-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
Typhoon47
senior tag
válasz szőröscica #69897 üzenetére
elég bitangos ajánlat valóban.
"Education is important but big biceps are importanter"
-
8th
addikt
Én egyre szkeptikusabban nézem ezt a downsizeing őrületet. Ezek a kis turbós "szarok" fele annyit nem fognak elmenni hiba nélkül mint egy tisztességes 2literes szívómotor ráadásul csak addig takarékosak amíg jó messziről óvatosan fújkálod a gázpedált. Haversrác 122lovas tsi golfja mióta bejöttek a hidegek simán beveri a 7,5 litert átlagban, ha csak városban mozog akkor alulról karcolja a 10 igen a tíz litert. Ilyenkor kérdem én, hogy mi a fene értelme van így a downsizeingnak? Egy modern 2literes szívó motorral sem enne többet. A böszme nehéz kombi bódés malac passat eszik ennyit a szar őskövület 2.0 8v szívó motorjával. És a folyamatosan szigorodó környezetvédelmi előírásokkal is fárasszanak mást. Simán lehet tiszta üzemű szívóbenzin motort gyártani lásd pl. Mazda. És eleve nem tök mindegy, hogy egy 1.4 turbós motorral égetek el 8liter benzint vagy egy 2.0 szívóval a végeredmény ami a kipufogón távozik közel azonos lesz. Akkor meg? A downsizeing ugyanolyan faszság mint a hibrid autó. Egyik sem tisztább üzemű vagy megbízhatóbb mint egy cng-vel üzemeltetett szívóbenzines.
...
-
félisten
válasz Tankblock #69909 üzenetére
Nincs ilyen. Arra vannak modszerek, hogy minimalis elettartamra tervezzenek. Maximalis elettartamra nem tervez senki.
Legyszives kerdezz meg barkit, aki _tenyleg_ tervez ipari vagy konzumer eszkozoket. (Ne a media marktban dolgozo havert, vagy a portast az Audinal.)
while (!sleep) sheep++;
-
Tankblock
aktív tag
Hello
Hidd el terveznek, csak épp úgy h régebbi típusok autóit 500 k km tervezik a mostaniakat, meg 350 k km-re. Én is autóiparban dolgozok, nem a portást kérdezem. Látom miket kér a vevő, és pont arra vannak tervezve. Legyen minden évben 5-10% mindig olcsóbb, emellett az anyagköltség exponenciálisan tud nőni.
Release the Beast....
-
hobizoli
nagyúr
uhm...erdekes mod abbol a 1.8T-bol van 240lovas is gyarilag es megsem kell hetente felujitani azt sem.
Aztan megnezhetjuk, hogy a 2.5 v6 szivobenzin amikor 240lovat general ki magabol, akkor mennyi uzemperces elettartamu ehhez a motor mar
meg hogy ekkor a hasznalhato rpm savja mennyire is redukalodik
meg hogy az 1.8T-t egy rendesebb nem kokany chip-l felhuzod 280-300lora is, a 2.5 v6-nal meg reg vege a dalnak, es hogy ekkor jon a kerdes, vajon melyik lehet igazabol a technologia hatarain jobban...?több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz !Overdose! #69917 üzenetére
na foleg, mert a v6 meg jobban is porgetheto lenne, mert azoknak jellemzoen rovidebb a lokete, mint egy 4 hengeresnek
több drón kell ;P
-
mycso
veterán
Barátom a bárdiból vett valami 8-10K körül, az teljesen jó. Erős fénye van, meg adnak hozzá mindent (felfogató konzol, elektronika, kábelek, stb. ...). Lökhárító le/vissza szereléssel együtt egy negyed óra-húszperces művelet volt a felszerelése.
Nekem ilyen van, nem ledezek: [link]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
Qru
MODERÁTOR
válasz hobizoli #69916 üzenetére
Almát hasonlítod a körtével a teljesítmény terén. Nyilván egy turbósból sokkal többet ki lehet hozni.
(közel) Azonos teljesítmény vs fogyasztás témában vetettem fel a dolgot. Nézd meg egy 1,2/1,4 TSI tesztben (120/122le) mit hoznak ki valós fogyinak és mi a katalógus adat. Ezek után nézd meg pl az új Mazad 3 katalógus adatát (120 ló) és a valós fogyiját. Ne erről beszélek...
#nincsbennetarcsi
-
-
DeFranco
nagyúr
azért az a mazda is ki van reszelve ám a végletekig, ami szintén meg tudja magát bosszulni akár a rendszeres karbantartásba csúszott hiba (kihúzott csereperiódus, nem megfelelő minőségű kenőanyag, stb.*) akár véletlen hiba folytán, és ha ott elszáll valami, akkor vihet sok mindent
plusz pont a végletekig reszelés olyan gyártási pontosságot követel, amit később (mire megveszed) az aftermarket gyártók nem fognak (és akarnak) majd hozni
nem azt mondom, hogy rossz, nagyon jó, de mérget arra sem vennék
* és azért lássuk be erre reális esély van itthon.
@kornelka: röhögni fogsz, de pontosan ezért vettem kőkorszaki tukkó szívóbenzint (most az mindegy, hogy kókusz, gasztra vagy mittudomén liácska), ezért vette most, és ezért nem vártam/gyűjtöttem egy újabbra. számítottam rá, hogy felfelé már kezdődik a downsizing, meg a trükközés, ami visszaköszönhet akár megvásárláskor, akár fenntartáskor... majd ha képbe kerül az s-max, akkor fogok giigz-elni rendesen, azt hiszem... nem lesz benne köszönet amit itt össze fogok sírni )
[ Szerkesztve ]
-
hobizoli
nagyúr
jo hat nem hoki bugware jurgenvagent kell nezni, hanem a TJET Bravo-t pl, az is 1.4T 208Nm meg 120lo vagy 150lo es 6-s valtos, nincs benne vezermulancbug, mert szijas.
De majd erre jona a ja de az meg olasz.Hat az osszes commonrail dizel is olasz fejlesztesen alapszik ennyi erovel, megis millliok hasznaljak, foleg ugy, hogy a 99.9%-k nem is tud errol.
több drón kell ;P
-
Kornel
veterán
válasz hobizoli #69928 üzenetére
közvetlen befecskendezéses bug-ok (koromlerakódás, kokszosodás) nem jellemzőek a TJET-re?
(#69929) DeFranco : le**rom mire hasonlít, csak stabil legyen az úton! nekem pont elég, ahogy megy, jól is fogyaszt, ha sikerül stabilabbá tenni mondjuk egy ültetéssel, akkor már boldog leszek
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
ennyit tud az 1,5 swift 2 is majdnem (10s), és nem is fogyaszt többet.
persze nem jó, mert nem turbós -
Kornel
veterán
válasz !Overdose! #69933 üzenetére
80-120? minek?
autópályán felhajtó után ki tud jobban gyorsulni?
120 országúton is sok már... (ha szabályosak akarunk lenni)
szerintem ez a való életben pont egy használhatatlan adat.
a 0-100 jó, városban nem mind1, hogy hogy tudsz elindulni a kocsival, stb. -
hdman
őstag
Van értelme ezeknek az alvázvédős bitumenes spréknek? Erősen nézegettem ma az autósboltan, gondoltam veszek egyet-kettőt, hogy a tél végére még maradjon autóm. Ahogy ezek a buznyák osztrákok sóznak, egy tél alatt kirohad alólam...
kornelka: mér',mér'? Te hogy szoktál előzni? Ez az előzési rugalmasságot mutatja...
[ Szerkesztve ]
Sopron city :)
-
!Overdose!
őstag
válasz Kornel #69934 üzenetére
Ahogy joamilestoné is írta ez egy tipikus közlekedési szituáció lakott területen kívül. A 44-esen Kecskeméttől Békéscsabáig legalább 6-8 ilyen előzést kell végrehajtani általában sűrű (szembe)forgalomban.
Ha előzésnél sem lépném át a 90 km/h-s sebességet, akkor jó eséllyel hosszú percekig beragadnék a kamionok mögé, ami több szempontból sem szerencsés.
[ Szerkesztve ]
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
8th
addikt
válasz !Overdose! #69933 üzenetére
Csak azért írtam le mert a 19éves paszuly kopott motorral kissé akadozós váltóval 200k+ kilométer után ma is 12körül van százon, és az se nem kicsi se nem könnyű autó. 80-120-at bármelyik 2literes szívó benzines pillanatok alatt letudja. Egy modern mai szipiszupikisturnyós akármi jóval rugalmasabb az tény de ez mindössze annyit jelent, hogy annál elég egyet visszaváltani egy előzéshez és negyedikben megindul nyomatékból. A szívómotorral legfeljebb nem negyedikben hanem harmadikban és magasabb fordulaton előzöl. Na bumm és akkor mi van? Semmi.
...
-
nagyúr
-
zsid
senior tag
-
neduddki
nagyúr
hHI!
az hogy egy 2 lieter motroban 210Nm van az ert nem annyra szokatlan ma mar, az lelenebn boseggelm hogy be mertek vallani a 120lovat, de hat ugy laccik nem csak totoya mozdul ebbe az iranyba
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
mokus1
addikt
Jó autószerelő műhelyt pesten tudtok mondani? Ami nem a novoth mert oda csak januárba kapnék időpontot.
-
-
runner 125
nagyúr
válasz szőröscica #69897 üzenetére
Az 1.2-es motorral nekem jobban bejönne.
Mondjuk a kis betűs részt nem olvastam el, gondolom ajándék tartalék motor jár mindkettőhöz.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs