-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz runner 125 #71898 üzenetére
-
Balupapa
senior tag
-
Cheesy
őstag
Beírom ide, hátha segítség másnak is.
Autókulcs.hu, innen rendeltem egy ilyen kulcsot a '03 Citroen Xsara Picassohoz. Jövő héten szerintem érkezik és kiderül át lehet-e költöztetni a régi kulcsházból a dolgokat.
Írtam nekik egy e-mailt a kérdésemmel, másnap válaszoltak is, hogy milyen kulcsot kell rendelnem. Paypallal is lehet fizetni (én is azt használtam).www.vakbelmutet.hu
-
Cheesy
őstag
Ezt a szövegedet nem értem. A BMW mitől lenne jobb?
Termékeink NEM tartalmaznak gyári logót!
A felhasznált logók és márkanevek az illető cégek tulajdona, az oldalon való felhasználásuk csak a beazonosítást szolgálják! A szerzői jog továbbra is a jogtulajdonosokat illeti.www.vakbelmutet.hu
-
zolikaDB
veterán
Milyen police-szexben lehet reszem, ha: a tompitott helyebe projektort epitek be, s abba halogen izzot teszek? Problema, h H7-bol H1 lenne.
-
Mágus2
Közösségépítő
-
Cheesy
őstag
Hát még nem volt szerencsém(?) vitába kerülni a francia VS összes többi autó témában... Tudom, hogy létezik olyan, hogy franciaautó gyűlölet, de ezt én inkább amolyan luxus dolognak tartom egy olyan országban, ahol az ember örül, ha van autója; bár ezek szerint nagyon soknak telik drágán mért prémuimmárkákra. Így inkább nem is foglalkozok a dologgal.
www.vakbelmutet.hu
-
-
zolikaDB
veterán
-
Kornel
veterán
válasz zolikaDB #71920 üzenetére
nekem csak annyi a kérdésem, hogy hiányzik-e, hogy esetleg a rendőr/kpm útszélén elvegye a forgalmit, illetve vizsgán okoskodni kelljen, hogy átmenjen?
ha nagyon nem látsz, foncsoroztasd meg, illetve políroztasd fel az üveget, illetve vegyél bele NBU izzókat, utána garantáltan látni fogsz, és teljesen szabályos marad.
[ Szerkesztve ]
-
Cheesy
őstag
válasz bitpork #71916 üzenetére
Hozzáteszem, 1993 óta Citroenek a családi autók, kezdtünk egy citromsárga Citroen ZX Reflex-el (mint egy régi Astra, csak az eleje szögletesebb, a hátulja, főleg a hátsó lámpák kialakítása hasonlít), szegénynek annyi baja volt 10 év alatt, hogy egy esős nap után pöstön sikerült egy félig nyitott aknát eltalálnia apámnak és kicsit meghajlott a féltengely. Csere, no problem, csak drága pénz volt. A generátor gyárilag mintha alulméretezett lett volna, egyedül ezzel volt gondunk.
2003-ban az előzőt beszámítva került hozzánk a Xsara Picasso, mondanom se kell, hogy a "meeekkoraaa űrhajó" feeling volt utána egy darabig, aztán megszokja az ember. Nekem 2002 óta van jogsim, így vezettem mind a két autót, mégsem tudom ennyi év után se megszokni az analóg műszerek teljes hiányát az autóban. Minden digitális, ráadásul középre tolva. Az autóban jelenleg 99460 km van, 10,5 év alatt, köszönhető ez annak, hogy szülők 6 éve elváltak, így anyám használja javarészt munkába járni napi 2x11km-t. De én is elviszem 1-1 debreceni útra, vagy ahogy idén ősszel is, egy tokaji pihenésre a barátokkal, ahol jól jött a tágas belső tér és a nagy csomagtér.Ugyan szokták rám mondani, hogy olyanokat hallok meg, amit felesleges, de én nem szeretek idegen, nekem nem tetsző zajt hallani egy autóban, főleg ha nem tudom mi okozza, de az alábbiak a tapasztalataim a 2003-as évjáratú 1.6 8V Citroen Xsara Picassoval (Elit felszereltség) így 10 év és kb. 45.000 általam beletett km után (az autó fűtetlen, de zárt garázsban alszik mióta megvan):
- digitális kijelzőt napszemüvegben nappal, ha ráadom a világítást (olyankor halványít kicsit), maxra állított erősséggel sem mindig látni, hátulról tűző nap esetén sehogy. Ez egy ilyen büntetésekre kihegyezett országban veszélyes...
- ugyan egy tényleg megbízható motor van benne, de a 8 szelep nem ad neki sok esélyt kiteljesedni (95LE asszem), lomha az autó, megkockáztatom, hogy 16 szelepes, erősebb motorral kevesebbet is fogyasztana, nem kellene szerencsétlennek ekkora homlokfelülettel annyit erőlködnie
- a (mű?)bőrkormány ilyen megkímélt használat mellett is simára kopott és mállik(!)
- konstans, háttérben megbúvó aggódó gondolat az elektromos problémákról hallott történetek miatt (autópályán leállt az autó, lekapcsolnak a fények, stb.)
- tavaly kipufogót kellett hagasztani, mert a hátsó dob rohadni kezdett
- fura (de jó is ), de nem tudok több negatívumot mondani, tágas, jól használható családi egyterűÉs igen, 9 év után jött elő az első elektronikus probléma. Tünet: este megyek vele országúton, és egy pillanatra lekapcsol a műszerfalvilágítás és a fényszóró. Utána fél évig semmi, jön a tél. Az index bajuszkapcsolója lenyomva (balra indexelésnél) egyszer csak abbahagyja az indexelést. Kicsit rányomok, folytatja. Anyám használja az autót, erről nem szólt, engem roppantul bosszant, mert ez veszélyes is tud lenni. Ez odáig fajul tavaszra, hogy (alattam természetesen) lekapcsol a világítás megint és vissza, ahogy araszolok a sorban a városban este. (Azóta egyszerm ár láttam ilyet egy másik Xsara Picassonál is, ahogy ment előttem és ugyanez a tünet.) Ezek után balra indexelésnél rendszeresen megáll az indexelés jelzése.
Egyértelmű, hogy kontakthiba, elegem lett, nézzünk egy bajuszkapcsolót.
Unix, 26.000 HUF (-46% kedvezménnyel...), ez egy kocka-csatlakozóban végződő bajusz. Szerelő azt mondja, ez nem jó hozzá, mert légzsákos, itt az egész közép-kormány-agyat kell cserélni, ez kb. 70.000 HUF. Fasza, visszaviszem Unixhoz a kapcsolót, pénz nincs vissza, egye fene, levásároltam.
Anyám egyik kollégáján keresztül talált egy srácot, aki autóelektronikára specializálódott, ő MEGJAVÍTOTTA az alkatrészt, azóta működik minden tökéletesen.
Nekem végig egyértelmű volt, hogy kontakthiba (mégis csak az egyik legtöbbet használt kapcsoló, kikophat), de ez jó, hogy van aki javítani is tudja, így párezer HUFból megoldódott a probléma. A világítást is lekapcsolhatta, mert egy kapcsoló vezérli azt is.Általam érezni/hallani vélt tünetek:
- darabos a szervó, kanyarodásnál érezni (szerelő legutóbb a szervószivattyú cserét javasolta, nem tudom, hogy ez megoldja-e a dolgot, én régóta érzem már ezt a kormányon)
- városban hallható, országúton a nagyobb sebesség miatt nem: gázelvétel és rá gázadás és egy koppanó hang hátul-középről
- váltókulisszában a váltórúd nincs rendesen középre pozícionálva, 3.-ba váltásnál (főleg 2.-ból), ha nem tart rá az ember, a rúd nekikoppan a kulisszának, szerintem ez sem egészséges. Ez csak engem zavar, a gazdáját nem.
- a bőr váltószoknya anyaga ennyi használat után eltöredezett
- nem tudom mi szerint áll vissza mindig automata klímára a vezérlés, ha kikapcsolt klímával állítjuk le, én még indításnál is kikapcsolom a klímát, átállítom A/C-ről sima ventilátorrawww.vakbelmutet.hu
-
-
-
-
-
Typhoon47
őstag
De nem csak ő csinálja ezt, kva sok alja g astrás(no offense) parasztot láttam már 70wattos hyper blue-val, ami még akkor is kva idegesítő ha a mitsuval megyek, amiben jóval magasabban ülök. Kapja is mindegyik arcba a 100wattos szúrófényt...
"Education is important but big biceps are importanter"
-
-
-v-
addikt
válasz bitpork #71937 üzenetére
De ők nem csinálnak semmit, azoknak csak trafizni van eszük... viszont rengeteg ilyen van!! Minden nap anyázok meg szentségelek ... eskü tényleg meg fogom venni a hátsó ködlámpámba a létező legerősebb ledes offroad izzót, sőt át is fogom kötni a kapcsolót, hogy úriember legyek, és ne az elsőt kapcsolja fel először.. és az összes kínai xenonos majomra rá fogom nyomni...
-
No mind1, ahogy látjátok. Én megmaradok annál hogy mások hülyesége miatt nem őrlöm fel az idegeimet.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Kornel
veterán
válasz Typhoon47 #71939 üzenetére
+1, ez így van, saját tapasztalatból mondom, régi rendőrök mesélnek érdekes sztorikat, hogy miből áll manapság a rend fenntartása.
amúgy szerintem egy foncsorozás, egy polírozás és egy NBU mindenre elég kell legyen, jó hogy nem 100W-os izzókat rakunk a kocsiba, mert az erősen világít
[ Szerkesztve ]
-
-
#43960832
törölt tag
MK5 Fiestából melyik benzinmotor a jobb az 1242 vagy az 1299 láncos?
* Ugyanannak tűnik mint az Escortban van
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
őszintén?
tesómnak kerestünk kocsit pár éve, egyebek mellett képbe jött az escort is.
volt ilyen is, olyan is, persze sok volt a rom.
viszont 1.3-as láncos motorral jót nem láttunk, pedig megnéztünk párat, alapból mind csörgött, csattogott, menni egyébként se megy, cserébe keveset se fogyaszt.
végül egy 1.6 zetec motorosat vett, na a kettő között ég és föld a különbség, az utóbbi javára, és árban sem volt difi kb.(#71949) neduddki : ja ezt akartam írni, hogy ahhoz a motorhoz képest a suzuki g13ba vagy g13bb motorja egy mérnöki csoda, össze se lehet hasonlítani, és árban ugyanott van... persze az csak egy suzuki, amibe ha olaj meg víz van, akkor nagy baj nem lehet, ráadásul nem eszi le a fejed se, de hát akinek nincs pénze, annak legalább büszkesége legyen, nehogy már beüljön egy suzukiba
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Borotva, szakállnyíró, szakállvágó topic
- Hálózati / IP kamera
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- OLED TV topic
- Poco X3 Pro - hardverfrissítés
- Parfüm topik
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Energiaital topic
- További aktív témák...