-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
SaNyEe
aktív tag
Nem, neki azt ajánlottam, hogy csak foglalózza meg és tartom neki 3 hétig az autót. Hozza az egész összeget 3 héten belül akármikor (kettőt kért max), mert az adásvételiben jó lenne pontos dátumokat rögzíteni. Előre meg nem írunk alá semmit adásvételin. Ő azóta jön a 10%-al, pedig sztem így mindenkinek kisebb kockázat volt.
easter egg batai15-nek: Tegyek Corolla matricát a kocsimra?
LuckyL: A bankban honnan fogják tudni .. miből fogom bizonyítani, hogy ez a pénz onnan származik? Egyszerűen: Addig amíg be nem bizonyítom, hogy a vevőtől kaptam egytől egyig az összeset (amit lehetetlen), minden jogi hercehurca engem terhel.
A szellemeskedést köszi, de ha előbb gondolkodtál volna talán nem rittyented ide.[ Szerkesztve ]
-- end of transmission --
-
olajbogyo
aktív tag
Szia!
Az én eladott 3,5 éves Viarámért is bejelentkeztek vagy 50 szer. No, végül nem nekik adtam el, de azt azért el kell mondjam, hogy sokan írnak rosszat róluk eladók is, hogy odacsalták őket, nem adtak érte annyit, mint telefonon ígértek, húzták az időt....stb, stb. Én a legelső telefonjukra is azt mondtam, hogy ha kell jöjjenek el érte, nehogy már én vigyem el nekik? Letettem a telefont..ennyi. Aztán érdekes, mert mégiscsak eljöttek személyesen, de már előtte a telefonba is azt mondtam, hogy csak akkor induljanak, ha megadják érte azt, amit kérek...alku nuku. Persze, hogy alkudozni akart az illető....abban a pillanatban ültem a járgányba, és hoztam haza a garageba. Már útközben 5 perc alatt is keresett vagy 2-szer, aztán valami feljebbi nagyokos is hívott tőlük, hogy no, mindjárt karácsony, jól jön nekem is a pénz, mondta ő. Én meg kellemes karácsonyt kívántam és letettem a telót. Aztán újabb 5 perc után újra felhívott egy vezető munkatárs, és megadta érte a kért pénzt, de ha hiszitek, ha nem ekkor már én nem adtam oda....mondták, hogy de ne kelljen már autó nélkül elmenniük, hiába autóztak blablablabla....Két nap múlva, elvitte egy kedves fiatal pár, az AAA meg így járt
Soha ne félj valami újat csinálni! A bárkát is egy lelkes amatőr készítette, a Titanicot meg egy halom szakértő!
-
SaNyEe
aktív tag
Mikor nálam volt láttam, hogy szereti inni a 95-öst. Mondjuk kímélve nem volt amíg kéznél volt. Valami 15 litert produkáltunk vele, mert jó volt a sor5 hangja.
Spritmonitoron ilyen ~11 lityire jön ki a nagyátlaga. Munkábajárásra (jobbik benyával) befigyelne 43.000 üzemanyag ktg/hó, gondolom az MX5 kb a feléből jár el-- end of transmission --
-
SaNyEe
aktív tag
Ezért írtam a volánbérletet.
Ennyi egységért max ezres swiftet mernék bevállalni, de olyat, ami lehetőleg inkább vas, mint vasoxid.
Az is folyamatos szopóág lenne, de legalább szervizelhető minimális műszaki affinitás mellett is.prannk: Daihatsu Charade 1.0td? :D
-- end of transmission --
-
batai15
félisten
Azért az komoly .mondjuk én ne m vagyok a használt cuccok ellen ,például váltó vagy kapcsoló be vizsgált porlasztó stb ,de fék futómű ilyenek szigorúan nem, de ugye kis odafigyeléssel lehet szinte újszerű cuccokat szerezni, teljesen új töredékéért az egyéb alkatrészekből.. Mondjuk nekem is van ismerős aki évente inkább felújítja a gatlokat ,mint venne egy újat ,aztán meg 12m van a számláján .
[ Szerkesztve ]
-
-
-
molnarpeter
nagyúr
-
hobizoli
nagyúr
ez a rohadas dolog egyatalan nem francia es olasz specifikus tortenet
az az auto rohad legtobbszor gyartotol fuggetelenul, amit ausztriabol hoztak be, mert ott kemenyen sozzak az utakat
csak a magyar tobbnyire azt hozatja/hozza be, mert alapbol olcsobban is adjak ez miatt, meg kozelebbrol is lehet hozni, ami szallitasban olcsobb, mint egy svajci meg olasz eredetu auto, ami 2x-s tavolsagrol jonne, ezert siman dragabb kiloval a szallitasa miattsiman van a Hahu-n tizenpar eves B6-s Passat is vegig rohadt kerekivvel ezert
több drón kell ;P
-
SaNyEe
aktív tag
1-200k a java, 300k a "jobb állapot" 400k a "merész". Van fölötte még pár darab árban, statisztikába majd jók lesznek.
De abban is biztos vagyok, hogy a végén mind 300 alatt megy el, hirdetési ár ide vagy oda. Tipikusan beszámítós autó az újabba, ha akar vele foglalkozni egyáltalán a kereskedő.-- end of transmission --
-
kisza25
félisten
Az olasz autók legtöbb baja az itteni rossz minőségű üzemanyag és a hozzá nem értő szerelők voltak.
Ez megalapozta a "jó hírét".
A legtöbb elektronikai fejlesztést az olaszok csinálták.
A stilo-t meg a golf ellen küldték harcba, de magas lett az ára és a német autó fejnehéz poacon így nem tudott érvényesülni, aztán meg jött a válság.
Amúgy a 2010-es seat ibizámat, többre tartják az emberek, mint az új fiat tipomat, pedig nyomába sem érhet. Mondom ezt úgy, hogy volt fabia-m, van golfom, van ibizám és volt opelem. (Hyundai, kia-kat most nem keverem ide, de még azoknál is jobban szerettem a tipo-t)[ Szerkesztve ]
Eladó Seat Leon FR multi kormány, szép állapotú (2013 utáni leonokba benzin/diesel jó)
-
CactuS
Arcképgyáros
Lancia azért állt bele a földbe, mert el kellett engedniük a kézzel készített autókat és át kellett állni a sorozatgyártásra, ráadásul kötött, a konszern által adott technológiával. Teljesen más koncepció alapján készültek az autóik akkor, amikor még nem vegetálva próbálták elkerülni a halált. Egyébként már rég halott volt a márka, csak nem akarták levenni a lélegeztetőgépről.
Fiatnál (ahogy például a Peugeotnál sem) nem a személyautók hozzák a pénzt, hanem a haszongépjárművek. Abból pedig nem állnak rosszuk, pl: mi is előbb veszünk a flottába Ducatokat és Fiorinokat, mint mondjuk Jumpert/Transitot vagy couriert, mert kevesebb a gond velük és egész jó áruk van.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
Qru
MODERÁTOR
-
kisza25
félisten
Egy hátsó kerekes sportos autót, miért hasonlítasz egy első kerekes családi sedanhoz azért kicsi benne a hely, mert hossz motoros és kardánalagutas, mert hátsó kerekes, mint a mercik és bmw-k...
Ha tudni akarod, hogy mi is az igazság, akkor nézd meg ezt a videót , minden benne van, hogy hol ment félre az alfa/fiat
Amúgy teherautó és jeep fronton jól állnak, személyautó szinte nincs is. Fiat 500, panda, tipo
Alfa giulia meg stelvio aztán csá[ Szerkesztve ]
Eladó Seat Leon FR multi kormány, szép állapotú (2013 utáni leonokba benzin/diesel jó)
-
-
Somatom
veterán
Továbbra is az a véleményem, hogy a szieszta a probléma forrása. Soxor voltam spanyolban, láttam, hogy mit művelnek munka címszó alatt. Ott van pl. a Vito esete. Olaszban is szieszta van, ezért problémásak a digórakéták. Imádom a stílusukat, nagyon szerettem spanyolban lenni, nagyon jó designerek, de precíz, pontos munkára alkalmatlanok.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
hobizoli
nagyúr
hat meg megvaltoztak a kategoria szabalyok is erosen, most vmi idocellaban kell menni vhogy.... nem is ertem
mi sem jarunk ki mar kb 4 eve ugy, mint regen, ez a 2016 volt az utolso ev talantavaj meg azelotti evben is max nezonek kimentunk, aztan annyi, sutogettunk kint kis grill kajat magunknak, aztan annyi, iden meg eddig nem is voltam sehol
annak idejen 8-10 eve ugy volt a kategoria kiiras meg ebben, hogy 1.4T vs 1.6NA
eloszor a Hondak voltak az elen, volt is a kategoriaban vagy 25-30 Honda Civic/CRX, aztan az egyik evben a sarga meg a fekete PGT kezdett rajtuk felulkerekedni, es egyre inkabb ok adtak cigit a Hondaknak, meg mar egymas ellen versenyeztek le a dontoket is
kovetkezo evben meg nem valtozott a kiiras, de a Hondakban tobbnyire mar 2.0 CRV motor kerult be, VTEC modkit-l, hogy a VTEC-s hengerfejet rarakva mukodjon a vezerlesvaltas azon a blokkon is, mert a B20-kon nincs gyarilag olajkiallas a VTEC mukodesehez, szoval igazabol egy "csalos" motorral mentek mar
volt olyan motor, hogy a B16A2 karaktersorbol a motor-valto talalkozasanal levo beutesnel 2 chr sem volt egy vonalban, pedig az gyarilag egyvonalban van, na az mind B16-ra okosba' atutott motorkodos B20-s blokk volt
mondtam is a haversracnak, hogy figyeld meg, sz.pnak a Hondak, valtozni fog a kiiras.... ugy is lett
kovetkezo evben mar felhuztak a kategoriat 1.4T vs 2.0NA-ra
(de kozben evrol-evre egyre kevesebb Honda jart ki mar a kategoriaba is)
akkor ezzel ugymond "legalizalva" lettek a korabbi evbol azok a 2.0-s cheater motorok
hat de csak kikaptak akkoris, mert kozben mi is huztunk a toltonyomason vmennyit
akkoriban ment is a CRXforumon a duma -reg nelkul lehet olvasni... -, hogy tuti az 1.6-s belso at van fuzve az 1.4-be es a kocsog csalos PGT-k
mondjak ezt pont ok a csalos 2.0-jaikbol... azert van egy diszkret báj ebben, nem?
de ezt nem lehet megcsinalni, mert az 1.6-ban 5.9mm-l nagyobb a furat, mint az 1.4-ben az ugyanakkora loket mellett, csak Hondanal a furat az, ami egyezik es a loket valtozik hozza, es ok ebbol is indultak ki... annyit meg nem lehet furni rajta, hogy ezt kiadja
at kell rakni az egesz motort egyben (de nem raktuk at)aztan ez sem volt eleg nekik az udvosseghez, kovetkezo evben hogy-hogynem megint modosult a kiiras, megint fogyott egy kicsit a mezonyuk, akkor a szivo mar 2.4-g felment, hogy a 7gen Civic TypeR egy 2.0 helyett 2.4-s K24Z3-s Accord TypeS blokkal, es meg azt felokositva cuccokkal mar na majd eleg lesz visszavenni kb 4 ev utan a tront
az sem volt eleg... ugyhogy a kovetkezo evben inkabb mar ugy modosult a turbos kategoria, hogy a 1400 helyett 1200ccm lett a limit, igy a 1400ccm-sek felfele kerultek eggyel a 2401-4000ccm szivok koze, elkerultek egymastol ezzel kulon kategoriaba es levegot kaptak vegre a Hondak
azaz pl egy 1290ccm-s mk1 1.3 UnoTie az a BMW E90 S65 4.0 V8 motoros M3 kategoria ellenfele lett, ami pl 414lo alapbol ugy, ahogy bejon az utcarol, meg a Nissan 350Z-370Z meg a hasonloke, amik raadasul RWD-rol indulnak is
koszi...
a 2.4-s Civic TypeR az meg a Polo 1.2TSI meg a Twingo/Clio 1.2TCE es a Fiat500 0.9T "ellenfele" lett, ami 100 meg 85nyiha
woooow
lattal kint olyat valaha ott...? meg nezokent sem volt kint kbmondtam is erre a Kohári-nak, hogy ertjuk, hogy szerintuk ekkora potencial van ebben a 1960-s evekbol szarmazo egyvezermutengelyes 8 szelepes Zastava blokkban, meg vhol megtiszteltetes is, hogy ekkora ellenfelnek nezik vele a technikat, de 3x ccm szorzo az F1-ben sincs a turbokra, hiszen 2.4 helyett van a 1.6T-k, ami "csak" 1.5x
nem volt oszinte a mosolya erre...
[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
[CS]Blade2
addikt
Logikus lenne, én is inkább a tankban lennék, mint mondjuk egy vasaló swift-ben. Viszont a törésteszten vannak kategóriák, hogy a swift-nek magához képest kell megvédenie az utast? Elvileg nincsenek. Ugyanakkora ütközésnél ott is sértetlen marad a bábú. Itt inkább csak annyi van, hogy a kis autó előbb törik totálkárosra.
Azt azért megnézném, hogy egy 1 tonnás és egy 1,6+ tonnás azonos törésteszttel rendelkező autó különböző szögekben, szituációkban mit mutat egymással ütközve. Van-e számottevő különbség pl. a sebesség növelésével, amikor már a kisautóban valszeg meghalnak, mennyivel gyorsabban kell ütközni, hogy a nagyobbikban is. -
Coyot
őstag
Cimbinek a gyári 90lovas Passat volt az alap: 190lovas crtdi turbója van közelemmel felrakva, geo vezérelve, de rendes intercooler nélkül egyelőre, nagyobb csúcsokkal bemérve adagoló teljesen újraépítve, SDI tengellyel ahogy írod, 180-200 lóra saccolják. Mérik majd ha a nagy cooler is bekerül.
Egy biztos 1800-5000 úgy húz hogy beszarás, nagyon jól sikerült a programozás. De ez már füstölni is tud... Ellenben nem nyúzva tudja a régi fogyit
Má' nem
-
Coyot
őstag
Mindenkinek van valami kattanása, hobbi autó amit maga építget. Költség max egy részéről tudok, de az anyag az elenyésző - 1-200k jómagyar pénz, a belerakott idő az ami durva szerintem egy ilyen mértékű átalakításnál.
Ha fenn van a nagy cooler a füst mérsékelt amúgy - tehát a smoke és sárm nem hirdeti büszke tagjává - nem mondod meg hogy kopott mindenség vagy duplára húzott motor miatti sok gázolaj a baja.
Szerintem mindenki aki mókol az autóval, legyen az ültetés vagy szines rugó vagy motor tuning az kiteszi magát a rendőri vegzálásnak - ami amugy teljesen jogos, és legál a magyar helyzetnek hála nem is lesz, ezzel kapcsolatban egy vélemény a gittegyletről: [link]
Hozzáteszem ismerősi körben vettek már le rendszámot autóról ültetés meg színes rugó miatt, de egy valamit sosem fogok felfogni: a 10 centit emelt 33"-os terepgumikon guruló grand cheeroke mintha gyári lenne, többszöri igazoltatás során mégcsak rá sem kérdeztek...
[ Szerkesztve ]
Má' nem
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen