-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
8th
addikt
válasz bigrob #135190 üzenetére
"Úgy tudom dízelt csak olyan vegyen aki minimum egyszerre 20-at megy" Ez a marhaságot el kellene felejteni egyszer és mindenkorra.
Inkább próbáljam megszeretni a benzineseket? TDI hideg motorral városban bekap nagyon max. 6.5-et a benzines hasonló körülmények között minimum 2literrel többet."Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
bigrob
őstag
válasz bigrob #135190 üzenetére
Bocsi nem akartam ilyen miniháborút indítani a benzinesek és dízelesek közt
Az egyszerre 17-18 km-hez, 15. kerületből a szemétégetőtől járnék be a nagyvárad térhez, úgyhogy az elején kivágódnék a szentmihályira és a 14. kerületből folytatnám, szóval nem annyira belváros
Végülis a Cordobáról viszont semmi infót nem kaptam, úgyhogy ha valaki meg tudná osztani a tapasztalatait szívesen fogadom[ Szerkesztve ]
Nincs életlen fúrószár csak gyenge előtolás!
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz bigrob #135190 üzenetére
Szeret rohadni, erre ügyelj, amúgy nem rossz motor. Nehéz vele mellé fogni, ha rendesen van cserélve az olaj.
A rövid utaktól sem lesz baja, ha lerövidíted az olajcserét 8-10 000km-re. Turbó is elég tartós darab rajta, ha meghajtod utána érdemes hagyni alapjáraton visszahűlni.[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz bigrob #135190 üzenetére
Akkor ami kútfőből megy... PD-től nem kell annyira félni, legalábbis maga a PD elem elég tartós azért ha nem M62-esből leszívott gázolajjal járt vagy használt sütőolajjal. Inkább a tandempumpa ami hajlamosabb megmakkani meg a vezérműtengely is hajlamos elkopni. Kábelkorbács ami még jellemzőbb hiba.
A sérülést/hámosodást látni kellene, lehet egy polírozással meg lehet oldani. Ha nem akkor a mocitetőt kb 25k-ból lefújják a tetőre is számolhatsz még egyszer ennyivel kb.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
válasz bigrob #140810 üzenetére
Csak is 1.6 vagy afelett. Az 1.4-el nagyon lomha. 1.6 115le-1.8-140le. 2.0-200le. És 2007-től.
nesa
Ez igaz de Magyarisztán útjai majd nem Olyanok, és bőven jól teljesített.[ Szerkesztve ]
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
-
-
vzsryl
nagyúr
válasz bigrob #212672 üzenetére
A J Astra biztos, hogy többet zabálna, mert kb 2 mázsával nehezebb a fókánál. Én MQB platformos 1.4TSI-re, vagy Toyota 1.2T-re vagy ugye az ilyenkor alapnak számító 1.8HSD-re szavazok. Ezek közül mindegyik 5l körüli értéket tud kihozni magából az általad vázolt ingázásnál. Persze csak akkor, ha “könnyű” a lábad.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
tboldi
nagyúr
válasz bigrob #214297 üzenetére
Nem. A másik autós topikban pont most írtam, hogy kényelmesen elvagyok, nem is kell totál hátrahúznom az ülést, meg a műszerfal el van tolva jobbra. A lábaimmal kis túlzással táncolhatok a pedálokon, a fejem fölött van még 3-4 ujjnyi hely (194 cm vagyok), mögém nyilván már nem ül senki.
[ Szerkesztve ]
-
válasz bigrob #214913 üzenetére
1.0 ecoboost mennyire jó?
Mindig van fent pár darab olyan hirdetés, ahol az szerepel, hogy a motor garanciába cserélve, így igazából csak 30 ezer km van benne nem 150
Egy gyors keresés már hozott is találatotEladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
tboldi
nagyúr
válasz bigrob #215966 üzenetére
Őőő… Bármi, ami részecskeszűrő nélküli?
Olaszoknál több is előfordul (Panda, Punto, Musa, stb.), de ugyanazt az 1.3 Multijetet szerelték Opelekbe, Suzukikba is pl.
Alfa MiTóból is van a korai példányok közül olyan, ami még DPF mentes, 90 pacis, de nem a legjobb váltóval párosították (GM M20 - Grande Punto ugyanez). Az Ypsilonnak legalább stabil váltója van (C510).Franciákat passzolom (1.4 HDI talán?), németeknél meg az 1.4 PDTDI és az 1.9 SDI jut eszembe, de mind2 már öreg technika.
[ Szerkesztve ]
-
TrollBalint
addikt
válasz bigrob #216019 üzenetére
elhoztuk a kocsit és úgy néz ki, hogy jó. Menet közben simán zárta. Meg is lepődtem, mikor megálltam, kiugrottam és nem tudtam kinyítni sem a csomagtartót, sem a hátsó ajtókat Mondom, akkor rányitok kulccsal... de hát a motort nem állítottam le, így az pont nem volt nálam
Szóval egyelőre jónak tűnik, azért még figyelem, meg tesztelemhttps://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
-
bigrob
őstag
-
footy
addikt
válasz bigrob #221228 üzenetére
Abban a kisebb bodeban nagyobb a hely mint a fabiaban. A Fabia szvsz az egyik legtularazottabb auto abban a kategoriaban. Az ules az osszes generacioban borzaszto, buta a futomuve es a Hondahoz kepest kb. mintha ossze lenne hajigalva.
Probalj ki egy Jazz-et mielott megveszed a Fabiat. Ha nem jon le a kulonbseg, akkor vedd a Fabiat, de ne keprol vegyel autot. (Vagy mert a szerelo csak a VW-hez ert) -
Új hozzászólás Aktív témák
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Autós topik
- nVidia tulajok OFF topikja
- PlayStation 5
- Milyen monitort vegyek?
- ASUS routerek
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- Megérkezett a Samsung Galaxy A15, A15 5G és A25 5G
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Milyen autót vegyek?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen