-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz Goblin12 #99900 üzenetére
Fábiától én nem vagyok elájulva. Elég puritán a belseje, az 1.4 meg még szarul is megy.
Ja most látom, hogy automata, nézted te a 17 sec-es 0-100-at?! Az ugye stimmt, hogy az ezres stift is 15 alatt futja, képzelheted, hogy akkor ez milyen lomha
szerk.: lol most nézem ezt, hogy tudták ezt összehozni 2002-es modellben? 1064kg 60le 18.8sec 0-100 10 lityót tuti bever 100-on
corsa c-ről jókat nem nagyon hallottam inkább gastra
[ Szerkesztve ]
-
tixem
addikt
válasz tboy93 #99901 üzenetére
Annyira nem zabál azért, igaz nem is most volt, hogy használtunk ilyen kocsit. Egy jó 10 éve párszor a volán bérelhető fabia-jával jártunk nyaralni, meg időnként hosszabb utakra, elvolt olyan átlag 7-8 lityóval.
Azóta nem igazán volt tapasztalatunk ilyen autóval, bár olyat hallottam, hogy egy ismerős szüleinek a Fabia-ja azt monda ca. 150e km után hogy ennyit és ne tovább. Annyiba került volna a motor javítása, hogy inkább eladták az egész kocsit a francba. Ez volt kb olyan 1 éve, tehát a most ennyit futott és ennyi idős darabok esélyesek, hogy ide jutnak.
Nem lennének rossz autók egyébként, de ezek a szánalmas motorok elcseszik az egészet.
(#99904) tboy93
Nissan Micra is megér egy pár kattintást, az is egész jó kis kocsi. Bár nem tudom, hogy az automaták mennyire jók.
[ Szerkesztve ]
Galaxy S24 Ultra 1TB ||| ( •_•) ( •_•)>⌐■-■ (⌐■_■)
-
molnarpeter
nagyúr
válasz szőröscica #99837 üzenetére
Szerintem a gyula kihagy. Olyan hangja van, mint amikor Simsonon megnyomod a leállítógombot egy pillanatra.
-
szőröscica
addikt
válasz molnarpeter #99909 üzenetére
Gyula?
-
endruboy1
senior tag
Üdv!
Gondoltam visszajelzek, hogy a múlt hónapban a Ti tanácsaitokat is figyelembe véve megvettem az "új" autómat. Első autót kerestem kis fogyasztással és alacsony fenntartási költséggel. Végül egy 2000-ben gyártott Toyota Corolla, 1.6 Linea Terra, ezüst színű sedant vettem. Van benne 260 ezer km de nagyon nem látszik rajta! Magán személytől vettem és állítólag 8+ évig garázsban volt tartva. ~600k volt az ára.
Eddig még csak a 0-son mentem vele 110 körül, elég jól megy sztem. Van benne toronymerevítő is különben, mondjuk mivel anélkül sosem vezettem nem tudom megmondani, hogy használ-e valamit .Apróbb hibák persze vannak itt-ott, de a legnagyobb hogy a műszerfalon a venti szabályozó tekergetők mögötti lámpa ki van égve, de youtube szerint 5 perc lesz nagyjából kicserélni. Arra számítottam, hogy fapados érzés lesz bele szállni meg vezetni (ennyi pénzér), de nagyon nem így van, a belseje is szerintem tök elegáns és praktikus is nagyon. Nyilván nem egy BMW, de nem kell szégyenkeznie, közel sem olyan fapados a helyzet mint ahogy net szerte lehet olvasni. És extrákkal is pont annyira el van látva mint amennyi nekem kell. Kiemelném a klímát, immobilizert, légzsákokat, elektromos tükröket és ablakokat plusz a kellemes szervót. Meg az ülések, kormány is állíthatók. Ülés magasság és döntés is. Csak azért írom mert a neten lehet olvasni olyan modellekről amikben nem.
Összességében eddig tetszik. Átnézetni ugyan még nem volt időm elvinni, de a féktárcsák látványosan újak, és szűrők illetve olaj is volt állítólag cserélve. Persze elképzelhető, hogy valamit majd kell még benne cserélni ha átnézik, de komoly költségekre nem számítok.
Azért örülök, hogy nem hasonló korú Swiftet vettem, annál ez nekem külsőre is jobban bejön és megbízhatóbbnak illetve biztonságosabbnak is tartom. Még a Ford Focus volt versenyben de azt meg már túl nagynak találtam meg nagyobb kihívás lett volna abból jó állapotút találni. Jah meg az Audi A3, de abból megnéztem 1-2-t és mind annyira le volt harcolva, hogy elment a kedvem tőle. -
tboldi
nagyúr
válasz szőröscica #99910 üzenetére
Gyújtás, gondolom.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz szőröscica #99913 üzenetére
Egyből a kis motorocska jutott eszembe, nem figyeltem a többi részletre
-
Norbi14
senior tag
Ti micsinálnátok? Használtan vettem netről 2db vredestein tèli gumit. Amikor vittem gumishoz felrakatni mondta h nem jó, a felülete ilyen huplis, egyenletlen. Akitől vettem mondta hogy küld másikat csak küldjem vissza. Tehát vissza kell szereltetnem 2nyári gumit addig(nincs külön felnin) aztán küldi a gumikat, megint mehetek szereltetni...megèr ennyi hercehurcát? Gumis mondta hogy rázni nem fog, nem is ráz meg mèg nem tapasztaltam negatív hatását.
-
Kornel
veterán
válasz Norbi14 #99918 üzenetére
használtan gumit venni nagy rizikó.
én visszakérném a gumi és a posta árát is, és vennék újat.
ha más nem, akkor barum, arra mégiscsak van garancia.
új conti gumival jártam úgy, hogy az egyik gyári hibás volt, félrehúzott miatta az autó, de még azt is bizonygatni kellett, hogy kicseréljék, nem is értem ezt a használt gumi bizniszt, hogy miért megy ennyire, ahogy esetedben is látszik, sokszor az olcsóbb a drágább. -
Kornel
veterán
válasz Typhoon47 #99922 üzenetére
persze, értem én, nekem se kolbászból van a kerítés, sőt...
de pont a gumin spórolni
testvérem is ezt csinálja, alufelni az van, sőt újra van fényezve, de 8-10 éves szlik (3-4 mm) gumikat rak rá, amit éppen pattint valahonnan olcsón.
van akinek nem lehet megmagyarázni, hogy az olcsó, sokszor drágább. -
TaaT
veterán
válasz Kornel #99920 üzenetére
"nem is értem ezt a használt gumi bizniszt, hogy miért megy ennyire"
Nem is értem ezt a használt autó bizniszt, hogy miért megy ennyire.
Az új gumi újonnan nagyon drága a magyar fizuhoz képest, használtan viszont már elég sokat elvesztett az értékéből.
Persze van kockázat, ahogy a használt autóban is van.
Give them hell Ukraine!
-
Viszlát
addikt
válasz zsoltee10 #99924 üzenetére
Pl mert felnit vett mas meretben es mar nincs szuksege ra, vagy meg van szorulva es eladja a teli szettet, mondvan hogy majd kihuzza a nyarival, de kell a penz. Mindket esettel talalkoztam mar szemelyesen. A gumi is olyan mint barmi mas, korultekintoen vasarolva siman ki lehet fogni tuti jo vetelt.
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
runner 125
nagyúr
-
Viszlát
addikt
válasz runner 125 #99928 üzenetére
Kar beleirni Magyarorszagot, mer' aztan eljon az emberfia a gazdag Angliaba es nez nagyokat, amikor latja, hogy nincs ket egyforma gumi az auton, ahany kerek annyi fele. Teligumi minek, itt csak ritkan van ho meg minusz is csak 5-6 fok maximum, aztan amig el nem durran addig nem szamit ha kopott. Mindez megfigyelheto a Vauxhall Corsatol a Porscheig.
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
TaaT
veterán
-
Kornel
veterán
tegnap társalogtam erről a használt autó bizniszről is testvéremmel.
ő csak használtat venne, míg én újat fogok, ha tehetem.
persze lehet számolgatni, meg a TC is megírta a saját f*szságát erről a témáról, de egy 5-7 év garis új autóval nagy baja nem lehet az embernek...
már csak fizetőképes kereslet kellene hozzá az országban. -
zsoltee10
addikt
-
TaaT
veterán
válasz Kornel #99931 üzenetére
"míg én újat fogok, ha tehetem."
Ezt tegnap láttam, emberünk nem tudott dönteni a 2 kerék között (BBS Fi vs HRE P101) úgyhogy mindkettőből vett egy garnitúrát.
Az elsőt pályára [link]
A másodikat meg utcára [link]Mert megteheti, és ha én is megtehetném én sem nézegetném a használt cuccokat.
Give them hell Ukraine!
-
Kornel
veterán
-
werszomjas
őstag
válasz Kornel #99938 üzenetére
Elképzelhető, hogy a traffipax-stressz csökkentése önmagában is elég, hogy a sofőr figyelméből több jusson az útra.
Ez mondjuk sztem igaz.
Én pl nem szeretem, hogy autopályán arra kell figyeljek hogy mennyivel megyek épp, a jobb autókban már meg sem érzed a 160-at, mintha 130-al mennél, és hiába állok be 130-140-re tempomattal, ha nagy a forgalom és előzök a ritmus úgy kívánja hogy néha bele lehet nyalni 150-160-ba, és akkor lehet lesni a km órát, hogy nehogy 151-el menjél, mert jön a csekk.
üdv
-
nagyúr
válasz werszomjas #99941 üzenetére
A fő gond az, hogy az autópálya tele van ráérős és/vagy spórolós egyénekkel, akik külső/belső sávban egyaránt a 100-110 körüli tempót preferálják. Könyörgöm az ilyen mérnem spórol még többet és megy az ingyenes főúton? Ezek után persze az ember aki 130-al akar menni minimum, próbálja lehagyni ezeket a szerencsétleneket akik egymást előzgetik, plusz a kamionokat, és bumm, kész a dugó, ráfutás, baleset, miegymás.
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
TaaT
veterán
válasz werszomjas #99941 üzenetére
Én meg sokszor az utat nézem nehogy odaverjem a kereket vagy a kocsi alját, már ha olyan "terepen" járok.
m3tr0:
Give them hell Ukraine!
-
Kornel
veterán
válasz werszomjas #99941 üzenetére
En is sokszor nezem hol a traffi, de mostanaba kezdek leszkni rola, viszont azt veszem eszre, hogy sokszor tullepem a megengedett sebesseget. Eddig meg elkerultem a csekkeket, de szerinrem elobb utobb bele fogok futni egybe
-
Typhoon47
őstag
válasz Kornel #99923 üzenetére
Egész egyszerűen odáig agyban el sem jut ez a szegényebb réteg, hogy a saját biztonságát vagy a másikét féltse, mert majd "max lassabban megy" meg amúgy is ezek 99% városi felhasználó, ahol
általábanaz utak rendben vannak tartva."Education is important but big biceps are importanter"
-
8th
addikt
válasz Typhoon47 #99945 üzenetére
Bírom amikor a pénztelenségre fogják a dolgot egyesek. 6-7évet simán el lehet gurulni egy garnitúra új gumin. Legyen mondjuk 75ezer/4db. 6évre leosztva az havonta alig több mint egy doboz cigi ára. Az sok? Ez nettó szarrágás. Ráadásul jó előre lehet kalkulálni vele, van idő apránként összerakni rá a pénzt nem egyik napról a másikra kell váratlanul kiköhögni. A legszarabb indok, hogy nincs rá pénz. Akkor ne autózz barátom. Aki nem tud összerakni 1év alatt 75k-t az hogyan tart fenn, és hogy szervizeltet és tart karban egy autót?
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest