-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
hobizoli
nagyúr
válasz Integrale #136243 üzenetére
persze, rengetegen allitjak, aztan megis mast latok sajat szemmel
Ignis is 7.5-8 inkabb, mas meg leteszi a nagyeskut, hogy 6 max 6.5
igen, 90-95-nel 5.2-t mutat a BC benne, de ezt hagyjuk mar...megyek igy 4-5km-t max aztan fek, korforgalom, gaz, fek, lampa, gaz, fek, kanyar...nem az egy evben 3x nagytavot jarva az akkori a mervado fogyi semmibol, hanem a mindennapi gyakorlati
-------
Puttorol szerintem sikerult lerugnom a turbot kicsit olajszagu hatulrol
5 eve is hasznaltan vettem mar ra, meg azota nyilvan kapta a kikepzest is, ahogy kelltöbb drón kell ;P
-
nagyúr
-
nagyúr
válasz Kornel #136253 üzenetére
Ez mindig állandó nyafi, érdekes mód a mercink nem halt meg a 10+ év alatt a városban. De Qru passatja is meghalt, sőt a 3 ismerősöm dízel bmw-je is akik rövid távon használják... Nem várj, mégse!
Nem kell a károgás komolyan mondom...
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Tsebacsi #136235 üzenetére
Nagy roller tud lenni és nincs is túl jó híre, arról nem is beszélve hogy kb vihar sebesen beszüntették a gyártását. Nem ok nélkül...
"A mi tapasztalataink
szerint ez a motor bonyolultsága miatt
(finoman, visszafogottan szólva) nem
kifejezetten megbízható, ez az eddig
nálunk megfordult példányok túlnyomó részére igaz. Ráadásul kevés
hazai szerviz fogadja kitárt kapukkal,
felkészülten, célszerszámokkal, célmű-
szerekkel és javítási technológiával
ellátva ezt a motortípust.
De célszerű mások véleményét is
meghallgatni. Ha rákeresünk a típusra
az internetes hozzászólásokban, fó-
rumokban, sajnos ott is elég siralmas
összkép alakulhat ki az érdeklődők
számára. Gyakorlatilag a panaszoknak
se szeri, se száma, és néha igen költsé-
ges javítások történnek zavarba ejtően
kevés kilométernél.
Láncnyúlások, dugattyútörések,
turbófeltöltő-meghibásodások,
injektorhibák, a vezértengely-állító
és a láncfeszítő hibái – ezek a gondok
nem öregbítik a márka hírnevét. A
garanciális időszak elmúltával pedig
egy-egy komolyabb beavatkozás nemcsak az alkatrészárak miatt jelenthet
sok százezres kiadást, hanem a motor
összetettsége miatt a beavatkozások
időszükséglete is nagyobb, mint egy
egyszerűbb modellnél." - [link]Ugye nem kell tovább folytatnom?
#nincsbennetarcsi
-
nagyúr
-
hobizoli
nagyúr
oszinten: a polcvagen megcsinalt barmit is az elmult 15 evben ugy, ami "mukodik" is es nem valik par evesen is mar egy taposoaknakkal telerakott idozitett bombava?
mondjuk talan meg a 4motion... az tuti cucc
de ott vmit elbaszhattak, hogy az nem dol szet uton-utfelentöbb drón kell ;P
-
rbalint88
addikt
-
SzlobiG
félisten
válasz Tsebacsi #136254 üzenetére
Ne tarts a dízeltől simán lehet azt használni városban is, csak ne talpald hidegen ennyi. Kuviktól jobban fog menni nem kell szét forgatni és mellé kevesebbet is fog enni.
Hunyadit nem ismerem amúgy, csak annyit tudok róla, hogy mivel kevés van belőlük nem sokan értenek hozzá ha valami baja lesz esetleg, de ha ennyire tetszett vedd meg. Jobban megnéztem azt az I40-et nagyon szép ez kívül belül, nem csodálom hogy tetszett élőben legyen szerencséd hozzá.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
-
BigBlackDog
veterán
válasz molnarpeter #136268 üzenetére
"Nem működik, mert a számítógépe meghibásodott."
-
Kornel
veterán
válasz BigBlackDog #136269 üzenetére
Nagyon szakszerű megfogalmazás😉
-
HookR
addikt
válasz Tsebacsi #136252 üzenetére
Volt alkalmad jobban meghajtani? Leginkább arra lennék kíváncsi, hogy autópályatempón (130-150kmh) mennyire csendes, a szél és a gumi zaja mennyire tolakodó (pl. B7 Passat Variant-hoz képest).
▌www.thunderbolts.info | youtube.com/ThunderboltsProject ▌16personalities.com▐
-
kenguru99
aktív tag
-
Akos1994
aktív tag
Sziasztok!
Kíváncsi lennék,hogy ti milyen autót ajánlanátok Peugeot 106 1.5d után.. 4.5 litert fogyasztott nekem átlagban, rövid távokra (5-10-15km) elővárosi/vegyes használatban.. Most már nem akarom levizsgáztatni novemberben, jó lenne egy kicsit autószerűbb/nagyobb autó, de továbbra is alacsonyfogyasztással. Ez 3.6méter volt, valami 4 méter körüli kompakt már jó lenne, igényeim minimálisak, rászánt összeg 350 ezer + szervízre maradna 60-70 ezer.. Tudom, 500-ért se lehet normális autót kapni, meg valaki szerint 1 millióért se, de ennyi a keret, pözsit is 70 ezerért vásároltam kicsit törve, meg volt már pár 150 ezres autó itthon, tudom mi jár velük, meg mennyit fost kell megnézni amíg talál az ember egy elfogadhatót.
Nah szóval.. azóta nagyon elragadtatott ez az alacsony fenntartás és nevetséges fogyasztás..
Ami eszembe jutott: 1. valami szívódé, ami általában egy nagyobb kasztniban már tényleg nulla dinamikával rendelkezik és egyre ritkább, vagy PSA 1.9td ami szerintem dízel létére sokat eszik (papíron vegyesben 6.5 egy könnyű kasztniban)
2. Német vonalat itthon túlárazottnak tartom(kivétel opel).
3. Vagy keresztet vetek és kicsit többért egy 2.0hdi 90le, illetve bízok abban,hogy mivel szinte minden psa autóban volt ilyen motor 2000 környékétől kezdve, ezért nem horror, ha valami tönkre megy benne...
4. De ha valaki tud nem szupermini méretű benzines autót, ami TÉNYLEG elmegy 6 literrel vegyes (de inkább rövid távokra) használatban akkor ne tartsa magában, mert az lenne a legésszerűbb.. -
Integrale
veterán
válasz Akos1994 #136273 üzenetére
Ha ekkora a keret, akkor tartsd meg. HDi-bol nem lesz normalis ennyiert, a jo 306 is dragabb, 406-ot el sem szeretnem kepzelni, hogy ennyiert milyen.
PSA 1.9 TD (405, 406, 306,BX, Xsara, Xantia stb) a valosagban is hozza a 6,5-os atlagot, sajat tapasztalat egy utolsoszerias 405-tel es egy 306-tal.
Ha nem szupermini meretu benzines kell, akkor szamolj a nagyobb tomeggel, amiben egy kisebb motor nudli lesz, sosem fog 6 litert fogyasztani rovid tavon, maximum orszaguton.
Tartsd meg, tedd szebbe, vagy tedd be a parnad ala a penzt, es gyujts meg hozza!
"Bad reklám is reklám too"
-
nagyúr
válasz HookR #136271 üzenetére
Sajnos arra nem volt alkalmam, de főleg hazai pályán és országúton volt használva, és megint ilyet akarnak, csak az újabbat, szóval nagyon kedvelték. A tükrök tény, hogy hatalmasak. Olyan passatot nem vezettem
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Integrale
veterán
válasz molnarpeter #136276 üzenetére
De az egy Jumper, kicsit nagyobb tomeg es homlokfelulet, de gyanitom, hogy a motor/valto hangolasa is mas.
"Bad reklám is reklám too"
-
nagyúr
válasz Tsebacsi #136277 üzenetére
Új story:
Öregem odavittem délelőtt a Hyundai-hoz. Nézzük, csávó pár méterre tőlünk. Öreg mondja, hogy peres a gumi, kicsit sok a km. Kérdezzük ki lehet próbálni? Már ki volt próbálva tegnap. De ő még nem próbálta. Nem is kell ahogy látom, nem muszáj megvenni, stb. Úgy besértődni autókereskedőt én még nem láttam. Hogy mi miért előtte beszéljük meg a dolgot? Nem is neki mondtuk. Nembaj ő hallotta. Szó szót követ majd sértődötten becsukja a kocsit és faképnél hagy minket.
Lefagytam, mondom ilyen nincs. Most azon filózok mikor hívjam fel a főnökét.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
nagyúr
válasz Kornel #136281 üzenetére
Nem ő. De hogy szar kereskedő az biztos. Nem szaroztuk a kocsit. Csak mondtuk mi az ami nem annyira tetszik rajta (az Öregemnek). Ha el akarok adni valamit nem sértődök meg a semmin, vagy hogy milyen a kocsi. Max attól nézem ezt el aki magán eladó és a szíve csücske az autó. De ez egy kereskedő...
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
nagyúr
válasz Kornel #136284 üzenetére
154k km, már eleget puhítottatok hogy nekem ne legyen sok de az Öreg még régi kor béli.
A peresebb gumi meg ilyen, ember is mondta, lehet rá venni másikat. De itt már ment a hiszti szóval nehéz volt komolyan venni.
Mondjuk volt másik kereskedő is 2 éve aki még nagy ívben le se szart. Unott pofával ült - állt mellettünk és ímmel-ámmal válaszolgatott. Az ilyen minek csinálja ezt ha ennyire utálja?Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
-
Kornel
veterán
válasz SzlobiG #136288 üzenetére
Az a baj, ha nem családból, ismerőstől van az autó, akkor mindenki azt mond, amit akar, aztán vagy elhiszed, vagy nem.
Nyilván ennyi métert 6-8 évesen csak városban nehéz beletekerni, de vegyesben simán lehet.
Kérdés ugye az arányok.
Valóban 150k autópálya km meg se kottyanhat egy ilyen vasnak, ellenben városban/vegyesben, de inkább városban már sok minden cserére szorulhat akár pár vén belül is, ami esetleg vételekor még éppen jó.[ Szerkesztve ]
-
SzlobiG
félisten
válasz Kornel #136290 üzenetére
Hát igen és ugye az említett autó pont egy családtól van, kétlem hogy csak hosszú távon használták szóval sanszos a vegyes ami nem baj hisz használt autóról beszélünk csak számolni kell vele, hogy esetleg valamit cserélni kell hamarosan. Bár gondolom ezzel tsebacsi is tisztában van.
-
B-L-A-C-K
titán
Vélemény? Ismerősöm ismerőséé, tavaly hozatta Ausztriából magának, de nagyobbra váltanak, elvileg rendbe van az egész, 220e van benne.
[ Szerkesztve ]
-
B-L-A-C-K
titán
válasz Elektrosokk #136296 üzenetére
Anélkül még együtt is tudnánk élni.
rbalint88: Most már nekem is leesett, elsőnek a képeken kerestem egy Corsát...
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
Új hozzászólás Aktív témák
- BestBuy topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Ki hozhat AI-funkciókat az iPhone-ra?
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- A Samsung hazánkban is piacra dob idén egy friss Micro LED tévét
- Filmvilág
- Autós topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- A pápa egyre jobban tart a romlott AI veszélyeitől
- ASUS ROG Ally
- További aktív témák...