-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
-
roberto211
őstag
válasz Mágus2 #135201 üzenetére
Nem arról van szó,hanem arról,hogy tényleg mióta rájött,hogy nem az ő világa a "pörgős motorok" mint pld honda suzuki ,subaru etc...azóta mást nem lehet olvasni csak azt hogy #szarahondamertporgetnikellesfogyaszt.. Ezert szerintem még nem sz@r egy autó,valakinek ez az élmény.
Pld én az olyan autókban nem érzem jól magam ahol már 2500nál elkell valtani kb.. De mégsem mondom minden nap hogy #szaradizelmertnemlehet porgetni..
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
MunezXBK
nagyúr
válasz roberto211 #135203 üzenetére
Melyiket kell ott elváltani?
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz roberto211 #135203 üzenetére
Nem azt írta, hogy mind szar, csak ami neki van.
-
Dr.Zoo
senior tag
Nekem eddig csak kisebb cm3 benzineseim voltak, 1.3i golf, 1.2i rönoár, ezeknek azért kellett kb. 10 km, mire bemelegedtek.
szerk: elektromos robogót mindenkinek. Vagy olcsó Teslát...
[ Szerkesztve ]
"decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
-
8th
addikt
válasz roberto211 #135203 üzenetére
Ha 11litert eszik alatta, joggal szarozza. A 272lovas 1600kilós E60 530i automata is elmegy annyiból wazze.
-
Mágus2
Közösségépítő
Egy HONDA nem lehet szar. A honda rotációs kapám is szeret pörögni... a hátán.
lenko Amikor 90-fokot hazudik a vízhőmérő, már korántsem hideg üzemről beszélünk. A kritikus helyeken elég meleg az már. Meg a dúsítás sem megy már olyankor. Nem arról volt szó, hogy mikortól lehet neki rúgni, hanem hogy 12km-en miért fogyaszt sokat.
[ Szerkesztve ]
-
Lacy6
senior tag
válasz Dr.Zoo #135191 üzenetére
Rengeteg ismerősöm jár dízeles autóval városba és még sincs semmi bajuk.
Jó nem azt mondom, hogy 5 km-es távolság jót tesz neki, de azért 17-18 km-es távolság miatt nem lehet kizárni a dízeles autót. Szerintem 10+ km felett már nyugodtan lehet használni dízelt is.Én vagyok Isten büntetése. Ha nem követtetek volna el nagy bűnöket, Isten nem küldött volna engem büntetésként rátok!
-
lenko
aktív tag
válasz ADAM1337 #135205 üzenetére
Márcsak az a kérdés kinek mi a bemelegszik fogalma.
Nekem 3km, után 90en áll a vízhő, ami nem egyenlő a bemelegedéssel.(reggeli indulás 20 fok körül, hazafelé 30-35 fokban, már 1-2km után)
Esetleg mindenkinek mutatja gondolom a BC az olajhőfokot onnan tudják.
Az enyémbe sincs sajnos, de a G3 GT-be volt. Ilyen időben(reggeli indulás ~20 fokban), még 5km megtétele után is csak 60-65 fokos volt az olaj. Nekem az üzemhő legalább 80 fokos olajat jelent.(#135209) Dr.Zoo Bocs, de ne ezekből az elavult autókból indulj ki...Ezért ez a 12km-es kijelentés benzinesnél erős túlzás, még öcsém 2.8 sor 6ja is hamarabb bemelegszik, pedig 6,5 liter olaj van benne.
[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
Dr.Zoo
senior tag
válasz Lacy6 #135212 üzenetére
Már leírtam.: ha sűrűn cserél olajat a páciens, és nem tesco gazdaságosat tölt bele, akkor hajrá.
(#135213) lenko: annó csóri Mexikóiként, nekem ezekre tellett..
Szerk: most is egy elavult 1.9 PD-t hajtok, 2002-es. E-van.
[ Szerkesztve ]
"decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
-
lenko
aktív tag
-
nagyúr
Nem a hondát szarozom, a saját kocsimon nem tudok napirendre térni, hogy mégis mi az istenért csinálja azt, amit. Teljesen érthetetlen. Komolyan simán vehetnék egy M3-as BMW-t, az is ennyit enne, és ahogy vili mondta: cserébe haladni is fog
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
-v-
addikt
válasz lenko #135213 üzenetére
Esetleg mindenkinek mutatja gondolom a BC az olajhőfokot onnan tudják.
Eltaláltad, a focusban volt olajhőfok mérő
Tsebacsi: nekem is baromi soknak tűnik az a 11 ... a focussal nem fogyasztottam annyit, akkor se amikor ott a hegyen át jártam melózni, pedig elhiheted én visszaszúrtam, hogy legyen haladás
[ Szerkesztve ]
-
lenko
aktív tag
válasz Mágus2 #135217 üzenetére
Az is lehet, 160e km után nem árt cserélni egyébként, jövőre nekem is eléri a 160-at, ha jó akkor is csere.
Már nem olyan friss a szonda ilyenkor, picit lassabb mint kéne. Ezt megtapasztaltam az előző autómon.
160e-nél csere annál is, a lambdaérték máris gyorsabban ugrált.(#135219) [rvilike] Attól még az autók felében nincs...
[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Tsebacsi #135218 üzenetére
Dob chcengine-t ha nem megfelelő értéket mér a szonda.
Kollégám is ezzel szív a Fókájában. Mondtam, hogy világít a sárga sokba fog ez neked kerülni lámpa.
Mondom ok, ránézünk obd-n mizu. Lambda szonda kuka. Azt mondja akkor már érti miért eszik 8 helyett 10-et a gép.Lenko: Alapból nekem se írja ki csak ha külön lekérdezem a telefonommal, akkor viszont szépen nyomja az élő adatokat az ecu-ból a gázpedálállástól kezdve a beszívott levegő hőfokán át mindent kiír.
#nincsbennetarcsi
-
nagyúr
Köszi Mágus, beszélni fogok Imivel, hogy miafakk legyen, mert így csak tűzre akarom vetni a kicsikét
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Mágus2
Közösségépítő
-
Dr.Zoo
senior tag
válasz Tsebacsi #135226 üzenetére
Rituálisan lelocsolod benzinnel, (jól berúgsz persze előtte,) és körbetáncolod. Miután kiégett, elmész, és embert is égetsz.
(#135227) Mágus2 : ezt jó tudni, elraktározom. Köszi.
[ Szerkesztve ]
"decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
-
Bigemperor
senior tag
Valami ősbarom (persze személyét homály fedi, pedig de szívesen megköszönném neki) megint sikeresen megkoccolta a hátsó lökhárító alsó elemét. Mivel a másik oldalon is már van egy kis sérülés, felmerült bennem a fényezés ötlete. Külön leszerelhető elem, gondolom, ha pár napot futok nélküle, azért senki nem szólhat semmit?
[ Szerkesztve ]
-
Vesztor87
senior tag
Sziasztok!
Az egyik kereskedő árul itt nem messze 595k-ért egy Almera Sedant. 2005-ös, 295k km-el. Írtam nekik, ezt a választ kaptam:
Az Almera a korának és a közel 300 ezer futott valódi km-nek megfelelő normál állapotban van. Friss a műszaki vizsga, a klíma normálisan működik, az egyébként is megbízható nagy futásteljesítményre képes Nissan benzines motorja nagyon jó. Összességében rendben tartott szervizelt autótól van szó, mivel az előző erősen középkorú tulajdonosa, magánszemélyként taxizott vele, így rendszeresen karban tartotta. Belül is méretre szabott üléshuzatok vannak a gyári kárpitozáson, hogy védje. Két eredeti gyári kulccsal.
Szerintetek attól hogy taxiztak vele lehet jó? Ill. mi az hogy magánszemélyként taxizott vele?
Itt az autó linkje.
Köszi -
Qru
MODERÁTOR
válasz Vesztor87 #135234 üzenetére
Nem olyan gáz mint elsőre tűnhet. Magán vagyis hiéna volt vagy überes vagy sofőrszolgálatnál volt (al)vállalkozóként.
Többnyire a taxisok odafigyelnek, fontos hogy üzembiztos legyen a kocsi mert ha kiesik alóla akkor az jelentős pénzkiesés nekik. Továbbá arra is figyelnek, hogy ne hűljön ki a motor tehát kevesebb hidegüzemet kapott mint egy feleennyit futott családi használatú autó. Nyilván a fékek meg a többi kopó cucc gyorsabban le lett amortizáva de ha valóban cserélve volt akkor ez nem gáz.
De ettől függetlenül a körmére kell nézni.
Am havernak volt ilyen 1,5-ös sedan Almerája, elég jól szedte a lábát.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Vesztor87
senior tag
Ez Szegeden van, ha itteni a taxis akkor über nem volt. Azt nem tudom mennyire hagyják hűlni, sok taxist látok csak az autóban üldögélni, és nem járó motorral várakozni. Fene tudja hogy éri meg nekik
Szerintetek ha szemre rendbe van vigyem el Nissan-ba átvizsgáltatni? Igazság szerint nem akarok sedant, de ez marha olcsó.
Lacettikkel találkoztam még, ha van még róla tapasztalat az jöhet. -
Kornel
veterán
válasz Tsebacsi #135230 üzenetére
Milyen útvonalon teszed meg ezt a napi 2x12 km-t?
Most tankoltam, így nullazott a fogyasztás mérő, mai 2x20 km etap BC szerint 7,2-re jött ki (valóságban ez 7,9 liter), reggel klíma nélkül, délután klímával, 70% M0 120 környéken, és 30% város, de nem dugó, de azért lámpák és megallasok bőven vannak.
Amit észrevettem, hogy városban nagyon megdobja a fogyasztást a klíma, és persze vissza is fogja szépen a teljesítményt, amit főleg ugye alacsony fordulaton érezni, városban a sok megallas-elindulas során. Ami még szerintem ad a fogyasztásnak, az a gyári 17-es malomkerekek, amik ugye csak nevükben könnyűfémek, amúgy olomnehezek. Fogyasztasmero szerint is olyankor szalad le a legtöbb nafta a torkán, amikor nulláról kell lendületbe hozni.
Ha úgy lesz, szerintem én veszek rá valami tényleg könnyű OZ-t, vagy hasonló felnit.
Amit még megnezhetnenk, hogy mész egy kört az enyémmel, meg én is a tieddel, hogy mit tudunk kihozni egymásébol.[ Szerkesztve ]
-
-
#94529552
törölt tag
válasz Dr.Zoo #135197 üzenetére
Robogóval azért szívás melóba járni, még 4 km-re is, nem hogy 16-ra. Elég sok hátránya van, és kevés előnye, én már rájöttem. Hol lefagysz róla, hol bőrig ázol, és még sorolhatnám. 1-2 alkalommal még elmegy, de ennyi.
roberto211 De felpörögtél hirtelen. Nem azt mondta, hogy nem a világa, hanem csak sokat zabál.
aero. Nem mondtam, hogy nem. De láttam én már az optikai tuningra gerjedő autósokat. Egy spoiler szett, meg 4 felni nem nagy ügy, akár egy 1.2-esre is rádobhatják. Egyik tag a Golf 5-je orrát jettásította el, pár százezer forintért, mert az jobban csillog.
[ Szerkesztve ]
-
bigrob
őstag
válasz bigrob #135190 üzenetére
Bocsi nem akartam ilyen miniháborút indítani a benzinesek és dízelesek közt
Az egyszerre 17-18 km-hez, 15. kerületből a szemétégetőtől járnék be a nagyvárad térhez, úgyhogy az elején kivágódnék a szentmihályira és a 14. kerületből folytatnám, szóval nem annyira belváros
Végülis a Cordobáról viszont semmi infót nem kaptam, úgyhogy ha valaki meg tudná osztani a tapasztalatait szívesen fogadom[ Szerkesztve ]
Nincs életlen fúrószár csak gyenge előtolás!
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz bigrob #135190 üzenetére
Szeret rohadni, erre ügyelj, amúgy nem rossz motor. Nehéz vele mellé fogni, ha rendesen van cserélve az olaj.
A rövid utaktól sem lesz baja, ha lerövidíted az olajcserét 8-10 000km-re. Turbó is elég tartós darab rajta, ha meghajtod utána érdemes hagyni alapjáraton visszahűlni.[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz bigrob #135190 üzenetére
Akkor ami kútfőből megy... PD-től nem kell annyira félni, legalábbis maga a PD elem elég tartós azért ha nem M62-esből leszívott gázolajjal járt vagy használt sütőolajjal. Inkább a tandempumpa ami hajlamosabb megmakkani meg a vezérműtengely is hajlamos elkopni. Kábelkorbács ami még jellemzőbb hiba.
A sérülést/hámosodást látni kellene, lehet egy polírozással meg lehet oldani. Ha nem akkor a mocitetőt kb 25k-ból lefújják a tetőre is számolhatsz még egyszer ennyivel kb.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi