-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
lenox
veterán
Itt is latni, hogy elol-hatul hajt a honda, koszi.
A dacia hajtasa nyilvan jobb, mi a kerdes ezzel kapcsolatban?
#99749: En csak elolvastam, amit a honda irt, hogy spec eset, ha elol nulla, hatul max tapadas van, akkor kinyit a biztonsagi szelep a hatso hajtas vedelme erdekeben, a teljes nyomatekot nem adja hatra.
#99751: Nem ertem, ott miert kene felmennie. Az elso es a hatso hajtasnal is nulla a tapadas az egyik oldalon, es itt csak az elso es a hatso hajtast zarja ossze a rendszer, jobb es bal oldalt se elol, se hatul.
[ Szerkesztve ]
-
zsoltee10
addikt
"A dacia hajtasa nyilvan jobb, mi a kerdes ezzel kapcsolatban?"
Nem hiszem, hogy van bármi kérdés ezzel kapcsolatban, a két típus vásárlóközönsége eltérő, valószínűleg a CR-V tulaj soha nem megy vadászni az autójával. Inkább csak bosszantó a dolog, hogy egy ilyen drága autóban, ha már a hardver adott, miért nem fordítottak több időt/pénzt a szoftverre? Főleg, hogy a teszt után javították, de az lett volna a korrekt, ha visszahívási akciót hirdetnek sw frissítésre.
szerk, közben te is irtál még hozzá: Akkor meg csak annyi lenne az egész, hogy a biztonsági szelepet figyelembe véve max 50% nyomatékot küldjön hátra, aztán hadd pörögjön elöl-hátul, az is jobb a semminél.
[ Szerkesztve ]
-
lenox
veterán
válasz zsoltee10 #99754 üzenetére
Valamit gondolom csinaltak, ha utana ezen a teszten is mukodott. De mint mar irtam, ebben nincs biztonsagi kockazat, szerintem ezert nincs visszahivas, de csak talalgatom.
Amugy nekem nem tunik kulonosebben draganak a cr-v, mihez viszonyitod? Mar ugy ertem, persze, draga, de nem dragabb, mint egy golf vagy egy toyota verso mondjuk, bar eleg feluletesen neztem ra. -
zsoltee10
addikt
A drágát abszolút mértékben értettem, nem relatíve.
Renault Koleosról van valakinek véleménye?
Egész jól teljesít: Koleos vs Rav4 Most azt hagyjuk, hogy a teszt végére annyit nyüstölték, hogy a 4wd hajtás letiltott és újra kellett indítani a kocsit.Csábító 3-4 éves használtban a magas értékvesztés, jó helykínálat, dízelmotor, automataváltó miatt.
-
hobizoli
nagyúr
válasz zsoltee10 #99752 üzenetére
ESP is merni tudna hogy van-e barmilyen iranyu mozgas a kerekfogassal osszefuggesben
ha nem, akkor csak elforog a kerek a levegoben
azt befekezni es jedit oda tolni, ahol nem volt rpm jel, mert az a kerek van a foldonde mondjuk a qrva torsen az minden elektronikus basz nelkul megcsinalna ezt
több drón kell ;P
-
jozefgucci1
addikt
válasz hobizoli #99758 üzenetére
A megoldás egyszerű nem megyünk ki terepre a CR-v-vel Amúgy én szoktam kimenni most is horgászni a tóra ahol sáros emelkedőn nekem felmegy ahol személykocsival már nem menne fel . Nekem mikor megvettem a CR-v-t nem is volt szempont . A fontos a megbízhatóság-tartósság és kényelem pakolhatóság volt . Toyota Rav4 nagyon jó , de a belső olyan volt mint a Corollámban és már untam valamint nincs csomagtartója !
Origin :jozefgucci1980 , Cod =játszótéri mászóka színekkel operáló, vérpistikebőszítő játékmenet...
-
Goblin12
őstag
Sziasztok,
melyik az a kis kocsi ami automatás, nem megy rá az egész fizu, 2 ember kényelmesen elférjen benne és egy kis csomagtartó se ártana. Havi max 8-szor lenne ~300km levezetve, 130-at jó lenne ha bírná.
Nincs garázs, szal mindenfélének kivan téve, hosszú távra van tervezve.
Árat nem írok, típusokra lennék igazán kíváncsi ami a fenti elvárásoknak megfelel.
Köszi.
-
Declare
őstag
Nekem varosban hasznalva hideg motorral a dizel annyit eszik mint az allat kivancsi leszek tankolasnal, de most ment vissza az atlagfogyi 7,3 ra az eddigi 9 röl, hogy palyaztam vele (raadasul, volt egy szep 1 oras dugo is, utana meg hazaig bekapcsolt a "race on" de hat kell az a dpf nek, a turbonak, mindennek ).
Szoval akarmit csinalsz is a kocsival palyan, a hidegben varosban lampa, gyakogos, körfori, stoptabla...kombinacio az gyilkos a fogyasztasra
lenox: hat ezt, amikor most meglattam, hogy a tema valtozatlan, nem mondom, hogy nem mosolyodtam el . En tudom mi az elfogultsag....csak szoljon barki egy rossz szot is a bmw re ...de Te mar-mar rajtam is tul teszel
-
nagyúr
válasz Goblin12 #99761 üzenetére
új swiftből is van elvétve egy két automata, régi yarisból is van pár, na meg persze újból is
-
őstag
válasz Declare #99762 üzenetére
Ja ez ilyen. Nekem ugye 1.4-es benzines i30-asban nemrég volt akksi csere (2007-es a gép). Ez ugye nullázta az utóbbi vagy 30 ezer kilométer átlagát (ez 500 kilométer pálya, olyan 150 kilométer kiugrás auchanba 15 kilométeres távok, meg a 20 nap * 4*2 kilométer napi gyilkolás per hó és nyáron a nyaralás, ugye ezzel volt 7,4 átlag). Most azóta majdnem csak a napi 4*2 km gyilkolás van benne. Átlag 11,2 liter... Következő pálya majd lehúzza
Az iq 1.0 első fogyija 6,85 liter volt, majdnem hasonló gyilkolásban (egyszer kijutott a MOM parkig és budaörsi nagy üzletekig ). Mondjuk tegyük hozzá hogy városban gyakran 4-en ültünk benne (pályára nem nagyon vinném azért 4-en, kicsi a hátsó tér ha baj van)... Azért poén kis budai hegyi utca kereszteződésben simán visszafordulni Y nélkül.
Ja ne tudjátok meg mekkora a különbség fékhangolásban a toyota és a hyundai között. Hyundai on/off a toyotához képest. De szerintem a hyundai hozzáállása jobb ebben, hiába húzza le minden teszt az ilyesmit a Hyundai/KIA konszernél. Ugyanis megszokod és 1 nap után tudsz finoman fékezni minden probléma nélkül. De ha baj van a fékreakcióidő sokkal jobb. Főleg mondjuk feleségnek.
[ Szerkesztve ]
-
zsoltee10
addikt
Menjetek a 'csába
Renault Koleos? Nekem szimpi, tudom, hogy Dél-Korea-Japó-Franszoá koprodukció, de szimpatikus. Most azt hagyjuk, hogy hogy néz ki, nekem tetszik. Jó nagy az értékvesztése, 4 évesen már kellemes vétel lenne.
-
-
kpal
veterán
Kis BMW érdekesség [link]
[ Szerkesztve ]
-
Dare2Live
nagyúr
"Csupán arra reflektáltam rá, hogy nem a gumin múlott a CR-V csúfos veresége a teszten, hanem a szar 4wd rendszerén."
Ezt el nem magyarázod neki... Honda tehát nem igaz.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Declare
őstag
válasz Tom1939 #99765 üzenetére
Jah, nekem is most ez van...3-4 km hidegben, szegeny 60-70 fokig ha felmelegszik
Szerintetek ilyen üzemanyaghoz önthetö adalekokkal segitek a motoron/dpf en ilyen hasznalat mellett?
Fek temahoz annyit, hogy en nem gondolom jonak az ilyen hirtelen harapo feket...ha jol tudom egy atlag autoban is benne van mar az, hogy erzekeli a fekpedal, ha hirtelen lepsz ra es azonnal veszfekez, meg mielött tenylegesen tövig nyomnad a feket....meg elvileg ugye olyanok is vannak, hogy a feket vizes idöben hozza/hozza erinti a tarcsahoz, hogy szarazon tartsa. Mondjuk az astra ilyet biztos nem csinal de ez a veszfek dolog, lehet ebben is van mar. A puntonak pl pont ilyen hirtelen harapo feke van....hat en nagyon utaltam vezetni....mod: marmint nem a kocsira irom most ezt, hanem kifejezetten a fekre.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Declare #99785 üzenetére
Vészfék asszisztensnek hívják, nem minden autóban van benne. Ha gázpedál elengedése és a fékpedál lenyomása között 2 sec telik csak el akkor azt vészfékezésnek ítéli a vezérlés és a pedál lenyomásának erejétől függetlenül maximális fékerővel lassítja a kocsit (és bekapcsolja a vészvillogót is közben).
Ez a fék szárazontartós dolog meg ha jól tudom csak az újabb bmw-kben van...
#nincsbennetarcsi
-
őstag
válasz Declare #99785 üzenetére
Puntot nem vezettem. De az i30 féke teljesen jól adagolható, csak a toyotához képest on/off. Nekem és asszonynak is simán megy alapból. Csak az iq-ból átszállva az első 5 percben nem
De lehet hogy a punto rosszabb ebben a tekintetben (stilom volt, ott sem volt gond a fékkel, bár az volt az egyetlen autó ahol megbántam a vásárlást, de nem a féke miatt).
-
TaaT
veterán
2sec? Nem sok az egy kicsit?
[ Szerkesztve ]
Give them hell Ukraine!
-
Declare
őstag
Na hat nem vitabol, de egyikkel sem örtek egyet
A fek kerdesre nem akarok hülyeseget mondani, de ha jol emlekszem anno 2008 ban mar az audiban is volt, mindenfele különös nagy hirveres nelkül, csak mondta a kereskedö. (itt egy cikk 2006 ban a bmw z4 ben is ([link]) volt mar, szerintem nem olyan nagy ritkasag ez mamar)
A veszfek aszisztenst en ugy tudtam az amikor figyeli a forgalmat a kocsi is fekez lassu temponal ha elötted megallnak. Viszont az hogy gazelengedes utan ha fekre lepsz 2 secen belül akkor veszfekez a kocsi, az szerintem eleg para lenne gyakorlatilag akkor 90% ban varosi forgalomban veszfekeznenek a kocsik En ugy tudom, hogy a gazpedal erzekeli, hogy milyen gyorsan nyomod be (gondolom valahogy ugy, ha az elsö x mm-t bizonyos hirtelenseggel teszi meg a fekpedal akkor lep eletbe a veszfek)
Tom1939: nem is az hogy megszokhatatlan, de en nem szeretem, szerintem zavaro....persze ha csak egy autot vezet az ember mindenhez hozza lehet szokni. Viszont en ugy jartam, hogy a punto utan közvetlenül mentem a Navaraval es majdnem nekimentem az elöttem levönek piroslampanal, mert annak meg taposni kell a feket....szoval szerintem nem jo dolog, de persze szokhato minden.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
-
Tankblock
aktív tag
2 sec kicsit túl sok lenne :-D
Működése: azt nézi, hogy milyen gyorsan nyomod le a pedált, ha megfelelő gyorsasággal (gradinessel), de nem elég fékerőt fejtesz ki akkor tolja rá a teljes nyomást .
Fék szárazon tartás a Renaultban is kell lennie RBA emlékezetem szerint...... Csak annyit csinál, hogy közelebb tolja a fékpofákat kicsit, hogy a vizet párologtassa le róluk.
Release the Beast....
-
outsiders
aktív tag
Üdv Urak,
hamarosan autóvásárlás közelébe kerülök, alapvetően heti 1x Budapest-Szolnok táv oda-vissza, illetve Budán a Szentendrei úton városi forgalom nékül Szentendrére menetel időnként.
Mindenképpen benzinesben gondolkodom enyi éves km-hez, a keret olyan 1 millió HUF körül mozog.
A szívem egy Volvo felé húzna, van számomra néhány érthetetlenül olcsó s60-as a hahu-n, pl ez: [link]
Az s40-esek is tetszenek, de csak a 2 literes Volvo motoros szívóbenzin.Ami reális opció és szintén tetszik még szedánok közül az a Ford Mondeo, 2003-as facelift utáni 1.8 vagy 2.0 literes benzines darab, illetve az Opel Vectra C.
Mik a vélemények? Felejtsem el a Volvót, vagy lehet ennyiért is venni nem teljesen lestrapált darabot? Van lehetőségem Hollandiából "vadásztatni" autót, ismerős időnként megy ki trélerrel és hoznak be kintről autókat.
Köszönöm a segítséget előre isBalázs
Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
-
nagyúr
válasz outsiders #99796 üzenetére
1.8-as mondeonk volt, igaz nem ez az új bálna mondeo, hanem az előző generáció, de szuper kis kocsi volt, jól ment, a fogyasztással se, de az egész kocsival a 4 év alatt semmi probléma nem volt. Szóval az 1.8-as ford motorra +1.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
outsiders
aktív tag
válasz tboy93 #99798 üzenetére
A vicces az, hogy időnként 600 körül is vannak s60-asok.... Egyet mindenképpen meg fogok nézni élőben, hogy mi az amit ennyiért kínálnak. Ha jónak tűnik akkor meg szakszervíz és átnézetés. Ahhoz vonzódom leginkább sajnos, ismerős s80-ast hajt, D5, az valami csoda nekem... De túl nagy S40 sem rossz darab, de valahogy annak a külseje kevésbé elegáns, idősebbnek "tűnik" a stílusa.
Normális méretű japánt ennyiért nem nagyon láttam, 15 éves autót pedig inkább nem vennék. Még a 2002-2003as Civic is olyan szinten túl van árazva, hogy az vicc... Pedig asszony azt akarna
A Mondeo egy jó alternatíva, de érzelmet nem igazán generál, ha ránéz az ember, noha tényleg az egyik legjobb alternatíva ebben az árban.
Külsőre és stílusra bejönne egy Alfa 156 is, de attól félek, hogy rámenne a gatyám is. Volt Stilo a családban, na annak semmi baja nem volt a 7 év alatt amíg használtuk, szóval nem vagyok beoltva az olasz autók ellen sem, de ott a félsz...Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
Új hozzászólás Aktív témák
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- 3D nyomtatott versenypályák
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest