-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
deere
csendes tag
válasz szőröscica #101548 üzenetére
Semmi normálisat nem találtam...
Melyiknek milyen nagy a csomagtartója?
Passat B5 kombi
Audi A4 kombi
Olyan 2000-2004- es évjárat mindkettő. -
deere
csendes tag
válasz molnarpeter #101554 üzenetére
Pontosan mi a különbség, a B5 es B5.5 kozott?
tboldi
Oképető bá'
Megnézem, elég részletesnek tűnik[ Szerkesztve ]
-
Kickass
őstag
-
deere
csendes tag
válasz peter.tamas #101559 üzenetére
Azt hittem a B5.5 is B5
B 5.5-ot akarok, csak nem tudtam -
deere
csendes tag
válasz MunezXBK #101568 üzenetére
Aha, nekem nem kell olyan nagy, csak 1.9 TDI, és fiatalabb, olyan 2002-2004 es.
Az a helyzet, külsőre (talán belsőre is) szebb az A4 mint a Passat, kicsit kisebb is...
Csak azt nem tudom, melyik lenne jobb választás...?
Olcsóbb fenntartás? Kevesebb hiba..?.[ Szerkesztve ]
-
Buster17
addikt
Hali!
Olyan puttonyos kocsit keresek amibe befér egy polski.Csak típisokat kérek.
Köszi
[ Szerkesztve ]
-
Sholom
tag
Sziasztok!
Szerintetek az 1.8 TDCi (2010) motor milyen? Hallottam rola jot-rosszat de nekem az jott le hogy betegagy az egesz. Ismerosom venne, szerintem jobban jarna a 110 lovas 1.6-al. Valakinek van vele tapasztalata? (Ford Focusrol van szo, 90e km)
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz Sholom #101575 üzenetére
"Az 1.8 TDCi-motorokkal vigyázni kell, mert sokkal inkább megterhelik a kettőstömegű lendkereket, mint a nagyobbak. Ezt gurunk azzal magyarázza, hogy járásuk kevésbé harmonikus, mint a 2.0-2.2-eseké, a töltőnyomás hirtelen épül fel, váltani is többet kell így aránytalanul sokszor kap nagy terhelést a szerkezet. A rugók kinyúlnak, a csillapítóanyag kikopik közülük és mindez hajlamos tönkrevágni az indítómotort is. A kuplungszerkezet-lendkerék cseréje újabb 3-400 ezer forint, az indítómotor 60-70, de féláron már felújítják, ha lehet. 200 ezer kilométer felett már minden újabb méter ajándék. "
ha valós a 90ezer akkor azért még elmehet egy darabig probléma nélkül
[ Szerkesztve ]
-
Sholom
tag
válasz tboy93 #101576 üzenetére
Olvastam ezt de itt az 1.8 vs 2.0-rol van szo. Engem az 1.6-al erdekelne. Mert az iras szerint az 1.6-nak akkor kb 100e-nel szet kene hullania, mert azt aztan kell taposni. Tobb ismerosomnek van viszont 200e+ kilometerrel gond nelkul. Azert is ajanlanam azt.
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz Sholom #101575 üzenetére
Kevés benne az olaj, elköszönget a turbó, úgy tűnik hiába cseréled le az olajat hamar, meg öblítőzöd stb. akkor is, mint a fenti példa mutatja ... ezt leszámítva jó motor ja.
Bátyáméknál előző cégnél is ezek az 1.6-osok voltak, és nem a mindenki hajtja cégautó hanem a csak saját használat ... és 80-90% országút meg autópálya (igaz a gyári csereperiódust persze betartották), hullottak a turbók ott is. Bratyóén is szerintem csak azért nem köszönt el mert én mindig kikormoltam neki utána meg ellopták[ Szerkesztve ]
-
Typhoon47
őstag
válasz Sholom #101575 üzenetére
Nekem azzal szerelt a mondim(2007). 30k-val vettem, most van benne 200k. A QYBA-val semmilyen típusgond nincs, nagyon egyszerű szerkezet, ha betartják a szervíz előírásokat egy igazi igásló Bátran ajánlok egy valóban alacsony futottat, mert nem lesz vele probléma, de nyilván egy eleve sokat futott már tud gondokat okozni.
update: A kettőstömegű nálam 150k körül halt meg, cseréje gyári Sachs-ra akkor volt 200k. Turbóhullásról meg igazából nem is hallottam (taxisoktól se ), valószínűleg hasonló urban legend a rengeteg visszatekert órás kocsik körében.
