-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
molnarpeter
nagyúr
válasz focvis #135480 üzenetére
Csak abban reménykedtem, hogy hátha lesz egy körbejárás, erre kaptam egy 0-100 videót Látni kéne az alját, ha nincs vészes állapotban, még akár a rozsda kijavítása is megérné már középtávon is. Egyéb esetben néhány évig még az egyre könnyebbé váló karosszéria kompenzálja az esetleg elkóricáló lovakat Ha közúton is mennél vele, akkor gondolom főleg nem opció egy épített Polák. Golf 2 TDI-vel? Abból szokott lenni papíros.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz pető bá' #135567 üzenetére
Én anno úgykérdeztem be ide először, hogy milyen dízel kompakt kombi ajánlott, amúgy 10kkm/év futás volt jellemző. Mióta megvan a kályha, inkább 20 lett Alapvetően egyébként szerintem inkább az utak hosszától függ, nem az össz km-től. Hasraütésszerű példa: aki hét közben buszozik, de hétvégén megy 50 km-re családot látogatni kocsival, annak simán jó a dízel, ha azt akar.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz hobizoli #135592 üzenetére
Kevlár 8k? Hol sikerült annyiért?
Az alternatív megoldásokkal a spórolás jegyében maximálisan egyet kell értsek, nálunk Golf 4 digitklíma kezdett kattogni, a külső/belső keringetés csappantyú mozgató motor utángyártott már nem kapható, gyári 50k. Na mondom annyiért egész sok kattogást elvisel az ember, de azért megnézem Kínából mennyi lenne, 5534 lett postával. Ha hamar tönkremegy, még mindig ott a kiszerelt javíttatásának lehetősége, vannak jó esztergályosok Kipufogó tartó gumikarikánál is eszembe jutott már, hogy nem lenne-e jó, ha egy textil erősítésű csőből karikáznánk le, hát még ha szilikon lenne az a cső... Ismerős egy Toyota hátsó futómű valamelyik szilentjét említette, hogy x ezer lett volna, de boltban minta alapján hozták a Nivához valót kb 500-ért
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
Golsat 4.5? Tiszta B5.5 az a hűtőrács. Tükör állító kapcsoló is $2.32 volt, bár meg kell hagyni, kicsit más a műanyag textúrája, mint a gyárié (összeházasítani még nem próbáltam a kettőt), illetve a tekerő gomb közepét jelző fehér csík fél mm-rel feljebb van a tökéletestől. Olcsónak viszont továbbra is olcsó
-
molnarpeter
nagyúr
Pickup legolcsóbb az Opel Campo, fórumokon körbekérdeznék, mik a gyakori bajai. A Vitara kevésbé teherautó, de ügyesen mozog terepen,megbízhatóság szempontjából is rendben van. Gondolom mondanom sem kell, a legnagyobb ellensége ezeknek a rozsda. Ennél már csak az az olcsóbb, ha van plusz egy Niva, és mindig rendelkezésre áll legalább egy jó Egzotikusabb modellektől én fázok, sok fórum átolvasása után valószínű némelyik átmenne a rostán, mindenesetre a fentebbi kettő viszonylag gyakori.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Elektrosokk #135962 üzenetére
A 2.5 R5 az egyik legjobb konszern dízel, nem csak a 2.5 V6 volt
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Elektrosokk #135968 üzenetére
rbalint88: TT nem is?
Sejtettem, hogy a pratkikum lesz az oka[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
-
molnarpeter
nagyúr
válasz runner 125 #136049 üzenetére
miért nem közösködtek motorok terén a Volvo-val - voltak némely ellentétek a kommunikációban, ment a rivalizálás rendesen. Pl ez a reklámanyag.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
-
molnarpeter
nagyúr
-
molnarpeter
nagyúr
válasz huliganboy #136533 üzenetére
B6-ban volt még 105 lóval, illetve A4 B7-ben is.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz huliganboy #136536 üzenetére
Ott is közel ugyanaz a motor van, 115 lovas verzióban. Ha az 1.9 PDTDI-vel szerelt autó BXE/BXF motorkódos (egész konszernre értve), akkor hajtókarcsapágyat nem árt cserélni (nem vészes összeg). Kaszni abban az időszakban minden konszern autón jól sikerült, galvanizáltak az elemek, így ha nem vlt törve, nem is nagyon rozsdásodik. Az első sárvédők dobbetétje mögött évente nem árt kimosni a piszkot, de ez márkától függetlenül így van (ott el tud indulni a rozsda esetleg 10-15 éves korban).
BigBlackDog: 1.9 PD volt 100, 105, 115, 131, 150, de talán 90 és 160 lovas is
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz WOT-H-A-C #136566 üzenetére
Csak az 1.9 SDI miatt jutott eszembe a típus, abból is csináltak azzal a motorral, meg persze TDI-vel (illetve Golf 4-ből is, de azok jellemzően VW "felárral" cserélnek gazdát). Galvanizált karosszéria - amíg nincs törve, nem nagyon rohad (első sárvédő alját leszámítva, ott fel tud gyűlni a piszok, szóval évente nem árt kicsapatni a dobbetét mögött; illetve a csomagtérajtón jelenhet meg a baj kombiknál; első sárvédőív tetején ha van szivacs belül, az is tud gondot okozni, egy centi levágása az aljából a gyári hibaelhárítási előírás). Focus rozsdásodik, dízeleket nem dícsérik agyon az adagoló miatt főleg. Astráról nem tudok érdemben nyilatkozni, az Isuzu 1.7 CDTI-rők kevés rosszat hallottam, az is főleg az üzemanyag minősége/karbantartás hiánya, bár a CR dolgait illetően nem árt körbenézni, mennyibe kerülne rendberakni. DTI adagolója mintha hasonló lenne a Fordéhoz, de remélem kijavít majd valaki. Beltere puritánabb valamivel a Skodához képest. Turbo (változó geometria tud letapadni, ha rövid távon, alacsony fordulaton megy sokat), kettőstömegű be fog lépni, de létezik kiváltó szett, ha nem gond a kicsit több zaj és rezgés. Bezzeg a jó kis SDI, utóbbiakra nincs gond, csak némelyik váltóban kellhet szegecset csavarra cserélni, illetve a hagyományos adagoló nem kedveli itt és TDI-nél sem a tartós magas fordulatot (pályán 3000 a VW konszern topik ajánlása), és az üres tankkal járást (ami meg szinte minden belsőégésű motorral hajtott járműre igaz ).
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz WOT-H-A-C #136568 üzenetére
Ha SDI, akkor már nem kamrás, ezért is eszik olyan keveset Gondolom gyerek érkezik, azért kell a nagyobb autó, ennyiért megpróbálnám az épkézláb hajtáslánc, jó kaszni alapfeltételeket szabni, az esztétikai és beltér állapotára vonatkozó feltételeket másodlagosnak véve (ülés azért ne legyen szakadt ). Kombi testben a kis SDI közlekedésre elég, 5-6 között eszik nálunk, itt 68 ló, szóval nem kifejezetten dinamikus (kb 18,5mp a 0-100 gyári adat), és 120 felett hosszú távon nem érdemes hajtani. Ha többször van autópályás menet, akkor meg főleg TDI-t néznék inkább, 90 vagy 110 lóval. Felszereltséget érdemes figyelni, 6 légzsák (beltérben ezt 10 felirat hirdeti ), ESP, digitklíma már rendelhető volt (klíma kompresszor gyenge pont), ilyen téren is gondold át, mennyire számít a kényelem és biztonság. Facebookon a Hungarian Octavia Klub csoportot nézd meg hátha kínál valaki egy jól karbantartott darabot ilyen áron. Opel topikban kérdezz rá esetleg az Astra dízelekre még, és mindenképp menj próbakört a kiszemelt típus több példányával, hogy ráérezz a különbségekre (pl hasznaltauto.hu legolcsóbb és kereten kívül legdrágább a környéken).
-
molnarpeter
nagyúr
válasz BigBlackDog #136644 üzenetére
Utólagos plusz hangszigetelés?
-
molnarpeter
nagyúr
válasz BigBlackDog #136650 üzenetére
Passz, nem csináltattam még. Biztosan hasznos, bár relatíve drága az egyedisége miatt.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz molnarpeter #136651 üzenetére
Ellenben mindenképp olcsóbb, mint venni egy másik autót Autóhifis szerintem megcsinál ilyet is, pár helyről érdemes lenne ajánlatot kérni motor felőli hangszigetelésre. Általában ajtót szoktak hifi miatt, zaj csillapítására sárvédőbe is szoktak plusz anyagot tenni, de elég változatos téma az igények függvényében Keress rá, totalcar is írt cikket a témában, stb. Ha gyárilag más motor több szigetelést kapott, olyat érdemes lehet szerezni bontottan, esetleg kiegészíteni alá pl hőtükörrel, vagy kettőt felrakni egy helyre egymásra.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz kovacsroli #136711 üzenetére
Okirathamisítás, annál még a rendszám nélküli közlekedés is jobb
-
molnarpeter
nagyúr
válasz z123456789 #136787 üzenetére
Jetta 1.9TDI?
-
molnarpeter
nagyúr
-
molnarpeter
nagyúr
válasz AsusBoy #136857 üzenetére
Audiból is volt több teljesítményszint (2.0: 120-170PS), chipnél meg határ a csillagos ég Én a leinformálható kevés km-t, és/vagy gondos előző tulajt venném figyelembe (hosszú olajcsere periódus miatt - egyik esetben még nem tudta elrontani, másik esetben ugye nem is akarta). Ha tényleg kell a menés, ott a 3.0 V6 TDI 240 pacival (illetve esetleg a 2.7 is 190 lóval), ezeknél már viszont vezérléscserére érdemes előre spórolni (bár mintha 200kkm feletti élettartam is benne volna). Befecskendező rendszer korrekcióját érdemes megnézni (VAG-COM kell hozzá). Hátsó ablaktörlő ha nem töröl elég jól, Q5-ét szokták beépíteni. 2012-ben volt facelift, itt pár hibalehetőséget elvileg javítottak. Multitronic váltó nem ajánlott. Quattro 60%-ot küld hátra, ha a hátsó hajtás hiányozna a Bimmerből Garanciálisat lenne a legjobb keresni, arra az esetre, ha kijön rajta valami nyűg. Korábbi évjáratokra panaszkodnak páran remegés, eresztő vízpumpa, szoftverfrissítésre szoruló 2.0TDI (néha nem indulás) miatt. Skoda, VW, Audi, Seat club topikban találsz tulajt is.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz BigBlackDog #137110 üzenetére
Rozsdára hajlamos autóknál amúgy az akril és a metál fényezések között vettetek észre különbséget általános korrodáltságot tekintve? Pl. furgonoknál, alap fehér mintha kevésbé bírná, mint a metál színek, talán a több réteg okán?
-
molnarpeter
nagyúr