-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
MunezXBK
nagyúr
válasz sultansmith #99849 üzenetére
Hol jár el annyival?
-
-v-
addikt
Hehe Ilyen kell ja a forgalomba, nem több.
-
-
nagyúr
Egeszen durva a tesztelt kocsi, nevetseges a 200k km. A kocsimban 100k km van, kb. ugy nez ki belulrol, mintha uj lenne (na jo, nem teljesen, de kozel). Apam Octavia II-je, amiben most van kozel 600e km, messze jobb allapotban van, mint ez. Megertem, hogy otthon 100k-s autot akarnak venni az emberek, ha azt magyarazzak nekik, hogy ez a 200k...
while (!sleep) sheep++;
-
Qru
MODERÁTOR
válasz sultansmith #99858 üzenetére
Országúton esetleg meglehet a 9-10 de városban meg hajtva kizárt hogy beérje 9-10-el. Ott inkább 12-13 a reális.
#nincsbennetarcsi
-
Declare
őstag
Ez nagyon igy van! Kicentizett helyzetben hitelre venni egy hasznalt autot az eleg nagy riziko. Persze sokszor a helyzet megkivanja, de ez akkor is nagyon nagy riziko.
Nekem a most mar 6. evbe lepett astrara, ugy hogy alapvetöen semmi baja, akkumlator, ekszij, ablaktörlö, olaj, vezerles, hütöviz csere....par aprosag (egy elsö fekpofa)....kopo dolgok a 200k ugy megvan mint a huzat..
-
Declare
őstag
válasz molnarpeter #99846 üzenetére
Ez vilagos, en is neztem is ezeket az allo füteseket, nem is draga, nagyon tuti. Most meg is tudnam oldani a konnektort, de ha veletlen költözesre kerül a sor, akkor kidobott penz, mert egyelöre nem kertes csaladi hazba fogok költözni es nem finnorszagban elek, hogy konnektorok vannak az utcan az allo füteshez.
Hütöracs eltakaras meg kb mind1....igyse ugyse melegszik be a rendszer, dpf, korom, mind sajna rakodik. Mondjuk azert altalaban hetenete 1x van egy 2x60 km autopalya ahol tisztitom a rendszert
-
8th
addikt
válasz Verbat #99864 üzenetére
Jó reggelt. Mindig is az volt. Csonticar, becsületesnepper, aztán az a fickó aki filléres roncsautókkal kereskedik stb. mindig ment a "reklám". Mondok jobbat. Folyton hangoztatják, hogy ők a legolvasottabb autós orgánum az országban. Na most mikor láttál te a TCn olvasói autóról írt tesztet? Na ugye. Vezessen van. Autónavigátoron van. Ők mindig valamelyik nepperhavertól kérnek/kapnak egy használt autót amit jól meg kell reklámozni eladás előtt.
A közösségi médiumokban (FB) folytatott kommunikációjuk pedig egyszerűen überelhetetlen. A minap általuk megosztott Trabant vs GT-R bejegyzésben azt sugallták, hogy a trabantban valami f@xomtudjamilyen Ferrari motor van. Mikor pontosítottam, hogy ki az mi az milyen időre képes stb. ahelyett, hogy szerkesztették volna a bejegyzést villámgyorsan törölték a hozzászólásomat. Gondolom ciki volt, hogy egy
kedves olvasó"baromarcú díszléctroll" a sokból esetleg szólni mert, hogy bocsi de nem úgy van az ahogy fent le van írva és ki merészelte javítani a mindenható totalcar.hu-t. Mondjuk pont leszarom csak elég vicces helyzet volt.mod: Na meg a mostani cikk (1.4 octi) alatti FB hozzászólások. Sírok b+
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
Srácok SOS kérdés, hátsó fékpofa vétel kellős közepén vagyok (dobfék hátul), ferodo 5700-ért vagy ate 9900-ért? Jobb annyival az ate mint amennyivel többe kerül?
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Goblin12 #99865 üzenetére
Nincs dízel, 1,2i, 1,4i és 1,4-es hybrid van csak. A benzinesek se esznek sokat. Nekem mk1 1,2-es van most is. Városban 5,5 pályán 6,2 országúton 4,7 a fogyija nem szöttyögve ami nagyon kellemes. Az 1,4-es nyomatékosabb, ha az is belefér a keretbe akkor érdemesebb arra rámenni de az 1,2-es sem halott. 974 kg és 78 le a 1,2-es is, tehát arányaiban nem vészesen gyenge. Nincs benne vvt rendszer (-1 hiabforrás) de dupla gyertyás (az alsó és felső rpm tartományban egyszerre, a középsőben meg eltolt keverékbegyújtás van) így alul is nyomatékos (2800 rpm-nél már nyomatékcsúcson van). Cserébe ugye költségesebb a gyertya csere mert 8 darab kell bele (40k km a csere periódusa). Láncos vezérlése van, tehát nem kell cserélni, mivel nem erős a motor egyáltalán nem jellemző a lánc nyúlása (de azért hideg indításnál fülelj, ha csattog a motor akkor azonnal hagyd ott!!).
Belül nagyon tágas, a felxi ülésrendszer miatt kivállóan pakolható, de elég ha elolvasol pár tesztet ott is csak jókat írnak róla.
Hiba? Szerencsére nem nagyon van, ami van az is csak ergonómiai. Rövid az ülés lapja, a rádió hangzásvilága elég gyatra és csak a vezető ablaka automata.
A váltó parádé a kormány fogása is nagyon kellemes, nekem eddig semmi hiba nem jött elő a kopók cseréjén kívül. Volt két visszahívás, azt érdemes lellenőrizned vétel előtt (nem volt mind érintett az elsőben a fényszóró kábelkötegét cserélték tűzveszélyesség miatt (ha a gyárinál erősebb izzó kerül bele akkor a szigetelése megolvadhat), a másikban meg a váltóbovdent cserélték egyes modelleken).#nincsbennetarcsi
-
Dare2Live
nagyúr
válasz Verbat #99864 üzenetére
"Amúgy mióta divat TC-n a használttesztnek álcázott reklám?"
évek óta...
"becsületnepper" is teli van tekert kocsival, de gondolj bele mekkora gigantikus húzás is volt a becsületnepper név + TCs cikkek. Hány 10misit kaszálhatt evvel.don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
-
gaborbol
őstag
Valamelyik egesterbe, mondja is hogy hoztam egy Taxi mercit nemetbol, es mindenki panaszkodott,hogy sok a kilometer benne, en meg mondtam nekik, hogy taxi volt azert kerul 1 millaval kevesebbe, mint a legolcsobb a piacon, de nem vitte el senki. Megunta, megtekerte, kert erte parszazezerrel tobbet, egybol elvittek.
Mindenkinek a tuti vetelk kell, a keves kilometeres alomvetel, kortol fuggetlenul.
Dodge Grand Caravan Sportot 11-12 evesen adtam el 502K km-el.
S80 14 eves Volvoba most van 352K km.
2007-es Priusba 265Km.Most 3-4 eves SUV-okt nezegetek, egyszeruen alig van olyan amibe ne lenne 140-160K mar eleve.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
Egy kis tovább képzés: Tíz logikai bukfenc a KRESZ-ben
#nincsbennetarcsi
-
GabN73
addikt
Üdv!
Opel Tigra-ról vélemények-tapasztalatok?
-
TaaT
veterán
3m ft egy olyan Q7-nél közelít a gazdasági totálkárhoz.
Give them hell Ukraine!
-
dabadab
titán
válasz GabN73 #99879 üzenetére
Regi vagy uj?
A regi az gyakorlatilag egy B Corsa, annak megfelelo menetteljesitmennyel, valamivel kevesebb hellyel (hatul nem igazan lehet ulni meg a csomagtarto is eleg jelzeserteku) meg a hatso ablak miatt rettenetesen melegedo belterrel es mai szemmel nezve eleg mokas formatervvel.[ Szerkesztve ]
DRM is theft
-
GabN73
addikt
válasz dabadab #99884 üzenetére
Régebbiről lenne szó
Városirohangálós-néha autópályázós kocsinak venné ismerős. Azt tudja hogy kicsi, csomagokat nem nagyon szokott szállítani (magának 1-2 utazó), illetve max +1 fő utazik vele néha. Az 1.6-ost nézteEsetleg még Smart fortwo-t venne, de nagyon neccesen fér bele az 500k-s papírmunkával-névreiratva keretbe.
TaaT
Én sem vagyok a nagy rajongója, meg lehet hogy nőies, meg nem hátul kapar...De, ha elém raknák egy ugyan olyan állapotú e39-el lehet hogy a Tigrát választanám -
őstag
válasz GabN73 #99886 üzenetére
Csatlakozom. Smartot olcsón ne... Korábban gondolkoztam rajta, és egyöntetű véleményeket olvastam róla hogy "játék" autó. Közel sem bír annyit mint egy "normál" autó (motor, sebváltó...).
A mostani 14-ben induló széria talán jobb lesz (van normális kis szívó benzines kézi váltóval). Az talán lesz 2030 -ban vállalható 500k-s
Ezért lett nekem iq. De az iq nagyon drága.
-
Typhoon47
őstag
válasz Dare2Live #99875 üzenetére
Tudom melyik lakótömbben lakik gödöllőn, fent a 10.-en. Meg szoktam látni a caddyvel rohangálni.. Szerintem nem ez az év business-e, tehát ne lássunk bele többet mint ami. De meg kell hagyni jól döntött a TC-s kooperációval.
"Education is important but big biceps are importanter"
-
tixem
addikt
válasz kovacsroli #99844 üzenetére
Igen közben gondolkodtunk még a dolgon és mi is kezdjük belátni, hogy mission impossible.
Hacsak nem nézünk valami nem túl lefingott g astra-t. A kezdeti szervizelgetésre van egy 200-250 ezer tartalék, szóval ha még egy nagyobb gebasz is beüt nem lesz lehetetlen megcsináltatni. De hát igyekszik az ember olyat venni, aminél ez nem jön elő azonnal.
A fenti mellett már csak egy opciónk maradt, ha ez sem jön be mert nem találunk épkézláb sose kOPELt, akkor megy szépen a samara a karosszériáshoz komplett felújításra meg a futóműveshez féltengelycsukló cserére, motorban még pár bizbaszt cserélünk bontóból és még talán át sem létük eddig a 200 ezret.
És lesz egy öreg, puritán, nulla tekintélyű de irtó jó motorral bíró igénytelen igavonónk ami még legalább 5-6 évig autó marad és elvisz ugyanúgy Ausztriába is akár megállás nélkül ahogy eddig is tette.Csak hát ugye az ember mindig vágyik valami újra, jó lenne egy kicsit újabb, kicsit fiatalabb és legfőkébb komfortosabb-kényelmesebb (mit nem adnék egy klímáért, meg egy működő elektromos ablakért hajjaj ), de hát ha egyszer nem megy akkor nem megy.
F Astrával meg nem sokkal jutnánk előrébb, fiatalabb lesz 5 évvel na bumm. Utaztam vele sokat, de nem sokkal volt komfortosabb, mint az öreg ruszki. De talán csak azért mert abban sem volt se klíma, se el.ablak.
Nem tudom, ha az én pénzem lenne akkor bevállalnék egy Focust, vagy egy G Astrát, de ezt a kocsit már ismerjük, mint a tenyerünket és igaza van faternak abban, hogy teljesen felújítva is olcsóbb mint akármilyen ismeretlen előéletű hibakódfosó "modern" autó.
Galaxy S24 Ultra 1TB ||| ( •_•) ( •_•)>⌐■-■ (⌐■_■)
-
tixem
addikt
válasz tboy93 #99894 üzenetére
Én kitartó vagyok de sajna nem én döntök ennyi pénzről. Én sem költenék rá, annak ellenére, hogy tényleg egy nagyon jó kis autó meg szeretjük de akárhogy is számolom egy 24 éves autóról beszélünk ami már újkorában is elavult volt. Inkább a 80-as évekre jellemző megoldások, anyagok és formák.
De az tagadhatatlan, hogy csak megy és megy és megy. Viszont semmi nem tart örökké.
Más: az ez előtti szériás Almerákról mi a véleményetek? Érdemes velük foglalkozni, vagy továbbra is 323f/corolla ha japán autó? (Corolla nekem olyan semmilyen és drága is pöppet, 323-ból mntha nagyobb lenne a kínálat)
Azt már meg sem merem kérdezni akkor, hogy ez figyelemre sem méltó? [link]
Nyilván az a km állás humbug, jó lesz az inkább 256-nak is. Mennyire macerás autó a mondeo? Magánszemély árulja, de felhívtam délelőtt, azt mondta beszámol olcsóbb autót. Rákérdeztem, hogy a szamárt mennyiért számolná be azt mondta, hogy attól függ én mennyire gondoltam
Nem értem, ha magánszemély akkor minek szutyakolna egy ilyen öreg kocsival. Bár ha teszem azt azt mondaná, hogy 60 ezernél többet nem ad érte, viszont később eladja 90-100k-ért van rajta 30 ezer haszna.Na mindegy csak fura.
[ Szerkesztve ]
Galaxy S24 Ultra 1TB ||| ( •_•) ( •_•)>⌐■-■ (⌐■_■)
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Declare #99868 üzenetére
Nem olyan keveset jelent. Nálunk az 1.9 SDI vásárláskori rossz termosztáttal kb. 70 fokra melegedett be, kitakarva az elejét megvolt az üzemi hőmérséklet. A fűtött garázst kihagytam a tippek közül Mindenesetre megoldható viszonylag esztétikusan is a hűtés visszafogása, mi fekete csőhéjjal csináltuk, így télire megintcsak praktikus. Ezt a képet találtam hirtelen a módszerről:
-
Goblin12
őstag
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Véroxigénszintet is mér a Honor Band 5
- Politika
- 3D nyomtatás
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Milyen okostelefont vegyek?
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Milyen TV-t vegyek?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest