-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
MunezXBK
nagyúr
válasz runner 125 #71542 üzenetére
Féknyereg nálam is piros, az csak esztétika.
-
hobizoli
nagyúr
ennel nem sokkal tobbert kapsz egy sulyos evekkel fiatalabb es hasonloan gombolyu alaku Bravo/Brava-t egy valagnyi extraval pl
es rohadni az sem rohad, mert galvanizalt a bodeja
több drón kell ;P
-
8th
addikt
válasz #43960832 #71540 üzenetére
Gömbölyű 80-ast tuti nem vennék. 20évesen már rozsdál rendesen, az elsőkerekesnek rettenet buta a futóműve és a súlyához képest veszélyesen gyengék a fékei. Meg eleve azt a messzeföldre híresen szar 1.8 90lovas motort kerülni kell ha jól be van állítva akkor is leeszi a fejed de legalább nem is megy. Ezt még megfejelni egy 4sebességes váltóval már földöntúli perverzió. Ha mindenképp 80-asban gondolkozol vegyél 1.6TD-t az sem megy de legalább kevesebbet eszik cca. 50ezerért van hozzá komplett papíros motor turbóval hűtővel kipufogóval. 3kilóért tucat jobb választás akad mint az Audi 80 mondom ezt Audi fanboyként. Egy 90-es mecha. difizáras quattro bármikor kéne de 80-as elsőkerekes nem.
-
hobizoli
nagyúr
válasz tomcsi23 #71560 üzenetére
felszereltsegfuggoen 1000-1030kg alapbol egy gyari szeria PGT, es 970-960kg ala nem is nagyon lehet levinni azzal, hogy ulesek karpitok es hatulrol ki, meg klima kificcen
meg itt az az 1.6 16v (Bravo) motor, ami a gyari helyett benne van ebben fujva az kb 25-30kg-val nehezebb is a gyarinal elsosorban a nagyobb meretu DOHC hengerfeje es a szivosora matt, szoval ott amit a sulycsokkentessel nyertek, azt azzal vissza is buktak kbegyebkent a PGT eleg neheznek szamit abbol az idoszakbol a kategoriajaban az 1000kg+ onsulyaval, mert pl a Bravo-bol az 1.6 16v motoros verzio az 1050kg -azaz kb annyival nehezebb csak, amennyivel az a motor benne-, az 1.2 16v meg 1010kg, es az azert szelesebb meg hosszabb is
ehhez kepest pl egy hasonlo meretu Saxo VTS pl "csak" 930kg, vagy a Fiesta RS Turbo is csak ennyi, vagy pl a 6gen 3D Civic 1.4iS klimaval is csak 950kg
több drón kell ;P
-
neduddki
nagyúr
válasz Acheron #71525 üzenetére
HI!
volvo 850/s80/etc megsegyenisotulesek, a tobbi marcska raads:- )))
udv
neduddki
mod: szappantarto 80as: irtozxatsan passzos elool es szukhatul,amugy jogep csakamsokidoeljartfleette
[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
neduddki
nagyúr
HI!
ja marreg leakaromirni: falsuilakatosesmeros B2 passat 28ev 1.6td es kajjhacso kipufogo es abt matrinyaazbalakban nemmaidarabanktunik:- )))
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
8th
addikt
válasz #43960832 #71563 üzenetére
Mekkora autó kell, hányan használnátok és mennyit? Én három kiló környékén az F Astrát tartom az egyik legjobb választásnak valamelyik erősebb 8szelepes benzines motorral. Azok konkrétan agyonüthetetlenek a széteső beltéren és a rozsdán kívül semmi bajuk sincs ma sem. Alkatrész olcsó hozzá és minden szerelő ismeri. Nehéz vele mellé nyúlni. Vagy ott a sokak által semmibe sem vett Renault 19. Teljesen kulturált kis autó ha nem zabálta fel a rozsda azzal sincs sok probléma minden van hozzá szintén nem túl drágán. Golf 3 sem lenne rossz vétel de kivétel nélkül mindet lakatolni kell szóval ez kiesik. Olaszoktól Punto mk1 jó vétel lehet japánoktól meg szinte bármi ami nincs porrá rohadva. A drága japán alkatrész dumával ne törődj, nettó baromság.
