-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kornel
veterán
kérném akkor a kitiltásom, mert ha jól emlékszem kétszer is belinkeltem gyári manual-ból származó infot (kifényképezve mobillal) segítségül fórumtársaknak.
segítségként megkeressem az érintett hozzászólásaimat is?[ Szerkesztve ]
-
Dare2Live
félisten
Egy toyota.comról való manual is azonnali ban?
pl biztosíték csere yarison.
[link]don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
-
nagyúr
válasz Kalandor #100503 üzenetére
és ha nem ott van, hanem a totalcar.hu-n, vagy mittudomén, akkor ban jár érte?
Azért jó tudni, hogy most már hatóság is a ph!. Hogy a moderátor egyből mérlegel, dönt, és intézkedik.Már sokszor leírtam, hogy szerintem túl sokat vállaltok magatokra. Ez az internet, egy fórum. Nem vagytok felelősek a tartalomért, még akkor sem, ha az aktuális hatalom ezt is akarja veletek elhitetni.
Szerintem kicsit józanabbul kéne ezt nézni.
Pleased to meet you - hope you guess my name
-
tresh
veterán
válasz fokukac #100504 üzenetére
Annyiból megértem őket hogy ez a lapcsalád elég komplex így sokkal nehezebb dolguk van annál mintsem hogy kiírják hogy " nem vállaljuk a felelősséget a fórumon megjelent tartalmakért" viszont úgy gondolom köztes megoldás van ami mindenkinek elfogadható és nincs belőle semelyik félnek hátránya bármilyen oldalról is, csak ahhoz tényleg sokat kéne foglalkozni a jogi részével amire gondolom sem idő sem energia nincs.
-
válasz fokukac #100504 üzenetére
A TIR-ből töröltem a kitételt, mert átgondolva igazatok van, hiba volt ebből szabályt kreálnom, mert túl messzire visz, hiba volt egyből kitacepaoznom a topicokat, és főleg hiba volt az a fenyegető hangnem, amivel a szankciót kilátásba helyeztem, hiszen tényleg igaz, hogy egy warezért mást se tiltunk ki véglegesen. Rosszul közelítettem meg a kérdést, nem nekem kell megvédenem senkit mást a saját tetteitől sem itt, sem telefonon a kiadónál.
-
Zolás
addikt
válasz tresh #100484 üzenetére
Indításnál nincs füst, csak furán jár pár másodpercig. Utána rendes alapjárat, nincs füst, és ha pár órán belül indítok, akkor baj sincs. Szűrő nemrég volt cserélve. Adagoló nem volt piszkálva.
Csere érdekel komoly cucokra?Mik azok a Cucok??"A cucoknak két alfaja van.Van a komolytalan mindenhol megtalálható.A másik a komoly(cucokusz komolyikusz)na ez van neki ez sokkal ritkább"By:5teve
-
tresh
veterán
válasz Zolás #100509 üzenetére
hmm érdekes én a porlasztót kizárnám.. viszont így hogy csak hidegindításnál csinálja ezt én tuti az üzemanyag rendszerrel kezdeném.. gázolajszűrő csere előtt is volt ilyen gond ? mióta van ez a probléma ? esetleg egy diagot megérne a dolog hátha dob valamit..
[ Szerkesztve ]
-
Zolás
addikt
válasz tresh #100510 üzenetére
A gond egy hete van. Eljutattam egy szerelőhöz, de kb nem csinált semmit, szerinte a korral jár.
Csere érdekel komoly cucokra?Mik azok a Cucok??"A cucoknak két alfaja van.Van a komolytalan mindenhol megtalálható.A másik a komoly(cucokusz komolyikusz)na ez van neki ez sokkal ritkább"By:5teve
-
tresh
veterán
válasz Zolás #100511 üzenetére
az remek... nagy szakértő lehet..gondolom a szokásos duma jött hogy sz*r francia, vegyél németet
na de akkor a lényeg hogy hideg inditasnal van a probléma :/ izzitogyertyat is kizarnam mert nincs olyan hideg hogy izzitana.. látni kéne a jelenseget,no meg egy gyári diagot raereszteni haver nagy psa magus rakerdek neked találkozott e már hasonlóval
[ Szerkesztve ]
-
akos727
senior tag
válasz runner 125 #100426 üzenetére
És tényleg ennyi hiba volt eddig vele.
Talán minimálisan csipegeti az olajat, sok ezer km után rá kell tölteni fél decit sem.....
Nagyon megbízható, kényelmes, mini terepjáró... A japán "ezzel sok gondunk nem lesz" feelingre nem cáfol rá. Nem bántuk meg!
Egyetlen ami engem zavar, az a relative rövid áttétel, bár 95%-ban városban van haszálva. -
mycso
veterán
válasz Kalandor #100507 üzenetére
Pedig nem volt baj vele, nyilván valaki, csak a hibát keresi, aztán hülyének tettetve magát beleköt mindenbe.
Valóban volt benne ez a szervizkönyv - szerelési útmutató elírás, de nyilván ezt is levágta mindenki, hogy miről is van szó.
Amit meg leírtál, 100%-osan így van. Ha valaki megosztogat könyvet vagy könyvből részeket, csúnya nagy ügy tud belőle kerekedni.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
runner 125
nagyúr
válasz Dare2Live #100359 üzenetére
Megkérdeztem egy ismerősös Honda szalonost, ha válaszol megírom.
Ausztriában, Szlovákiában nem kérdezted a szalonokat?
Emlékeim szerint valaki nemrégiben írta itt PH!-n, h Ausztriában olcsóbb árat kapott az új autójára, még honosítással együtt is, mint az itthoni ajánlatok, így ott vette meg.Ha, tényleg nem rendelhető, az iszonyú gáz. Manapság ahogy nézem nagyon sok rossz húzást csinál a Honda..
akos727
Íj, egy hosszú 6. fokozat nagyon hiányzik. Az oka egyébként teljesen evidens. Nincs felező, így oldották meg, noh meg alapvetően "városi terepjáró" kategória.
Noh igen, ez az egy hiba (?) nálam is jelen van, nincs mit tagadni, a D16W1/5 motor (HR-V-n kívül nem tudom h más Honda-ba szerelték-e) hajalmos csipegetni az olajat. Erről az összes szakforumon lehet olvasni.
Legutóbb a nívó szerint 6000km alatt 3 decit kellett ráöntenem. Igaz 10 éves motor és 5W40-nel használom, de ennyi belefér, nem aggaszt, főleg miután elolvastam ezeket."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Dare2Live
félisten
válasz runner 125 #100516 üzenetére
Ami durva az a kihagyás. 2hónapja kb ami megmaradt, most meg, hogy szeptemberben jön. ~10hónapig nem kapható a legnépszerübb tipusuk.
ránéztem, ausztria és németben még drágább is mint nálunk volt, németben már nyáron megjön az új.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
runner 125
nagyúr
válasz Dare2Live #100517 üzenetére
Hahun árulnak most is 5 újat. Ezek szerint az összes 9 hónapos várakozási idővel tudja szállítani, sehol sincs 1 árva darab raktáron?
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
DeFranco
nagyúr
válasz mycso #100514 üzenetére
magával az alapszándékkal tényleg nem, jogvédett tartalmat jogsértő módon megosztani tilos és tiltani is kell. volt pár elírás illetve kérdéses kitétel a tirben amire így-úgy felhívtuk a figyelmet, ezt lehetett volna korrekt módon rendezni kiszólogatások meg duzzogás nélkül is, a felmerült kérdéseket végiggondolva és értelmesen rendezve ("szervízkönyv", instaban, idézés kérdései)
ez nem jött össze, és ezért gurult el a gyógyszer ismét többeknél. nem a szabályozás tárgya a gond, így már érthető, hogy mit akartak és ez egy értelmes gondolat. azon az oldalon viszont nem csak szabályozni kell(ene) tudni, hanem kommunikálni is, mert különben a kölcsönös legjobb szándékból is ilyen köpködés lesz.
-
nagyúr
Jók ezek az autószerelők
Tegnap kiégett a bal első fényszóró, beadtam a helyi szervízbe, hogy cseréljék ki, adtam izzót is, azért nem én cserélem, mert a jobb oldalon macerás hozzáférni az akku és egyéb miatt, plusz csinosba nem akartam úgy kinézni utána, mint egy csöves
Megyek érte 4kor, mondják autóvillamosságis lesz, mert kicserélték 2 izzóra is, de nem ég... Mondom: és a biztosítékot megnéztétek? Akkor nem égne a másik se, mondják ők. Izé, nem 2 körös ez gyerekek? Na jó gurulj be még1x, megnézzük. És voilá! Az egyik bizti...
Még jó, hogy én, aki nem értek hozzá, tudom, mi a hiba...
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
LógaGéza
veterán
-
Declare
őstag
-
DeFranco
nagyúr
válasz tboy93 #100524 üzenetére
szerintem nem nagyon lehet kétséget kizáróan megállapítani sem papírok alapján sem vizsgálattal egy kocsi állapotát. persze elvileg atomjaira szedhető, de ez a gyakorlatban sem nem éri meg, sem nem csinálná meg senki.
ezért is kell összképet nézni vásárláskor, egy megkímélt beltér, vagy egy meglévő gyári dísztárcsa, egy korrekt fellépésű eladó fél sokkal többet tud adott esetben elmondani egy autóról mint akármilyen dokumentáció.
biztosra meg nem lehet menni, ahogy semmivel sem, amit nem te raksz össze a te két kezeddel. az adásvétel mindig is ígéretekről meg megelőlegezett bizalomról szólnak, legyen az új vagy használt lakás, autó, háztartási gép, bármi. fel tudsz mérni "valamit" amiből aztán következtetsz az egészre, de minden kozmetikázható, és a borítás alá nem látsz be.
-
tresh
veterán
válasz DeFranco #100525 üzenetére
Épp ezért kell úgy autót venni hogy meg van a keretbe beleférő, igényeknek megfelelő adott típus ebből úgy is max 2-3féle lesz. Ezek után kicsit utána kell járni mit érdemes megnézni mik a tipikus típus hibák stb stb.. szerintem egy kellő tájékozódással + egy hozzáértő segítségével (több szem többet lát alapon) nagyon mellé nyúlni nem lehet. Vásárlás után meg úgy is foglalkozni kell a géppel ha minimálisan is hogy nyugodt szível ülj bele hogy nem fog cserbe hagyni.
-
Declare
őstag
válasz tboy93 #100524 üzenetére
Kisse megkavarta a temat amire reagaltam a "ki mit linkelhet es mit nem" vita ugy latom
Summ.: Onnan indult a story, hogy tresh irta, hogy neki aztan mutathat barki barmilyen papirt, elismervenyt arrol hogy olaj, vezerles csere volt, nem hisz senkinek es semminek. Erre irtam, hogy persze igaza van, de egy atlag felhasznalo masra nem hagyatkozhat es egy korrekt vezetett szervizkönyv, letezö, korrekt szerviz azert igenis szamit szerintem.
Erre irtad, hogy itt vannak a fenykepeid, amikkel mindent bizonyitasz es erre irtam en, hogy ez mind szep es jo, de ahogy egy szervizkönyvbe bepecsetelik visszamenöleg 5 evre (egy kezirassal, egy tollal ) az olajcsereket, ugy keszithet akarki földön heverö alkatreszröl fotokat . Ha csak nem bontja szet a valtot meg mindent, meg nem allapitja, hogy tenyleg ki lett e cserelve es fel lett e ujitva...stb
Szoval ez amit csinalsz egy jo pont lehet egy vevönek, hogy korrektül karban tartod a kocsidat, szoval csak kis irronikus piszkalodassal irtam amit irtam
(Bar nehogy epp azt a bogarat ültesse el az ember agyaban a dolog, hogy vajon miert akarja nekem ö annyira bizonygatni, hogy mi minden van kicserelve....de ezt csak zarojelbe irom, ha mar ott tartunk, hogy nem hiszünk az edesanyanknak sem )
-
-
DeFranco
nagyúr
válasz tresh #100526 üzenetére
dehogy nem lehet, csak kisebb az esélye. csomó mindent nem tudsz kideríteni vásárláskor, olyan dolgokat is, ami később súlyos százezres tétel lesz. egy kicsit letakarítják az olajfolyást, egy kicsit feltöltik a tartályt, egy kicsit kap egy kis adalékot amitől nem kopog, kiütik a hibakódokat. ezeket nem tudod elhárítani. nem veheted próbába a kocsit egy hétre.
-
tresh
veterán
válasz DeFranco #100529 üzenetére
Ez is igaz de azért ennél ez összetettebb..pl én széné waxolt motorterű autót nem veszek...a kiegyenlítő tartályban lévő folyadék színe sokat elmond.. az adalék meg szép jó de minden tünetre az se orvosság... hibakód is olyan dolog hogy ok kiüti megyek vele egy nagyobb próbakört tuti vissza fogja dobni az autó..és így tovább... nem azt mondom mindent nem fogsz észre venni és nem fogod koppra szedni az autót de kellő figyelemmel és szakértői segítséggel könnyebben veszel jó autót amire költeni kell de nem az autó vétel árát. Emlékeim szerint neked is volt pár hozzáértő aki segített a fóka megvételébe
-
Declare
őstag
válasz tresh #100528 üzenetére
Hat ebben is van igazsag, de azert nagyon sokszor nem ugy vesz az ember uj autot maganak (marmint akar hasznaltat, akar szalonbol), hogy na akkor holnap megveszem gyorsan meg a szerviz elött.
A "most volt nagyszerviz" az lehet mar akar 2-3-6 honapja is, ami a vezerlesnel azert tenyleg "most" de ha keveset hasznalja akkor az olaj eseten se hatrany.
Nekem ezzel mondhatjuk szerencsem volt (szerintem nagyon korrekt eladom volt), mert nem a "most volt nagyszerviz" , hanem a "most kell majd a nagyszerviz" szöveg volt. Szoval 2000km-t mentem a kocsival es ment is olaj/vezerles stb cserere.
MAS:
Sajna viszont ez a engine management lampam tovabbra is szivat..... EGR pucolva lett, dizel adalekot is kapott mar 2x is....hiba autopalyan 120-140 között 1-200 km utan neha kigyullad.....lehet raszanom magam a turbo tisztittatasra, van ra esely, hogy ott a hiba, de sajnos nem biztos. Azert nem ertem, mert ha nyomom neki (akar elözes, akar nagyobb tempo palyan) soha nem volt meg probblema, csak ha ezen a kenyelmes 2500 körül pörög a motorTud valaki javasolni esetleg olyan mühelyt ahol ezzel foglalkoznak es ajanljatok?
-
Declare
őstag
válasz tresh #100535 üzenetére
Opel astra H GTC 1,7cdti (110 lovas, 6 sebesseges valtozat, 180k km van benne kb)
P0234 hibakod autopalyan egyenletes 120-140 el haladva, de lagalabb 200km folyamatos haladas utan. Gyorsabban, lassabban nem csinlja....ilyenkor jön a kis engine management lampa. Parkoloba kiall, auto leallit, ujraindit, hiba megszünik. Lehet csak 10km re, lehet a következö 200km re, teljesen random, semmi összefüggest nem talaltam semmivel. "Nagyszerviz most volt" , plusz ilyen motormosot is kapott olajcsere elött, dizel rendszer pucolot 2 flakonnal amit gazolajhoz kell tölteni. (ha Nemetorszagbol megyek haza a kb 1200km alatt legtöbbször egyszer sem csinalja. Ha otthonrol jövök vissza legtöbbször csinalja.....nagyon sok racionalis magyarazatot latok erre is . Nemet oldalon mindig gyorsabb tempot megyek, ott nincs, szlovakoknal, cseheknel mindig a 130-140 közötti tempomat megy.
Szoval most a legjobb tipp, hogy a turbot ki kell pucoltatni....de nem olcso mulatsag es nem is biztos, hogy megoldja a gondot (ahogy a neten olvasgattam )
(#100536) footy: Megtörtent....nyaron mas volt a hibakod (most hirtelen nem emlekszem), most ez a P0234 .... a hiba ugyan az. Neten eleg sok variaco van, hogy kinek mi segitett, de akad olyan is, aki kb a gazpedal erzekelötöl elkezdve, nem tudom en mit ki nem cserelt mar az auton (markaszerviz tanacsara) es miutan ez sem segitett, közölte a szerviz, hogy hat akkor passz
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz tresh #100538 üzenetére
Gondolhatod, hogy atnyalaztam a netet, ezt is. Nekem mas a hiba jelenseg, mas a motor, mas a turbo.
Ez a baj, hogy hiaba van egy hibakodom, ezer fele hiba tarsul hozza, aminek mind mas a megoldasa. Nekem semmi rendszeresseg nincs benne, semmihez nem tudom kötni. Legtöbben azt irjak, hogy gyenge a kocsi, nem megy, megtorpan, nagy fordulatnal jön a hiba stbstb.
Nekem semmi ilyesmi nincs. Nem gyenge, nem erötlen, nem torpan meg, söt magas fordulat/nagy sebesseg ahol soha nem volt ez a hiba. Söt igazabol nincs is hiba, csak a lampa kigyullad a palyan, amit lehet hirtelen eszre sem veszek, mert tempomattal 130-140 az kb 2000-2500 közötti fordulat pont es ennyire korlatozza le az elektronika. Ha gyorsitanek akkor ugye a korlatozas miatt nem megy. Ilyenkor vilagito ikonnal szepen megyek tovabb az elsö parkoloig, ott leallitom egy pillanatra, ujrainditom es megyek tovabb.
De azert köszönöm
-
tresh
veterán
válasz Declare #100539 üzenetére
A motor /trubó más de a működéselve és vizsgálatának menete ugyan az lesz.. simán lehet hogy túltölt a turbó és ezért vágja ki magát csekkendzsire.. igazából ezt egy gyári diag/ élőadatok folyamatos loggolása után lehetne megmondani. Az ott tárolt értékek alapján hamar kiderül hol lehet a baj ez csak így fog működni.
Mágus2 :
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
Köszönöm mindkettötöknek!
Mágus2 Te volal az a bizonyos legjobb tipp amit irtam, hogy turbo tisztitatas, csekkolas.
mod: amit irtal is multkor, hogy erdemes lenne üzemmelegen kiforgatni a motort az megtörtent (palyan mentem vele 4000 fordulat felett legalabb 10 percet, mar jo legalabb 100km megtetele utan, meg utana palyarol lemenve is nem taposva de kipörgettem lassan, többször 5000 körülig, raadasul ilyen üzemanyag rendszer pucolo lötyi is volt a tankban....az sajna nem oldotta meg
A kerdes tovabbra is a levegöben.....esetleg valakinek valami ajanlasa, hogy hova vigyem a kocsit? Bp, Györ a kettö helyisegek vonzaskörzete lenne nyerö Neten talaltam több ilyen szervizt is, de hatha van valakinek tapasztalata
[ Szerkesztve ]
-
tresh
veterán
válasz jozefgucci1 #100543 üzenetére
kassa ?!
-
tresh
veterán
Úgy gondlom itt közöttünk is van pár kolléga aki tud segíteni hogy miként döntsön a vevő ha jól emlékszem DeFranco-nak is a topik lakóból egy két kolléga segített, elmentek vele stb Vagy pl ha beírod és pont a környéken ott van valaki akkor szerintem simán megnézi. Anno én is felajánlottam pl AMDPower-nek is hogy ha kell szívesen elmegyek vele ha van kiszemelt áldozat. Ha ismerem a típust pl francia oldalon elég sokat ismerek szívesen segítek, mivel nekem az autók olyan betegségem mint másnak a cukorka vagy alkohol
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Declare #100542 üzenetére
Azért gyanakszom a lekormolódásra, meg VGT szorulásra, mert ha nem ez lenne a baj, minden emelkedőn vészmódba dobná. Általában akkor szokott jelentkezni a hiba, amint bemelegedik a turbó és környezete. Maga a vákuum membrán is szorulhat(a turbón az a kis ufó ) Ahogy melegszik egyre jobban szorul és ha megakad, nem tudja vezérelni a turbó nyomást. Leállítás után helyre áll, mert 1, kiveszi a vészprogramból, 2. amint leállítod elveszi a vákuumot a membrántól és a membrán rugója letolja teljesen zárt állásba a VGT lapátjait, amint beindítod, kinyitja a lapátokat, hogy alacsony fordulaton is kellően megforgassa a kipufogó gáz a turbina kerekét. Ahogy emeled a fordulatot, úgy zárja rá a VGT-t, hogy szinten tartsa a nyomást. Minden 0,2 barnal nagyobb eltérést(nem számít hogy kevesebb vagy több az elvárt nyomásnál) 4-5 mésodpercig tolerál a motorvezérlő. Ha tovább áll fenn a különbség, akkor vészmódba kapcsol.
-
roberto211
őstag
Sziasztok.
Tudom nem ide tartozik de biztos jobban vagjatok mint en.
Hol lehet/érdemes venni traffipax/sebességmérő jelzőt jo áron ?
Nem szükséges blokkoló mert nem olyan a munkakorom ,hogy nagyon sietnem kell de mikor egy eléggé meredek emelkedő elé tesznek 30as táblát es itt tudom h van mérő meg ahol lehetne menni 40est ott kikeszitenek ezek ezért is szeretnek venni egy traffipax jelzőt ami vagy csipog elég intenzíven v nem tudom es megbízható legyen ..
Nem azért kell h 40 helyett menjek 140el mert nem vagyok olyan csak ilyen helyzetekben ahol szükséges jelezzen es akkor lassítok.
Tudtok javasolni webshopokat/ üzleteket ?
Illetve hogy
Milyen típust érdemes venni[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
Új hozzászólás Aktív témák
- Nintendo Switch
- Milyen házat vegyek?
- Spórolós topik
- Jogász topic
- Politika
- Milyen okostelefont vegyek?
- OnePlus 7T - távolról pont tökéletes
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Tömeges letartóztatás volt Dél-Koreában az ország legnagyobb kriptocsalása miatt
- Black Friday november 29. / Cyber Monday december 2.
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest