-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kornel
veterán
válasz roberto211 #97151 üzenetére
ha a biztonság is szempont, akkor inkább megane.
de ott tartanám az 500k-s árat, annyiért már szépek is fel szoktak bukkanni. -
trassher
addikt
válasz roberto211 #97149 üzenetére
90-es évek japán autói nagyrészt gyengén szerepeltek törésteszten. Mondjuk engem az ncap nem mozgat, elég ritkán megy neki az ember egy betonfalnak szemből. Amit most az amcsik csinálnak törésteszt, na az már jobban tükrözi a valóságot.
Redmi Note 7
-
TaaT
veterán
válasz trassher #97153 üzenetére
"elég ritkán megy neki az ember egy betonfalnak szemből."
"Frontal impact takes place at 64kph (40mph), car strikes deformable barrier that is offset."
Az ncap azt mutatja mi történik ha egy másik autóval ütközik.
Az iihs meg azt mutatja mi történik ha egy mozdíthatatlan tárggyal ütközik az autó.
Give them hell Ukraine!
-
do3om
addikt
Vélemény?
[link]Van valami gyengéje ezeknek a golf plus-oknak?
Nekem teszik, nagy beltér magas kényelmes ülés, egyterű.Ja:
Fogyasztásra mennyire valós a gyári adat?[ Szerkesztve ]
Ha érdekel valami szerelési anyag írj privátot. Eladó Schneider Mágneskapcsoló 18,5kW/38A
-
Zola007
veterán
válasz trassher #97153 üzenetére
""elég ritkán megy neki az ember egy betonfalnak szemből.""
Nem betonfal, de 2009-ben nővérem elájult a volánnál egy kanyarból kifelé menet
egy parkoló üres terepjáróba (kézifék, sebességben, üresen 2 tonna, tehát nevezhetjük betonfalnak) hajtott bele hátulról totálba, ~60-al
erősen EuroNcap gyanús szituáció, pedig sajnos nem a netről szedtem a történetetMʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
-
szentkuti11
addikt
Sziasztok!
EA111 (vékonyabb láncos) 1,2 TSI-nél mik lehetnek az előjelei annak, hogy közel a vezérműlánc vége? 60k km-nél előfordulhat ilyen probléma már? Alapjáraton van egy nagyon halk zörgés a motor hangja mellett, ami a legkisebb fordulaton is azonnal elmúlik, néha kuplung kinyomásra is, de pontosabban nem tudtam megfigyelni, mert nem csinálja mindig.
-
AsusBoy
senior tag
válasz #51736960 #97145 üzenetére
Nekem ilyet akkor csinál ha indítás előtt nem hagyom járatni a motort és úgy akarok elindulni . Hidegindításnál kb ezres fordulaton duruzsol és várok egy kicsit akkor lemegy ezer alá , kb 700-800 on lehet a mutató . utána már semmi jele . (kb olyan érzés mint amikor még csak tanuló vezető voltam és nem éreztem a kuplungot na akkor rángatott a gép )
2006 Opel Corsa D 1.4 Benzin.
-
chungee
addikt
OFF
2015 KGFB
biztositas.hu-n csináltam kalkulációt. Volt olyan kérdés, hogy mennyit fizettem az indén. Begépeltem, hogy 5k a féléves díjat szoktam fizetni, szal megszokásból. Közben éves díjról szól a kérdés. Tovább mentem a számításra erre éves díjnak 5k-t írnak. Visszamentem kijavítani 10k-ra az éves díjat, számításnál 10k lett az éves díj. Ez nem számol semmit
-
válasz szentkuti11 #97158 üzenetére
Nincs ebben kéttömegű lendkerék és esetleg az zajol?
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
Tankblock
aktív tag
válasz szentkuti11 #97158 üzenetére
van hideg inditasnal nagyon hangos a motor es ojan mint ha a vezerlestol jonne (daralos hangja van)
VW Polo 6R MK5 1.2 TSI fórum [link] itt olvashatsz a jelenségről.
Release the Beast....
-
Sátán44
addikt
Szia!
Hanyas évjáratú? Sedan, vagy ferdehátú? Felszereltség? Mi a személyes tapasztalat róla?
Bocs a sok kérdéséért, de nagyon érdekelne. Kb. 3 hónapja nézegetem őket a HAHU-n, de nagyon messze lakom a "bekötőúttól" és emiatt sok jó lehetőségről maradok le.
Kis bohóccal is lehet nagy cirkuszt csinálni... :-)
-
meroly
veterán
válasz Zola007 #97137 üzenetére
Ezt nem értem hogy miért kell mindig mindenhol kiemelni, hogy a swift mekkora bukó töréseknél, karambolnál. Egy hasonló évjáratú és kategóriájú autóban (ha még megy egyáltalán) ugyanúgy meg lehet halni szerintem. Mások voltak a biztonsági besorolások a 90-es évek végén, 2000 elején.
[ Szerkesztve ]
Impossible is nothing
-
footy
addikt
válasz alázógyík #96994 üzenetére
Most latom, hogy irtal a kerdesemre.
Nagyreszt 1 szemelyes varosi hasznalatra lenne, szoval az ero nem hiszem hogy keves lesz.
Muszaki hiba nalatok nem jelentkezett? 2008-as evjaratokat nezegetunk ugy lattam annal mar nem irtak semmilyen tipushibat.(#97001) !Overdose!
A te Puntod mikori gyartas? -
-
Kornel
veterán
válasz meroly #97172 üzenetére
Azoknak sokkal jobb a torestesztjuk.
G astra kiemelkedoen jo volt a maga idejeben, a foka 1-el egyetemben.
Volt egy baleset nemolyan reg sopronban, g astra vs.regi swift, a swiftben meghaltak, a masiknak semmi baja se lett.
Azt el kell fogadni, hogy aki ilyet vesz, az ezt tudomasul veszi. -
Dare2Live
nagyúr
válasz szentkuti11 #97158 üzenetére
youtuben érdemes pár videot meghallgatni. csörömpöl az rendesen.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
meroly
veterán
Mindenesetre nem győztetek meg.
Ez pl egy Daewoo: [link]
Mondjuk légzsák pl swift-be is felesleges, ha a kormány már átment az agyvelődön hiába nyílik ki.Igazából attól is függ ki az "ellenség", mert itt is a busz törte össze végül.
Kár hogy nem a fordos pusztult.Megvan a soproni: [link] De ez már H astra nem?
Hát ilyeneket jobb ha nem nézeget az ember.[ Szerkesztve ]
Impossible is nothing
-
Kbali
nagyúr
Az 1.9 pd az elmegy 5-6 liter között. Ha valós az autó futásteljesítménye, akkor is elvinném egy szagértőhöz.
Ilyentájt már jöhetnek az első kopó-fogyó, de már drágább tételek mondjuk a futóműben. Dízelnél az előző tulaj miatt akármi is várható: kettős tömegű, turbó - vezérléscsere asszem az vagy 150 vagy 180e-nél esedékes.Nem rossz autó egyébként, de nekem nem tetszik, mert gumikormányos - igazából a napfénytetőn kívül kb. fapad...
Az első tulaj meg külföldi volt (nem jön össze a forgalomba helyezés és a vizsga érvényesség)? Ez persze nem biztos, hogy hátrány...
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
Futóművel vinném a kocsit hozzájuk. Valakinek valami releváns infó, tapasztalat?
-
TaaT
veterán
Give them hell Ukraine!
-
AsusBoy
senior tag
Sziasztok!
Tudnátok segíteni ,hogy miért van az autómnak olyan hangja mint egy 1ütemű traktornak ..
Opel Corsa D 1.4 (benzines ) jelenleg 141 ezer Km van benne. 100ezer km-nél volt benne cserélve a vezérműlánc illetve a görgők .
4ezer km múlva azaz 145 ezernél lesz olajcserés az autó .
Szervízbe kb fél éve aztmondták ,hogy töltsünk bele tankolás előtt az üzemanyagtartályba motortisztító kutyvaszt , hátha az megoldja a problémát ,mivel ők se tudták mi lehet a gond....
https://www.youtube.com/watch?v=sNufBR7rE_0
Köszönöm
[ Szerkesztve ]
-
ABE
őstag
válasz AsusBoy #97190 üzenetére
Hangra ez megegyezik a tiéddel? [link] Csak hidegen, vagy melegen is csinálja?
Ha nem vezérműlánc az oka, esetleg még gyújtáshibára tippelnék valamelyik hengernél. Egy hibakód olvasást is megérne a dolog, hogy nincs-e eltárolva valami a számítógépben, ami esetleg támpontot adhat.
Ahol erre a hibára azt mondják, hogy próbálkozz motortisztítóval... nos, én oda vissza nem mennék.
-
hdman
őstag
A kocsim holnap megy a dokihoz, addig is valaki meg tudná ezt szakérteni? Görgő, ékszij, feszítő, vagy mi lehet?
Régebben is csinálta egyszer-egyszer, de nem ilyen hangosan. Amióta hidegebb van, azóta hideginditásnál csinálja. Kb 5 perc mulva megszünik, melegen inditva hibátlan.
[ Szerkesztve ]
Sopron city :)
-
m3tr0
senior tag
-
freaghill
őstag
Srácok, kéne venni téli gumit, szerintetek milyet?
185/60R14
Goodyear Ultragrip 8-ra gondoltam, de ahogy nézem a 9 még olcsóbb is és azt olvastam, hogy az nagyon frankó.
Megéri azt venni? -
Új hozzászólás Aktív témák
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- Einhell CC-PO 90 polírozó, 240mm, 90W
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen