-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
8th
addikt
"Az Audi quattro hajtása az egyik legismertebb és legjobb ebben a ligában, de csak a hosszmotorosokban van ez, a keresztmotorosokban csak a syncro hajtás van."
Azért az elég csúnya lenne . A klasszikus értelemben vett "syncro" hajtás a golf harmadik generációjáig bezárólag létezett. Ott ha kipörgött valamelyik első kerék jókora késedelemmel összezárt a hajtás és szabályozatlanul küldte hátra is a nyomatékot. Elég buta rendszer volt ami maximum arra volt jó, hogy havas úton könnyebben elindult vele az ember mint egy 2wd autóval de annyi. Nem nagy szám. Ezzel szemben a "haldex 1 és 2" ami az A4 alatt is van (+ TT, Golf IV és egyéb akkori keresztmotoros konszern autók) már sokkal okosabbak, mindig optimális mértékben osztja a nyomatékot a két tengely között és fékezi is a kereket ha az nagyon elpörögne. Ha a mostani haldex 5 rendszerekben lenne hátul egy mechanikus torsen ami nem a kerék megfékezgetésével próbálna tapadáshoz jutni hanem elektronikus beavatkozás nélkül osztaná a nyomatékot a két hátsó kerék között akkor az lenne a tökéletes hajtási rendszer. Hátul nem teker csak ha kell de ha kell akkor kihúz a bajból. A jelenlegi haldexekkel pont az a legnagyobb baj, hogy egy tengelyen belül nem tud összezárni így könnyen megesik, hogy az autó egyik oldalán vígan elpörögnek a kerekek közben a másik oldaliak nem hajtanak semmit. [link] (a videó vége).
[ Szerkesztve ]
...
-
ABE
őstag
Ettől én is agyf@szt kapok,egyszerűen vonzza a tekintetet az erős fény. Egész nap ülök a gép előtt, hazafelé már elfárad teljesen a szemem, erre felnyomja a barom, hogy még attól is folyjon ki. Arról nem is beszélve, hogy a kialakítástól függően még az is zavaró, hogy nehezebb elkülöníteni a féklámpától. Autópályán a kedvenc hirdetőtáblám, amikor kiírják több száz méteres látótávolság mellett, hogy kapcsolják fel a ködlámpát. Azt is valami egysejtű vezérelheti...
#70455 tomcsi23
Ez országos akció, vagy lokális? Ma voltam Fehérváron Aldiban, de egy sem volt.
-
capulet75
addikt
Nem találtam megfelelő fórumot, ezért engedelmetekkel itt teszem fel a kérdést. Tudja valaki mi a különbség az EVO8 és a 2006-os Outlander Turbo motorja közt az átprogramozott elektronikán kívül?
[ Szerkesztve ]
Intelligencia kell ahhoz hogy egy ember belássa a tévedését. És gerinc, hogy be is ismerje.
-
pkbiker1
csendes tag
Sziasztok! tudnátok segíteni Immobiliser rel kapcsolatban? előre is köszönöm!.
-
bandus
veterán
ajánlanátok valami tuti jó, ergonomikus, kényelmes autós telefontartót? lehetőleg állíthatót, ami mondjuk megfogja a 3,7"-os htc desire-t, de ha cserélődik akkor az 5"-os telefonokat is, vagy az iphonet. nem kell hogy olcsó legyen, inkább minőségi. nem sikerült semmit találnom a neten, főleg mert nem ismerem ezeket a kütyüket. köszi!
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
válasz !Overdose! #70557 üzenetére
MEgvesztél?! Nevén nevezed a nevénnemnevezhetőt?!
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
DeFranco
nagyúr
válasz bitpork #70559 üzenetére
Ő már eljutott arra a szintre, amire te talán soha nem fogsz, mert bele vagy ragadva a kicsinyes valóságod szánalmas posványába, mert még nem szívtál eleget az élettől és nem láttad meg a Valóságot, amit annyi ember nem lát még rajtad kívül és marad is a kisszerűségben dagonyázva a saját is árnyékvilágában. Talán... talán! megismered majd te is hogy miről van szó, ha majd vérrel-verítékkel küzdesz egyszer az életben, és amikor majd üvöltve rókázol a stressztől és a kimerültségtől akkor majd talán megismered, hogy hol is van a valóság, mert nagyon nem ott ahol gondolod
[ Szerkesztve ]
-
-
#10726912
törölt tag
-
nagyúr
-
válasz Napfénysüti #70566 üzenetére
Vagy ami még rosszabb, mi van ha az a Megan amit mindenki használ de nem tud róla, tartalmaz Honda alkatrészeket?!
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
nagyúr
válasz bitpork #70567 üzenetére
Azt nem tudom de én már szégyellem magam hogy Hondával merek menni. Amikor a múltkor az utcában egy ismerős megszabadult a Megane I-esétől akkor kellett volna azonnal lecsapnom rá és ma egy boldog, gondtalan ember lennék.
Azóta is verem a fejem a falba hogy miért nem adtam oda érte az autómat plusz egy fél ingatlant azért a francia remekműért. Most már munkában a francia kontaktokhoz is másképp állok. Eddig azt gondoltam hogy idióta, szerencsétlen nép de valójában zseniálisak.
És minderre egy Megane döbbentett rá.Csak annyit mondok: köszönöm Megane!
Més que un club!
-
#10726912
törölt tag
válasz bitpork #70567 üzenetére
Jaj ne...s tulajdonképp mindenki kocsija Gázos, és mindenki a raklap egyszerű motorral közlekedik, ami a Fiatéknál lett ismert, de persze ott is csak álnéven szereplő Megane-ról van szó...s mennyi Honda alkatrész is lehet benne (amit természetesen Párizs egyik katakomba rendszerében raknak össze föld alatt a zseniális francia mérnökök Megane alkatrészekből titokban, mint ahogy az összes többi márkát is)???
4.négy.NÉGY Néééhhéééégy..
Végünk.
Megyek és kigyújtok egy Veyront a Megane-nek áldozatul.
Napfénysüti: Azt nem úgy kell mondani.
MEGANE Mert megérdemled![ Szerkesztve ]
-
nagyúr
-
Mágus2
Közösségépítő
-
Qru
MODERÁTOR
Amúgy a ködlámpás témához becsatlakozva: azt nem értem, hogy a mentősök miért közlekednek hátsó ködlámpával? Ha a marha nagy és hangos szirénát nem veszik észre majd pont a ködzárfény segít nekik... Nem is értem, eleve lakott területen belül tilos használni.
Ahogy közlekedek rendszeresen látom, hogy 5 mentősből 3 ködzárfénnyel megy menteni itt a nagy faluban.
#nincsbennetarcsi
-
MunezXBK
nagyúr
Barátomnak elkészült a Clio-ja, 305.000 lett.
-
capulet75
addikt
Szuper lenne ha valóban így lenne, hisz elég lenne az evo gyári szoftverével frissíteni a rendszert. Ez a blokk az Lancerben 280 lóerőt ( Outlanderben 202 ) teljesít. Itt valószínűleg szerepet játszik másik intercooler, esetleg más kipufogórendszer, de azt is be lehet szerezni.
Intelligencia kell ahhoz hogy egy ember belássa a tévedését. És gerinc, hogy be is ismerje.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz capulet75 #70578 üzenetére
Óriási költség lett volna egy másik mocit belefejleszteni, a meglévőt dobták bele. Kipuff biztos nem azonos, valószínűleg a turbónyomás sem de ugye ez szoftveresen szabályozható (bizonoys keretek között).
Esetelg Mitsu szaktpoikban kérdezz utána, hogy hányas a kabát. Az elég vadorzó lenne egy ilyen gép 280 lóval...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
runner 125
nagyúr
válasz Alvin_ti4200 #70496 üzenetére
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
capulet75
addikt
Azt szeretném elérni ha megoldható, de olyan 260 körül már kibékülnék vele. Nyilván ez már komolyabb fékrendszert is jelent, de az amúgy is sanszos. Meg hát ugye az sem mindegy hogy elbírja-e a többi részegység a plusz teljesítményt.
Intelligencia kell ahhoz hogy egy ember belássa a tévedését. És gerinc, hogy be is ismerje.
-
-
vendingo
veterán
válasz runner 125 #70582 üzenetére
Köszi, észben tartom
Szerintem samurai-al, jimny-vel jobban járnék, terepesebbek, viszont vitarából egész jó a kínálat .
Jelenleg a quadokon rágom át magam.Ma is láttam egy durván terepesített jeep-et, meg is dobbant a szívem
A quad-al csak az a bajom, hogy valszeg nem kivitelezhető a rendszámosításuk, illetve ami nekem kéne (4x4 munka quad) baromi drága
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
runner 125
nagyúr
válasz vendingo #70588 üzenetére
Terepen azért könnyen ki lehet nyírni ezeket a kis japó Suzukikat is. Sok a rohadt, szétoffroadolt. Igazán szépet szvsz valahol 8-900k-1m környékén lehet vásárolni, de akad belőlük 2.0 HDI is, 1,2-1,3 körül.
mod.
Lehet már azokat is rendszámozni, lett kategóriája úgy 2 éve.
De, eleve árulnak rendszámmal is. 7-800k körül azért akad munkaquad. Suzuki LTF250, Kymco, Honda TRX, Polaris[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
vendingo
veterán
válasz runner 125 #70589 üzenetére
Amik tetszenek és 4x4-es, azok mind 800-tól indulnak.
Polaris nagony bejönne, de drágákCsak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
-
capulet75
addikt
Nem sürgős, nem rohanok holnap megvenni. Két típus van amit nézegetek, ez az esélyesebb. Szeretek tájékozódni és felkészülni jelentősebb anyagi beruházások előtt, így ritkán ér kellemetlen meglepetés. Mire meg lesz a kocsi, pontosan tudni fogom hogy mit, hova, kinél és mennyiért.
( Futómű upgrade nem hiszem hogy kell, elég feszesnek jellemzik. Nem akarom hogy nagyon rázzon.)
[ Szerkesztve ]
Intelligencia kell ahhoz hogy egy ember belássa a tévedését. És gerinc, hogy be is ismerje.
-
capulet75
addikt
A fék az tuti csere, írták már hogy az nagyon halovány. Vélemények szerint már az alap 202 is elég derék, meglátjuk mi lesz belőle. Nem akarok valami dragállatot ,szolid 20-30% bőven elég.
Intelligencia kell ahhoz hogy egy ember belássa a tévedését. És gerinc, hogy be is ismerje.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz capulet75 #70598 üzenetére
Azok a turbós 2,5-ösök nem bírják a tuningot annyira és mikor már korosabb akkor hajlamoska csipegetni az olajat is.
Ha reszelgették és tuningolták, akkor a 2,5 literes turbómotor dugattyúi hajlamosak voltak az átégésre, ez jellemzően az Imprezáknál jött elő (ugye főleg azokat tuninigolták), a mai napig talány, miért hagyták el a kovácsolt dugattyúkat. Ha megnézed az új modelleket akkor nem véletlenül térek vissza a 2 literes H4-hez az eu-ban, bár ehhez nagyban közrejátszott a co2 normák szigorodása is (a tengeren túlon van még a tovább fejlesztett, növelt löketű 2,5-ös (2457ccm vs 2498ccm)).
mod:
Drága persze, a jó kocsik drágák.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Mágus2
Közösségépítő
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs