-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
neduddki
nagyúr
válasz Alvin_ti4200 #70496 üzenetére
H!
papas ajajajj remlem azert szerencsed lesz
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
szőröscica
addikt
válasz Alvin_ti4200 #70496 üzenetére
Szép ótó, gratulálok hozzá!
-
piqla
őstag
válasz Alvin_ti4200 #70496 üzenetére
manapsag mennyiert mernek egy ilyet?amugy grat, jo tutuzest[ Szerkesztve ]
Szereted az állatokat?
-
!Overdose!
őstag
Szerintem valaki megkérdezhetné még, hogy mennyi volt!
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
DeFranco
nagyúr
Na és akkor mi van, ha kereskedőnek adta el... attól még köteles kijelenteni maga alól. Az egy dolog, hogy megbízol a kereskedőben, és elhiszed, hogy megcsinálja, de aki ezt rábízza egy nepperre, annak van egy nagyon jó pénzügyi ajánlatom, amivel három hónap alatt akár megnégyszerezheti a pénzét szinte kockázatmentesen.
-
Alvin_ti4200
félisten
Köszi srácok 2,34 lett a vége (két garnitúra gumival és Volvo Ivanics átvizsgálással együtt).
DeFranco: milyen táblába kell beletöltenem és mit?
DZs: szerződés szerint 5 munkanapon belül be kell jelentenem, neki pedig 5 munkanapon belül át kell írnia.
Ha bármelyik budapesti okmányirodában bejelenthetem, hogy eladtam a régit, akkor nem gond, mert a Baross utcai egész vállalható szokott lenni, csak a csepeli egy borzalom.
[ Szerkesztve ]
-
Melack
veterán
válasz Alvin_ti4200 #70507 üzenetére
Valahol van itt egy GDocs tábla, amin a totyikos ótók vannak felűntetve. DeFranco nevére keresve egyszercsak meglesz a link
Ha már felmerült, akkor lassan updatelem is, mert azóta költöttem a kocsira rendesen.
Jah, és grat az autóhoz! (Proxy miatt képet nem tudom megnézni, de biztos szép lett)
Totalcar cikk a téli vezetésről
[ Szerkesztve ]
Ex-Informatikai Szolgáltató Asztali Munkatárs
-
DZs
senior tag
válasz Alvin_ti4200 #70507 üzenetére
Bármelyik okmányirodában megteheted.
-
vendingo
veterán
Biztos emlékeztek, amikor autót kerestem 1-2 hónapja, bent volt a pakliban a Jimny.
Azóta is bánom, hogy nem azt vettem.Most gondolkodok, hogy milyen hobby járművet kéne vennem.
Mindenképpen terepes kéne 4x4 akár felezővel, ütni vágni.
Valami filléres rendszámos igénytelen olcsón fenntartó keveset evő gépet keresnék max 500-700-ig bezárólag.Szerintetek?
-Jimny nem fér bele a keretbe, ha csak nem Angliából hozok egy jobb kormányost. (le lehet papírozni itthon az angliaiakat?) Kint gombokért lehet már kapni...
-Samurai: Öregek nagyon, egyik jobban rohad mint a másik, viszont ez is bejönne, ha kilenne lakatolva és a hajtás rendben lenne.
-Vitara: Ezekben nincsen felező, de ez nem kizáró ok.
-Se a nivea, se a terios nem jöhet szoba, illetve a 3000-es benzinfalók se érdekelnek. Kicsi ügyes kocsi kellene.-Esetleg egy Quad? Amik tetszettek azok mid súrolták az 1 millát illetve papírok nélkül voltak.
Csak jövőre tervezném a vételt, van időnk kivesézni, még az is lehet, hogy trabantot veszek a végén, de ezt nem lehet előre tudni
Remélem a mostani elvárásaim nem lehetetlenek és tudtok tanácsot adni.
[ Szerkesztve ]
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
vendingo
veterán
válasz szőröscica #70511 üzenetére
Köszi, te mindig mindenkinek jobbnál jobb autókat ajánlasz. Esetleg tankot is ajánlhattál volna, vagy valami páncélozott csapatszállítót.
Kicsi olcsón fenntartható, kisköbcentis autót keresek olcsón.[ Szerkesztve ]
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
piqla
őstag
-
vendingo
veterán
válasz vendingo #70510 üzenetére
A legfontosabb lemaradt, még mielőtt valaki benyögné: Megane 1 se kell, akkor se ha 15-ös kereke, meg ködlámpája van!
Allroad se...joamilestoné: közülük szeretnék, csak gondoltam megkérdezem a népet, hátha tudnak valami jobb tippet amik megfelelnek az igényeknek.
Illetve ki melyiket ajánlaná inkább és miért?[ Szerkesztve ]
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
szőröscica
addikt
-
vendingo
veterán
válasz szőröscica #70517 üzenetére
Első utamon csődöt mondana ez az autó.
Első vízmosásba elfosná magát az elektronika illetve alkalmatlan lenne olyan szintű csapatáshoz amire nekem kellene.
Nem Suv kell, hanem original terepjáróCsak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
Qru
MODERÁTOR
válasz szőröscica #70517 üzenetére
Hát nem, én már akadtam fenn az enyémmel... Hiába, 15,5 cm-es szabad hasmagasság nem terepezésre való.
#nincsbennetarcsi
-
szőröscica
addikt
válasz vendingo #70519 üzenetére
Akkor Jimny. És hozhatsz jobbkormányost is, ha csak csapatni kell, akkor nem lesz vele gondod.
Papíroztatni biztosan lehetséges, itt Miskolcon is szaladgál több jobbkormányos kocsi is magyar rendszámmal, legutoljára amit láttam, annak MML volt a rendszáma, szóval nem is rég kaphatta az okmányait.Csak az Angliából ide elhozás sem két fillér, nyilván ezt bele kell kalkulálni.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz szőröscica #70521 üzenetére
Jobbkormányosra drágább a biztosítás. De valószínűleg még így is jobban megéri azt venni ha talál vmi használhatót.
#nincsbennetarcsi
-
Balupapa
senior tag
ezeknek esküszöm ez tetszett ott ál és mindegyik végignézi, senki fel nem ment volna a kereszteződésbe elállni az utat....
_-=*WheelWhores*=-_
-
!Overdose!
őstag
Lehet egy nagyon off kérdésem?
Van egy hivatkozás, ami a cégünk weboldalára mutat és ezt fel kell másolnom néhány pendrive-ra. Ennek a hivatkozásnak készítettem egy egyedi ikont és beállítottam. Na most a gépen, amin készítettem hibátlanul meg is jeleníti, de a pendrive-on már nem. Ha az ikont is felmásolom a pendrive-re és onnan tallózom be más gépen akkor sem jó. Hogy lehet ezt megoldani?
Előre is köszönöm!
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
DeFranco
nagyúr
válasz !Overdose! #70524 üzenetére
nem intrás a cím ami az ikon alatt van? www-s vagy www nélküli? keresztben (tehát ha nincs, akkor odateszed, ha van, akkor nem teszed) nálunk tök hülye, mert külső gépről elérem az oldalt www-vel és anélkül is, belülről a belső proxy mögül csak www-vel
ha elküldöd mailen a parancsikont meg tudom nézni esetleg (persze csak ha publikus, de gondolom repipendrivera megy) [nickem]@[nickem].hu
[ Szerkesztve ]
-
giigz
veterán
válasz Alvin_ti4200 #70496 üzenetére
F@sza kis járgány
(#70517) joamilestoné: Na ez már sok... Egy ilyen okádékra én rá sem néznék, ha van a nevében Megane, ha nincs... Mondtam 100x, a tökéletes autó EZ, se több, se kevesebb nem kell most nekem
-
Intru
csendes tag
+1 (y)
Maradjunk annyiban, hogy munkahelyileg közel járok a tűzhöz. Jó pár lámpahuszárnak szóltam már, az általad leírtak, KRESZ, Köhém rendelet pontjaira hivatkozva. Aztán meg pislognak, mint tehén az új traktorra... Konkrétan 2009-ben az NKH adott ki egy állásfoglalást, ami szerint az utólagos xenon balesetveszélyes, továbbá engedély nélküli átalakítás, ergó forgalmi elvételével jár. Persze a tehenek mindig azzal érvelnek, hogy így vették... (jah ha meg 3 kerékkel akkor meg úgy közlekedik, mert úgy vette)
Ködlámpa annyiból rosszabb, hogy a KRESZ annyit ír, hogy korlátozott látási viszony mellett. Csakhogy a jogszabály értelmezése taglalja, hogy olyan szabályok mellett mint a távolsági fényszóró. Ezt sajnos kevesen tudják. De undorító, hogy kicsit párásabb, esosebb az idő, a sok hülye egyből kapcsol mindent, mert köd van és különben is Jobban lát ködlámpával... (?) -
TaaT
veterán
(#70511) joamilestoné:
Give them hell Ukraine!
-
vendingo
veterán
válasz szőröscica #70521 üzenetére
Kint 900 fonttól felfelé kaphatóak, 1500-ért már korrekt gépet kilehet fogni.
Hazahozatal meg nem nagy kunszt, tesómékat megkérném, hogy repülő helyett kocsival jöjjenek haza.
El se kéne mennem megnézni, tesóm elintézne mindent.
Jobb kormány meg tök mindegy a Jimnynél. Olyan gyenge, hogy előzni úgyse lehet vele, illetve sok kocsi fölött át is látnék, pláne ha meg is lesz emelve. Terepen meg hót mindegy a kormány elhelyezkedése.Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
Typhoon47
őstag
az biztos, hogy Pesten most óriási divatja van a ködlámpa használatának, különösebb indokok nélkül. nagyon nagyon sokan egyből kapcsolják kvázi DRL-ként használva, sőt sokan már egyből rá is köttetik gyújtásra. mondjuk sokan szereltetnek utólagosan DRL-t is, ennek viszont örülök.
"Education is important but big biceps are importanter"
-
-
-
DeFranco
nagyúr
válasz bitpork #70537 üzenetére
a kettő nekem ugyanaz... vagy csak első vagy mindkettő vagy semmi
csak hátsó nincs. ha van első beépítve. nálunk a corsában nincs első, értelemszerűen kapcsolható csak hátsó
amúgy a fókában is úgy van, hogy a tekerőn húzol egyet, előrepilács, húzol kettőt előre+hátrapilács, húzol hármat mehetsz a bárdiba kapcsolóért
[ Szerkesztve ]
-
-
-
DeFranco
nagyúr
válasz bitpork #70540 üzenetére
azt nem mondta, hogy az elsőt nem kapcsolja...
azt mondta, hogy kapcsolja a hátsót... nem azt, hogy csak a hátsót kapcsolja...
amúgy én is próbálkoztam már ilyennel, hogy megvillogtatom neki a hátsó ködöst, de aztán úgy döntöttem, hogy inkább nem erőltetem, mert a végén idegből hármat húzok
[ Szerkesztve ]
-
TaaT
veterán
Nekem nincs első szal bármikor tudok fenyíteni a hátsóval (lehet vendingo-nak sincs első)
Give them hell Ukraine!
-
-v-
addikt
Na, kopasz kivételesen butaságot beszél:
Összkerékhajtású autót szeretnék
Legacyból a két literes szívót ajánlgatni ... az olyan döglött hogy nem igaz, nagyon kevés ahhoz a kasztnihoz meg az állandó összkerékhez, mindenhol azt mondják... 2.5 turbó az meg vagy a legacy gt, ami csak az usa-ban volt, vagy az sti, ami meg csak japánban, szóval nálunk elég kicsi eséllyel fellelhető
(az árkategória alapján nyilván mk4-ről van szó)[ Szerkesztve ]
-
válasz vendingo #70534 üzenetére
Mondjuk első ködből még nem nagyon találkoztam olyannal, ami zavarna, tehát tőlem járkálhatnak úgy a barmok.
Viszont ami zavar az a hátsó köd....városban, lámpánál, mindenhol.....lesz@rja a barom, hogy ott mész/állsz mögötte, had világítson.Tízből kb. ha kétszer sikerül lekapcsoltatni velük úgy, hogy villogok rá min t a barom. A többi azt sem érti, hogy miért villogok....
“The Night is Dark and Full of Terrors”