-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
hobizoli
nagyúr
válasz atos19881101 #135850 üzenetére
na ez egy jo megoldas akkor, ha van gyarilag nagyobb is, akkor azt kell feltenni ra
amugy szerintem ha kiegyenlitoket egyszer feltolti olajjal es akkor ujra maxra van toltve, akkor nem fgo hianyozni belole az a mennyiseg, ami oda elment, mert nem kell minden inditasnal ujratolteni
de ha el is kene mi van? allo motornal nem fer el benne az a 3 deci? inditaskor meg egybol felszivja azt odaez kb olyan, mint ahol van olajhuto is kulon, es teljesen kopp ures az olajrendszer, akkor fel literrel tobb megy bele, mint kovetkezo olajcserekor, mert elsore egybol feltolti az ures olajhuto koret is, es akkor a csovekbe meg a hutobe elmegy annyi, meg ahnegrfejben is allhat vmennyi, es csak a felesleg folyik le vissza
mondjuk legalabb ennyivel is tobb van benne
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz atos19881101 #135850 üzenetére
mondjuk nemtom, de 3.5-4liter olaj egy szivonal eleg kene legyen
igaz SOHC 8v es nincs hirdotoke se ebben az oldschool "Zastava" motorban de nekem 4.3liter van benne egy 19 soros olajhutovel egyutt nezve az 1.9-s motorban
es itt van meg turbo is, annak is 6mm-s csove van ami 1m hosszu, eleve abba is belefer vmennyi, meg a olajhutonek AN10-s 10mm-s csovei vannak kb 2m meg az olajhuto is 2.5x akkora, mint a gyari, es igy meg "csak ennyi" megy belea gyari 1.4T-nel nincs meg 4liter se benne es olajhuto meg ott is van csak egy kisebb darab,
a huto nekem is azert lett cserelve, mert eleg ramatyul nezett mar ki 16-17 eves korara, es gondolom belul sem volt mar vmi szep, biztos volt benne szep lerakodas is, meg elkezdett a csove is szivarogni ennyi idosen
Marea 5henger 2.4 es abba megy 5.5liter, de hat az egy "hosszu" motor
több drón kell ;P
-
Termi16
őstag
Sziasztok!
Annó kértem tőletek tanácsot, hogy mégis merre mozogjunk a piacon.
Az elmúlt 2 hónapban nézeggettem a Passátokat ezerrel, de nem találtam olyat, ami minden kritériumnak megfelelt volna...ezután leskelődtem Honda Accord, Mazda 6, Ford Mondeo környékén is, de egyszerűen nem volt olyan kocsi, ami tényleg bejött volna.
Átrágtuk az egészet és arra jutottunk, hogy az eredeti keretünkből nem jönne ki olyan passát, amilyet szeretnénk, úgyhogy újragondoltuk az egészet, és megfeleztük a keretet
Az lett a vége a dolognak, hogy vegyünk valami 6-10 év közötti sedánt, aminek jó nagy a csomagtartója, nem ment 150 000-nél többet, belül elfogadható és nem lomha (városban). Benzinest szeretnénk, mert bár többet lesz használva pályán, de azért kisebb utakra kell a városba is.
Én imádom az olasz kocsikat, úgyhogy próbáltam arra nézelődni, és rátaláltam a Fiat Linea 1.4 tjet-re.
Teszteket olvastam róla, ezek alapján nekem ő lenne az igazi, szép belül, nagy csomagtartós, jól megy, és annyira sok probléma sincs vele.Mit gondoltok erről? Próbáltam utánaolvasni de nincs vele túl sok tapasztalat, ahogy láttam. Amit olvastam, hogy a váltója lehetne jobb, illetve hogy eléggé dülöngélős típus, de ezeken túl tudom tenni magam. Találtam belőle 3-4-et, ami tetszene, 2008-2010 közöttiek, 120-150 000 km-rel, 1,2-15 misi között.
Még az érdekelne, hogy szerintetek érdemes kicsit (ebben az esetben mondjuk kb 200-zal) drágábban Fiat márkaszervizből venni?
Telefonszámomat megtalálod az adataimnál!
-
rbalint88
addikt
válasz Termi16 #135858 üzenetére
3milla környékén nagyon szép 159-es Alfát lehet kapni. Nyugodtan veheted dízellel is, nincs baj velük. Szívósor tisztítás kell a vezérléscseréknél és nem lesz vele gondod. És az legalább igazi olasz autó, nem olyan kis alibi, mint a Linea. Az esztétikai különbségekről meg ne is beszéljünk
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Termi16 #135858 üzenetére
Az nem más mint egy puttonyos Grande Punto. Így már jobban találsz hozzá teszteket.
Moderált alkatrész árak, és az 1.4 T-jet egy jó konstrukciójú motor.
Önmagában nem jelent semmi pluszt, hogy a márkaszervíz árulja. Meg kell nézni/nézetni egy független helyen.
#nincsbennetarcsi
-
rbalint88
addikt
válasz Kornel #135861 üzenetére
az egy már 3 millás 159, amivel nettó átbaszták. bele lehet futni, de alapvetően nem problémás konstrukció a jtd(m). mindennel lehet szívni, toyota fórumra is ha felmész, megy a sírás, de honda, mazda ugyanez.
de van különbség az eseti előfordulás és a szar konstrukció között. jtd az előbbi, az is általában user error/hanyagság miatt.[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz rbalint88 #135862 üzenetére
Azert messze nem olyan szar az az autó, mint itt leirod.
Mármint a Land forumtarse.
Én megnéztem, mentem vele, nem volt se nem leharcolt, se nem lepukkant.
Se nem két autóból osszelegozott példány.
Átlag futasu, szerintem az átlagnál szebb állapotban lévő példánynak tűnt. -
Integrale
veterán
válasz rbalint88 #135859 üzenetére
Az Opel váltóval van probléma annál, 2.4 JTD ilyen szempontból (is) jobb. Land-nak sem volt vele hű de komoly baja, kb olyan jellegűek mint Kornelka Hondájának. Illetve facelift utániakon javították az apróságokat, ablak mozgató műanyag elpattanása stb.
Kornelka:
Kb 2 hónapja beszéltem vele utoljára, akkor még boldog volt.[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
-
#94529552
törölt tag
-
Integrale
veterán
válasz #94529552 #135866 üzenetére
Benzinest én sem vennék használtan, maximum egy olyan fanatikustól, aki újként vette. A mi Twin Sparkunkkal ugyan nincs baj, de ez pont egy ilyen vétel volt.
Az elmúlt 130e km alatt semmi komoly, összes fékbetét, két első tárcsa, hátsó lengéscsillapítók, két első lengőkar, kinyomócsapágy, (eddig ezek mind gyáriak voltak) 8 gyertya, gyertyapipák, héten két hátsó kerékagy, 4 rugó (túl alacsony volt a gyári sportcsomaggal).
[rvilike]: Apró méltatlan bajai vannak, nagyrészük inkább nevetségesen piti, mint fájdalmas kiadás, facelift során javították a többségét, plusz ugye könnyebb is lett ~60 kilóval.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
rbalint88
addikt
Ennyi. Sokan osszekeverik a karbantartast az elromlassal. Ami meg rugozik es kanyarodik is, az altalaban jgenyes, ennek megfeleloen kenyesebb futomu. De ha rendes alkatresszel csinaljak meg es nem csak a fele hibas alkatreszt cserelik, hanem mindet, akkor nem veri szet a szar otezrenkent a tobbit se. De sokan nagyon okosak akarnak lenni es belerakjak a kinai szettet, aztan megy a csodalkozas, hogy harmincezer autopalyas km alatt is atomjaira hullik a futomu. Vagy megveszed bele a trw cuccot 2-3x annyiert es evekig nincs vele gond.
-
Kornel
veterán
Pm.
-
ACAB95
tag
Üdv
Milyen dízel autót vegyek max 900e ft-ból? Feltétel a nyomatékosság, alacsony fogyasztás, elfogadható helykínálat. Franciákon kívül mit ajánlanátok? Előre is köszönöm"Ami nem öl meg, az megerősít."
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Termi16 #135885 üzenetére
Inkább csak sok kisebb hiba szokott előjönni ([link]). De amúgy semi különös rákfene nincs. Nyilván a szokásos rozsda, futómű köröket itt is meg kell futni/nézni.
Ismerős ilyet akart de amikor beleült akkor rosszul lett a belétől és inkább vett egy Focus-t. Szóval üljebele egybe mielőtt nagyon beleéled magad.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
motoflug
őstag
Sziasztok!
Szervizkoltsegileg milyen egy Renault Scenic 2000-es evjaratu es 2.0 benzines auto? Manualis valtos, bor kivetelevel talan minden extraval ellatott verzio, negy tarcsafekkel. Eleg jo aron el tudnank hozni, de lovesem sincs ezekrol, eleg vegyesek a visszajelzesek a nepiteleten. Egyebkent elegge tetszik ez a tipus, csak benzinest nezunk. Van jobb 5-600 korul?
-
hobizoli
nagyúr
válasz ACAB95 #135880 üzenetére
ez baromsag
mert 3 honapot biramugy nem gagyibol felujitva eveket elmegy
AR156-nak kettos keresztlengokaros ún DW futomuve van, az azert nem szar, versenysportban hasznalnak hasonlot, nagyon jol kanyarodik is tole az autoMarea az McPherson rendszeru elol, ez sokkal elterjedtebb futomu, mondjuk a DW-nel gagyibb is, de olcsobban felujithato, mert csak 1 lengokar van kerekenkent, es kevesbe nyugos is ezert
a JTD motor meg abszolut nem nyugos fajta
az elektronika Bosch benne, ugyanugy EDC15-s ECU van benne, mint a korabeli VW-kben is[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
Sly189
senior tag
Sziasztok, nézegettem még most Audi A4 2009 es évjáratú 2.0 TDI DPF 170Le kiadású kocsit, nos olvastam hogy probléma volt ezeknél az olajszivattyú hatszögtengely elkopása.
Ezt már orvosolták szervízben vagy valami? -
hobizoli
nagyúr
válasz !Overdose! #135891 üzenetére
azért csúnya lett volna, ha egy GTA gyári futóműve is 2-3 havonta lerogyna a gyári 17"-s felni alatt
vki mar hamar kapott volna Milano-ban egy levágott lófejet az ágyába asszemtöbb drón kell ;P
-
B-L-A-C-K
titán
2009-es körüli Renault Laguna 2.0 dCi-ről mi a vélemény? 150LE, nincs vezérműszíj, kettős tömegű lenkerék sem, és 6-7 lityi körül zabál.
-
válasz !Overdose! #135897 üzenetére
Milyen 156? Mióta van olyanod?
-
footy
addikt
válasz B-L-A-C-K #135895 üzenetére
DCI-nél állítólag a befecskendezők mennek mókás áron.
A kettőstömegű pedig max az automata váltósban nincs. Az alkatrészáruházak listázzák jó olcsón
Nincsenek nagy meglepetések, nem véletlenül annyi a használt laguna ára...[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Filmvilág
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Szeged és környéke adok-veszek-beszélgetek
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Mobil flották
- TCL LCD és LED TV-k
- Futás, futópályák
- HBO Max & OD topic
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- További aktív témák...