-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
TaaT
veterán
Milyen fura hogy haver is pont most próbált ki egy angol E46 320d-t, ami kicsit kehes de még így is azt mondta hogy megvan a köv autója a négyesgolf után.
Give them hell Ukraine!
-
giigz
veterán
válasz strabowsky #70201 üzenetére
Mumussá tettem, és törekszem is arra, hogy az egész fórumban szállóigévé váljon a Megane, jó szórakozás
Egyébként franciák közül a 407 nem tetszik?
-
cheeka
tag
válasz strabowsky #70201 üzenetére
Ez az évi 30000 felett nem tudom honnan jön, régebben volt nagyobb jelentősége, mikor még a diesel sokkal többe került. Az biztos, hogy a diesel bonyolultabb (turbo, adagoló, izzítás stb.), de a gyárak beleteszik a mai benzinesekbe is a direkt elromló alkatrészeket. Ez a diesel-benzin story végtelen.
Személy szerint nekem utcai használatra nem kell benzin:
1. mert az a lábam alatt nagyon sokat eszik egy benzines, volt 318is-em, átlag 12l, a mostani 320d 7l.
2. a diesel hangja nem zavar, a 320d szerintem nagyon halk
3. a nyomatéka nagyon szerethető, ez nem kérdés, a benzines visszaváltogatós
4. van egy diesel ktamgiigz
a nyomaték sokkal fontosabb adat és hogy milyen fordulat tartományban adja le, ha nem volt még dieseled, akkor nem tudhatod.joamilestoné
Én is ezt mondtam:
"Ja és ez valóban tud 5l-t fogyasztani, a 320 benzin pedig majdnem a dupláját"
kipróbáltam hosszú távon, 110 országút, pálya 130, kerültem az intenzív gyorsulást, 5 valamennyi átlag jött ki.
Kérdezz meg egy két szerelőt, melyik a jobb motor 20d vs 30d.
Amúgy sem használod ki az erőtöbbletet, csak szájkaratéban, esetleg néha lámpánál, de az többet kajál, és 1,5x több a baja.
Hidd el, Bmw e46 dieselbe a 20d (vagy 18d szinte ua.) a legkedveltebb és legjobb motor. -
runner 125
nagyúr
válasz Typhoon47 #70169 üzenetére
Mert a "Bimmer", mitől Bimmer? H minimum 4 literes motor van benne?
Ugyan már.
A linkelt e46-ban lévő 2.2 benines csont azt a teljesítményt hozza, mint a 325i.
Hidd el, az a 170 ló már bőven elegendő az élvezetes használathoz.
A srácé 2.5-öse pl városban 10-zel simán beéri, autópályás tempomatos 130-nál 7.Ha, tényleg nem volt törve, tökéletes vétel egy e46.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Vladi
nagyúr
Olyan kérdésem lenne, hogyha odaadom egy rokonnak a kocsimat használatra (feleségem) kell arról írni valami papírt?
Hogy használhatja. Vagy ilyen nem kell?
Nem félünk! Nem félünk! Itthon vagyunk e földön. Nem félünk! Nem félünk! Ez nem maradhat börtön!
-
-
Dr.FantastiK
őstag
válasz cheeka #70209 üzenetére
'' 3. a nyomatéka nagyon szerethető, ez nem kérdés, a benzines visszaváltogatós ''
_>> de csak ha alulmeretezett,!, mert peldaul egy 110 Kw // 150 LE Passat siman elkezd huzni otosbe is, mar 50 Km/h -tol...
[ Szerkesztve ]
Main full time job : >>> The ultra fast money producer !!!
-
strabowsky
tag
válasz cheeka #70209 üzenetére
Persze nem is érdemes a dízel-benzin témán tovább rágódni, csak én tarok a dízel szerviz költségitől (lehet valaki meg tud ebben cáfolni).
"de a gyárak beleteszik a mai benzinesekbe is a direkt elromló alkatrészeket"
még jó hogy nincs pénzem mai autóra , nem véletlenül nézek 8-10 éveseket[ Szerkesztve ]
-
giigz
veterán
válasz cheeka #70209 üzenetére
Sajátként nem volt még dízelem, de a családban volt 2.5 TDI, 2.0 HDI, 1.7 cdti, 1.6 HDI, mindet vezettem, tehát tisztában vagyok vele, hogy mennyivel jobb olyan autót vezetni, aminek alul is van nyomatéka, és nyilván nem lehet összehasonlítani egy (gyenge) szívóbenzinnel. Tanulni is 2.0 PD-n tanultam, finom volt a Golfban a 140 LE 320 Nm, főleg tanulóként
Nem is arra irányult a mondandóm, hogy nem lehet vele elközlekedni, hanem arra, hogy azért nem túl acélos az a teljesítmény, bármennyi nyomaték is van, egyszerűen kevés lehet. Ő pont írta, hogy szeretné, ha húzna is rendesen. Az meg milyen érzés már, hogy ott ülsz a BMW-ben, rajnak érzed magad, beáll melléd egy 1.6 16V Megane, és lever... 2.0 Megane-t már nem is mondom, mert az meg egy pofont is ad...
-
cheeka
tag
válasz Dr.FantastiK #70215 üzenetére
Az a passat nem turbós véletlen? Én a szívó benzinről beszéltem, az alacsony fordulati nagy nyomatékot a turbó okozza. Persze a V8 az más téma, oda nem kell feltöltő, az az őserő.
CL500-at vezettem, valóban kényelmes, annak a példánynak a légrugója nem volt jó (kb.200000km), a csere kb.1m-ba fájt volna, azt mondták típusbetegség, egyébként az öregem vette volna valami 700k-ért.
Véleményem szerint érdemes megnézni az audi A6-A8 quattrokat [link] és akkor már maradva a vw-nál a phateon w12-t, az is összkerék. [link]Ausztria tele heggyel, ott hasznos lehet a 4x4 és egyébként is, egyszerűbb aszfaltra vinni azt a teljesítményt.
Ezek a példákat csak úgy bedobtam, nem sok időm volt átnézni a kínálatot, de vannak érdekes szettek, pl. S változatokban, lambó motoros v10, ami Győrben készül, az milyen dolog -
cheeka
tag
válasz strabowsky #70216 üzenetére
Szerintem minimum 2000-től minden kocsiban benne van
Ezek az autók már nem a tartósságra lettek tervezve, nézd meg, hogy mennyi manapság és mennyi volt régebben egy típus periódusa. Kb. cseréld max. 4 évente, mert kijött az új, szép utód és egyébként is, ez a mostani öreg már kezd bomlani. Vicc az egész. -
cheeka
tag
Volt strabowsky listájában 116-os is, az sem egy erőbajnok, de!!
Ez egy számítástechnikával nagyban összefüggő fórum, a pc-ket mindenki ide oda húzza, a kocsiban lévőt miért ne lehetne, a 18d motor tudomásom szerint ua. mint a 20d, a cm3 az tuti. Egy jó szoftver csodákra képes a turbó motorok esetén, és ez lehet negatív hatások nélküli is. (tudok rá példát)
A 20d 150 le hidd el nagyon jól tépi, még ezt a nehéz kasztnit is.
318d:
[link]
320d adatok:
[link]
330d:
[link]nem tudom biztosra, hogy neked ez van, de ez kikapot papíron a 18d-től is, a 20d-ről nem is beszélve:
[link]
ez a szívó 2.0, de ezt még te is elvered egy jó váltással:
[link]
Okey ez a bajnok:
[link]Egyébként ez a gyorsulás dolog számomra vicc.
Fontosabb lenne mindenkinek egy vezetési tréning, hogy ne legyen annyi hülye az utakon. Tisztelet a kivételnek! -
Én már csak egy kávét kérnék
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
cheeka
tag
válasz strabowsky #70221 üzenetére
Szerintem simán, ez is egy jó gép! Bőven marad pénzed téli gumira, síelésre, vagy bármire.
-
giigz
veterán
válasz cheeka #70222 üzenetére
Nekem sem a gyorsulás az elsődleges, de sok esetben jól mutatja az autó erejét. A rugalmasságra pedig a 80-120 a legjobb mérés, adott fokozatokban.
Nyilván az a legfontosabb, hogy hogyan viselkedik a mindennapi használat közben, pont ezt írtam tegnap kornelka-nak, hogy lehet, hogy az ő autója papíron erősebb, viszont az alsóbb fordulatszám tartományokban az enyém az erősebb, és pl. egy városi közlekedésben csak az számít, nem nagyon pörgetjük 4000 fölé...
Az csak egy kiragadott szituáció érdekességként, hogy egy 1.6 16V Megane 0-100-as gyorsulásban elveri a 318d-t, a 2.0 16V Megane pedig a 320d-t.
1.6 16V: 9,8s (a gyakorlatban is igen jól megy, bánom, hogy nem ilyen motorral vettem)
2.0 16V: 8,7s -
válasz cheeka #70225 üzenetére
Ez természetesen nem kritika volt! Én pölö nem értek a kocsikhoz, csak szeretem őket, és mint ilyen én vagyok a fórum és a topic hülyéje
(#70228) DeFranco: most mondod, amikor én is lefőztem már?! De akkor egészségünkre
(#70231) 8th : naaa , ebben hol vannak az említett típusok? no meg a többi HONDA a CRX-en felül? ?
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
MunezXBK
nagyúr
Megane vót má?
-
DeFranco
nagyúr
hú, neduddki, 8th köszi, pont ez kellett... hiresben vannak ilyenek valahol?
-
-
giigz
veterán
Nekem az új C osztály nem kicsit adja... [link]
-
giigz
veterán
válasz szőröscica #70244 üzenetére
Fizettek egy kicsit a kínaiaknak, kimaradt pár tablet
[ Szerkesztve ]
-
TaaT
veterán
Ma 3db kéken füstölő/büdös benzines ment előttem, legelöl egy daihatsu pony, utána egy 924, és leghátul vmi régi hetes/ötös bmw. Még szerencse hogy mindegyik kihúzódott a szélsőbe és el tudtam menni mellettük.
[ Szerkesztve ]
Give them hell Ukraine!
-
DeFranco
nagyúr
Új hozzászólás Aktív témák
- Ubuntu Linux
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Milyen autót vegyek?
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- EAFC 24
- ASZTALI GÉP / ALKATRÉSZ beárazás
- bitpork: Fogyasztásra ítélve
- Suzuki topik
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- További aktív témák...