-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
rbalint88
addikt
válasz fi:zi'k #115230 üzenetére
adott pénzből inkább a régiből egy tutit, mint az újabból egy kéteset. rossz motor nincs hozzá, a 2.0 benya nagyon megpakolva már vérszegény lehet nyomatékot nézve. azt neked kell tudnod, hogy mennyit lesz cuccolós üzemben használva.
az újabbik mellett a kicsit nagyobb hátsó lábtér és a kevésbé hullaszállító forma szól nálam. extrák tekintetében ami nekem kell, azt tudja a régi is -
rbalint88
addikt
válasz AMD Power #115250 üzenetére
hogy jók, csak ez mondjuk nem exe, másrészt navis, ami semmire nem jó. kettőstömegű viszonylag könnyen fárad benne, de a tervezetten kívüli karbantartás nem jellemző. havernak 230e km alatt - 90-320 között- egyszer kellett valamit cserélni 60ezerért, meg vételkor cserélt kettőstömegűt, ami 320-ra fáradt el ismét. nála kb 180e km pálya, 50e km város volt a menü 6 év alatt.
-
rbalint88
addikt
válasz Agostino #115318 üzenetére
a kereskedő is pénzből él, szóval ha olyat látsz, ami kelően felszerelt és az ára is rendben van, akkor lehet, hogy abban sok lesz a km vagy valami csereérett. alapvetően azért el lehet mondani, hogy ha egy kocsi jó, akkor annak megkérik az árát. hosszú kereséssel ki lehet fogni olyat, ami tuti vétel, de általában azokat is csak olyan típusból, amire nincs akkora mocorgás. ha jók az emlékeim, te xsara picasso-t keresel, az kb az összes nepper figyelőjébe fel van véve, mert jól eladható, keresett típus.
szóval ha kereskedőnél van jó áron jól felszerelt autó akkor annak vagy valami baja van vagy régóta áll nála és ki akarja pörgetni vagy rosszul hirdeti és nem mozdulnak rá az emberek. ha nem a világvégén van, el kell menni megnézni, átnézetni szervizben és ha nincs vele semmi komoly baj, akkor megvenni.
ha biztosra akarsz menni, akkor meg ebből a pénzből befizetni a kezdőrészletet egy új autóba és nyögni a hitelt és akkor magadnak tartod karban/teszed tönkre, nem más teszi ezt meg előtted, hogy idd a levét. -
-
rbalint88
addikt
válasz bitpork #115461 üzenetére
nálunk olyan a foglaló, hogy ha el akarja vinni az ügyfél átvizsgálásra a kocsit, akkor szerepel benne, hogy ha fődarabhibás az autó, akkor visszajár a foglaló és sztornó az egész.
ebben az a ráció, hogy bár a kuplungot drága cserélni, de kopóalkatrész, a menetpróba alatt ki tud derülni. ha a futóműben van valami, az is kiderül a menetpróbán, meg még előtte az átnézés során. mondjuk hozzáteszem, hogy retkeket nem veszünk be -inkább olyan árat mondunk rá, hogy ne akarják otthagyni-, mert nem akarunk szopni vele, igaz általában nem is az alsó harmadban hirdetjük a kocsikat. Viszont használt autónál el kell fogadni, hogy a használatból eredő kopás miatt nem "hibátlan" az autó, csak ezt sokan elfelejtik és 800ezerért is új autót keresnek.ja és plusz egy jótanács: ha márkaszervizbe viszed átvizsgáltatni a kocsit és árulnak ők is használt autókat, akkor azért nem biztos, hogy nem azért húzzák le nagyon a kiszemelt járgányt, mert olyan foskupac, hanem mert a saját autóik felé akarnak terelni.
-
rbalint88
addikt
válasz Typhoon47 #115518 üzenetére
Nem hisz semmit. Korlátolt, buta tök a legtöbb. Ma is jöttek páran, hogy szeretnének f astra fenntartású pár éves autót, meg golf3 költségű b5-6 passatot. És amikor magyarázod neki, hogy ha majmot vesz, akkor ahhoz banán is kell, akkor néz rád üveges szemmel, hogy biztos át akarod baszni, mert egy alja féreg nepper vagy. Ebből kitalálható, hogy azok az autók is, amiket be akarnak számoltatni, milyen állapotban vannak.
-
rbalint88
addikt
válasz BigBlackDog #115639 üzenetére
S-maxot ajanlom, jo kocsi. Galaxy ugyanaz, csak kenyelmesebbre, papasabbra hangolva, meg kicsit konzervativabb kivulrol is. Fenntartasa ugyanannyi, mint a tobbi hasono kategoriaju autonak. Ha karban volt es lesz tartva, akkor jo esellyel nem fogod nagyon beszopni. De ez ugyanugy igaz mindenre.
-
rbalint88
addikt
Jelen!
Passat B4 1.9TDI, első autóm, be voltam sózva és megvettem. taxi volt - ami természetesen csak vásárlás után derült ki.
Passat B5.5 2.5 V6TDI, szerelővel átnézve, jól mutatott, nem volt semmi rendellenesség menet közben sem, de nagyon-nagyon sok pénzt elvitt, mire majdnem tökéletes lett. De ekkorra elfogyott a lelkesedés és eladtam. Még legalább fél milla kellett volna a tip-top állapothoz. (2 új fényszóró, adagolófelújítás idővel, vezérműtengelyek idővel)
De az Avensis jó volt, 2,5 év/35ezer km alatt (260-295 között volt nálam) 90ezer Ft ment rá az olajcseréken és a vásárláskori vezérlés és féktárcsa+betét cserén kívül.
Most jött egy Alfa 156, műszakilag jónak tűnik, esztétikailag lesz vele még munka. Aztán meglátjuk, hogy mit mutat az élet. -
rbalint88
addikt
Van az ugy, hogy:
- nem akar szopni a hulyekkel es vigye az elso
- csaladban megy el, ennek megfelelo aron
- nem ert hozza es homokba dugott fejjel kitalal egy arat ( ennek a masik verzioja, mikor a duplajat keri a realisnak)
- gyorsba kell a penz, de ne ma' egy nepper keressen rajta. -
rbalint88
addikt
válasz birozoli7800 #115940 üzenetére
Ha nem nagyon gatya a G3, akkor inkább azt pofozd ki még egy-két évre, mert a keretedből érdemi előrelépésre nincs mód sajnos. Azért meg nem érdemes elverni 5-600ezret, hogy egy pár évvel fiatalabb, de bizonytalan előéletű szarban ülj. Két év alatt fel tudod tornászni a kereted legrosszabb esetben is 1,2M-ra, abból meg már akkor kulturált 5-ös Golfot is lehet nézegetni majd.
-
rbalint88
addikt
válasz szabonagyur #116093 üzenetére
Tágasabb, mint egy golf4 és azért nőttek fel abban is emberek beltér minőségérzete abban lesz kb a legjobb. De ha meg tudsz barátkozni a formákkal és a néha kicsit egyszerű anyagokkal, akkor suzukit vegyél, az eddig felsorolt opciók közül szerintem a legkevesebb szívás azzal lesz.
-
rbalint88
addikt
-
rbalint88
addikt
válasz bitpork #116288 üzenetére
havernak is 320e km-ig a következők voltak: lendkerék cseréje 95-nél (ekkor vette), valami szenzor biszbasz 60-ért, féltengelyek cseréje. 320-nál már kezdett fáradni a lendkerék ismét, meg volt egy beazonosíthatatlan ropogás a jobb első futómű felől, amivel több szervizt megjárt, több dolgot cserélt és nem oldotta meg a problémát. ja és pályán 5,5, városban 6,5 a fogyasztása amellett, hogy 190-ig eléggé dinamikusan mozog.
-
rbalint88
addikt
válasz hobizoli #116437 üzenetére
Egyelőre igen Menetre olyan a 156, mintha a MINI Cooper és az Audi A4 legjobb tulajdonságait gyúrták volna egybe. Könnyed, feszes mozgás, "pörgős"*, morgós, de keveset evő motor, kényelmes sztrádázás, 4 teljes értékű, de nem tespedős férőhely... és 2 MINI-nyi csomagtartó
*dízel, szóval nem az, hogy elforog 7800-ig, de a 4500-as tiltásig lelkesen végigszalad a skálán, nem döglik meg 3000-nél, mint a legtöbb korabeli dájzel.
-
rbalint88
addikt
válasz Elektrosokk #116478 üzenetére
"A micsu V6 motor hangja egyébként elképesztően vonzó... "
Akkor hallgass megy egy rendes V6-ot is, mondjuk alfa 2.5, 3.0 A mitsu finom műszer, de az is inkább a sima járásra van hegyezve, mint a trombitálásra.
Ha mindenképp Galant, akkor inkább az első. Japánok bőrébe két perc alatt izzadsz bele és nem is olyan nagyon tartósak. Inkább plüssöst vegyél, kivéve Lexus esetén, de abból is inkább szellőztetős bőrt Tényleg, ha már Lexus, IS300 sportcross? 2,2-ért már meglenne kintről és az legalább jó helyen hajt alapból és akarat is van benne. -
rbalint88
addikt
válasz Elektrosokk #116493 üzenetére
Na jó, akkor morzsoljunk el pár könnycseppet közösen erre a videóra: [link].
Jó a Mitsu hangja is, de... Kár, hogy az 535iM-emről nem készült dedikáltan hangra gyúrós videó, pedig annak is nagyon szép orgánuma volt. (60-as cső végig egy üres dobbal) Nem volt nagyon hangos, viszont folyamatosan változott a hangja a fordulat emelésére, több szólam volt benne, nem az az emelkedő ütemű varrógépesség, mint a tökéletességresilányítottcsiszolt autóknál. És motorféküzemben milyen szépen durrogott... Jaj de szerettem és de nem sajnáltam tőle a benzint, ami a használat módját figyelembe véve egészen baráti 13 literes fogyasztást jelentett 100km-re vetítve.Nyúzható nagy autó kategóriában indítanám Volvo V70-et, abból van benzin-összkerék-automata kombó a nem kommersz+nagy német hármas típusokon kívül, de 2-2,2-ért már rá lehet nézni 159sw-re is. Az vigyázva nyúzható
-
rbalint88
addikt
válasz Satan_Claus #116502 üzenetére
szerintem ezek egyike se nyújt olyan élményt ezzel a teljesítménnyel, ami miatt érdemes szívni a kétajtós kialakítással.
plusz nekem egyik se tetszik fazonra, de ez ugye egyéni preferencia kérdése.
ha mindenképp "coupé":
ha kicsit meg lehet toldani a keretet, akkor Mini Cooper 2001-től, 1.6 116 ló, hátulra befér a gyerek még. Nagyon jó gokart futómű, nincsenek vele komoly bajok, igaz a szerviz kicsit BMW-s árfekvés. Alfa GT 1.8 T.Spark megbízható konstrukció, kint a futóművel se lesz bajod, jó pörgős motor, megdöbbentően sok hely az autóban. Kinti árait nem tudom mondjuk, de abból kiindulva, hogy itthon van már 1M körül kintről behozott, be tud férni egy használható példány 2500 ajróba. Ha régebbi is játszik, rápróbálhatsz a GTV-re is. 156 1.8TSpark is jó lehet, bár az nem kupé, csak rejtett hátsó kilincses. -
rbalint88
addikt
válasz Satan_Claus #116505 üzenetére
ez tényleg förmedvény. sérülésmentesnek hirdetik, ami max a jelen pillanatra lehet érvényes, a bal ajtó és a hátsó sárvédő között több árnyalatnyi az eltérés a beltere is odavan már.
roberto211: mentél már 116 lóerős cooperrel? lent ülsz a földön, van alattad egy marha jó futómű és olyan akarás van a motorban, amit nagyon kevés másikban tapasztaltam eddig. plusz van hozzá egy max 1200 kilós, ámde atommerev kasztnid. konkrétan mintha gokartoznál. autópályára is bőséggel elég ebbe az autóba a 116 ló, érdi emelkedő aljától a tetejéig M6-on 160-ról 180-ra gyorsul. plusz ne felejtsd el, hogy S_C Németországban lakik, ahol autópályán ugyan lehet ereszteni a legtöbb helyen, de a kislányával gondolom nem fog racsingolni, autópályán kívül meg herr offizier jürgenfritz szárazon, hintőpor nélkül csinál meg a gumibottal, ha huligánkodsz. Plusz nem tudom Te hogy vagy vele, szerintem az élményautózás nem az, hogy egyenes úton lekoppantott gázpedállal vereted nagyon szigorúan nézve, mint Vin Diesel, hanem az, hogy adott autóval jót lehet kanyarogni. Na erre a hunyadi kópé és a cougar is meglehetősen alkalmatlanok, mind kanyarilag, mind 130lóerőileg. Celica biztos jobb, csak az ilyen polgári változatban inkább benéz, mint ki. A mutatós GT4WDTurboNitroCarlosSainzLimitedEdition meg nem fér bele 2500ajróba.
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
nem mondom, hogy Alfa, mert akkor meg leszek bélyegezve de én a 156-ot a vezethetőség miatt vettem, csak kevés hozzá a jó benzinmotor. 1.8 TS és 2.5 V6 jó, a többit nem kell erőltetni. ezek 144 és 192 ló, 1300-1400 kilós autóhoz. 1,5-ből kijön egy szalonpatika autó. 2002-től nézd, a faceliftes belsővel, akkor nagyot frissítettek az elektronikán is.
-
rbalint88
addikt
válasz Kornel #116552 üzenetére
látok egy ilyet minden nap, de ez nekem valahogy nagyon nem. ahogy a mito se, abból is van egy itt. nálam a 159 volt az utolsó, ami formailag betalált. az új giulia képről egész jó, látni kell majd élőben, de mondjuk azzal a ferrari-maserati koprodukciós motorral felőlem egy mitsuoka kasztni is lehet rajta
-
rbalint88
addikt
válasz fi:zi'k #116556 üzenetére
jah, abból is van egy a kutyás útvonalon mondjuk Brera kb 159 kupé, szóval belefér
Integrale: a Giulia az első Alfa, amibe belekerül de a lényeg úgyis az volt, hogy ha egy Maseratiba vagy Ferkába elég jó, akkor megteszi majd a QV-ban is. Bár itt már az lesz a necces, hogy árban hogy alakul majd egy Ghiblihez képest.
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz lacos001 #116647 üzenetére
erre a felhasználásra bármi jó, de tényleg azt vegyétek, ami a legjobb állapotban van. csak szervizkönyvest, közelit - ez nem az a kategória, amiért érdemes utazgatni, lesz a környéken is megfelelő közlekedőedény.
plz 50km-es környezete, szervizkönyv, klíma, aztán azok közül azt, ami szimpatikus. ja és típuson belül inkább túlmotorizáltat, dimbes-dombos vidéken meghálálja magát. -
rbalint88
addikt
válasz kovacsroli #116695 üzenetére
Dizellel vagy 2.0 feletti benzinessel jo, amugy egy premium focus. Szerintem nem rossz azto, vennek, de inkabb c30-at. "Rendes" autoformajubol v70 vagy s80 inkabb
-
rbalint88
addikt
válasz Satan_Claus #116701 üzenetére
Erre is raszaladna par ezres. Ajroban...
A hunyadi viszont nem olyan rossz, de lehet csak a pixeles kepek miatt[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz Lavidaloka #116914 üzenetére
Vegyed nyugodtan. 2009 előttieknél előfordulhat a kormánymű kopása, de az is főleg a hazai példányoknál. Egy a fontos, csak leinformálható szervizmúltú és km-óra állású autót vegyél.
Az üzemeltetéshez annyit, hogy a csodás magyar utakon viszonylag hamar meg tud zörgősödni a futómű, de ez legalább viszonylag aprópénzért javítható. -
rbalint88
addikt
válasz Lavidaloka #116917 üzenetére
Eléggé kevés bele az a motor, hogy ha sokat használnád országúton, megpakolva, esetleg előzésekkel súlyosbítva. 1,5 tonnához a 150 lovas 1.9 JTD 16V az optimális választás.
A 2.4 20V nagyon szerethető motor, de azokat általában gyilkolták is, könnyebb lukra futni vele - én bevállalnám, de képeznék céltartalékot a motor rendberakására.joamilestoné: az 1.9 JTD hangjánál ne a VAG dízelek buta bőgéséből indulj ki, ennek szép orgánuma és jó karaktere van. Asszonyéknak B5 A4 1.9pdtdi 131 ló van, öccse nagy Audi-fan és mégis azt mondta, hogy objektíve jobb az Alfa (156) motorikusan, meg futóművileg is. És kevesebb, mint fele pénz volt A pdtdi addig nagyon jó, amíg nem akarod soha 2500 fölé forgatni.
Ha meg 159 és szép hangú motor, akkor 3.2 V6, úgyis máséval könnyű verni a csalánt -
rbalint88
addikt
válasz roberto211 #116929 üzenetére
-
rbalint88
addikt
válasz roberto211 #116932 üzenetére
Ha véletlen meghajtod hidegen, akkor könnyen drága menet lesz. Figyelni kell rá, akkor jó tud lenni hosszútávon is, de én inkább nem ezt venném. 147-be szerintem a tuti mindennapos motor az 1.9 JTD 16v. 1.6 T-spark 120 ló sokat eszik, ami olyan 10-11liter, annyiból megáll a 2.0 is, ami 35 lóval erősebb...
GT is jó, nekem valószínű az lesz a 156 után, csak 3.2 V6-tal szeretném. De még az is lehet, hogy ilyen 2.0 JTS, csak selespeed váltóval, ha épp abból lesz jó. 2.0 JTS-re is ment a károgás, ott a blokk jó, csak a kiszolgálóegységekkel lehet gond, de minden van hozzá olcsón. Ez már közvetlen befecskendezős motor, én egy patika 156-ban próbáltam és hát qva jó volt, főleg a selespeeddel.
iRico: próbakörön voltam vele, nekem bejött.
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz Satan_Claus #116936 üzenetére
ígéretes! hajrá!
-
Új hozzászólás Aktív témák
- A kánikula elviseléséhez hardverek is kellhetnek a napernyő mellé
- Politika
- Kecskemét és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Fotók, videók mobillal
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Sorozatok
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- kraftxld: Diáklaptop - Dell Latitude 3140 - Királyunk ajándéka
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen