-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
#94529552
törölt tag
válasz Bad Pritt #135147 üzenetére
Annak tartják, és elvileg az is, mert egy platform, de a hátsórészük eltérő kialakítású(Golf és Jetta). Ha a Skodás párját akarjuk keresni a Golfnak akkor inkább azt a valódi 5 ajtóst mondanám a Rapidót. Az Octaviát a Jettához hasonlítanám, kivéve a csomagtér ajtók eltérő kialakítását. A két típus kombija egyazon kategória, ez egyértelmű.
A Fabia és a Polo ugyanaz a méret és karosszéria megoldás, és mindkettő ferde hátú(hatchback). Most csak ez a lényeg a kérdező szempontjából.Egyébként a Golfnak tényleg nincs párja. Mondhatná ezt az akinek Golfja van.
[ Szerkesztve ]
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz #94529552 #135157 üzenetére
Dagi Fabia. Céges környezetben van az elmúlt tíz évből mindenféle Skoda (Fabia 2-k most lettek fillérekért kivezetve), a Rapid közelebb van a Fabiához méretben, mint az Octavia 2-3-hoz. A Golf egy igazi bálna hozzá képest belül.
Múltkor kellett mennünk egy elég collos kollégával egy kört, Rapid kulcsot kaptunk, inkább vártunk egy órát egy Octaviára, amit akkor hoztak vissza, mert úgy tapasztalta, hogy nem fér el a Rapidban.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Vesztor87
senior tag
-
Kornel
veterán
válasz Gergőke88 #135165 üzenetére
Ha visszaolvasol, szinte egyszer se ajánlottam a civicet, mert erős elfogultság azt ajánlani, amit éppen hajt az ember, illetve ami biztos, hogy amikor felmerült itt egyeseknél, akkor az előnyei mellett a hátrányait is leírtam, amiből szintén van bőven.
De nyomjad csak a kamu dumát, szerintem ismernek mar téged itt páran.Vesztor:
Egy autóban az első lábtér nem feltétlen van arányban az autó befoglalo méreteivel.
Legutolsó nezelodesem alkalmával elég sok autót vegigultem, és hosszú labbal a legbantobb dolog a nagy középkonzol.[ Szerkesztve ]
-
Integrale
veterán
válasz #94529552 #135157 üzenetére
"A könyöktér elöl (kiviteltől függően) 1418-1428 milliméter, ami rendben is van, de a könyökünk nem a vállunk, ráadásul a mai autók oldalai befelé dőlnek, ezért is érdemes megnézni a fejtér szélességét is, ami bizony már csak 1014-980 milliméter. Két fejnek elég, de az alig lejjebb levő vállaknak már kevés. Az aktuális ebédjáraton Telós Bandival ketten ültünk elöl és bizony kellemetlenül összeért a vállunk, pedig egyikünk sem játszott a 300 című mozifilmben. Megmértem, 55 centiméter szélesek vagyunk mindketten vállban, kabát nélkül."
"Bad reklám is reklám too"
-
Gergőke88
addikt
válasz Integrale #135168 üzenetére
Ugyanabbol a tesztbol..
"Elöl-hátul van hely a térdeknek bőven, az ülőlapok szűkek ugyan, de legalább jól megtámasztják az oldalról szorongatott combokat. A tömésük kemény, egy 3-4 órás utat zsibbadás nélkül kibírni bennük, többet egy fenékkel nem mentem a teszthét alatt."[ Szerkesztve ]
-
Integrale
veterán
válasz Gergőke88 #135169 üzenetére
Es ez hogy kapcsolodik ide? Az irtam, hogy szuk, erre irta Kornelka, hogy o nem fert el benne, amit el is hiszek, mert a labaidat nem tudod kenyelmesen elrakni.
Tehat, szuk! Olvasd el amit irtam.
Nem ferditeni kivantam az erenyeit az autonak, mert vitathatlanul van, arra kerestem hivatalosabb leirast, amit allitottam. Pont[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Kornel
veterán
válasz Integrale #135170 üzenetére
Ugy jön neki ide, hogy bármi, amit más ír, és ő nem úgy gondol, az számára valótlanság.
Az sem zavarja, hogy az emberek jól láthatóan különböző testfelepítésűek, azért, mert egy tesztelő éppen elfér terében egy autóban, nem biztos, hogy gipsz jakab is el fog benne férni.
Konkrétan amig be nem ültem kollégám rapidjaba, addig akár az is benne volt a pakliban, hogy kipotolova a keretet veszek egyet szalonbol, mert az 1.6 tdi azzal a könnyű kasznival egy ehezobajnok, szó szerint, de nem rám találtak ki, így csak ötlet szinten maradt a történet.
Egy jó kis új superb-be viszont simán beleülnék[ Szerkesztve ]
-
#94529552
törölt tag
válasz Bad Pritt #135160 üzenetére
Nemtom hogy nem lehet elférni benne. Nekünk egyáltalán nem bizonyult szűknek, amikor nyaralni voltunk egy Fabiával. Mondjuk nem vagyunk égimeszelők, meg szumósok se. Sőt, egyszer Erdélyben jártunk, egy legkisebb motoros 1,2-es 3 hengeressel és 5-en, igaz nem hátul ültem.
Integrale Milyen Telós, nem tán az a mulatós zenész?[ Szerkesztve ]
-
Vesztor87
senior tag
Még egy dolog. Autót vennénk, életünk első autóját. Nem tudunk dönteni mi legyen. Viszont a kereskedésbe nem mehetek be úgy, hogy azt az 5 ajtót mind ki akarom próbálni, nem? Mennyire hajlandóak engedni amúgy hogy az ember kipróbálja? Beülni gondolom azért be lehet, jól gondolom? Nem vettem még soha autót, sorry ha hülyeséget kérdezek.
-
roberto211
őstag
válasz Kornel #135171 üzenetére
Ezzel csak az a baj ,hogy Én is ültem rapidban mikor hozott vissza a aaa auto sofőrszolgálata és érdekes mert én elfértem.
Lattuk egymast suzuki talalkozón azért akkora darab meg akkora lábad nincs h pld egy rapid méretű autóba ne férj el.
Mielott jössz a lábhosszúsággal. Hosszabb a lábam,nagyobb a testem,magasabb is vagyok és így is elfértem tök kellemesen a rapidba. Tehat placebo valszeg.
Nem bantasbol irtam most amit írtam meg semmi rosszindulat csak feltunt mar h kompakt meretu meg viszonylag tág autoba 185centi,90kg al kb nem férsz el..
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
Kornel
veterán
válasz roberto211 #135180 üzenetére
Mondom hosszú a lábam.
És szeretem logatni, nem tagadom.
Amit vagy magas ulespozicioval lehet elérni,vagy széles első lábtérrel, amit általában a nagy és hosszú kozepkonzolok vesznek el...
Szvsz a 159 is határeset volt, de a térdem útjában volt a középkonzol.Nyilván suzuki találkozón már nem futunk össze, de ha netán lenne valami autós topicos osszeroffenes, szívesen megmutatom, hogy miről beszélek
Ha ott voltál akkor, amikor forumtars lejött egy suzuki cappuccinoval, akkor láthattad, hogy abba a "kocsiba" konkrétan 1 percbe telt nekem beszállni, már ha beszallasnak lehet mondani a behajtogatast 😂
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz roberto211 #135187 üzenetére
Én beszálltam, a lábaim a nyakamban voltak kb.
De mondom, egy perc volt, közben segítettek, hogy ne essék hanyatt a művelet közben😂 -
bigrob
őstag
Sikerült egy kis pénzt összekaparnom első autóra.
Környéken találtam egy 1.9 tdi (90 LE), 1998-as Seat Cordobát ami 187.000 km-t ment a tulajdonos állítása szerint. Friss olajcsere szűrőkkel, új kuplungszett, tavasszal 4 új lengéscsillapító cserélve. Egyedüli hibája, hogy a tető lakkhibás, illetve 1-2 folt van a motorgépháztetőn. Még ki nem sikerült próbálni, csak láttam az utcán parkolni. 400-ért hirdeti, szerintetek megérné vele foglalkozni vagy felejtsem el?
Illetve, általában 17-18 km-t vezetek egyszerre, többnyire városban. Úgy tudom dízelt csak olyan vegyen aki minimum egyszerre 20-at megy, de a benzines autókat nem szeretem annyira vezetni. (nem fulladok le velük minden sarkon, még mielőtt valaki megkérdezné, csak kényelmesebb a dízel nekem )
Inkább próbáljam megszeretni a benzineseket?
Előre is köszönöm a választ!
Robi[ Szerkesztve ]
Nincs életlen fúrószár csak gyenge előtolás!
-
8th
addikt
válasz bigrob #135190 üzenetére
"Úgy tudom dízelt csak olyan vegyen aki minimum egyszerre 20-at megy" Ez a marhaságot el kellene felejteni egyszer és mindenkorra.
Inkább próbáljam megszeretni a benzineseket? TDI hideg motorral városban bekap nagyon max. 6.5-et a benzines hasonló körülmények között minimum 2literrel többet. -
8th
addikt
válasz Dr.Zoo #135194 üzenetére
Ennyi erővel vegyen a kérdező egy elektromos robogót egyedül annak nem kopik a motorja hideg üzemben minden másnak igen. Azért 16-18kilométer nem egyenlő azzal, hogy beleülök és átmegyek a szomszéd kerületbe a 3km-re lévő munkahelyemre. Motor élettartama? Tesómék 10+ éve 1.2 3hengeres pdtdi-ket (több darabot) hajtanak a fővárosban. 200k feletti futással sincs semmi baja egyikek sem úgy, hogy azok a négyhengeres tdi-hez képest kifejezetten lassan érik el az üzemi hőfokot. Néhány kilométeres hideg motoros rövid városi etapok során pont ugyanúgy kopik a benzines is mint a dízel. Akkor meg nem tökmindegy? Az egyetlen számomra elfogadható ellenérv a dízellel szemben az, hogy hideg motorral baromira környezetkárosító a kipufogógáza.
-
Dr.Zoo
senior tag
16 km alatt a benzines, és a dízel sem melegszik fel üzemi hőfokra kb.
Talán egy kis cm3 benzines. Egyébként 16km-re inkább robogóval járnék. Olcsóbb.
Az 1.4 PD az űrtechnológia szvsz az 1.9 90 lóhoz képest.
Ha kérdező 8000 km-ként ledobja az olajat, és nem Tescósat tölt bele, akkor megkövetem magam, és igazat adok Neked!"decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
-
nagyúr
válasz Dr.Zoo #135197 üzenetére
Ezzel vitáznék, de tökmind1. A civicem most 2 hete döntött úgy, hogy mivel nem hegyre járok fel meg le, hanem sík úton városban közlekedek, másfél literrel többet eszik, mint eddig. Szívem szerint kib***nám a szemétbe ezt a kocsit, mert ilyen nincs, hogy 11 litert egyen...
12 km-t megyek oda, 12-t vissza. Eddig 18-18 volt de hegynek fel. Nemértem, de bosszant, ahogy az is, hogy itthon nincs normális használtautó, amire le tudnám cserélni...Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
roberto211
őstag
válasz Tsebacsi #135198 üzenetére
Akkor vegyél egy mindent tudó,alpokban is alapjáraton felguruló g*ci jó tdi-t csak ne legyen már az h ilyen olyan sz@r a civic mert eppen porgetni kell h menjen illetve sokat fogyaszt vmi oknál fogva..
Tényleg akkor csereld le csak ne az legyen h szarfos civic mert eppen nem a te világod ....
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max