-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
Xero
nagyúr
válasz boogie84 #59179 üzenetére
Szabadság érzet. A szagok, a hangok, a szél. Nyilván nem olyan mint amikor tépi a sisakot a szél vagy beledőlsz a kanyarba, de azért közelebb áll hozzá mint a teli karosszériás.
Mondjuk én kedvelem a motorozást is, de elvagyok normál autóban. Cabrioból is keménytetős csak ami szóba jöhet, hiába tartják az igazi cabriot puhatetősnek.
-
Dany007
veterán
-
tresh
addikt
válasz boogie84 #59568 üzenetére
Akkor belenevetek a fejébe és megyek tovább... faterom autóját is úgy vettem meg hogy elvittem haveromhoz rönó szervizbe ezt jelöltem meg és a kereskedő zokszó nélkül küldte a sofőrrel az autót oda bevizsgálásra ahol én is beálltam alá és A-Z átnéztem a szerelő barátommal együtt és láss csodát tényleg rendbe volt az autó (igaz kintről jött).. de a lényeg hogy aki kamu szervizkönyv papír igazoló kamu számlák alapján vesz autót kereskedőtől az megérdemli... főleg ha már milliós autóról beszélünk ne hogy már sajnáljak 20k-t azért hogy valaki átnézze tisztességesen ott ahol én akarom és előttem..
(#59571) DeFranco: nem védelemből giigz felé de náluk kontárok vannak nem autószerelők..főleg nem olyanok akik értenek a francia autókhoz...én se vagyok valami über profi mert csak hobbiból tanultam meg ezeket a dolgokat de pl az ő bot egyszerű autóját egy 3-4 nap alatt darabokra szedem és összeteszem anyázás nélkül mert tudom mit hol keresek és hogyan csináljak..azt hogy csóri közelébe nincs hozzáértő és azt mondanak neki amit akarnak arról nem tehet...
[ Szerkesztve ]
-
Dany007
veterán
válasz boogie84 #59568 üzenetére
Mondjuk fogsz egy szerelő ismerőst vagy ismerős ismerősét... igazából mindegy, csak legyen valami háttérinfó róla, hogy nem kontár... odamész adsz neki egy 10-est, hogy legyen szíves eljönni veled átnézni az autót... Vagy akár egy helyi / közeli szervizzel előre lebeszélni, hogy elvinnél egy autót bevizsgálásra. Olyan 15-25k közötti áron meg is csinálják. Hacsak nincs valami rejtett hiba ami miatt szét kéne kapni az autót akkor az többnyire ilyenkor kiderül.
Ha meg a tulaj nem engedi ezt a bevizsgálás dolgot akkor ott kell elköszönni a telefonban.
-
Dany007
veterán
válasz boogie84 #59582 üzenetére
Az igen! Tényleg hasznos volt!
Hát ja. Van ilyen is. De azt hiszem ennél többet nem nagyon tehet az ember. Ki lehet fogni bármit. Lehet, hogy már a hazaúton szétesik alattad a kocsi. Azért csak nem mindegyik bontószökevény a hahu-n sem. Talán ez a ritkábbik eset. Mást én se tudok. Keresel egy jobb szerelőt. Ha az előzőnek észre kellett volna vennie, akkor talán egy másik észre is fogja venni az ilyet.
Esetleg tényleg bevitetni egy helyi márkaszervizbe, ha olyan gondja van a kocsinak, akkor a tulajnál már itt kibukik a dolog. -
Laraxior
titán
válasz boogie84 #59596 üzenetére
Subarura nem volt türelem összegyűjteni, még kellett volna hozzá legalább 1-2 milla... Így az első egy millióból megvettem a Lagunát
- Konfig 1.0: Z790F, 14700KF, 32GB, RTX4090, Thor 1200W, 7000D, Odyssey G9 49" oled - Konfig 2.0: x299 Dark, 9980XE, 48GB, 1080HoF, EVGA 850W, Z906, S90C 77" oled with Philips hue
-
Dr.Zoo
senior tag
válasz boogie84 #59704 üzenetére
Ehhhehhee.. Persze.
Ha ez 6 liter fogyaszt 2.0 kompresszor-al, akkor felgyújtom a paszulyt.....
(szerk: ha a kolléga által említett volánbusz mögé van kötve kötéllel, és alapjáraton döcög, akkor okés)[ Szerkesztve ]
"decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
-
-
Ivan15
senior tag
válasz boogie84 #59754 üzenetére
Teljesen ok, nem volt meg semmi baja. Kizarolag varosi hasznalatnal pl. napi 30 vagy kevesebb km -nel erdemesebb lenne egy kisebb motoru varosi autora beruhaznod. Azok sokkal gazdasagosabbak 0-70 km/h, a lampak között -a korabbi abra szeint majdnem 2x, varosban. Varoson kivül, orszaguton-palyan ez a jobb
[ Szerkesztve ]
-
neduddki
nagyúr
-
Xero
nagyúr
válasz boogie84 #59921 üzenetére
Nem nálam az nem volt.
Nálam ami téma volt sorrendben: Peugeot 407 coupe, Peugeot 607, BMW E90/91/92/93 325i-330i, BMW E89 Z4 sDrive 3.0i, Audi S5Leginkább azért, mert a legfiatalabb MR2 is legalább 6 éves, kint pedig nem biztos, hogy eddig kitart a tulajnál akár egy második autó is. Amennyire megfigyeltem, aki teheti az 3-5 év között vált újabbra.
-
Xero
nagyúr
válasz boogie84 #60018 üzenetére
Óvatos becslés volt, a pontos számokat nem ismerem.
Én mindenképpen arra szavazok, hogy magam nézem meg és hozom haza lábon. Ha nem vagy képben a dolgokkal és/vagy nem tudod ott kint leinfozni márkakereskedőnél, akkor vigyél magaddal valakit, aki át tudja nézni alaposan. Nem bíznám másra a hazautat, ha én is meg tudom oldani.
-
Xero
nagyúr
válasz boogie84 #60052 üzenetére
Keríteni kell egy-két ismerőst aki ért az autókhoz és/vagy beszél németül.
Én csak megértem a németet, de reagálni maximum 5%-ára tudok, így jellemzően angolul társalgok, vagy ha reménytelen a dolog akkor perfekt német ismerőst alkalmazok ilyesmire.
Autókhoz konyítok annyira, hogy átnézzem, majd márkakereskedésből leinfózzam. Ez nekem pl elég.Az utazás valóban macera ha nincsen térített üzemanyag és többször kell kimenni, de ha tutira megy ki az ember valamennyire (márkakereskedőnél előzetesen leinfózott), akkor a railjet jegy nem egy nagy érvágás és fél nap alatt kint van.
A másik lehetőség amin gondolkozom erősen, hogy rákérdezek a skype lehetőségre. Szépen végigsétál kamerával az autón ott ahol mondom, így legalább a nagy huncutságok kiszúrhatóak.
-
nagyúr
-
tomcsi23
veterán
-
vendingo
veterán
válasz boogie84 #60739 üzenetére
Első generációsra futja csak.
Nem tervezek hosszútávra vele, csak kell valami kocsi muszájból és miért ne pont TT?A nagy fogyasztást már megszoktam...
Az 1000-es turbós kocsim evett 12 litert, igaz alázta is a TT-ket 400 méteren.A twingoval kegyetlen sokat spóroltam, másfél hónapra elég volt 1 teli tank benzin, ezt a jó arányt amortizálnám a TT-el.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
8th
addikt
válasz boogie84 #60781 üzenetére
"Alapelvek:
II. Általános rendelkezések / 8.pont: A Felhasználói Tartalom nyelve a magyar, ettől eltérni csak indokolt esetben lehet.
Jótanácsok, további szabályok / Hozzászólás / 1. pont: Figyelj a helyesírásra és az érthető fogalmazásra, mert sokkal nagyobb eséllyel kapsz választ egy összeszedett, jól megírt kérdésre, mint egy nehezen értelmezhető betűhalmazra."
neduddki folyamatosan és szándékosan figyelmen kívül hagyja és megsérti a fórum alapelveit amit mindenki elnéz neki, hát no comment de tényleg. PH! színvonal, csak a szokásos kettős mérce...
[ Szerkesztve ]
-
Dr.Zoo
senior tag
válasz boogie84 #60807 üzenetére
Én egy perverz kretén vagyok, valami van a wankel motorban, ami kicsapja nálam a biztit, és birtokolni szeretnék egyet.. Ha eccer eladom a Taft-ot, akkor veszek egy ilyet projekt autónak.. Vagy egy karmann ghia-t, de abból normàlisat kifogni...
"decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
-
Dr.Zoo
senior tag
válasz boogie84 #60819 üzenetére
Felix Wankel számomra egy csoda.
Anno faszán kitalálta, nekem mindígy egy ilyen volt a vágyam, ne kérdezzétek, nemtom miért.......
Van valami a hangjában, meg az egész felépítése, ehh, mondom perverz vagyok...."decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
-
tomcsi23
veterán
válasz boogie84 #61164 üzenetére
Mit tudsz?
Használtautón most van kb:
Audi 3500
BMW 4800
Citroen 2000
Fiat 2800
Ford 5200
Honda 1300
Merci 4200
Opel 7000
Peugeot 2600
Renault 4300
Suzuki 3100
VW 6900
..eladó.
Mindez mit jelent? Az opel a legszarabb, majd a vwXero: majd nyugtával a napot. Ha már így kivársz, s jön egy - a feltételeket nagyjából lefedő - verda, le kell rá csapni.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
tomcsi23
veterán
válasz boogie84 #61167 üzenetére
Ja, jól van. Valamiért úgy jött le, hogy azért a sok eladó példány, mert valami gebasz lehet velük, és mindenki csak szabadulni akar.
Lehet, hogy egyszerűen nagyobb piacot hasított ez a szegmens, s így van nagyobb kínálat....de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
Xero
nagyúr
válasz boogie84 #61164 üzenetére
Annyira nem rengeteg, inkább a felszereltségek az érdekesek.
Elmondom a storyt. 20-30e € között keresek legalább 6 hengeres, legalább 200LE-s hátsó vagy össz kerekes gépet 2008 után. A gond a további felszereltségekkel vannak.
BMW-ből a következő a képlet:
A kupékból 325i-nél an 77db jelenleg scouton, ebből 44-ben van sport ülés és ezekből 27-ben navi.
330i-nél ezek a számok 17, 7 és 3.Cabrio 325i-nél 86, 43, 34. Míg 330i-nél 29, 17, 13.
Z4 sDrive 3.0i-nél 45, 32, 25.
A gond az, hogy sok navi sima business navi, amivel a kicsi iDrive jár, ezt pedig nem szeretném. A másik probléma a hifi és a síalagút. Azok közül amik mindenben megfelelnek, kb 5% az amiben jobb hifi és síalagút is van. Tehát, ha optimista vagyok és azt mondom minden sport üléses navis az nagy iDrive-os, akkor is maximum 5 autóból válogathatok jelenleg.
Ezzel szemben az S5-ből van jelenleg 45 darab, amiből 38-nál van sportülés behúzva, és ebből 36 navis. Persze itt jön az, hogy minden S5 sportüléses és navis, tehát 45 autóról beszélünk. Amennyire felmértem a piacot kb a 80%-ukat B&O hifivel kérték, tehát itt 36 autóból lehet jelenleg mazsolázni.
Szóval a kínálat igazán csak az én szempontjaim szerint szélesebb, valójában pont ugyan olyan.
(#61165) Dany007: Sikerült intézni egy próbakarikát vele. A hangja megvett egyből kilóra, bár az alatt egy supersprint rendszer volt. Ha provokálom, ugyan úgy ki lehet dobatni a seggét, ha pedig nem űzöm akkor fordul mint a bolond. Az ülés teljesen kényelmes magamra tudom szépen állítgatni, ahogy a kormányt is. A beltér némileg bunker feeling, de minőségi. A VW kapcsolók mókásak, de ezt minden gyártó eljátsza. A B&O hifi pont elég lesz nekem.
Szóval jó. Az E93-ról nem tettem még le teljesen, de a racionalitás irányába már kezdek nagyon erősen húzni.[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
válasz boogie84 #62560 üzenetére
nagyszerű ötlet, aztán meg felhajtott rendszámtáblára a zéró tolerancia törvényt meghozni, motorost az út szélén motorról leszállítani, a jogosítványt 25 évre bevonni, a motort elkobozni, árverésen értékesíteni
és most nem viccelek. rendszámtáblát véletlenül nem hajtunk fel, aki pedig szándékosan ilyen pofátlanul szarik a törvényekre és a közlekedési normákra, ezzel pedig veszélyezteti a többi ember testi épségét is, az járjon szépen tömegközlekedéssel. mellesleg még ott is szarrá pótdíjaznám, ha nem vesz jegyet.
@Qru: telefonos ügyelet, lopósautó, 53.928 Ft bírság lesz, a telepen kifizethető, itt a legközelebbi taxitársaság telefonszáma, köszönjük szépen.
@bitpork: NEM!!! VAGYOK!!%44!!4 IDFEGES!!!!!44!4
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
válasz boogie84 #62577 üzenetére
Elég szarul látod a dolgokat, ez nem kultúra kérdése.
A gépjárművezetés veszélyes üzem, és nem a kultúrkérdés, hogy ezt betartja-e valaki, vagy sem. Ez kiszabottul szabályok kérdése, amiket be kell tartani, világnézettől és vallási hovatartozástól függetlenül. Nem a másikra kell mutogatni, hogy hát de ő sem tartja be, meg miért nem a rablógyilkosok után mennek. Ez a dolgok szarul látása, nem az, hogy azt akarom, hogy rend legyen az utakon.
Új hozzászólás Aktív témák
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Napelem
- Milyen okostelefont vegyek?
- Fallout 4
- Renault, Dacia topik
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Steam, GOG, Epic Store, Humble Store, Xbox PC Game Pass, Origin Access, uPlay+, Apple Arcade felhasználók barátságos izgulós topikja
- Vicces képek
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- További aktív témák...