-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
molnarpeter
nagyúr
válasz huliganboy #136536 üzenetére
Ott is közel ugyanaz a motor van, 115 lovas verzióban. Ha az 1.9 PDTDI-vel szerelt autó BXE/BXF motorkódos (egész konszernre értve), akkor hajtókarcsapágyat nem árt cserélni (nem vészes összeg). Kaszni abban az időszakban minden konszern autón jól sikerült, galvanizáltak az elemek, így ha nem vlt törve, nem is nagyon rozsdásodik. Az első sárvédők dobbetétje mögött évente nem árt kimosni a piszkot, de ez márkától függetlenül így van (ott el tud indulni a rozsda esetleg 10-15 éves korban).
BigBlackDog: 1.9 PD volt 100, 105, 115, 131, 150, de talán 90 és 160 lovas is
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen