-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
zolikaDB
veterán
Szerintetek az Offroad máshova fog világítani attól, h nem 55W, hanem 65W? Elkezdi rögtön szórni a fényt ezer irányba? 1 év alatt a kutya nem villogott rám Debrecentől Münchenig...
A Cool Blue sem 70W-os és használható közúti forgalomban, max esőben semmit nem lát vele a delikvens a ~3700K miatt. Attól, h kékre színezett a búra, fehér lesz a fénye. Nem úgy, mint a 18000K-s kínajixenonnak.
TuningTEc-es lámpa nem játszik, nem lehet vele látni.
Pár link arról, h az 55W-os izzóitok mit tudnak, ha jó a generátor - minél "nagyobb" az izzó, annál több áram kell neki, h leadja, amit tud:
[link]
[link]
[link]
[link]
[link]
Maradva szabályosan, te sem baszhatsz rám minden lámpát, mert olyan "törvényen kívüli" leszel, mint én.
És ezentúl egy kalap alá esik velem mindenki a rend éber őreivel szemben, aki LED-es helyzetjelzőt használ, vagy épp 18-as kereket rak a kocsi alá a gyári 16-os helyett stb stb. -
erik88
aktív tag
Suzuki Samurait érdemes venni hegyre ? vagy van valami jobb autó ami kb ebben az árban van és jó terepre ?
-
Kornel
veterán
válasz zolikaDB #71954 üzenetére
Maradva szabályosan, te sem baszhatsz rám minden lámpát, mert olyan "törvényen kívüli" leszel, mint én.
És ezentúl egy kalap alá esik velem mindenki a rend éber őreivel szemben, aki LED-es helyzetjelzőt használ, vagy épp 18-as kereket rak a kocsi alá a gyári 16-os helyett stb stb.De rád nyomhatja, ha vakítja, max. utána lesz egy kis box
Viszont a LED-es helyzetjelző sz*rt se ér, kipróbáltam, nem is a leggagyibbat, de az OSRAM_2825HCBI sokkal jobb, és szabályos is.
A felniről meg annyit, hogy inkább szerzek egy gyárit, minthogy a kpm meg a vizsgabiztos belekössön majd, illetve indokolatlanul változtassam a kocsi nyomtávját az össze vissza felniszélességekkel meg ET-kel.
Szvsz aki jót akar, az figyelembe veszi ezeket, mert előbb utóbb a f*sz rossz végén fog állniHa már a felninél tartunk, szerintetek ez a felni javítható kategória, illetve ha igen, akkor mennyibe fájna? Lenne olyan, mint a gyári? (ne üssön, ne rázzon, ne eresszen)
Vagy B opció egy gyári 15-ös acél szett, ami valószínűleg könnyebb is... mert eléggé tartok attól, hogy megnövelem a rúgózatlan tömeget, aztán menni se fog, de legalább többet eszik majd(#71958) TaaT : elvileg az eibach az TÜV bizonylatos, meg a koni str.t is abba nem nagyon tudnának belekötni. szerintem.
[ Szerkesztve ]
-
TaaT
veterán
válasz Kornel #71957 üzenetére
"Szvsz aki jót akar, az figyelembe veszi ezeket, mert előbb utóbb a f*sz rossz végén fog állni"
Valaki meg ültetőrugókat és keményebb gátlókat akar a kocsijába.
"Viszont a LED-es helyzetjelző sz*rt se ér, kipróbáltam"
Azt meg hogy? [link]
[ Szerkesztve ]
Give them hell Ukraine!
-
Kornel
veterán
asszem ilyet vettem kettőt, de már nincs bent. ha kell valakinek, akkor eladó olcsón
(#71961) Melack: én bementem a madaras teszkóba, megvettem a flexibilisek közül azt, ami nem a legolcsóbb volt, fél éve az van fent, még mindig szépen töröl. volt előtte sima bosch is, az se bírta sokáig.
[ Szerkesztve ]
-
Melack
veterán
Ablaktörlő lapátot hol lehet normális áron venni? Nubirára kellene, a régi szépen lassan meghalt :S
Ex-Informatikai Szolgáltató Asztali Munkatárs
-
válasz Kornel #71960 üzenetére
Én 2010 tavaszán, amikor az autót vettem akkor cseréltem az első ablaktörlőimet Valeo-ra (olyan mint a bosch aerotwin, valami 10k körül volt az ára). Mostanság kezd az anyós oldali kevés víznél hangoskodni és néha rosszul töröl.
Valószínűleg tavasszal ugyan ilyet veszek.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
DeFranco
nagyúr
válasz Melack #71961 üzenetére
Vegyél Valeo-t, én azt vettem, hagyományosat, 2k/db áron, és bár szívtam a fogam, azt mondom, hogy nagyon megérte. A gyári méreteknek azért járj utána, nekem kiderült utólag, hogy nem az volt rajta, hanem valami egyforma köztes méret (kb. 50-50 a 55-45 helyett) és így (a gyári méretekkel) már abszolút folyásmentesen és teljes felületen töröl. Maga a lapát meg piszkosul precíz, teljesen halk, és első törlésre is tiszta eredményt ad.
Nyilván nem ez a teteje, de ennél én lentebb nem adnám.
[ Szerkesztve ]
-
-
válasz DeFranco #71967 üzenetére
Félre értettél, nem megtéríteni akartalak, csak felhívtam a figyelmedet hogy:
1- autó típusonként változik az ár
2- az ár sok esetben a minőséget is meghatározza
még gyártónként is!Nekem is valeó volt a passaton és bő két évet kibírt, cserébe a pár volt majd 8k.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
DZs
senior tag
válasz Cheesy #71922 üzenetére
"nem tudom mi szerint áll vissza mindig automata klímára a vezérlés, ha kikapcsolt klímával állítjuk le, én még indításnál is kikapcsolom a klímát, átállítom A/C-ről sima ventilátorra"
Ezt jól csinálja, így tervezték, a klímát bizonyos időközönként járatni kell üzemszerű működés miatt. Na most, ha te nem teszed meg, akkor megteszi ő önműködően. Bár szerintem is rövid a beállított ütemezés, kénytelen vagy kézzel kikapcsolni.
-
a_tesz
Korrektor
Nekem is Bosoko van, eddig jó, előtte volt Valeo, két hónap nyári használat után csíkozni kezdett, pedig odafigyeltem, hogy ne porosan töröljek vele. Azon felhúztam magam, két évet elmentem két pár barkácsáruházas 600 Ft / 2 db szettel, nyár végén meg beújítottam a Bosokot, azzal már töröltem jeget is jócskán, de még semmi baja, és 130-nál sem ugrál.
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
Tothgera30
Ármester
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
8th
addikt
válasz #43960832 #71931 üzenetére
Nekem a feliciával egyetlen bajom volt, a kormány. Kretén szögben áll és a a vezetőtől enyhén jobbra esik nem pont szemben van. Egyébként egy puritán egyszerű strapabíró igásló. A csehek swiftje. Ha felül tudsz emelkedni a régi swift hiányosságain annál jobb vételt nem találsz.
(#71974) Tothgera30 az a libafos zöld kombi tényleg csodás...
[ Szerkesztve ]
-
Zordkaszás
senior tag
válasz a_tesz #71973 üzenetére
1000 HUF / par fole meg nem mentem. Ha mar nem torol rendesen akkor csere. 1-1.5 eveket siman kibirnak.
De volt amr hogy csak ablaktorlogumit vettem, szepen meretre vagtam es befuztem. Megvolt az egesz 250 HUF-bol. Erdekes, hogy ez a legolcsobb megoldas birta a legtovabb.5-6-10k HUF-ert soha a budos eletben nem fogok ablaktorlo lapatot venni, egyreszt nem tud annyival tobbet, masreszt nem is bir annyival tobbet.
█ Egyszer elmegyek érted!! Érted? █
-
Tothgera30
Ármester
Nekem a szedán tettszik... Viszont vannak olyan szövegek min kicsit hátraestem, mivel jó pár éve nem hallani autóval kapcsolatos prospektusszövegekben ilyesmit... Pl.:
-kitámasztott sárvédők
-csapóajtó
-egy-kettőre
-speciális próbaszakaszokon be is bizonyították"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
runner 125
nagyúr
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
deicide
veterán
válasz runner 125 #71978 üzenetére
Na most egyfelől én is ideges vagyok azokra a faszokra, akik beállnak a kereszteződésbe úgy, hogy lámpaváltásig nem tudják elhagyni azt és a keresztező forgalom nem tud haladni emiatt (legutóbb pl nagykörút, oktogonnál, 2. lámpánál sem tudtam kikanyarodni, mert mindig beállt oda valami idióta. A másodiknál kiszálltam és megkérdeztem, hogy ezt tényleg így oktatják-e. De csak ablakon keresztül, mert felhúzta és bezárta az ajtókat Pedig annyira nem vagyok ijesztő). Másrészt azért továbbmenni úgy, hogy nem győződök meg róla, hogy nekem zöld-e, vagy keresztbe, hát az fail.
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
-
neduddki
nagyúr
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
DeFranco
nagyúr
A hátsó kerekeknél megengedett (szokásos?) némi összetartás? Befelé dől, de csak enyhén. A gumi eddig nem kopott félre.
-
!Overdose!
őstag
válasz DeFranco #71989 üzenetére
Az nem összetartás, hanem negatív kerékdőlés. Független kerékfelfüggesztésnél előfordul. A félrekopás miatt ne aggódj! Hamarabb fogod a koruk miatt lecserélni a gumikat, mint, hogy a félrekopás problémát okozna...
[ Szerkesztve ]
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
DeFranco
nagyúr
válasz !Overdose! #71993 üzenetére
Guglizgattam rengeteget, hívták így is, úgy is, meg használták úgy is, hogy "negatív kerékdőlés más néven összetartás"... de nem vitatkozom, nyilván így van, ahogy mondod.
Csak hogy nem szándékosan beszélek hülyeségeket, érted
-
-v-
addikt
válasz DeFranco #71992 üzenetére
Nem kell aggódni! 1) !Overdose! jól mondja, előbb cseréled a kora miatt, mint hogy elkopna. 2) ha gumicserénél az elsőt hátsót mindig megcseréled, akkor csökkented a jelenséget 3) ha félre is kopik se vészes ám.. nekem ami lejött előző szett nyári az igencsak kopott volt már, és igen, látszott is, hogy félrekopott a széle, de csak egy picit, ami semmilyen problémát nem okoz.. se nem búg, se semmi.
Szóval szard le magasról Ha meg a gumis okoskodik, hogy rosszul van beállítva a futómű, akkor mondd meg, hogy te jobban tudod Ivaniccsal direkt állíttattam a hátulját is tavaly, és még be tudták lőni, elvileg nem volt összerohadva (egyébként azt is pont le kell szarni, mert hanem cementet szállítasz hátul akkor úgyse kell kb. soha állítani, szóval összerohadhat nyugodtan... ha meg az a csavar pont nem is rohad össze, máshol úgyis össze fog, de azt is le kell szarni, mert kurva sokáig nem kell a futóműhöz nyúlni).. odaadták a papírt, faszán gyári értékekre belőtték, és ugyanúgy befele dőlt picit De most úgyis ki lesz dobva a hátulja, és be lesz állítva, majd csinálok képet, hogy ugyanúgy befele fog picit.(#71996) TaaT: ja igen, ráadusául nekem a gyári felni ET-je más, mint az alap focuson, szóval szélesebb a nyomtáv, és így se volt semmi gond abból a félrekopásból, sima focuson még annyit se kopik félre akkor ..
[ Szerkesztve ]
-
TaaT
veterán
válasz !Overdose! #71993 üzenetére
Elméletileg az enyémnek is megvan ez a negatív dőlés de nem kopott félre a gumi, aztán beraktam hátra 16mm-es nyomtávszélesítőket pár hónapra, és durván elkezdett kopni a hátsó gumik belseje.
Give them hell Ukraine!
-
!Overdose!
őstag
válasz DeFranco #71994 üzenetére
"A kerékdőlés a kerék dőlésszöge a gépjármű eleje felől nézve. Ha a kerék dőlésszöge túl nagymértékű, egyenetlen kopás történik."
"A kerékösszetartás a gumiabroncsok elülső és hátsó része közötti távolság különbsége. A kerékösszetartás beállításai befolyásolják a vezethetőségi jellemzőket a gépjármű kanyarodása közben."
A linken képekkel illusztrálva.
[ Szerkesztve ]
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
DeFranco
nagyúr
Új hozzászólás Aktív témák
- 205/55 R16 5x112 alufelni michelin nyári gumival
- Ikea falilámpa
- Kibernetik Mobil klíma, 3,5kW légkondi, légkondícionáló
- LAICA Genova HYDROSMART rendszerű csapra szerelhető mikroplasztik-stop vízszűrő + ajándék LAICA fém
- Eladò Philips Series 2000 LatteGo automata kávégèp tejhabosìtòval ùjszerű àllapotban