akkor ez minden markanal van. Es nem, elol nulla, hatul max tapadas az nem eletszeru tovabbra sem.
Storyt meselni en is tudok, mivel nekem van cr-v-m, es ad hatra nyomatekot, ha elol keves a tapadas. Nyilvan ezt ignoraljatok.[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz Dare2Live #99586 üzenetére
Igen, alapvetően igazad van. Mivel nem vagyok mérnök ezért kihúzom azokat a motorokat és közvetlen utódaikat melyekkel nagyon rossz volt a tapasztalat. Még akkor is ha teljesen más motor (akkor meg azért mert teljesen új és a múltkor elcseszték ). És nekem aztán édes mindegy hogy a blokk vagy csak a műanyagborítás vagy bármi más miatt lesz drága és megbízhatatlan egy motor.
A kezdeti VVTI-k idején nem voltam abban a helyzetben hogy kocsit vegyek, ezért erről nem is tudtam. De igen, ha akkoriban keresek és ezt megtudom akkor ők is kiestek volna 5 évre.
Taat: Hát igen. De a dízel annyira nem fegyeget különben sem. A napi 4*2 kilométer hétköznapomba bármelyik dízel belehal. Szerintem turbó benzines sem örülne annyira neki
-
runner 125
nagyúr
-
gzbotii
nagyúr
Amúgy, ti milyen kocsit ajánlotok 2300-2500 eurós árszegmensben? Németországban fogok melózni, így onnan venném majd - ez ottani árakat takat,
A legfontosabb, hogy megbízható legyen és alacsony fogyasztás. De inkább egyen többet 2L mint drága legyen a fentartása.Én személy szerint Mk6 Fiestára, C Corsara, Focus vagy Yarisra gondoltam.
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Úgy tűnik, hogy elkészült a S.T.A.L.K.E.R. 2 Heart of Chornobyl
- Ukrajnai háború
- Hardcore café
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Xiaomi Mi Box androidos médialejátszó 4K és HDR támogatással
- Autós topik
- Mini PC
- iPhone topik
- TCL LCD és LED TV-k
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest