-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
lenox
veterán
Az normalis, hogy az elozo gumival 9.5-et fogyasztott varosban a verda, az ujjal, meg 11-et? Az nem meglepo, hogy tobbet fogyaszt, csak az aranyokkal nem vagyok tisztaban.
-
Krisinto
őstag
A gumi mintazata sem mindegy..
-
Declare
őstag
válasz hurenzon #101944 üzenetére
4 eve 1 tlajnal van, akkor miert van rajta zsir uj rendszem...azert ez gyanus
lenox: milyen gumik (marka, meret) ? Csak kivancsisagbol. Teli gumi/nyari guminal szoktak irni 0,5-1 litert, de nem hiszem, hogy ez elsösorban varosi fogyasztasnal jön ki....nekem kicsit soknak tünik ez a különbseg csak a gumi miatt
-
Declare
őstag
Sracok, lenne egy nagyon offos kerdesem, csak tajekozodas kedveert.
Az opel astra H (1.7 dizel) kocsimba egy turbo ki es beszereles 20k forintert az realis? Megmondom öszinten picit elkerekedett a szemem (semmi mas csak turbo kiszed, majd turbo visszatesz)
-
jozefgucci1
addikt
válasz alázógyík #101960 üzenetére
Pedig sajnos simán lehet reális a dolog. Nekem a Hondában van 178 K és ilyen a bőrülés . Az elmúlt évben sok kocsit megnéztem kocsivásárlás miatt és a bőrös németek voltak a legjobb állapotban bőrügyileg. A leggatyább az a Nissan volt . Ismerős Quashqai-ban első tulaj 4 éves 75K km és úgy néz ki a vezető oldali bőr mint ha 300K lenne benne. A sok városi használat a rengeteg ki-be szállás nagyon megviseli .Amúgy meg 2.2 Dcat nagyon nem ajánlott motor . Anno én is néztem sőt még a diesel szervízt is felhívtam és lebeszéltek róla . Nem csak a motor hanem az üzemanyag rendszer is szar .
Origin :jozefgucci1980 , Cod =játszótéri mászóka színekkel operáló, vérpistikebőszítő játékmenet...
-
hurenzon
senior tag
Valaki ismer Budapest - Szigetszentmiklós környékén riasztós szakit?
Magától mindig bekapcsol a riasztó. Ahol beszéltek 2x lett beállítva, de mégsem jó. -
Qru
MODERÁTOR
Ismerős autót keres.
Ár: 1,5-2M környéke (járulékos költségek nélkül).
Nyilván a biztonságosság és megbízhatóság elsődleges.
Sok extra nem kell, klíma, lufik és abs/esp meg villanyablak esetleg.
Városba, szaladgálós autó, jellemzően rövidtávokra max 1-1 vidéki út lesz csak évente ezért dízel és turbós benzines kilőve (automata szintén). Nem kell nagy autó, 3 főhöz kell, legalább 4 de inkább 5 ajtós legyen.Első körben Golf V került látótérbe nála, mint szimpatikus autó.
Javaslatok?
#nincsbennetarcsi
-
peter.tamas
csendes tag
Sziasztok!
Mit javasolnátok az alábbi esetben?
Kellene nekünk egy autó párommal.
Nekem ugyan 4 éve van jogsim, de párom most fogja frissen megszerezni.Nekem eddig volt egy pár autóm, de úgy adódott, hogy el kellett adjam az autómat régebben egyéb okok miatt, most viszont mégis kelleni fog egy autó.
A keret: MAX. 600.000ft. Ezen felül persze az átírás meg egyéb apróságok.
Amire használva lenne: leginkább városon belül, de havonta 1-2 alkalommal nagyobb táv(200-300km) megtétele is előfordulhat, családlátogatás miatt.
80%-ban ketten használnánk, nem akarok vele költöztetni sem.Kombi nem kell, párom fél tőle, sedan meg nem kell, mert nem praktikus. Leginkább valami 5 ajtósat szeretnénk.
A fogyasztása jó lenne, ha alacsony lenne, városba 8 fölött ne egyen.
Azért menni is menjen, ha kell, semmiképp sem akarok emiatt valami gyenge autót. Ha kicsi a súlya, akkor nem baj, ha a motor is, de pl. G astrából 1.6 alatt semmiképp.Elektromos ablak mindenképp, klíma jó lenne.
Ami fontos még, hogy megbízható legyen, lehetőleg ne rozsdásodjon.
Kettőnknek kell, leginkább városi autónak, meg hogy egy friss jogsis hölgy is megszeresse a vezetést benne. -
tresh
veterán
válasz peter.tamas #101967 üzenetére
G astra-ból ha fizetnének se vennék 1.6 ot az botrány úgy ahogy van eszik és még nem is megy (ráadásul az olajat is szereti ).. 1.4 16 v belőle sokkal jobb választás (90le láncos vezérlés). Amik szerintem szóba jöhetnek: Mazda 323 F (bár nem tudom belefér e 600k ba a jobb példányok) , Mk1-es Ford focus 1.6 (csapott seggű, nagyon jó futómű van alatta bírja a városi strapát), Renault Megane 1.6 ( m1 ph2 verzió 2000-es évjáratól) , VAG-ot (vw,skoda,seat) azért nem írok mert ennyiért nem kapsz jót az tuti vagy csak régieket.. esetleg ott vannak a nissan almer-ák de szerintem az is a keret fölött van.
-
Snoop-y
veterán
mk1 meg jo lehet mk2 2002--2007 ig mind kuszkodik az ablakemelo vezerlo meghibasodassal ---->
ablak onallo eletet el siman kinyilik lezart es beriasztott autonal. Aztan egyszer csak majd mar nem nyilik ki/nem lehet felhuzni[ Szerkesztve ]
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
tresh
veterán
Akkor lehet 1.4 -est kel nézni a fókába
Nézd nem fogok nagyon belemenni a dolgokba kb 5-6 évet francia autóztam és egy percig se bánom egyiket se hogy megvettem. A helyzet az hogy a megane 1 második kiadása ph2 nagyon kiforrott technika az 1.6 16v 107 lovas motor nagyon szépen teszi a dolgát kelően dinamikus, nem verseny autó de ha kell megindul tisztességgel ( VAG 1.6 -osait reggelire megeszi ). fogyasztása is átlag 7,5l körül van városban. Ami mellette szól az a rengeteg extra és a kora. Ezeknél az autóknál alapba ott a 4 lufi+klíma+2 el ablak+eltükör+szervó+gerinctámaszos ülés+ABS+ködlámpa elől stb stb.. tehát ha árba nézem semelyik gyártó nem fogja felvenni vele a versenyt.
A legnagyobb hibája a gyújtótrafó volt ezeket gariban cserélték, erre kel figyelni amúgy ha egy jó darabot vesz meg amit nem nehéz ha körültekintően körbenéz akkor igazán hálás kényelmes kocsija lesz.
Mondom ezt már ódi tulajként
(#101971) KrenAtesz: ?
[ Szerkesztve ]
-
KrAt
veterán
válasz tresh #101973 üzenetére
Mindig aranyosakat mosolygok az "gasztrát szidókon".
Történetesen van egy 1.6-os G Astrám, amennyire kell, teljesen jól megy, Pestre járok be vele melózni, és 7,2-t eszik. Apumnak 1.4-es ugyanilyenje van, van összehasonlítási alapom.
Az olajfogyasztás valós, ezzel együtt kell élni, de szerintem bőven belefér. Unalmas autó, ebbe beülsz, elfordítod a kulcsot, és elmész a világ végére. Ezt sem tagadom De véleményem szerint messze nincs akkora baj, mint amit sokan predikcionálnak
-
tresh
veterán
válasz maggi1886076 #101974 üzenetére
Nem a G astrat szidom hanem azt a fos ECOtech ipari hulladék motornak nem nevezhető 1.6-os sz*rt amit bele mertek tenni. Az kb akkora siker termék mint a bauerporsche alias calibra (egy calibra kivételével 4x4 turbos de az más világ) . Visszatérve az 1.4 sokkal kompromisszum mentesebb autó motorikusan igaz ott is voltak ecu elszállások de maga a blokk a világból kimegy.
(#101975) KrenAtesz: nem az autóval van bajom hanem a motorral...amikor egy liter lenyel 500km alatt olajból akkor az nálam nem normális.. 3 db volt nálam amit haverral javítottunk... ebből volt olyan ami első tulajos 90k km-rel jött.. olaj csere stb meg volt majd utána kb 2 hétre jött vissza mert fékeket javítottunk aztán gondoltam olaj csekk hogy áll és néztem nagyokat hogy a minimum felett alig... erre a tulaj ja hát ez ilyen ezért van bent hátul plusz egy kanna olaj hozzá... felhívtam opeles barátom hogy ez mi azt mondta ezt úgy hívják 1.6 ecotech és ezt tudja....példának okáért az 1.4 16 v 300k felett futott autó 1-2 dl csipet el 1000-1500km között
[ Szerkesztve ]
-
adorjant
őstag
válasz tresh #101976 üzenetére
Pedig az 1.4 is kéri az olaj adagját,és csak a Twinport láncos belőle egyébként
Szerintem nem lehet általánosítani,főleg így 10+ évesen.
1.6ból az X16XEL volt ami jó eséllyel kérte,a többi szervíz és használatfüggő leginkább.Nekem 330e van az Astrában,céges volt,és nem eszi,sőt nem is fogy,pedig számítottam rá. Lehet el kéne vinni szerelőhöz,hogy valami baja van
Ja és ECOTEC!
[ Szerkesztve ]
-
KrAt
veterán
válasz tresh #101976 üzenetére
Az 1.6 valóban jobban eszi az olajat, de az 1.4 is kéri. A láncos Twinport motorok kérnek kevesebbet, hengerűrtartalomtól függetlenül.
Amúgy nekem X16XEL van, némi olajcsöpögéssel együtt 3000km/0,4 liter az olajfogyás, ennek a fele sztem elcsöpög. 200+k km, gondos gazdáktól. Annyit nem vagyok rest utánatölteni, majd hamarosan vezérléscsere, akkor megszüntetem a csöpögést is.
Szóval nem feltétlen minden szar
-
Kickass
őstag
válasz peter.tamas #101967 üzenetére
G Astra 1.4 esetleg 1.6
Punto 2 1.2 16V (80lovas elég dinamikus mindennapi közlekedéshez)
vagy ha kicsit nagyobb kell 2000 vagy az utáni facelift Fiat Bravo szintén 1.2 16v vagy 1.6 16v motorokkal (műanyag szívósoros)esetleg Toyota Corolla 1.4 vagy 1.6 (4A-FE motorkóddal), de ebből nemigen fogsz találni vállalható klímás rozsdamentes példányt ennyiért
[ Szerkesztve ]
-
tresh
veterán
válasz adorjant #101977 üzenetére
Pedig az 1.4 is kéri az olaj adagját,és csak a Twinport láncos belőle egyébként
Ezért írtam oda a kérdezőnek hogy láncos-t vennék
Ja és ECOTEC!
Direkt írtam ECO tech-nek, kis csúfolódás végett....sajnos nem egy nem kettővel volt dolgom.
adorjant+KrenAtesz: az a baj hogy ez 100 ból 2 embernél ...az az nálatok így van örülök is neki ... ettől függetlenül az átlag nem ezt mutatja. a láncos adorjarnt kedvéért Twinport messze megbízhatóbb jobb fogyasztású autó és semmivel se gyengébb menetdinamikába..cserébe megspórolsz pár liter olajat bár nézőpont kérdése végül is nem rossz ha fogy belőle mert akkor csak tölteni kell és mindig friss olajjal megy Viccet félretéve a nagy opel fanokat is megkérdezi bárki mindenki az 1.4 twinportot fogja ajánlani.
[ Szerkesztve ]
-
sasa134
addikt
A Jazz nagyon csaloka kocsi - kivülröl picinek tünik, de beleülve.. Sztem tegyen vele egy probat, üljön bele, meg fog lepödni.
A Golf jo kocsi, de sem az 1.4-es alap (75 lovas) sem az 1.6-os szivo benzinessel nem vennem - gyengek es cserebe sokat esznek (+ szinte biztos, hogy csipegetni fogjak az olajat, az anyem is ette). TSI meg nem jön ki ennyiböl, vagy csak a lancos, attol meg mint a tüztöl...
Az elöttem javasolt Focus (mk2) es Corolla is jo ötlet, Civic is.[ Szerkesztve ]
Avanti Roma
-
jozefgucci1
addikt
válasz Declare #101986 üzenetére
Valóban így van . Cégnél kettő is áll a parkolóban és a múltkor én tankoltam tele így beírtam mennyire jött ki a fogyi . 4,7 Liter úgy , hogy zömmel városban mennek vele . A legnagyobb hidegben is pöccre indult pedig Erdész nóném kúton megy bele a gázolaj . az egyikben van 230K a másikban 270K és a motor még nem volt bontva előbbiben.
Origin :jozefgucci1980 , Cod =játszótéri mászóka színekkel operáló, vérpistikebőszítő játékmenet...
-
Declare
őstag
válasz jozefgucci1 #101990 üzenetére
Amen
Nekem mondjuk most egy turbo tisztitas befigyel sajna de legyen ez a legnagyobb bajom vele, akkor joba leszünk
Mondjuk ez a "varosban" fogyasztas is relative. Nalam most 8 liter, a dizelnek a lehetö legelönytelenebb hasznalattal, kb 5 km en, hidegen, elsöbbsegadas tabla, körforgalom, lampa, megall, fekez, tovabbmegy....de palyan jol fogyaszt es nekem az a mervado kb 6 liter az össz tankolasom atlagai, 20k km ota kb.
rekord 4,8 liter 2 fö, csurig csmaggal föuton, kimelö üzem, 4-500 km
negativ rekord, 7,6 liter körül 170 tempomattal 600 km en keresztül (legyen mondjuk 50km levonva, ahol 120as tablak voltak, 3 szemellyel)
-
peter.tamas
csendes tag
válasz tresh #101969 üzenetére
Huha, mennyi válasz érkezett, ne haragudjatok, de nem külön-külön válaszolok mindenkinek, hanem egybe.
Olasz-francia ha nem muszáj nem kéne, bár a párom a 206-os Peugeot-ot nagyon hangoztatja.
Focusról hallottam jókat, nem tudom mennyire igaz, hogy nagyon szeret rohadni viszont?
VW Golf 4 1.6 belefér, vagy esetleg egy szebb állapotú Golf 3 talán, Skoda-Seat nem igazán jön szóba.
Nissan Almera, Corolla sajnos kilóg a keretből.Honda Civic 1.4-1.5?
Esetleg ha francia, akkor egy Clio? Túl nagyot nem szeretnénk... Bár nekem volt 9-5ös Saabom, meg utoljára egy A4-es Audim, de párom nem akar nagyobb autót, ilyen Golf méretet leginkább. -
TaaT
nagyúr
válasz peter.tamas #101996 üzenetére
Golf3-at inkább ne. Akkor már Golf 4, szigorúan 1.6.
Skoda-Seat miért ne férne bele?
Give them hell Ukraine!
-
hurenzon
senior tag
válasz peter.tamas #101996 üzenetére
Focus csak a két hátsó ajtó lenti része, illetve a csomagtartó ajtó. De 2002 utáni nem rohad.
-
DeFranco
nagyúr
válasz hurenzon #101999 üzenetére
első ajtó jobban rohad, és a csomagtartó igazán csak abban az esetben, ha ghia felszereltségű az autó. ott ugyanis króm a díszcsík és valahogy ott összeveszik a fényezés meg a krómozás között a sok kicsi elektrolit vagy mi, aztán nekiáll rohadni a kettő közötti résben. fail.
facelift utániak ugyanúgy rohadnak a kritikus helyeken, nincs különbség, azt hogy a fl előttiek ezen kívül hol meg hogyan rohadnak nem tudom.
első sárvédő sarka a kerékívnél lent, ajtók alja, csomagtartóajtó alja, illetve a ghiánál a díszcsík
mindenhol a félretervezett vízelvezetés az oka, de egyik sem teherviselő elem, egyszerűen javítható ha minimális kezelést kap legalább. nem egy rozsdaboglya a kocsi amúgy, ezek is konszolidáltan rohadnak el, javíthatóak.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest