-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
hobizoli
nagyúr
válasz Typhoon47 #71482 üzenetére
az alufelninek sem lesz semmi baja a teltol meg a sozastol
a mariskan is 2005-s teligumik voltak a gyari alufelniken, meg az osztrak tulaja rakatta ra kb akkoriban, es vagy 5 telet biztos lehuzott ott vele
es ott sozzak az utakat faszan, foleg az Alpok-banes semmi baja nincs a felniknek
több drón kell ;P
-
#27813376
törölt tag
válasz hobizoli #71502 üzenetére
Nem is a só miatt szokták mondani, hogy ne alu, hanem mert általában kisebb méretet tesznek fel acélfelnivel, így jobb a hóban. Illetve télen jellemzően több a latyak, amikoris nehezebb észrevenni a kátyúkat, az alu meg érzékenyebb ezekre, pláne peres gumival. Hát ezért jobb télen az acél....
Mondom ezt én, aki aluval nyomom már évek óta télen is -
Typhoon47
őstag
-
runner 125
nagyúr
válasz #27813376 #71503 üzenetére
..és az sem utolsó szempont, h az acélfelnis téligumiszettet évekig nem kell húzatgatni, akár otthon kicserélhető.
Egy szép gyári dísztárcsa szerintem jól tud mutatni akár a lemezfelnin is, nemrégiben találtam aprod-on 4 gyári 16-ost 8k-ért
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
TaaT
veterán
válasz hobizoli #71501 üzenetére
Itt mondjuk az átlag autósokról van szó, nem találkozójáró autófanatikokról.
Az Ultraleggera már simán a "megfizethetetlen még használtan is" kategória szerintem.
Talán a Superturismo GT-k 15-16-os méretben még megfizethetők és elég sok van belőlük a piacon, bár nem könnyebbek mint bármilyen más kommersz alu, cserébe mondjuk elég erősek.[ Szerkesztve ]
Give them hell Ukraine!
-
hobizoli
nagyúr
válasz runner 125 #71505 üzenetére
vagy kell melle egy masik aluszett nyarigumikkal
több drón kell ;P
-
runner 125
nagyúr
válasz hobizoli #71509 üzenetére
Arra is gondolj ha netán megcsúszik az autó és betonpadkát fogsz vele, akkor az alu felni komolyan meg tud sérülni, rosszabb esetben akár törni is. Noh most egy lemezfelni max meghajol, ami javítható, vagy ha nem, pár ezresért veszel másikat.
..én ennek híve vagyok, télre lemezfelni, nyárra alu."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
neduddki
nagyúr
-
Acheron
őstag
Mi a vélemény ennek a típusnak a motorjáról, sebváltójáról?
-
DeFranco
nagyúr
Nem tartasz tőle, hogy az a rajta maradt por, amit a vízsugár magában nem hoz le, az áttörléssel felkarcolja a fényezést? Nem értek hozzá, ezért kérdezem, de én pl. csak akkor használnám a szilikonos lehúzót is, ha rendesen jumboszivaccsal is átmentem rajta.
[ Szerkesztve ]
-
-
Acheron
őstag
válasz bitpork #71517 üzenetére
Nem akarom összehasonlítani más gyártókkal. Nem zárható ki a szubjektivitás, felesleges lenne
Az RX400h és e között gondolkodom, és kíváncsi vagyok, hogy ezen a fórumon mi a vélekedés erről a háromezresről (vagy akár az RX 3.3 -asáról), illetve a típus műszaki jellemzőiről. A küllemet, szolgáltatásokat magam is meg tudom ítélni, de a motorizáltságban, szervizigényben nem vagyok annyira otthon, próbálok minden infót begyűjteni - ha lehet, használom a kapott infókat, ha nem, nem -
-
TaaT
veterán
"Wolsvagen golf, normál álapotu"
Látjátok ez itt a baj, valakinek ez a normál állapot
Give them hell Ukraine!
-
!Overdose!
őstag
válasz #10726912 #71527 üzenetére
Azért a foltokon kívül van még:
- kitépett fejegység
- kályhaezüstre fújt szellőző
- vasig kopott fékpedál
- és talán a váltószoknyával is van valami.Ha ez a normál állapot egy 10-15 éves autónál, akkor az enyémre bátran mondhatom, hogy újszerű.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
veterán
válasz Acheron #71525 üzenetére
Arra vigyázz, hogy ez a szériás GS300 elég alacsony tetős. Nekem pl nem fért be a fejem normálisan. pedig nem vagyok nagy (185cm).
A 146e km elég sok. Vétel előtt nagyon át kell nézetni a márkaszervizben. A budaörsi szalont ajánlom.
A terepjáró (rx) kényelmesebb lenne. De mondom ülj bele, és ha neked jó a méret akkor ok.
Megbízhatóságban még mindig a toyota/lexus a legjobb, de már nem Japánban hanem Franciaországban, vendégmunkásokkal szerelik őket. Azt hiszem csak az LS széria maradt japán. Az alkatrészek viszonylag drágák, de kevesebb is a gond velük.
Ja és a Mark Levinson jobban szól mint egy koncert...
[ Szerkesztve ]
Addig gyorsítottuk a világot míg mi magunk maradtunk le...
-
Acheron
őstag
válasz adamssss #71529 üzenetére
Köszi az infókat!
Ültem már mindkettőben, a GS valóban passzosabb, ha napfénytető is van benne. 185 vagyok én is, úgyhogy kb ugyanaz a feeling. Határeset. A háromezres szívó és a 3.3+elektromotor, illetve a 6 sebességes automata és a CVT közötti különbség érdekelne igazán, ha van erről tapasztalat. (Megbízhatóság, dinamika, hang, stb)
A km szerintem nem vészes, és márkaszerviz/kereskedés árulja.[ Szerkesztve ]
-
TaaT
veterán
-
veterán
válasz Acheron #71532 üzenetére
A km nem vészes, de alaposan járd körül a témát, mert egy ilyen auto-nál nem két fillér a javítás. De ha márkaszerviz árulja az megnyugtató. Érdemes megkérdezni, hogy az előző tulaj, hogy hajtotta a verdát.
Motor: amit linkeltél az egy 250 lóerős v6-os. Elég erős ahhoz, hogy megmozgasson 1.8 tonnát. 100 alatt néha olyan érzésed lesz mintha versenyautóban ülnél. 150-még kihúz rendesen onnantól kezded érezni, hogy a fogy a kraft.
Az elektromotorosat is vezettem (gs450h). Na ott 200-ig van kraft. Úgy képzeld el, hogy 130-nál nedves úton padlónál bekapcsol a vsc, amúgy kipörögnek a kerék. Nagyon baba az a 350 ló, de azt kezelni is tudni kell.
Váltról nem tudok nyilatkozni. Ha jól tudom a GS-ek megkapták az ISF váltójának egy módosított verzióját, és az pedig nem igen hagy kívánnivalót maga után. De mondom váltókról nem nagyon tudok nyilatkozni. Igazából mindkét modellben hibátlanul teszik a kötelességüket, és túl vannak méretezve, ergo nem jelentenek szűk keresztmetszetet.
Ugye a hibridnek egy hátránya van, hogy a csomagtérből veszik el a helyet az aksik. Az új IS szériánál már nem, és valószínűleg a 2014/15-ös gs-nél is beültetik alá.
Addig gyorsítottuk a világot míg mi magunk maradtunk le...
-
Acheron
őstag
válasz adamssss #71534 üzenetére
A 450h a csomagtér miatt nemigen játszik (sajnos) - van egy gyerkőc, kellhet a hely. Egyébként nem lenne kérdés, az lenne a befutó. Az új minden szempontból jobb, nyilván. sokkal nagyobb belülről, és a csomagtartóba is élhető.
A fenntartási költségekkel kapcsolatban nagyjából képben vagyok, nem fogok meglepődni a számlákon.
A CVT azért kérdéses nekem, mert az egyik típusnál dícsérik, a másiknál "nyúlósnak" nevezik
A hatsebességesről jókat olvastam.[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Acheron #71535 üzenetére
Sajnos ennyire nem vagyok képben, hogy melyik típusba melyiket szerelték. És a különbségről sem tudok sokat nyilatkozni. Érdemes bemenni a Reálszisztémába és ott a főszervizessel beszélni. Biztosan elmondja a véleményét, nagyon rendes fószer, és vérprofi.
Egy gyerek még határeset, de kettőnél tényleg szűkös lenne a hely.
Szervizhez az a véleményem, hogy a kis dolgokat érdemes megcsinálni bármilyen helyen, fölösleges kifizetni a plusz kemény tízezreket. Viszont komolyabb alkatrészeknél, cseréknél csak márkaszerviz.
[rvilike]: Igen pont olyan. Ráadásul kék színe van a füstnek...
[ Szerkesztve ]
Addig gyorsítottuk a világot míg mi magunk maradtunk le...
-
kalapacsolok
senior tag
Sziasztok! Ülésfűtést szeretnék a vezető oldalra előre, Citroen C4 coupemba, 2006-os... Először is a megoldáson gondolkodom, ti melyiket javasolnátok, ár/érték arányban melyikkel jövök ki a legjobban? 3 lehetőség merült fel bennem, rárakós ülésbetétet nem akarok.
1) Vegyek bontóból egy ülést, amiben gyári ülésfűtés van... (Bár nem tudom, a gyári ülésfűtés mennyire jó)
2) Veszek egy vékony ülésfűtést, és beszereltetem a gyári huzat alá. Bár nem tudom, mennyire szerencsés a gyári huzatot szétvágatni és macerálni...
3) Veszek egy vékony ülésfűtést, rárakom a gyári huzatra, és szabatok rá egy újabb huzatot...Aki szerelt be utólag, az hogyan csinálta? Egyáltalán milyen típusú ülésfűtést érdemes venni - karbonszálast, sok fokozatút? Köszönöm a segítségeteket előre is!
-
!Overdose!
őstag
válasz kalapacsolok #71538 üzenetére
A legelegánsabb az első megoldás lenne, főleg gyári kapcsolóval és kábelezéssel, de egy utólagos, jó minőségű ülésfűtés is megteszi. Nem kell hozzá szétvágni az üléshuzatot sem. [link]
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
#43960832
törölt tag
Mi a véleményetek erről? Meg úgy általában ezekről a 80as Audikról?
-
runner 125
nagyúr
válasz MunezXBK #71541 üzenetére
Mondjuk számomra a kályhacső - vonóhorog párosa olyan, mint a zokni - szandál.
De a piros első nyergek és hátsó dobfékek is boyracer-re utalnak.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Bitpalace
senior tag
sziasztok!
Valaki tudna nekem segíteni, hogy egy 2000 utáni fiat punto-ban hol kell ködlámpát kapcsolni? Fontos lenne erre a takony időre tekintve. Mert a bajuszkapcsolóval nem sikerült játszanom, de valaki mondta hogy a mellékelt képen ami be van keretezve pirossal alatta lévő két kis kapcsolóval (az ablakemelő gomb mellett jobbra) lehet kapcsolni, de nekem nem csinál semmi. Lehet hogy ki lennének kötve
üdv!
[ Szerkesztve ]
-
Bitpalace
senior tag
-
#10726912
törölt tag
válasz #43960832 #71540 üzenetére
Általában a 80-asok jók. Egyszerű szerkezetek, straba bírók és nagyon olcsó hozzájuk minden. De kerüld ezeket a sufnituning jellegeket, és igyekezz 94-est venni belőlük, abból is sérülés menteset! A 94-es is 19 éves, rozsda mentesek, de huszonévesen azért elő fog jönni, elő jöhet pár rozsdafolt.
Keress ilyesmit (nem pont ezt, de hasonlót. Vagy akár ezt is megnézheted):[link]. Nénivel is lehet kapni [kicsit reszketeg a kasztnija, de ki lehet kalapálni. Mármint a nénit.].
Új hozzászólás Aktív témák
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- profi traffipax és lézer detektor + blokkoló Kiyo Ultimate AP4 GPS komplett rendszer
- KIA Ceed 1.4 T-GDI Platinum DCT. 2019.
- Einhell CC-PO 90 polírozó, 240mm, 90W
- Költségmentes! 61xxx KM, Jaguar XE L4D Prestige 2.0D Automata.
- 205/55 R16 5x112 alufelni michelin nyári gumival
- Ikea falilámpa
- Kibernetik Mobil klíma, 3,5kW légkondi, légkondícionáló
- LAICA Genova HYDROSMART rendszerű csapra szerelhető mikroplasztik-stop vízszűrő + ajándék LAICA fém
- Eladò Philips Series 2000 LatteGo automata kávégèp tejhabosìtòval ùjszerű àllapotban