-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
DeFranco
nagyúr
Na, volt egy szabad órám meg egy szabad porszívóm, teljes belső porszívózás, kárpittisztítózás (utána porszívózás még egyszer) teljes belső ápolás sonax-szal, küső műanyagápolás, belülről patika az autó végre.
Még kell egy glicerines ápolás a lábtörlőknek és tökéletes.
-
runner 125
nagyúr
válasz DeFranco #71351 üzenetére
Glicerines ápolás? Azt miért vagy h ?
Nem is hallottam még róla.ú
mod.
Autoglym-et nem próbáltad? Másik topikban mindenki azt isteníti, jövő héten neki akarok én is esni a beltérnek.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
zolikaDB
veterán
Merci A 160 fogyi vs Audi A2 fogyi. Forma-forma, utóbbi fillérb.szó style.
-
runner 125
nagyúr
válasz Graphics #71354 üzenetére
Mint írtam autóápolós topikan mindenki Atuoglym termékeket használ.
..de, én annó simán a Prevent szilikonnal szoktam átfújni őket. Nagyon fel szokta dobni, csak sajnos utána szépen gyűjtötte a port is.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
hobizoli
nagyúr
valahogy olyan erzesem van, hogy a Skoda vezetoje kb ugyanugy nem nezett a tukorbe savvaltaskor, mint a Punto-é sem, egyebkent nem tudom elkepzelni, hogyan tud egy tipikusan belso savos auto egy tipikusan kulso savossal ekkorat utkozni
vagy ha bele is nezett, akkor meg majjjfekez
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz #27813376 #71362 üzenetére
nem az, hogy bent feletjik, hanem ugy valtanak savot, hogy a tukorbe sem neznek
es ha pont akkor ersz a hatulja vonalaba, nem tudod elkerulni az utkozest
aztan utana mindenki mas a hunyo, csak nem o, aki valojaban az egeszet okozta a figyelmetlen vezetessel, mert jajdeosszetort, meg jajdemegserult, meg jajmeghaltnekem is volt par honapja majdnem egy ilyen, ugy kerultem el, hogy berantottam az autot az o helyere meg majdnem bementem miatta igy is a kamion ala, ami mogul kijott elozni
amikor X alakban savot valtottunk o jobbrol balra en meg balrol jobbra, hogy ne utkozzek bele sem volt szerintem centiknel tobb, meg amikor fekeztem, hogy tgk alafutas gatloja ne tegyen optikai tuningot a kocsi elejere akkor is mar vartam a koppanastes b+, nem jott mogottem senki 2-300m-n at, meg boven raert volna sokkal elobb is savot valtani elottem, es nem akkor, amikor a hatulja vonalatol vagyok kb 2-3m-re 135-140-l mikozben o savot valt 85-l (a potkocsis teherauto ~80-l ment)
aztan megelozom en is a tgk szerelvenyt, a papika meg mamika ul a 1.2HTP Fóbia-ban, a papika csak szogmereven nez elore ket kezzel kapaszkodva a kormanyba, gondoltam hatha int, hogy ja ize bocsi ezt beneztem, de semmies utana ugyanezek azok, akik azzal magyarazkodnak, ha van is vmi tortenes, hogy de neki 40 eve van jogsija es nem volt egy koccanasa sem
igen, azert merrt amugy 99%-ban nulla forgalmi utcakban meg helyben vezet,a hol kesz csoda lennevan egy rokonom az detto ez
az a1.7 szivo D F Astra Caravan-l nekiallt elozni 4 szemellyel egy potos tgk-t mar szembol huzodtak le meg fezettt melettunk a elozendo jarmu, mert o 5.bol nekiall kigyorsitani az elozeshez
azthittem egy utessel beverem utana fejet
es utana neki ne mondjam mar meg, o 30 eve vezet, meg befertunk, nem?[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
DeFranco
nagyúr
válasz runner 125 #71353 üzenetére
Gumira nagyon jó, a szlikon helyett használom, az erősen véleményes, hogy árt-e a gumiknak vagy használ, a glicerin egyértelmű.
Van otthon rendes tiszta glicerin (már csak receptre adnak a gyógszertárban sajnos) és azt kenem rá a letisztított gumifelületre (ajtógumik, gumiszőnyeg, stb. kerékre és pedálra NEM), és nagyon szépen felújítja, olyan, mint az új.
Az ajándékba kapott használt gumiszőnyegekkel (rendes gyári ford szőnyegek, csak koszosak voltak) csodát tett, még a szaga is új lett, arról nem is beszélve, hogy az állagán mennyit javított.
Az Autoglymmel én úgy vagyok, hogy a kibicnek semmi sem drága, olyan ez, mint a svájci órás meg a dellfanatik (milyen monitort vegyek) topic, biztos az a legjobb, meg a legkirályabb, meg előre köszön az X5-ös bömbis, ha azzal kened a csónakot, de ezeket a top ultra mega hiper cuccokat én mindig feltétellel kezelem. Nekem a sonax ápoló nagyon bevált, kiválóan felújítja a műanyag felületeket, jó az illata, taszítja a port bizonyos mértékben, és tényleg újjá varázsolja a műanyagokat. Ugyanezért, vagy 10%-kal jobb eredményért nem adok háromszor annyi pénzt. Most biztos el lesz mondva, hogy szaropel szardízel szarolasz szarsonax csak az Autoglym kvarcórával, de várom a kedves rajongókat termékbemutatózni Zuglóba...
Amúgy ne legyen félreértés, semmi bajom a márkával, biztos az a legkiválóbb, és lehet, hogy kritikus dolgokra én is azt fogok választani majd, de ezt a feltétel nélküli rajongást távolságtartással kezelem.
-
-v-
addikt
válasz hobizoli #71363 üzenetére
Nekem most volt m1-m7 bevezetőn, egy smart, persze nő vezette ... annyira éreztem valahogy, hogy rám fogja húzni, már előtte toltam a satut, szerintem fingja nem volt jön-e ott valaki, nem tudom nézett-e tükröt, én 100-al mentem vagy annyival se, ő szerintem 60 kb... úgy kihúzta elém mint a huzat, ha megérzésből nem lépek már előbb a fékre szerintem nekem húzza, arra nem lett volna időm hogy rádudáljak vagy valami ..
Másik utána, azon is leizzadtam, állunk a pirosnál kétsávoson, hátulról kurva nagy fékcsikorgás..nézem a tükröt, mondom mindjárt vége az autóm hátuljának... fehér lada szamara érkezik, de a vicc hogy nem is volt olyan közel és nem is jött olyan sokkal .. érthetetlen, biztos valami nyári tükörradiál volt rajta, de satuzott rendesen, blokkoló kerék, hálistennek a másik sávban jött, nem az enyémben... de esélye nem volt megállni, látszott nem pánikolt be a csávó, próbálta a csúszáshatáron tartani, aztán amikor látta nincs esélye, lelépett a fékről és középre felugratott a padkára Mákja volt az insigniásnak mellettem, mert telibenyomta volna rendesen ..
-
neduddki
nagyúr
válasz #27813376 #71350 üzenetére
HI!
ez a huklkamso fektarcsak erosebb skodkodaal nem toled halom eloszor
usv
neduddki
mod: runner 125: azert ha nem lennel ennyore fiatal akkor tudnad, hogy van ott mas is AG-n kivul, pl a ws plat muanyagapoloja is kivalo termek
[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
-v-
addikt
Egyébként olyan felelőtlenül nyomják néhányan ezt a zebrán átengedős témát is...
Teszkóparkolónál is, köze nem volt még a gyalogosnak a zebrához, oké, hogy udvarias mégis átengedi, engedje, de már annyira ott volt a zebrához az autós, akkora satut nyomott, nem mentem a seggébe és időben láttam hogy fékez, de még így is marha nagyot fékeltem én is... és mögöttem is jöttek többen is, fosok ilyenkor mindig rendesen valaki belém durran, csak egy nézi el picit jobban, vagy nincs olyan jó gumija, már ott a ráfutásos téma.. persze nem az első lesz a hibás, aki tök indokolatlanul satut nyom ... valahogy annyi ilyet látok mostanában Persze ezt is nő vezette .. -
lsebestyen
addikt
És az milyen, h anya mesélte, nőci megy előtte, sárgára vált a lámpa, nőci gázt ad neki, következő pillanatban pedig satufékkel megáll, mégse megy át... anya elrántotta jobbra a kormányt, mivel van ott még egy sáv, szerencsére nem volt ott senki, komolyan az ilyennek minek jogsi, h lehet ennyire hülye, döntse már el mit akar..
-
-v-
addikt
válasz lsebestyen #71370 üzenetére
Ez hagyján, bátyám mesélte múltkor, nem elég, hogy pályán külsőből kijött elé a papszi 90-el, és amúgy is satuznia kellett, ahelyett hogy visszament volna, vagy a gázra lépett volna annyira pánikba esett a bácsika, hogy ráállt a fékre!!!
[ Szerkesztve ]
-
hobizoli
nagyúr
en azta birom, amikor van egy egyenes+jobbra sav, zőőőddd, parhuzamosan a gyalogoknak is zőőőőd van, elkezd jobbra fordulni elottem levo, de ugy, hogy megall a zebratol ugy masfel meterre meg a gyalog is a zebra kozepen megy azaz 3m-t meg siman elore mehetne, es akkor mi is tudnanak elore haladni azert, mert osfelsege tortenetesen eppen ott jobbra fordulna, e akkor nem logna be a kocsijanak segge a egyenesen halado iranyba ugy, hogy meg pont nem lehet kikerulni
amit megy gyalogoktol "birok" az az a beleszaromsag, amit kb minden zebranal eloadnak
megallsz nekik, es aki le van maradva egy atkelo csoporttol az nem am gyorsan odakapkodna magat, hogy egyutt menjenek at egy csopotrban, neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeem, jon tovabb 3m-re lemaradva, aztan jon még egy, meg még egy, meg kettő, meg megint egy, és közben a másik irányból is megint jönnek inenn egy onnan egy, és bammeg ott allhatsz nekik akár 40+ sec-g is amire vegre elfogynak
a legjobb az volt az Ullői-n, hogy a villamos leghatso ajtajan leszallo mamika a banyatankkal is meg ugy ment at, hogy kozben ket oldalrol felvaltva jottek a gyalogok.
Es egyikben sem merult fel, hogy ha csak egy kicsit megszaporaznam a lepteimet, akkor egyben megyunk at tobben, áááááááááááááááááááááááááááááá, vééééééééletelnul sem[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
Pete55555
addikt
válasz szőröscica #71314 üzenetére
Köszi neked is. Végül is úgy döntöttünk, marad egyelőre a Fiesta, amíg nem találunk egy jobbat/nem tudjuk normálisabb áron eladni.
Esetleg tud valaki olyan autót ajánlani, ami 600e körül kapható, városi szaladgálós, és nem rohad? 1.2, 1.4 benzines.
Peugeot 206-osunk már van, olyan nem kell mégegy. Apám a Fiat Albeát nézte, de akkor inkább maradjon a kis Ford, rozsdásan[ Szerkesztve ]
...Szeretem leracsniztatni...
-
Tothgera30
Ármester
Észrevettem hogy fékezésnél ha hosszabban nyomom a pedált néha olyan érzés mint ha hullámos lenne a tárcsa, és a fékpedál kicsit fel-le mozog. Új tárcsa és betét van benne, száraz aszfalton fékeztem, esetleg tudja valaki mi lehet a gond? Fékfolyadék légtelenítve lett korábban, és futómű is át lett nézetve még téli gumma előtt.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
!Overdose!
őstag
válasz Tothgera30 #71377 üzenetére
Milyen tárcsa és betét?
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
boogie84
veterán
Tudna vki segíteni abban h hogy tudom kiszámolni a regadót? Találtam valami hülyeséget de azt hiszem ez vmi vicc.
[link]A sütiknek is szükségük van szeretetre.
-
-
neduddki
nagyúr
-
Typhoon47
senior tag
válasz neduddki #71382 üzenetére
dehogynincs : )
egyébként meg mert a camry-t "felpozícionálták" oda ahova már nem csinálnak plebsnek kombit. kár.
"Education is important but big biceps are importanter"
-
#27813376
törölt tag
válasz hobizoli #71363 üzenetére
Kevesen vezettek itt nálam többet, ebben egészen biztos legyél
Ha ez ennyire megviselt akkor Romániába ne menj sűrűn
Általában mindig van néhány hülye a párezer km-es útjaim alkalmával, de már megszoktam az ilyeneket.
Múltkor úgy jöttem két furgon után szakadó hóban vagy 400km-t megállás nélkül, hogy nem láttam csak a lámpájukat. Jöttünk 110-el hegyen-völgyön át, persze sötétben. Ismerték az utat. Néha eltűntek, mentem elől, hátulról meg toltak fél méterről kiállva középre, hagy lássam a tükörben hogy Ő ott jön. Ha idegesített, egy -egy körforgalomnál mentem egy kört, így mindig lett másik vezérbika. Hiába no, haladni akartam, de nem ismertem az utat, köd volt, szakadt a hó is.(#71367) [rvilike]
Ezt én is utálom, látja az előttem lévő, hogy gyalogos van kilométerre a zebrától, majd holnapra bizosan odaér, de mi inkább megvárjuk, üsse meg a guta.
-
Tothgera30
Ármester
-
DeFranco
nagyúr
Srácok, annak van valami logikus magyarázata, hogy a kocsi pár nap alatt megtett 3x100 kilométer után a negyedik 100-as etapon mintha megtáltosodott volna? Nem amikor bemelegedett, nem amikor lejtős volt az út, hanem konkrétan az utolsó 100-as etapon.
Sokkal jobban pörgött, sokkal jobban húzott, rendesen tolt az ülésbe annak ellenére, hogy meg is volt pakolva. Nyilván nem +100 lóerőről meg +200 Nm-ről beszélek, de tényleg, érezhetően, vigyorgósan jobb lett. Máskor is tapasztaltam már ilyet.
Amúgy a kocsi heteket-kétheteket áll, aztán van elővéve ilyen-forma hosszú etapokra, ez a használat módja, ritkán rövid utak, és kétheti rendszerességgel hosszúk.
Lehet, hogy csak én képzeltem be, lehet hogy csak örültem, hogy már végre hazafelé jövök, de tényleg úgy éreztem jobban húz, jobban szalad fel a fordulatszám-mutató.
Van erre valami épeszű magyarázat, vagy csak képzelődöm? Azt nem gondolom, hogy azért lenne, mert ki lett volna kormolva, nem nagyon kormolódik be, és előtte pár napon belül beletettem pár 100-as szakaszt közvetlenül.
-
#27813376
törölt tag
-
DeFranco
nagyúr
válasz #27813376 #71392 üzenetére
Mondom, nincs lehetősége bekormolódni (legalább is jelenlegi tudásom szerint) 97%-ban országúton vagy pályán van használva. Állásában meg ennyire nem pállik be, hogy 300 kilométer múlva bújjon elő még 20-30 ló. Igaz meg-meg tapostam az M3-on hogy ne felejtsük el merre is van a 140 lejtőn felfelé, de amúgy sem ragad be 2000 rpm alá a mutató, meg szeretem néha megnézni, hogy hármasban hol a vége...
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest