-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
8th
addikt
válasz
MunezXBK #163901 üzenetére
Egy vr6t nyugger tempóban fogyaszt majd 10 környékén, cipőzve az öt-hatszorosát. Egy 3000ccm alatti tuning dízellel sehogy sem tudsz megetetni 25liternél többet bármit is csinálsz vele és nem megy sokkal rosszabban mint egy 300ló körüli vr6t. Benzines tuning utcára ezért nem pálya a legtöbbünknek.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz
zoo8800 #163918 üzenetére
AutoBild pár éve összemérte az akkori S szériás merciből a sima 350 cdi-t a 400 hibriddel. A dízel lett a nyerő minden szempontból. Nagyjából ugyanúgy megy, kevesebbet eszik, sokkal nagyobb a hatótávja és bent ülve meg nem mondod milyen motor dolgozik az orrában. Árban sem volt komoly eltérés a kettő között.
mod: Pont az ilyen batár utazólimuzinokba való igazán a dízelmotor. Középkategória alatt viszont száműzném az összes autóból. Pláne a városi kisautókból.
[ Szerkesztve ]
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz
#94529552 #164022 üzenetére
Az engedélyt se biztos, hogy megkapná a közúti forgalomba helyezésre.
Ki kell vinni németbe ott belepapíroztatni minden átalakítást majd kint forgalomba helyeztetni. Ha ott mindenre rábólintanak azt követően már lehet itthon újra honosíttatni + vizsgáztatni. Idő és pénzigényes folyamat viszont teljesen legális megoldás. Így születtek a magyar rendszámos C20LET és X25XE motoros F Astrák, az E34 M5 motoros E30-ak stb...
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz
adamssss #164031 üzenetére
Mazda RX-8? Egymillió alatt kapni belőle motorhibásat (csak azt szabad megvenni) azt hat-nyolc kilóért újjá varázsolják és onnantól csak rajtad múlik meddig bírja majd. Még így is 2M forintos határ alatt vagy. Vezetési élményben, szépségben stb. nem nagyon kapsz jobbat nála ennyi pénzből. Ha nem zavar a kiugróan magas fogyasztása simán azt venném a helyedben. MX-5 egy fantáziátlan tucat bácsiautó az RX-8-hoz képest.
Vagy egy jó MR-2 Toyota... az is jópofa tud lenni."Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
-
8th
addikt
válasz
adamssss #164053 üzenetére
Szerintem azért mert a vacak motorja miatt egy méltán rossz hírű autó és rendes napi használatot feltételezve senki sem akar öt évente újra és újra újabb 700ezreket kiadni motorgenerálra. Hobbiautónál egészen más a helyzet. Egyszer kell tisztességesen rendbe rakatni aztán hétvégi autós használatot feltételezve évi 5000-6000km-t hajtva vagy egy évtizedig nem kell újra hozzányúlni.
Egyébként tele a web mindenféle szívátültetős bejegyzéssel. Van aki a kétliteres MX-5 motort kanalazta be az orrába van aki K20 Honda blokkot és így tovább. Egy ilyen átalakítást lepapírozni igazi mélytorkos xopás de ezt leszámítva nem hinném, hogy sokkal többe kerülne egy hét-nyolc kilós motorgenerálnál amit idővel biztosan meg kell ismételni majd. Sor4 szívóval viszont örök élet +1nap, mérsékeltebb fogyasztás és lényegesen jobb emissziós besorolás mellett. Azért a 231lovas wankel verzió 299 CO2 g/km értéke egy picit erős. Az utóbbi évek környezetvédelmi hisztijét elnézve azzal sem sokáig kell már városokba bemászkálni."Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz
von toth #164096 üzenetére
Balkánság mi? Jézusom...
A Passat B6 egy kifejezetten problémamentes autó azzal a motorral amit a kérdező írt. A 2.0PD egy vödör csavar, az 1.9 egy mérnöki remekmű ahhoz képest. Nincs részecskeszűrője sem semmi drága szarság amire súlyos százezreket kellene kidobálni. Turbó bármelyik autón tönkremehet kettőstömegű szintúgy bármelyik autón tönkremehet így ezt nem hoznám fel ellenérvnek. B6-ból már a B5/5.5 sokat szidott drágán felújítható első futóművet is kidobták a gyáriak. Van futóműve, féke, a belseje nem büdös, kulturált, halk, kényelmes, van tér a lábadnak a fejednek is nem nyomorognak a hátsó utasaid mint majom a köszörűkövön. Ja igen és a rövid ötös váltóval a kis teljesítménye és nagy súlya ellenére ugyanannyit fogyaszt mint egy szűk fapados billegős Dacia Logan. Aki eleve alsó-középkategóriában vagy középkategóriában gondolkodik az nehogy már egy hoki dácsiját vegyen csak mert az évekkel fiatalabb.
mod: Elképzelni nem tudom ki vesz 2018-ban Daciát. Inkább vennék ugyanannyiért egy pár évvel idősebb Opelt vagy akármit de a Dacia az tényleg az autózás legalja. Annál semmi sincs lejjebb. Az egy fakerekű román ganés szekér a felsoroltakhoz képest.
[ Szerkesztve ]
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz
kisza25 #164111 üzenetére
Én sem utálom csak soha nem vennék saját részre. Havernak is van egy korai Duster. Alapverzió sima 1.6 benzin elsőkerék. A földjeire járkál ki vele néhanap ráakaszt egy utánfutót de annyi, nincs szétgyilkolva. Ennek ellenére rendesen hullik már szétfelé hat évesen (ha jól emlékszem, ebben nem vagyok biztos) Az autó minden porcikájából sugárzik az olcsóság és igénytelenség. Hogy mást ne mondjak a csomagtér ajtó új kora óta beázik. Szervízben cserélték a gumikédert akkor is. Újra kicserélték akkor is. Aztán széttárták a kezüket, hogy bocsi mi nem tudunk vele mit csinálni. Valami típusidegen vastagabb kédert belehekkelve most jó csak kajak be kell baszni az ajtót mert csak úgy záródik be. Dacia.
A lényeg, hogy ne szalonban próbáld ki! Menj be egy random használtautó kereskedésbe és egy legalább 100ezret futott példánnyal tegyél egy próbát. Rögtön nem akarsz majd Dusterért annyi pénzt kiadni.
mod: Ennyien egy trabant-wartburg összeröffenésen is vannak. Ez nem jelent semmit.
[ Szerkesztve ]
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz
stickermajom #164126 üzenetére
Neszójjábe. Te is majom vagy csak az űrből jöttél azért van ilyen ronda tokmány orrod.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz
grizlisandor #164131 üzenetére
Szerintem válts szerelőt. Fele annyiért korrektül fel lehet újíttatni.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz
#49155328 #164134 üzenetére
85k hozzá a komplett felújító készlet és kb. ugyanennyi a munkadíj. 160ezer körül megáll a történet szóval nem olyan veszélyes mutatvány. De ez csak a mechanika kvázi a motor alja. Ha a befecskendező rendszert kell szétbombázni az már egy sokkal fájdalmasabb tétel.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz
grizlisandor #164140 üzenetére
Szerelőt mondtam...
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz
grizlisandor #164187 üzenetére
Honda Accord.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz
grizlisandor #164195 üzenetére
Sírás lesz a vége. A csaj elmegy a roncs marad.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz
szaboger #164296 üzenetére
Budapesten jön össze a napi 30km? Ha igen én kapásból el is felejteném a benzinest mert azt művészet bevinni 8 liter alá városban, ami télen inkább 9 liter és autópályán sem épp a legideálisabb a rövid váltója miatt. Havi 600 km-t autópályán 100km/h tempóval végigdöcögni különben sem jó buli. Húsz munkanappal számolva az minimum 1200 km-t mennél havonta az ide-oda elszaladok utakat nem számolva. Arra én már simán TDI Octaviát vennék. Az még olyan dízelmotor amibe ha könyékig bele kell túrni akkor sem dönti romba a családi költségvetést ráadásul nem is egy problémás fajta.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz
von toth #164303 üzenetére
Ez pontosan így van. Octavia I-ből nincs nála jobb választás városba. Ja, de van! Az SDI mert azon még turbó sincs így nem kell ügyelni rá csak leállítod és kész. Évi 15ezer kilométer belemenne. A benzines kb. 2,5 literrel többet fogyaszt mint a dízel. Számolj...
Ja, hogy a dízel az szennyez? Értem. A benzines nem? Abból szűrt hegyi levegő jön ki? Ki nem szarja le, hogy szennyez.mod: 1millióból sajnos még nem vehet három éves dácsiját...
[ Szerkesztve ]
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz
szaboger #164305 üzenetére
Várjuk ki a végét, ez szerintem csak egy javaslat. Minden esetre a benzinest akkor is felejtsd el. Az városban lezabálja a gatyádat a négyszáz forintos benzinből. Keress egy gyári benzin-gázos Octavia Dual-t. Az alternatív üzemanyaggal hajtott autók részlegesen mentesülnek a szmogriadó hatálya alól. A gyárilag lpg/cng üzemű autókat is ide sorolják. Bár ahogy rémlik az csak az 1.4 16v motorral létezett abból az első generációból. Kombi nem tudom, hogy egyáltalán volt-e belőle.
[ Szerkesztve ]
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz
von toth #164309 üzenetére
Azért az mégiscsak abszurdum, hogy egy koromcsapdával felszerelt euro4 besorolású 6 litert fogyasztó dízellel szarrá büntetnek ha bemegyek a városba és rajtakap a rendőr miközben a városi dugóban araszolva 25+ litert elpöfögő euro4 nagy ccm v8 benzines SUV-okban teljes lelki nyugalommal pöffeszkedhet kedvére boldog boldogtalan. Mert az nem szennyez. Csak a dízel.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz
bitpork #164314 üzenetére
A vegyes tüzelést kellene tollvonással betiltani és jókora vissza nem térítendő állami támogatással megtoldott kamatmentes hitelt adni, hogy az emberek fájdalom mentesen át tudjanak állni gáz vagy villany fűtésre. A régi euro2-3 besorolású autók zöme egy évtized múlva látványosan kikopik majd a forgalomból és a probléma gyakorlatilag megoldja önmagát. Onnantól soha többet nem lenne szmogriadó a nagyvárosokban. Még a brutál nyári kánikulában sem nagyon. De amíg mindenki azzal tüzel ami a keze ügyébe kerül addig baszhatjuk. És különben is sokkal könnyebb az autósokra újjal mutogatni meg újfent őket szopatni.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz
e=mc² #164481 üzenetére
Ha nem akarod a kocsival megetetni keress a környéken valakit aki bérbe jár kaszálni és bizniszeld el vele. 2T fűkaszáknak, fűnyíróknak és láncfűrészeknek tökmindegy, elmennek azok bármivel.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz
hobizoli #164885 üzenetére
Ehhez mit szólsz. Ismerősömék az M5 bevezetőn vettek egy használt prémium városi terepjárót. Már a kereskedésből kifelé hajtva sipákolt az autó ezért hazafelé rögtön betértek a néhány kilométernyire lévő Auchan kútra tankolni. A kút előtti fekvőrendőrön áthajtva meglöttyent az a pár liter nyál ami benne volt és ahogy az kell rögtön le is állt az autó és be sem indult többet. Úgy kellett betolni a kútra a 2+ tonnás suv-ot. Ez azért több mint kínos. Oké, használt autó meg minden de basszus a 10misis vételárba nem fér bele egy teli tank 25ért? Mennyire gáz már ez. Ja és nem a fővárosi autópiac volt a mezitlábas átb*szós lehúzós tesó nepperekkel. Rendes, igényes jó nevű használtautó szalon. Cégnevet szándékosan nem írok szerintem vágod melyikre gondolok nincs ott túl sok belőle.
(#164894) Johnny_vT Az nem mentség semmire. Engem már ott felcseszett a mami amikor fennhangon többször kijelenti, hogy az nekem jogom. Az, jogod. Aha... Ez legalább akkora marslakó lehetett mint nemrég az az öregasszony aki fogta magát és autóval kis híján lement egy gyalogos aluljáróba mert az mondta a navigáció, hogy fordulj jobbra most. Ő pedig gondolkodás nélkül jobbra fordult. Felugratott a padkára át a járdán le a lépcsőn. Isteni szerencse, hogy fennakadt a legfelső lépcsőfokon és nem taposott halálra senkit. 60 - 65 felett senkinek sem kéne már erőltetnie az autóvezetést.
[ Szerkesztve ]
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz
B-L-A-C-K #164958 üzenetére
Városi futkorászásra én tuti egy 1.4 benzines Audi A2-t vennék. Öt ajtós praktikus jó minőségű kisautó kommersz olcsón javítható Volkswagen technikával. Alumínium karosszéria, egy rozsdapöttyöt nem találsz egyiken sem és rohadni sem fog soha.
1.3 misiért jó felszereltségű gyártás végi példányokat is ki lehet fogni. A négy légzsák és a hátsó utasokat is védő fejlégzsák alapfelszereltség mindben, ahogy az esp is ott van a legtöbben. ~30k rá a regisztrációs adó így érdemes mobilén is szétnézni. Néha felkerül egy-egy gyári navis, nagy hifis, fullos, üvegtetős példány ennyiért. Azokra csorog a nyálam nagyon.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz
bitpork #164966 üzenetére
[link] + egy dvd-s 2din fejegység és meg van oldva a dolog. Egy sima első-hátsó tolatóradar töredék áron megvan.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz
MunezXBK #164981 üzenetére
De pont megfelelő. Próba nélkül egy pár cipőt sem vesz meg az ember nemhogy egy autót. Neked komolyan az fáj, hogy egy használt autó kereskedésbe betérő potenciális vevővel el kell mennie az alkalmazottnak próbakörre a kiszemelt autóval? A sok köcsög mit képzel már, hogy nem próba nélkül bemondásra csapják le a vételárat a kocsiért az irodában. Még van pofájuk kocsikázni előtte.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
Lada helyett mást, akár használtat? Mutatjuk, mit találunk crossover témában
Három éves dácsiját kő vönni.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
Új hozzászólás Aktív témák
- Rowenta RH6751WO Dual Force Cyclonic akkus Rúdporszívó, 48W, 2 sebesség, 45 perces üzemidő
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- ELADÓ ANENG DT9205A vadonatúj multiméter
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Citrusprés - RUSSELL HOBBS