-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kornel
veterán
na jó volt sötétben izzót cserélni
de k...a jól világítanak az osram NBU izzók, holnap tesztelem menet közben is.más:
-
hdman
őstag
Sopron city :)
-
-
hobizoli
nagyúr
válasz gaborbol #70350 üzenetére
vezerels a semmitol nem szorul meg, csak kenes hianyatol, vagy vminek a toresetol a mechanikaban
elmondom neked a markaszerviz mit csinalt kb
fogtak egy TK-re vert ugyanolyan autobol vettek egy hengerfejet, felujitattak vhol a kozelben egy gepmuhelyben, aztan osszeraktak nektek azzal, pont ugyanugy nez ki, mint gyari uj, mert azt a muhelyben lemossak csili-vilire vegyszerrel, siman csak sikba huzattak, a szelepeket becsiszoltattak, meg uj szelepszarszimmeringek beugrottak kemeny 300Ft/db aron
egesz nem kerult nekik 70k-ba se, ti meg kikohogtetek erte kozel 700k-tpersze hogy varjak az ijen verebeket, huje lesz megmondani, hogy told mar at ide a 2 sarokkal odebb a lacibacsihoz, aztan 1/10-d annyibol megcsinalja neked
vagy egybol megcsinaltattak vele okfelhivtak hogy kesz, aztan mehettetek erte kikohogni a nagy dellat
több drón kell ;P
-
Kornel
veterán
válasz MunezXBK #70359 üzenetére
igen, eddig úgy tűnik, de csak állva próbáltam, meg koszos is a lámpa.
holnap tankolok, lemosom, meg reggel úgyis korán megyek, meglesem milyen.
de az biztos, hogy jobban vakít szemből, és sokkal fehérebb, remélem nem állít meg majd a közeg, hogy milyen xenon van a suzukiba -
cheeka
tag
-
cheeka
tag
Kocsis elmélkedős kérdésemre nem válaszolt senki, pc ügyben tudna valaki segíteni? Lehetséges, hogy ti jobban tudnátok segíteni, mint a szakosodott topik-okban.
-
runner 125
nagyúr
-
giigz
veterán
válasz cheeka #70362 üzenetére
Az új gumijukat nem csinálják ilyen méretben, régi fajtákat igen, de azoknál meg már jobbak lehetnek az újabb gumik kisebb gyártóktól.
(#70364) hobizoli: Az 1 tonnás súllyal és ilyen viszonylag széles gumikkal nem nagyon lenne tapadásból hiány És akkor Bridgestone Turanza T001 vagy Conti PremiumContact 5 kerülne fel, azokkal el lennék vagy 4-5 évig, amíg a kocsit tervezem... Na majd átgonolom még ezt a nyárigumi témát
-
válasz Kornel #70361 üzenetére
Ááá a xenontól azért messze van, főleg kívülről szemlélve, de azért nagyon jól világít.
Nekem is ez az első ilyen ultraplusmegahyper izzó, amire azt mondom, hogy jó és megérte az árát.
No, meg ha normálisan be van állítva a lámpád, akkor nem bántja a szembejövőket.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
Qru
MODERÁTOR
válasz hobizoli #70360 üzenetére
Az ilyenekért nem hordom a kocsit márkaszervízbe. Annyi ilyen rémtörténetet hallottam már... Legutóbb is, ha nem vagyok ott a kocsinál a tecsó olajat töltik bele. Mondom a kis gyereknek, hogy ugye nem ezt akarod beletenni? Há' de mindbe ezt tesszük. Monodm akkor az enyém lesz az üdítő kivétel.
Elmenet a góréhoz és megkérdezte, tehet-e bele gyári olajat. Erre kiderült, hogy nincs nekik a gyártó által előírt olajuk. Gratulálok...#nincsbennetarcsi
-
Mágus2
Közösségépítő
Nem lesz az kicsit késő?
-
Kornel
veterán
suzukinál ugyanezt csinálják, megszokták a régi swiftnél a 10w40-et, aztán most is azt locsolják mindenbe.
amikor meg viszel egy jó olajat, akkor meg ezt látod:"
-te nézd már, mi ez?
-á ez nagyon jó olaj!
-de minek az bele?"
mondjuk azért, mert az az ajánlott a gyár szerint.
(#70382) joamilestoné : az, hogy milyen olajat használnak (általában hamisat), az mindenképpen a márkaszerviz felelőssége, mint ahogy az is, hogy az alkalmazottai ismerjék az adott típus olajspecifikációját, de ahogy írtam, itt erről szó se volt, sötétek voltak, mint az éjszaka. a szervizvezető helyébe odaadnám nekik minden típus user manual-ját kezdetnek, aztán írásbeli számonkérés
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
De ez vicc, 47k-t otthagyok akkor ne egy tecsó olajat tegyen bele. Az meg külön kategória, hogy nincs gyári olajuk... 5W30 kell(ene) bele és 5W40-esük volt csak. Ha nem lett volna leeresztve az olaj akkor egyszerűen faképnél hagytam volna őket de így kényetelen voltam nyelni...
Persze az elején próbáltak beterelni a váróba, kv-t adnak stb. Ami eleve gyanús ugye...
mod:
kornelka: Az kösz... akkor nem egyedi probléma látom. Hihetetlen, nem véletlenül mondják, hogy jó autószerelőt legalább olyan nehéz találni mint jó orvost.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
szőröscica
addikt
Alapvetően a márkaszervizzel az a baj, hogy a szerelők nincsenek motiválva a jó munkára. Nekik mindegy, hogy visszamegy-e az ügyfél vagy sem. Ezért aztán úgy igyekszik a nagy többség (tisztelet a kivételnek) elvégezni a feladatokat, hogy az a legkevesebb fáradtsággal járjon.
Ezért szerintem egy olyan SZAKszerviz, ahol a tulajdonos szerel is, és odafigyel az alkalmazottakra is, lényegesen jobb választás. Sufni Bélákra, utcasarki Pista bácsikra max. olajcsere erejéig bíznám az autót, de az új kocsiknál még arra sem, mert egy intervallum nullázás már túljárhat az eszükön.
Én nagyon sokáig kitartottam a márkaszerviz mellett, de sok gond volt velük, és a kocsim már annyit vesztett az értékéből, hogy nem sokat fog jelenteni egy vezetett szervizkönyv. Ezentúl Bosch szervizbe viszem, ahol ismerem a tulajt.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz szőröscica #70382 üzenetére
Egyik márka- és fórumtárs most ajánlott nekem is egy másik szervízt, azt kipróbálom majd. De azért megkérdezem, hogy van-e gyári olajuk biztos ami...
Eddig sufnituning haverhoz jártam de a Hondát se nagyon ismerte (a legutóbb is 8 gyetyából csak 4-et cserélt ki ) de mikor megvettem a kocsit azt mondta, hogy max olajat tud ebben cserélni semmi mást nem vállal.
#nincsbennetarcsi
-
Bigemperor
senior tag
Sziasztok!
Újra itt, hosszú idő után.
Krva nyest befészkelt a motorháztetőm alá, az alatta lévő plüss/szivacs borításból épített fészket.
Szerencsére amúgy is szerelőnél volt a verda, mert egy "jó képességű szerencsés" nekiparkolt.
Látszólag nem volt gáz, de a kárszakértő úgy néz ki cserére vette a hátsó lököst.
Nem is ez a téma, hanem befújta valami rágcsáló elleni spray-el a szaki, és esküdött, hogy übermegafaxa,
Valakinek esetleg van ilyen ragacsos, mézszerű anyaggal tapasztalata?
kösz[ Szerkesztve ]
-
-
mokus1
addikt
Én holnap viszem az autót szervizbe, VVT kereket cserélnek+ gyertyákat remélem nem érnek majd kellemetlen meglepetések. Egyébként csak volvoval foglalkoznak Rákoczi utca pesterzsébet hátha ismeri őket valaki, diagnosztikán nagyon türelmesek, és mindenre odafigyeltek mindent megvizsgáltak megmértek, néztem végig. Bízom benne hogy holnap is ennyire korrektek lesznek mert sajnos azt nem fogom tudni végig nézni.
-
mokus1
addikt
válasz runner 125 #70393 üzenetére
Nem nekem, az ottani szerelő 55000-ért kapja kedvezménnyel. Ez volt a legolcsóbb megoldás ami új alkatrész,10.-ére be van jelentve a lpgdokihoz is az is jó 30-40ezres költség lesz.
-
tomcsi23
veterán
válasz Bigemperor #70392 üzenetére
Pár fújóst próbáltam anno (a rohadékok ellen), egyszer egy cicu le is bukott - egyem meg, felébresztettem hajnalban.
Ilyen ragacsossal viszont nem találkoztam.
Mióta kicseréltem a (szétszaggatott) géptető szigetelést, azóta - kopp-kopp - nyugi van....de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz tomcsi23 #70391 üzenetére
To all: SuperB II használt teszt, elég korrektül körbejárták a témát.
#nincsbennetarcsi
-
hobizoli
nagyúr
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
több drón kell ;P
-
MunezXBK
nagyúr
válasz runner 125 #70368 üzenetére
Fent van a cikk Indexen, Szegeden készült az Árkádban.
-
DeFranco
nagyúr
Ha egy akkura rátöltök, az nagyságrendileg mennyi ideig tart? Nincs lemerülve, hétvégén mentünk vele 3x100 kilométert egy-egy huzamban, tehát a generátor azért kiszolgálta az akksit, csak gondoltam rátöltenék így karácsony előtt, mert egy ideig itthon vagyok.
Mennyi ideig tarthat ez nagyjából? 2-6-10 óra?
[ Szerkesztve ]