-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
válasz capulet75 #70598 üzenetére
Azok a turbós 2,5-ösök nem bírják a tuningot annyira és mikor már korosabb akkor hajlamoska csipegetni az olajat is.
Ha reszelgették és tuningolták, akkor a 2,5 literes turbómotor dugattyúi hajlamosak voltak az átégésre, ez jellemzően az Imprezáknál jött elő (ugye főleg azokat tuninigolták), a mai napig talány, miért hagyták el a kovácsolt dugattyúkat. Ha megnézed az új modelleket akkor nem véletlenül térek vissza a 2 literes H4-hez az eu-ban, bár ehhez nagyban közrejátszott a co2 normák szigorodása is (a tengeren túlon van még a tovább fejlesztett, növelt löketű 2,5-ös (2457ccm vs 2498ccm)).
mod:
Drága persze, a jó kocsik drágák.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
Új hozzászólás Aktív témák
- Spórolós topik
- Intel Core Ultra 3, Core Ultra 5, Ultra 7, Ultra 9 "Arrow Lake" LGA 1851
- Politika
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Autós topik
- Lenovo 3000 és IdeaPad notebookok
- Internet Rádió építése (hardver), és programozása
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest