-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
Rick4
félisten
válasz capulet75 #296 üzenetére
Tudhatnád, hogy mindenki tudja, de arról beszélek én is amiről Te, rakjál egy Babetta blokkot a kocsiba.. Vagy akár minden kerékre. Na ugye, hogy meg lehet ezt normálisan is kérdezni?
Elég lett volna azt írni, hogy "melyik motorral válasszam?".[ Szerkesztve ]
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
Qru
MODERÁTOR
válasz capulet75 #291 üzenetére
Azokból mentem 1,6 és 1,8T-s motorral szerelttel, meg 1,9 PD TDI-vel is.
Ha sokat mész akkor esetleg jöhet az 1,9-es PD TDI, de az elég gondozás igényes, ha nem olyan sokat mész akkor benyós. Az 1,6-os gyenge bele és sokat eszik, az 1.8T megy mint atom de normál használattal 10-11 liter környékén van városban, országúton 7-8 liter, pályán 9-10 literből kihozod.#nincsbennetarcsi
-
megema
őstag
válasz capulet75 #301 üzenetére
Szüleimnek 2003-as automata Passat-ja van 2.5 V6 TDI 4Motion változatban. 140 ezer kilométernél jár, és eddig semmi komolyabb gond sem volt vele. Futómű környékén pár ezres alkatrészeket gyakran kell cserélni mondjuk. A motor nagyon durva, vadulásra is jó. 1500-as fordulatnál a max. nyomatékot (370Nm) adja le. Országúti 100-as tempóval 7.5-öt eszik, városban folyamatos közlekedés esetén 10-et, kisebb dugóban 12-őt. Komolyab dugóban 14 felett is akár. Klíma 0-24-ben megy, tehát úgy nézd az értékeket.
Nagyon kényelmes autó, ezzel a felszereltséggel elég elegáns is szerintem. Én csak ajánlani tudom!
[ Szerkesztve ]
-
neduddki
nagyúr
válasz capulet75 #306 üzenetére
HI!
esmeros hosszas fontogatas utan egy elsokerekes odi a6 99 v6tdi 150lovas mellet tette le a voksat, most nyaron a tutaj apja szerint osztrak nemet korut, sebhatarokat betartva es allitolag ki si hasznalva oket 6.1lett /tankolasbol/, a tutaj pedig 6.5-6.7 /comp/ koze mondja videken a napi 2x~25km-jet, allitasa szerint ujabba 80-90nel nem tolja jobban, megvetel utan mikor prbagstas allt volt a comp7.5kornyekent mondott ha jol emlexem
udv
neduddki
mod: nemet pajjan max 140 volt ez kimaradt, de ott sokat enm is kobaszoltak
[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
Qru
MODERÁTOR
válasz capulet75 #301 üzenetére
Akkor a magam részéről:
2002-es 1,8T-s Passat (nem kombi), nagyjából 100k km-t tekertem le vele. Hozzám használtan került, 160k km-el, és 250k km-t mutatott a számláló mikor kiszálltam belőle végleg.
Ez idő alatt csak olajcsere volt, semmi meghibásodás, egyszer kellett a hátsó lámpába izzót cserélni és kész.
Igaz a fék már visított a végefelé, de csak betét csere kellett (volna) neki de azt már az új tulajra bíztam.
Hangja nagyon szép, visít a turbó ahogy kell, szinte kívánja, hogy állandóan 2800-3000rpm felett legyen a motor (itt kezd tölteni a turbó).
A féke nagyon jó még a klasszikus jó, nem ez az elején harap aztán felpuhul ami manapság divatos.
Nem rozsdásodik a kasztnija, pedig az enyém törve volt, a hátsó ajtót nem is sikerült újra teljesen síkba rakni.Hátránya, hogy eszi az olajat, főleg ha tolod neki autópályán.
Érdemes vmi rendes ablaktörlőt rátenni, mert a "hagyományos" 180-an felett elkezdi lobogva csapkodni a szélvédőt. Elég zavaró.
Másik, hogy málik a kormány. Puha műanyag hátránya.[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
soldi3r
veterán
válasz capulet75 #4965 üzenetére
az már a te dolgod de szerintem sehogy sem tudod és jelenleg szeretik feszegetni ezt a külföldi rendszám dolgot, kérj rá E rendszámot
(#4975) mycso, azok elég pontosak, régebben szereltem traktorokba nyomkövető/sorkövető alkalmazást, volt ami 100mm-en belül tévesztett, igaz, másfél milla darabja
E30 (oo=[][]=oo)
-
Qru
MODERÁTOR
válasz capulet75 #70578 üzenetére
Óriási költség lett volna egy másik mocit belefejleszteni, a meglévőt dobták bele. Kipuff biztos nem azonos, valószínűleg a turbónyomás sem de ugye ez szoftveresen szabályozható (bizonoys keretek között).
Esetelg Mitsu szaktpoikban kérdezz utána, hogy hányas a kabát. Az elég vadorzó lenne egy ilyen gép 280 lóval...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz capulet75 #70598 üzenetére
Azok a turbós 2,5-ösök nem bírják a tuningot annyira és mikor már korosabb akkor hajlamoska csipegetni az olajat is.
Ha reszelgették és tuningolták, akkor a 2,5 literes turbómotor dugattyúi hajlamosak voltak az átégésre, ez jellemzően az Imprezáknál jött elő (ugye főleg azokat tuninigolták), a mai napig talány, miért hagyták el a kovácsolt dugattyúkat. Ha megnézed az új modelleket akkor nem véletlenül térek vissza a 2 literes H4-hez az eu-ban, bár ehhez nagyban közrejátszott a co2 normák szigorodása is (a tengeren túlon van még a tovább fejlesztett, növelt löketű 2,5-ös (2457ccm vs 2498ccm)).
mod:
Drága persze, a jó kocsik drágák.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
-
Balupapa
senior tag
válasz capulet75 #70765 üzenetére
A heten mutatta ismerosom mit vett.
93as stift, most van benne 21 ezer km. Vegig garazsban tartotta a papi meg a mami.Nagyon durva szalon allapotban van a kocsi hihetetlen....
abszolut fapad se kalaptarto se futheto hatso szelvedo. Se semmi.Mindezt 200e ft-ert....
[ Szerkesztve ]
_-=*WheelWhores*=-_
-
neduddki
nagyúr
-
-
footy
addikt
válasz capulet75 #71003 üzenetére
Miért? Ha van kocsi akkor kulálni is azzal kell menni? PL. Mikor Debrecenben dolgoztam, akkor busszal jártam dolgozni, egyszerűen azért mert passzolt a tömegközlekedés. A kocsit pedig garázsban tartottam és csak hétvégén használtam a szülőkhöz menni és kirándulni. 1év alatt 8ekm ment bele.
-
footy
addikt
válasz capulet75 #71005 üzenetére
Te írtad:
Ha a fogyasztási kritériumok nem teljesülnek de 200k-val olcsóbb a kocsi, akkor számold ki hogy mennyi kiautózható különbözet jönk ki abból a 200k-ból.A 200k különbözet fele már az első szervíznél elmegy, mert a TDI-n cserélni kell a vezérlést a mazda pedig láncos. Másik 50 elmegy mondjuk lengőkarra. Marad 50e plusz. Aztán lehet fél év múlva kifekszik a turbo vagy a kettős tömegű lendkerék.
Nekem is dieselem van, nem azt mondom hogy rossz, de évi 25ezer alatt nem éri meg a diesel főleg ha egy 10+-os autóról beszélünk. Szvsz 2 millió alatt én nem vennék egyáltalán dieselt.
-
footy
addikt
válasz capulet75 #71009 üzenetére
Az ilyen korú passatoknál általában már cserélve van a vezérlés, amelyiknél nincs azt meg nem kell megvenni. Pajti, a vezérléscsere nem korhoz van kötve, hanem futásteljesítményhez. Én akkor is lecseréltetném ha a szervízkönybe be van ütve, mert magyarországon bárhol kitöltik 10-20 ezresért. Viszont ha elmegy a vezérlés akkor többszázezres károd lehet.
Még a becsületes nepper is azt mondta, hogy akkor is kicserélné a vezérlést ha az apjától venne autót, pedig ő több autót látott mint bármelyikünk.Persze hogy drágább a dizel, de a vw normális törődéssel örök élet meg egy nap.
Ezt valami faluvégi szerelő mondhatta. A Passat B4/B5 1.9 tdi-vel legendásan jó széria volt (A B6 2.0PD-vel pedig az ellentéte). Viszont azok az autók már öregednek kifelé és óriási futásteljesítmény van mögöttük.[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz capulet75 #71013 üzenetére
Olvasd végig:
Ezt valami faluvégi szerelő mondhatta. A Passat B4/B5 1.9 tdi-vel legendásan jó széria volt (A B6 2.0PD-vel pedig az ellentéte). Viszont azok az autók már öregednek kifelé és óriási futásteljesítmény van mögöttük.
Tehát 3.-4. tulajként veszed meg bizonytalan előélettel 400e+-os futással. A dieselt azért veszik az emberek mert sokat mennek, egy 12-éves diesel autóban óvatos becsléssel is 360e lesz. Nem érdemes azt gondolni hogy kifogod a svájci pap hétvégi autóját mert az szopóroller lesz.
[ Szerkesztve ]
-
raczger
őstag
válasz capulet75 #70999 üzenetére
Az átlag legyen 8.5 max, Alpokban fullra megpakolva meg annyit fog enni amennyit, 4 emberre fognak eloszlani az útiköltségek, az már mindegy.
(#71005) capulet75: én évi 5ezer km-t bringázok, ahova lehet vagy gyalog vagy bringával megyek. Ismerek olyat, aki még a budira is autóval menne (meg le a boltba ami 5 perc gyaloglás lenne).
(#71012) kornelka: gondolkodtam én is benzin/gázon, sokáig az volt a koncepció, hogy egyből átalakíttatnám, de most, hogy tesóm autójával (Chrysler Stratus 2.5 LX) egyre több, gázhoz köthető baja van, kicsit bizalmamat vesztettem. Jó lesz nekem a benzin is.
Dízelt max akkor vennék, ha a kiszemelt autóból nem lehetne normális állapotú benzinest találni.
www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
-
footy
addikt
válasz capulet75 #71017 üzenetére
Persze hogy van keveset futott autó, én is mondhatom anyám leonját 2001-es 83ekm-rel 1.4-es benzines. Családi baráttól véve szervízkönyvvel. De mi már nem vezettük a szervízkönyvet pedig csak a második tulajok vagyunk. Akkor mondjuk egy németből behozott Passat, ami ott egyébként is munkásautó mennyire lesz kevés futással és valós szervízkönyvvel? A 2.-3. tulaj általában valami török/szerb aki pörrent rajta egyet hogy hamar elmenjen. Persze hogy vannak üdítő kivételek és nem kmóra állást veszünk, de ha van egy 140ezret futott benzines vagy egy 400-at futott diesel akkor azért nem mindegy.
Ha van egy valós futásteljesítményed, az esetek 99%-ban akkor sem lehetsz biztos benne hogy mikor volt vagy volt-e már cserélve a turbo és a kettőstömegű. Annak az árát egy olyan korú autó pedig már nemigen hozza vissza. Főleg akkor nem ha valaki évi 10e-t megy és a fúrumtárs annyit adott meg. -
footy
addikt
válasz capulet75 #71032 üzenetére
Na ez az, hogy nem mindegy az elv, de gondolom ti nem is 3 hétig jártok egy ingben mint 1-2 kölni kollégám. Persze hogy lehet találni jó állaoptú 10+-os autót, de nem ez az alap és attól hogy egy autó németből jön nem lesz automatikusan jó állapotú.
(#71033) raczger
Ne hagyd hogy az utópisztikus fogasztási adatok becsapjanak[ Szerkesztve ]
-
válasz capulet75 #71032 üzenetére
Én most jöttem vissza Dániából és a kocsik amik öregek , azok nagyon öregek és az állapotuk sem a legjobb...arról nem is beszélve hogy még aktívan nyári gumiznak...
Az meg hogy az öblítőből a fele megy felhasználásra...szvsz annak köszönhető hogy 1,5 liter öblítő majdnem 2500 forint a legnónémebb fajtából.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz capulet75 #71058 üzenetére
Ja hát a nagy átlagnak rendes kocsija van. Sajnos a magam fajta bevándorlók meg kénytelenek megelégedni a használt 10+ éves fosaikkal
Amiket soroltál valószínűleg a jobb módúak autói, mert nagyon durván meg vannak adóztatva a motorkocsik.(#71064) Dluinet: szerintem benzinnel mossa a kuvikot.
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
-
válasz capulet75 #71079 üzenetére
ÁH! Én megmondtam! Senki nem hitte el. Ez olyan cirka 11,4 milla Jó kis használt autó ár. Az üzlettársam vett egy s500-t de nem regisztrálta Dániában, inkább elkezdett Monacoban is céget nyitni meg átköltözni Vicc h jobban megéri mindenestül áttelepülni mint egy kocsit Dán rendszámra vinni.
Sajnos Kolding-ot nem volt időm megnézni mert össze vissza 4 napom volt szabad, abból kettőben meglátogattuk a Fregatten Jylland-ot meg a Den Gamle By-t. Utóbbi a nyomorok nyomora volt, de legalább a Norvég turisták azt hitték hogy mi is onnan jöttünk a szakadt ruháin miatt[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz capulet75 #71081 üzenetére
Hát amit az autópályán művelnek...komolyan elégettek pár évet az életemből, a kurva vonatozással 110-nél. Nem volt nap hogy az Aarhus elkerülőn nem láttam ráfutásos balesetet. Más kérdés h minden kultúráltan el volt intézve.
Ha láttad a Túl a Sövény című filmet, akkor ismered a definíciót: a terepjáró ami egy ember szállítására alkalmas. Ott wazz nem láttam autót amiben 2 ember volt , kivéve ha munkás busz volt.Kiköltöztél? Mit dolgozol? Jó lett volna tudni mielőtt kimentünk, hogy ne letolt gatyával érkezzünk
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz capulet75 #71083 üzenetére
Hallod hülye benzinkút oszlopokat hogy beszoptam! Nekem nincs hitelkártyám csak betéti kártya. Nem tudtam tankolni miután megérkeztünk, és porzott a tank. Azt hittem megüt a guta hogy ott vagyok a világ egyik legjobb helyén és gyalogolnom kell napi 100 km-t a melóba meg vissza Komolyan pipa voltam, és amíg le nem nyugodtam és fejtettem meg a betale butik értelmét szintén sok ősz hajszálam jelent meg.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
hobizoli
nagyúr
-
-
footy
addikt
válasz capulet75 #71105 üzenetére
Így van és amint tudjuk, senki nem használ diesel céges autót és chippet sem készítenek hozzá.
A másik hogy egy 10+-os autónál hogy ellenőrzöd az előéletet, főleg hogyha külföldről van?(#71107) Rambovits
Neked ha jól emlékszem 2.4-es benzines Camry-d volt. Abban hány turbót, kettőstömegű lendkereket, vagy adagolót cseréltél?
Itt nem arról van szó hogy tuti cserélni kell a dieselnél, hanem hogy ha nem muszáj, akkor minek szopófaktort a nyakunkbavenni?(#71106) bitpork
Ennyi, engem is a szerelő néz hülyének, hogy minden kis zörejjel megyek hozzá(#71108) Qru
+1[ Szerkesztve ]
-
-
footy
addikt
válasz capulet75 #71110 üzenetére
Én annyira nem vetettem el hogy nekem is az van. Viszont én napi 50km-t ingázok, egy évben pedig 28e-kmt megyek és bevallom, hogy költök (többet mint amikor szívó benzinesem volt) az autóra.
(#71112) Rambovits
A helyedben bérelnék, vagy kölcsönkérnék egy dieselt és kipróbálnám, mennyit eszik ugyanilyen használat mellett. Lehet meglepődnél. A spritmonitoron is utána lehet nézni, városban csak a hibridnek van fogyasztási előnye, a diesel inkább városon kívül van előnyben.
Az én fogyasztási adataim amúgy: Városon kívül 5,4-5,7 Autópályán (óra szerint140) 6,3-6,5[ Szerkesztve ]
-
Rambovits
senior tag
válasz capulet75 #71117 üzenetére
Nem mindegyik Pl. az Abrams gázturbinás
(#71118) MunezXBK Aztán mi történt azóta? Semmi!
(#71113) footy Munkatárs azonos felhasználású 206 1.4hdi-je eszik 5.5-6-ot (hideg motorral munkába be, az enyémmel az a baj, hogy meleg motorral is ennyit eszik 8-10).
De részemről nincs több kérdésem, amit megkérdeztem megtudtam.
[ Szerkesztve ]
A hardver az, amivel ha elég sokáig játszol eltörik. A szoftver az, amivel ha elég sokáig játszol működni kezd.