[ Szerkesztve ]
"Education is important but big biceps are importanter"
-
DZs
senior tag
válasz bads1 #101518 üzenetére
Én erősen gondolkodom egy tizenéves Lexus IS 200-ban hasonló motorú Audi A4 és Volvo S40/60-nal szemben. Létezik Lexus klub, ott is lehetne érdeklődni.
A futásteljesítmény tekintetében 200k felett számíts. Vihetsz rétegmérőt, de többet megtudsz, ha a tulajt figyeled, hogy milyen gazdája volt a kocsinak. -
Sholom
tag
válasz Typhoon47 #101589 üzenetére
Koszi a tapasztalatokat. Beszeltem a sraccal (vagyis inkabb a felesegevel), mar hajlanak a benzines fele inkabb de kepbe jott a Mondeo is:
- Focus 2011 1.6i 77kW (Mk3)
- Focus 2010 2.0i 107kW (Mk2)
- Mondeo 2010 2.0 TDCi 103kWEzeket neztuk meg eloben. A fogysztas nem erdekli, a cege fedezi az utikoltsegeit (nincs naluk ceges auto).
Az Mk2 es a Mondeo Titanium, az Mk3 Trend felszereltsegu. Magam se tudnam eldonteni hogy melyiket valasszam. En huznek a Mondeo fele, de nem merem mar annyira ajanlani a dizel motorsos kivielt, bar a 2.0-rol nem olvastam rosszakat. Mit mondjak neki? (nem akarnek annyira belefolyni a dologba, de az asszonyaink jo baratnok, mi meg nemreg vettunk ket autot is igy a mi velemenyunk erdekli oket)
-
Dare2Live
nagyúr
válasz Sholom #101579 üzenetére
Ha annyira nagyon a focus jön be neki akkor mért nem benzines?
Egyrészt nem betegágy, másrészt benzinesbe átlagban jóval kevesebb km is kerül, kínálat se kicsi. [link]
szerk: Ha "A fogysztas nem erdekli, a cege fedezi az utikoltsegeit " akkor mi a fenének akar dízelt, géza nooormális?
[ Szerkesztve ]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Sholom
tag
válasz Dare2Live #101592 üzenetére
Hat ez az ... Munkatarsai beszeltek tele a fejet hogy csak a dizel motor jo mert: az eladott uj premiumkocsikban is nagyreszt az van (???)
Na ennek az embernek magyarazzatok meg valamit.
Megmondom neki hogy dontse el akkor hogy MK2 vagy Mondeo legyen amiket kineztunk. Az 1.6-os benzines MK3-at szettaposna ahogy vezet.
-
Dare2Live
nagyúr
válasz Sholom #101594 üzenetére
Én ha nem akarja/érti 2. alkalom után rá szoktam hagyni mert csak rossz lesz.
Így vett haverom 3misiért 1.6tdcis C-Maxot. Utaltam rá neki de hát eldöntötte, meg tény kényelmes jó kocsi az. Nem kis, nem olcsó szívások után ~4évre rá eladta nem akarom kiszámolni mennyit bukott rajta... és most egy öreg japán szivó benzinessel jár, a legnagyobb költsége a 4gumi volt.
Szóval finoman közöld vele aztán ha dízelt akar a rosszabb fajtából akkor vegye ezt.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Viszlát
addikt
válasz Dare2Live #101596 üzenetére
Es a 2.0-as dizel motor is szivas ebben a tipusban? Most keszulunk autot venni edesapamnak, es a C-max lenne megfelelo neki, de szinte semmit nem tudok a Fordokrol...
[ Szerkesztve ]
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
tresh
addikt
válasz Dare2Live #101592 üzenetére
szerk: Ha "A fogysztas nem erdekli, a cege fedezi az utikoltsegeit " akkor mi a fenének akar dízelt, géza nooormális?
Majd fogja ha kirúgják és nem fizetik.... akinek ez a szempont saját autó vásárlásnál ott baj van.. alapból ott kezdődik hogy a fókát kb berakom egy kombi mondeo csomagtartójába. Más kategória a kettő. Ha családi autó kell ami jól pakolható és mindenképp Ford akkor én mondeot vennék és dieselt 2.0(psa motor van benne aka HDi jó gépek azok bírják ) de ha tapossa és nem figyel oda rá akkor inkább benya 2.0 de úgy gondolom ha törődik az autóval mindegy milyen motorral veszi menni fog ahogy kell neki.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen