-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
8th
addikt
Az egytömegű lendkerék akkora valószínűséggel megy tönkre mint egy benzinesé, soha. Ezt a hülyeséget hagyjuk már, amikor a benzines áll akkor mivel jársz? Na? Na? Csak mert valami öreg még nem feltétlenül szar is. Nincs szívás? Elég nagy szívás, hogy évi 50ezerrel többet hagy ott valaki a kúton a semmire.
-
deicide
veterán
Toomy pl bringával járja az utat Százhalombatta és Érd között minden nap, ha esik, ha fúj (2x25km/nap), nekem ez persze inkább edzéssel jött össze, bár párszor bementem bringával is dolgozni Sukoróról Budaörsre, de napi szinten a 85km az azért kemény.
8th: nem vagyunk egyformák, én sokkal jobban szeretem a 2.0 Turbo dinamikáját, mint bármilyen erős dízelesét, amiket eddig életem során próbáltam. A fogyasztást meg leszarom, mert megtehetem.
[ Szerkesztve ]
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
Typhoon47
őstag
válasz Laraxior #71043 üzenetére
A hűtőrácsra felkerült a kínai piacok választékának legalját képviselő, minőségben nehezen alulmúlható öntvény kígyó is. Ha ez megjelenik a tükörben, akkor azért mindenki számára világos, hogy itt valaki megérkezett.
sírós!!
"Education is important but big biceps are importanter"
-
#10726912
törölt tag
válasz Laraxior #71043 üzenetére
Hihetetlen.
Nem mondom el, hogy ki volt az, de megtörtént eset: egy régi japán kocsi belterét úgy dobta fel a tulaja, hogy kiszegecselte a közép konzolt Opel csavarral, az aljra bekerültek az alu hatású műanyag trepp lemezek lábtörlő gyanánt, és a kormányra meg az ülésekre műbőr hatású és tapintású piros-fekete kárpit, a sebváltó gombra a ledes tuning darab...de ez üti azt a szintet is
(#71054) Typhoon47: viszi a pálmát[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
A B5 passatban én még csak kéttömegűvel láttam. Egytömegű max akkor ha cserélték, vagy ha a fórumtárs cseréli, de azt se ingyen rakják bele, azt meg hogy hosszú távon jó-e egy másik kérdés. A mazda 6 2.0 szívó benzinese kevésbé szervízigényes akárhogyis nézzük.
Megpróbálhatod belemagyarázni hogy kevesebb a hibalehetőség a diesel passatban de nem fog sikerülni. -
capulet75
addikt
válasz bitpork #71049 üzenetére
Nem tudom, lehet Aarhus a helyi nyócker. Én nem lakom messze, Koldingban, de itt nem látok sok ilyen lepusztult gépet, sőt, útmentén hagyott lepukkantat egyáltalán nem. Viszont 0-4 éves autót nagyon sokat. Itt láttam először R36-os golfot és tegnap egy 3.0-ást (sima ötajtós) ugyanezen típusból. Jellemzően nem az alapmodellek szaladgálnak errefelé.
Intelligencia kell ahhoz hogy egy ember belássa a tévedését. És gerinc, hogy be is ismerje.
-
Laraxior
titán
Az milyen Volkswagen, ami lapos, szélesített, 4 kipufogó... Méretileg nem sedan, hanem olyasmi mint egy Golf.
Többször láttam itt a városban, elég veszélyesen néz ki, bár lehet az se biztos, hogy VW- Konfig 1.0: Z790F, 14700KF, 32GB, RTX4090, Thor 1200W, 7000D, Odyssey G9 49" oled - Konfig 2.0: x299 Dark, 9980XE, 48GB, 1080HoF, EVGA 850W, Z906, S90C 77" oled
-
-
Laraxior
titán
jamm ezaz... mocskos durván néz ki
Aszittem golf- Konfig 1.0: Z790F, 14700KF, 32GB, RTX4090, Thor 1200W, 7000D, Odyssey G9 49" oled - Konfig 2.0: x299 Dark, 9980XE, 48GB, 1080HoF, EVGA 850W, Z906, S90C 77" oled
-
nagyúr
neduddki hol van? Karácsonyra készül?
"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
válasz capulet75 #71058 üzenetére
Ja hát a nagy átlagnak rendes kocsija van. Sajnos a magam fajta bevándorlók meg kénytelenek megelégedni a használt 10+ éves fosaikkal
Amiket soroltál valószínűleg a jobb módúak autói, mert nagyon durván meg vannak adóztatva a motorkocsik.(#71064) Dluinet: szerintem benzinnel mossa a kuvikot.
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
8th
addikt
Nem azt mondtam, hogy kevesebb a hiba lehetőség. ezt te mondtad nem én. Én azt mondtam, hogy olcsóbb fenntartani olcsóbb tankolni és ha úgy alakul olcsóbb szervizelni mint a kérdező által felsorakoztatott pug.-ot és a mazdát. B5 Passat hol írtam én ilyet? Az 1Z egytömegűvel jött gyárilag... Picit jobb konstrukció mint a fentebb felsoroltak.
-
neduddki
nagyúr
válasz mokus1 #71042 üzenetére
HI!
5w40 a3/b4es olajlegyen acea08/10
udv
neduddki
mod: Dluinet:csaknemhianyzim?:- ) tobbnyirealudtam es karacsonyrakeszulgetunk
[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
capulet75
addikt
válasz bitpork #71065 üzenetére
Az eddigi tapasztalataim alapján a jómódúak sem vesznek presztízsautót, (valszeg a pokoli magas adó miatt vagy egyszerűen ez egy ilyen társadalom), de a középkategóriás kocsik (is) tömve vannak extrákkal. A "nézd nekem mim van" villantás itt nincs. A "magam fajta bevándorlók meg kénytelenek megelégedni a használt 10+ éves fosok" közt is vannak bitang jó kis kocsik, egészen elfogadható áron. Persze nem a német, vagy akár a hazai árakat tekintve. ( Az unio már párszor rászólt a dánokra az autókat súlytó brutális adó miatt, de kb leszarják.)
Intelligencia kell ahhoz hogy egy ember belássa a tévedését. És gerinc, hogy be is ismerje.
-
hobizoli
nagyúr
egyebkent mas, gyarilag kettomegus dizelt is lehet egytomegusiteni, es semmi baja nem lesz tole
pl az digo 1.9JTD-k is siman mukodnek a 1.9TD egytomegu lendkerekevel, mert ahhoz meg olyan a valto illesztese is, kb eszre sem veszed hogy az van bennea 2.4JTD is megy egytomeguvel, de ott annyi van, hogy rezgo hangot ad a valtoban vmi -mas rendszeru a valtoja, mint az 1.9é-, amugy semmi baja vele annak sem
több drón kell ;P
-
-
-
-
válasz capulet75 #71079 üzenetére
ÁH! Én megmondtam! Senki nem hitte el. Ez olyan cirka 11,4 milla Jó kis használt autó ár. Az üzlettársam vett egy s500-t de nem regisztrálta Dániában, inkább elkezdett Monacoban is céget nyitni meg átköltözni Vicc h jobban megéri mindenestül áttelepülni mint egy kocsit Dán rendszámra vinni.
Sajnos Kolding-ot nem volt időm megnézni mert össze vissza 4 napom volt szabad, abból kettőben meglátogattuk a Fregatten Jylland-ot meg a Den Gamle By-t. Utóbbi a nyomorok nyomora volt, de legalább a Norvég turisták azt hitték hogy mi is onnan jöttünk a szakadt ruháin miatt[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
capulet75
addikt
válasz bitpork #71080 üzenetére
A maximális regadó asszem olyan 160% körül is lehet bizonyos esetekben. Ehhez nincs mit hozzá fűzni. Ugye elviekben a magas adó azt célozza hogy kevesebb autót vegyenek az emberek. Gyalog dán szinte nincs. Minimum bringa, motor, de inkább autó. Busszal is nagyon kevesen járnak. Mondjuk a 800 forintnyi buszjegyár lehet az oka.
[ Szerkesztve ]
Intelligencia kell ahhoz hogy egy ember belássa a tévedését. És gerinc, hogy be is ismerje.
-
válasz capulet75 #71081 üzenetére
Hát amit az autópályán művelnek...komolyan elégettek pár évet az életemből, a kurva vonatozással 110-nél. Nem volt nap hogy az Aarhus elkerülőn nem láttam ráfutásos balesetet. Más kérdés h minden kultúráltan el volt intézve.
Ha láttad a Túl a Sövény című filmet, akkor ismered a definíciót: a terepjáró ami egy ember szállítására alkalmas. Ott wazz nem láttam autót amiben 2 ember volt , kivéve ha munkás busz volt.Kiköltöztél? Mit dolgozol? Jó lett volna tudni mielőtt kimentünk, hogy ne letolt gatyával érkezzünk
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
capulet75
addikt
válasz bitpork #71082 üzenetére
Ja, ráuntam a forradalomra. Az árak itt tényleg mellbevágóak, bár ha odafigyel az ember itt is lehet viszonylag olcsón vásárolni. Amúgy szuper kis ország ez, főleg az emberek miatt. Imádom hogy mindenki mosolyog.
Intelligencia kell ahhoz hogy egy ember belássa a tévedését. És gerinc, hogy be is ismerje.
-
válasz capulet75 #71083 üzenetére
Hallod hülye benzinkút oszlopokat hogy beszoptam! Nekem nincs hitelkártyám csak betéti kártya. Nem tudtam tankolni miután megérkeztünk, és porzott a tank. Azt hittem megüt a guta hogy ott vagyok a világ egyik legjobb helyén és gyalogolnom kell napi 100 km-t a melóba meg vissza Komolyan pipa voltam, és amíg le nem nyugodtam és fejtettem meg a betale butik értelmét szintén sok ősz hajszálam jelent meg.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
capulet75
addikt
válasz bitpork #71084 üzenetére
Vannak itt érdekes dolgok. Párszor rám is rámoltották a dán barátaink hogy "from africa". Én bringával meg busszal járok, mert még nem vettem itt autót. Nem volt nálam kp, kb 40 perc volt mire találtam egy automatát, erre közölték hogy akármelyik boltban adnak szívesen pénzt, csak lehúzzák a kártyádról. Aztán meg azt hogy mobiltelefonnal is vehetek jegyet kb 20 másodperc alatt. A könyvtár is egy külön történet. Azért bele lehet jönni.
[ Szerkesztve ]
Intelligencia kell ahhoz hogy egy ember belássa a tévedését. És gerinc, hogy be is ismerje.
-
hobizoli
nagyúr
-
-
Rambovits
senior tag
Had kérdezzek valamit, mert mindenki jön azzal, hogy a dízelben több a kopó drága alkatrész... Na de kérdem én, hogy azonos kilométer szám mellett miért kopna többet egy dízel, mint egy benzines?
Azt mondjátok, hogy a dízel évi 20k környékére való. Ha teszem azt valaki évi 10k-t megy akkor 2 év alatt kopik neki annyit az autója, mint annak aki 20k-t megy... és ez idő alatt rengeteget spórol az üzemanyagon, amit a későbbiekben rákölthet a plusz alkatrészekre.Szólj ha valami szerinted nem stimmel a logikámban...
A hardver az, amivel ha elég sokáig játszol eltörik. A szoftver az, amivel ha elég sokáig játszol működni kezd.
-
hobizoli
nagyúr
Azt szamold ki, hogy 40-50k km alatt egy vatta uj turbo araval kevesebbet eszik a dizel azokbol az 1-1.5literrel kevesebbet fogyikbol, de van ahol 2+ liter diffi is van
A sok kicsi meg sokra megy.
Persze ez akkor nyero, ha azt a penzt mindig elrakod vholva, es nem vered le masratöbb drón kell ;P
-
Bdanyy
addikt
Lehet hülyeséget írok, de nem pont az 1.8-2.0 mondeoban van kettőstömegű ugyanúgy a benzinesnél is? Az volt ugye ajánlva még.
TaaT: Nekem is pont ilyenre váltott haverom, utólag már nem ülne vissza a korábbi 1.6 szívóbenzines kocsijába, pedig azt is szerette. Persze a hangját vagy elviseled vagy nem
[ Szerkesztve ]
http://href.hu/x/frwq http://www.n95.hu Nokia N95-ös és egyéb S60 telefonos információs oldal http://febazo.hq.hu/ I8910 HD : http://href.hu/x/f1zt
-
-
footy
addikt
ha úgy alakul olcsóbb szervizelni mint a kérdező által felsorakoztatott pug.-ot és a mazdát
Itt a mazdáról tudok nyilatkozni, de nem láttam számottevő különbséget az alkatrészárak között.
A másik dolog hogy fentebb írtam a mazda motorja láncos, tehát valószínűleg nem vezérléscserével kell kezdeni. Ehhez még jön, hogy a passaton lengőkarok nem szeretik a magyar utakat, a mazda futóműve nem annyira érzékeny erre. Nem azt mondom hogy a passat rossza autó, sőt sokáig én is azt akartam venni és most is VW dieselem van, de a fenti kérdező nem igazán akart dieselt és szerintem évi 10e km-nél nem hozza vissza felárát így hogy egy 10+-os autóról beszélünk.(#71091) Rambovits
Itt nagyrészt nem a kopó alkatrészekről van szó, hanem szopóroller lehetőségéről. A kérdezőnek kell mérlegelni, hogy bevállalja-e. Én a rózsaszín dieselködöt akarom eloszlatni, hogy aki vesz egy vw dieselt annak dolgoznia se kell mert az autó termeli a lóvét.(#71092) hobizoli
Oké, de azt számold ki ha egy évben megy 10e-kmt akkor mennyi megtakarítása és megéri-e egy esetleges szopórollert a nyakába venni.
Te mennyit raktál már le a különbözetből?Tudom itt mindenki dieselguru és megvette a svájci pap hétvégi autóját, csak én vagyok a helikopter mert nekem a 7éves autómra is költeni kell.
Jah meg bitpork[ Szerkesztve ]