-
Kornel
veterán
na megkerestem a lengéscsillapító mérés eredményeit (maradó tapadó erő):
elsők: 58,4% és 57,2%
hátsók: 50,2% és 48,9%
műszakin a határérték 40% elől, és 20% hátul, és elvileg egy teljesen új gyári gátló se tud 70%-nál többet elől.
a méréskor azt mondták, hogy 30 ezret simán elgurul még, az a kérdés, hogy ha cseréltetem a rúgókat, akkor maradjanak-e a gátlók, vagy csere mind, vagy csak az elsők
akinek van javaslata ne tartsa magába -
kalapacsolok
senior tag
Nézegetem a sima, fűthető ülésvédőket, amiket a szivargyújtóba kell dugni. Ezt írják: "Győződjön meg róla,hogy a jármű leállítása előtt kihúzta az aljzatból a csatlakozót, mert a bekapcsolva hagyott ülésvédő lemerítheti az akkumulátort. Ennek érdekében (ha szükséges) autószerelő műhelyben van
lehetőség arra,hogy a csatlakozó, csak gyújtás ráadásakor működjön!" Citroen C4-em van, 2006-os... A szivargyújtóban nem csak gyújtáskor/motor járásakor van áram? -
hobizoli
nagyúr
válasz kalapacsolok #71572 üzenetére
Nem minden autonal, pl a Punto-ban mindig van aram a szivargyujton, a Ignis-ben csak akkor, ha gyujtason van az inditokulcs.
több drón kell ;P
-
#10726912
törölt tag
válasz #43960832 #71563 üzenetére
Az 1.6-al semmi gond nincs. 4-es váltó? Annyira nem gyakori...Nekem 87-es évjárat van. 5-ös váltóval. A 94-esben nem fogsz, csak 5-ös váltóval találni! és nem eszi le a hajadat vele. Az 1.8 benzines igen, de ez a 8 szelepes még karburátoros ami nekem van. Cserébe megy, ha taposom. Átlag télen 10 liter hideg járat, nyáron 9. Hosszú távon 7 liter. Vagy nem eszik, ha nem megy, azaz nem taposom. S nem tudom, miről beszél a fórumtárs, minden, csak nem szar a sima első meghajtású. Pontosan olyan, mint a többi első kerekes. Csak csipetet jobb is tőlük, nagyon nem érzed benne az oldalszelet, stabil.
Ja igen, menj oda a 20 éves 80-asokhoz. Nem hemzseg a rozsda rajta, galvanizált kasztnis volt. -
8th
addikt
válasz #10726912 #71574 üzenetére
Néhány évvel ezelőtt az Orfűi strandról hazafelé menet a kanyargós részen a buzi motorosok miatt majdnem meghaltam benne. Félre kellett húznom a kormányt és majdnem árok lett a vége pedig jó ha 70-el mehettünk lefelé. Az a futómű /Audi 80 2.3 sedan/ egy rosszul hangolt puha takony. Addig sem és azóta sem ültem annyira orrtolós kocsiban mint az volt. A quattro alatt legalább van egy feszesebb futómű és a súlyához méretezett fékrendszer az fwd alatt meg semmi. Gyorsabban vett kanyarban úgy elmegy az orra mint a picsa és amikor az ember váratlanul szembesül ezzel az nem túl jó érzés.
-
hobizoli
nagyúr
válasz #10726912 #71574 üzenetére
szerintem inkább arról van szó itt, hogy váltócserés volt, aztán csak ez volt gyorsba', okosba', óccsóé', osztjojazhe'
a '90-s évekre a 4-s váltó már 99.9% kikopott mindenhonnan, még egy lapattant Polo-ban is már 5-s valtó volt ekkor a legesleggyíkabb motornál is
több drón kell ;P
-
#43960832
törölt tag
Egyedül használom, max barátnő utazik velem. Márciusban vettem a Citroen AX-et, azóta ráment olyan ~250ezer, és keresek olyan alternatívát ami megbízható és nem kell heti 2x alatta feküdni. Majdnem hogy kizárólag a megbízhatóság számít csak meg a fogyasztás.
[ Szerkesztve ]
-
-
hobizoli
nagyúr
válasz #43960832 #71580 üzenetére
de mik mennek szet rajta?
az hogy vmi kopo dolgot a nullara elhasznalodasa miatt kell cserelni, hat az ilyen dolog
----
en 400k-t tapsoltam bele a mariskaba, es annak a futomuve vatta uj (110k), a vezerlese vatta uj (138k), meg a gumijai is vatta ujak(78k), es meg a elozo tulaj okozta kuszob serules + az ebbol fakado rohadas is ki van javitva rajta, komplett bal oldali kuszobcsere + hatso kerekiv a lokharitoig csere +feny (77k)
mindezt ket honap alatttöbb drón kell ;P
-
-v-
addikt
Ne már
-
-v-
addikt
válasz !Overdose! #71585 üzenetére
Kösz, átmegyek ..
-
Acheron
őstag
válasz adamssss #71537 üzenetére
Köszönöm a tippet, a konkrét autó keresése miatt még biztosan megyek a Reálszisztémához is, megpróbálok beszélni a szervizesekkel, úgy is van néhány kérdés, amira legvalószínűbben ott fognak választ adni. Voltam már náluk, de akkor csak az autókat néztem meg. A hibrid GS -t nem vetettem el teljesen, de mostanában volt néhány olyan "fuvarom", ahol alighanem probléma lett volna a csomagtartó méret.
(#71536) [rvilike]: Igen, pont ezeket tapasztaltam én is. Különösen a beltér nagyon hangos
(#71565) neduddki: A Volvokat szeretjük, ha szűkek, ha nem
[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
válasz Acheron #71589 üzenetére
Ebben a kategóriában egy S80 is remek választás volna akár a D5 diesellel, vagy a 2.5-ös turbóval és az már hátul sem szűk.
Persze a Lexus-ért mindenki odavan, indexen a Volvo topikban is többen azt tervezik utódnak.[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Typhoon47
őstag
válasz runner 125 #71590 üzenetére
úú tényleg runner. akartam kérdezni, hogy S80ról mi a véleményed? ugyanolyan tartós mint a 60as? itthon egyáltalán lehet szépet kapni?(ahogy elnéztem nem nagyon).
"Education is important but big biceps are importanter"
-
runner 125
nagyúr
válasz Typhoon47 #71591 üzenetére
Kevésbé ismerem, de forum hsz.-ok alapján ott sincs semmi típushiba.
Dieselfronton 1:1-ben ugyanaz a D5 van bennük 185, illetve 205 lóval (az új modellekbe már belekerült a kisebb 2000-es D3 diesel is, 163 lóval), benzinesből viszont nagyobb a választék, az AWD-kben rendszerint a 4.4 V8, ,illetve a 3.2 benzin van, a már szokásos 2.5T mellett.Korábban azok is szóba jöttek, csak egy hasonlóan fiatalabb, kis futású, patika példány nagyjából 1,5-2m ft-tal drágább volt, mint az S60.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
válasz runner 125 #71593 üzenetére
Már hogyne lenne? Pl a 4 sebességes váltó doszt szétesik mert nem bírja a motor nyomatékát, hogy csak egy komolyabbat említsek.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
runner 125
nagyúr
válasz bitpork #71594 üzenetére
Melyik S80-ról beszélsz? A legelső generációról?
Az automata váltó egyébként tényszerűen elkezd haldokolni minden Volvo-ban 250-300k futás környékén.
Kb ez az egy gyenge pont, de nem kell automatát venni oszt' kész."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
válasz runner 125 #71595 üzenetére
Barátomnak a 2.4 dejzeles halt meg, de a Volovónál mondták neki h a 29. benyás sem nagyon szereti.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Acheron
őstag
válasz runner 125 #71590 üzenetére
Ne tévesszen meg, abból az egyik én vagyok...
-
zolikaDB
veterán
TaaT elsősorban, de más is: tudnátok mutatni "durva", azaz mutatós, igényes Toyota felnit? (nem Lexusét)
-
Acheron
őstag
válasz Graphics #71592 üzenetére
Jobban jársz a Volvo saját fejlesztésű öthengeresével (benzin vagy első generációs dízel)
Nagyon megbízható, megfelelő karbantartás mellett elnyűhetetlen motorok.
#71594) bitpork: Ahogy Runner 125 írta, kézi váltóval kell venni. Az ötsebességes kézit elég nehéz agyonütni (nekem még nem sikerült... )[ Szerkesztve ]
-
zolikaDB
veterán
Ez a szerelem mikor teljesedik már ki???? -> Egy Toyotának a -25 is megy