-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
lsc
nagyúr
Az élet kegyetlen .
-
DeFranco
nagyúr
Nem tudom mennyire új motor (közben Kuru írta, hogy az) előfordul, hogy x cég y éves fejlesztését teszik bele, így van már vele tapasztalat, vagy esetleg józan paraszti ésszel már tervezőasztalról meg lehet állapítani, hogy valami almás vele (kicsi olajteknő, stb.)
Benzines motorja tudom hogy tetszetős, a dízelről semmi infóm.
-
Rambovits
senior tag
Kiváncsi lennék ilyenkor a fogyasztására. Top gearbe, vagy Sixth gearbe (amelyik nem a Jeremy és bandája) volt egy teszt, miszerint a 2.0 benzines mondeot és a 2.0 benzines mazda 6-ot felkergették az oválra, és nyélgáz. Mazda 4 személy légkondival 211-et ment, légkondi nélkül 219-et. Ami a legdurvább az a fogyasztás volt. 10.9 liter pillanatnyi De ugye az benzin ez meg dejzel.
A hardver az, amivel ha elég sokáig játszol eltörik. A szoftver az, amivel ha elég sokáig játszol működni kezd.
-
Viszlát
addikt
válasz Declare #99146 üzenetére
Olyat csak 2012 utani faceliftes valtozatban talaltam, azok meg tul fiatalok meg, iszonyu az ertekvesztes. Pedig nyugodtabban indulnek neki januarban Europanak ugy, de ez van, majd kicsit lassabban erek haza.
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
8th
addikt
Bázzeg az imént beszéltem egy ismerősömmel facén. Kint él usában. Gondolván a télre nemrég vettek egy első generációs Lexus RX300-at. Műszakilag rendben van az autó belül sincs lelakva és minden rendeltetésszerűen működik benne. Csak gumikat kellett rá venni meg megtankolni és annyi. 1250 dollár volt a kocsi. Úgy érzem rossz helyre születtem. :/
-
Rambovits
senior tag
Igazad van, csak 217 volt.
Meg a fogyasztás se 10.9, hanem 11,5 volt. My badA hardver az, amivel ha elég sokáig játszol eltörik. A szoftver az, amivel ha elég sokáig játszol működni kezd.
-
dabadab
titán
En azt elhiszem, de ha ranezek a hirdetesekre, van nagyjabol ezer talalat az adott tipusra es ezek kozul a legolcsobb is ketszer annyiba kerul, mint amennyiert ok vettek, akkor azt azert legalabbis meg lehet allapitani, hogy tipikusan nem annyiba kerulnek ezek az autok.
DRM is theft
-
TaaT
veterán
válasz DeFranco #99150 üzenetére
Ja még kevés az infó.
"Sok tapasztalat nekünk még nincsen, mivel most csináljuk az elsőt. Szerelhetőség szempontjából eddig olyan mint az elődök hamar rá lehet jönni, mit merre szedjünk szét. Menetteljesítmény majd végső összerakás után lesz próbálgatva a megbízhatóságról meg még kell kis idő, hogy kiderüljenek a dolgok, de eddigi halottak alapján most is a benzines lesz talán a megbízhatóbb. A dízel hengerfejünk egy német szervizből szereztük ahol 3 dízel volt motorcserén, mert szétrepedtek a blokkjaik."
Give them hell Ukraine!
-
-v-
addikt
válasz Rambovits #99165 üzenetére
11.5 fogyasztás végsebességen 210-nél padlógázon egy 2 literes benzinestől, persze, hogyne ... majd én is megnézem, nekem milyen pillanatnyit ír ki, biztos ki fog jönni, hogy az új mazda motor hatásfoka 100%-kal jobb az enyémnél Inkább lesz az 21.5 ...
[link]
210 az ~ 130mph, ott az 1.4 tsi is bever 20 fölött (számold át az mpg-t), pedig az a szívónál jobb hatásfokú konstrukció. Nem néztem meg a videót nem tudom mit mutatnak vagy mi látszik, de ez elvi képtelenség, amit mondasz(#99171) TaaT:
3 dízel volt motorcserén, mert szétrepedtek a blokkjaik
Kevés az infó, de az a kevés biztató úgy látom.
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz Rambovits #99165 üzenetére
20,3 mpg = 13,9 l/100
[link](#99173) [rvilike]: Ez nekem is fura....még ez a 14 l/100 is...padlogazon. Bar az is igaz, hogy azert mas erteket ad, ha gyorsitasz es mast, ha padlon mesz es csak tartja azt a kb maximum sebesseget. Szerintem elkepzelhetö ez a fogyasztas...talan joo +par% mert mazda csinalta a tesztet...legyen akkor 15-16 l/100
-
Rambovits
senior tag
20.3 Miles per gallon =
11.5869253 liter/100kmÚjranéztem a videót, 2.2 turbodízel. Csak a motorskálánál említi, hogy kapható 2.0 benzinnel is.
A videóban ez szerepelt, lekamerázva a műszerfalat. Egyébként a Mondeo se fogyaszt sokkal többet.
Ha megnézed a grafikonod, a Merci és a Golf alig fogyasztanak többet.
Nézd meg a videót, ha nekem nem hiszel... nem a kisujjamból szopkodom az infókat.A hardver az, amivel ha elég sokáig játszol eltörik. A szoftver az, amivel ha elég sokáig játszol működni kezd.
-
Dare2Live
nagyúr
válasz Rambovits #99165 üzenetére
és #99176 is:
Ez dialektus után angol műsor és nem amerikai!!! Ez lesz az elcsúszás oka.
Fura csak nekem tűnt fel autós forum ez vagy mi.Így szépen ki is jön a 14.1l/100km ami padlógázon még mindig gyanusan szép eredmény.
szerk:
wikiről: "Three significantly different sizes are in current use: the imperial gallon (≈ 4.546 L), which is used in the United Kingdom, Canada, and some Caribbean countries; the US gallon (≈ 3.79 L), which is used in the US and some Latin American and Caribbean countries" [link]
Így gondolom tiszta már.[ Szerkesztve ]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
veterán
Azt meg tudom erősíteni, hogy az 1.4 TSI (122 LE, 6 seb.) végsebességen (óra szerint 210, gyári 200) kb. 20 l/100-at eszik, 180-nál már csak 10-10,5-et.
Több 2.0 szívó benzinem (2x Vectra B 2.0, Astra G 2.0, Astra F GSi16v) volt korábban, azok emlékeim szerint 13 körül ettek 200-nál, végre 215-240 között mentek (óra!).Padlón, top speeden minden szív, vissza kell engedni a pedálból egy pöttyet.
@tomcsi23: Yes! A tapasztalat megerősíti.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz deicide #99174 üzenetére
Astra G Coupé Turbo (1,5 évig volt), egész tankra vetített fogyasztás:
-minimum: 8 (nyaralás, nyugodt tempó)
-maximum: 20 (Bp-Bécs-Bp, közben 2x tankoltam, padló - lehalt a céges szerver, Bécsben volt tartalék)
-jellemző: 11-13 (sok autópálya, az objektív felelősség még nem létezett).Szerk: úgy rémlik, ha egy tankkal 400 km-t mentem, már OK volt.
Motorkontroll lámpa sokat világított, gariban cseréltek komplett (?) kábelkorbácsot, utána is világított, más baja nem volt.[ Szerkesztve ]
-
Rambovits
senior tag
válasz Dare2Live #99178 üzenetére
Valószínűleg igazad van. Ebben az esetben a discovery is rosszul fordította anno, mert náluk is 11 liter környéke jött ki. Mindenesetre ez még mindig nagyon durva.
A hardver az, amivel ha elég sokáig játszol eltörik. A szoftver az, amivel ha elég sokáig játszol működni kezd.
-
-v-
addikt
válasz Dare2Live #99178 üzenetére
Ja, ha 14.1 l/100km a fogyi 217-nél, akkor itt lenne a többiekhez képest (piros kb.). Hát ez még mindig nem reális, hogy ennyivel verne minden mást, dízeleket is na persze ...
Edit: na faszom én is keverem az UK meg US gallont most nézem pedig direkt figyeltem rá
Mondjuk a lényegen nem változtat sokat.[ Szerkesztve ]
-
Rambovits
senior tag
A 20.3 mpg a videóban közölt érték.
A merci és a golf kereken 120 mph-ál fogyaszt ~20 mpg-t.Míg ~123-ál 18-at.
Annyi lehet még a módosító tényező, amit a kolléga írt fentebb, hogy más az amerikai és a britt gallon. De ezez az értékek akkor sem 20 literek. Így ha nem is jön ki, hogy 100%-al hatékonyabb mint a Te 1.4 TSI-d, de kb. 25-30%-al mindenképp.
Feljebb kezdődne az a görbe
[ Szerkesztve ]
A hardver az, amivel ha elég sokáig játszol eltörik. A szoftver az, amivel ha elég sokáig játszol működni kezd.
-
-
-v-
addikt
válasz tomcsi23 #99177 üzenetére
De a legtöbb fordulatszám tartományban parkettán nagyobb teljesítményt is ad le Szóval jogos, hogy többet.
De most a másik oldalról közelítjük, kell x teljesítmény a 200-hoz (217-hez, akármennyihez), ugyanazt a leadott teljesítményt viszont kevesebb benyával tudja, mert jobb a hatásfoka. -
deicide
veterán
válasz tboy93 #99195 üzenetére
Az én esetemben a GTC az H volt, az OPC az J lesz. De szérián belül a H-nál nem volt sok különbség, J-nél már több, külalakra is, belsőre is, recaro ülések, szoknya, spoiler, stb.
Teljesítményben az a lényegi különbség a H szériához képest, hogy immáron a GTC-be nem választható a 2 literes turbós benzines motor, az az opc kiváltsága lett. A H-nál a GTC is (200LE) és az OPC is (240LE) a 2 littyós turbóra épült.Declare: remélem mihamarabb, bízom benne, hogy akár már a 15-i héten teleszemetelem a topikot.
[ Szerkesztve ]
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
gaborbol
őstag
válasz dabadab #99169 üzenetére
Ahogy mondod $3.5K de inkabb $4-5K tol indulnak a normalisabbak meg 6K-tol vagy az felett, kettot talaltam ami 2K koruli, mind a ketto motorhibas.
Ennek ellenere ki lehet fogni. Felesegem nagymuterja 76 eves, mar nem vezethet tobbet, bontoba akarta leadni a Lincoln-t, hogy oreg mar ugysem kell senkinek. Mondom csak hirdessek meg, jo akkor kernek erte $1K-t.
Elhoztam toluk aztan $2.2K-t ment el egy nap alatt. Bontos meg adott volna erte $400-500 dodot.
Sok ilyen van, persze a "mezitlabas" dilerek hamar lecsapnak az ilyenekre.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Kaspersky Antivirus és Internet Security Fórum
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- PlayStation 5
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Fűnyíró topik
- 3D nyomtatás
- Kerékpárosok, bringások ide!
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- EAFC 24
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen