-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
KisTücsök
addikt
Sziasztok!
350-400k-ig használtan milyen lehetőseim vannak? Miket nézegessek? Típus, márka.
- A fogyasztás és a méret legyen egyensúlyban. Minél kevesebbet fogyaszt, annál jobb, de csak az miatt nem kell nekem (illetve egyelőre nekünk) kis szardíniásdoboz.
- Olcsó alkatrészek
- Megbízható
- klíma
- év: 2000-től
- motor: max 1.8, de inkább 1.4-1.6.
- 4 vagy 5 ajtós
- szedán vagy ferdehátú előnybenMost ennyi jut eszembe, ha valamit nem adtam meg, szóljatok.
Előnyben részesített márkák nincsenek.
Köszi!
-
rbalint88
addikt
válasz KisTücsök #135108 üzenetére
ne legyen szempont az évjárat ennyi pénzért. inkább klíma, ABS!!!, két lufi legyen benne és ne papír kasztni, ami nem rohad (nagyon). de ennyiért sajnos nem nagyon lehet ugrálni, sok téren kompromisszumot kell kötnöd. ha nem s.o.s. a dolog, akkor vadászni kell valami bácsiautót, de ez mondjuk olyan két hónapos nagyságrend lesz.
-
kenguru99
aktív tag
válasz KisTücsök #135113 üzenetére
Ezekre rendesen kell költeni a vételáron és az átíráson felül. Fel vagy rá készülve? A hyundai ritka emiatt gond lehet az alkatrészekkel, a mazda már az eladó szerint sem jó állapotú (persze ebben az árkategóriában úgyis csak ilyenek lesznek), a franciáknak gond lehet a hátsó futóművével. Kell neked ekkora (kompakt) autó? Nem elég a swift/punto méret?
-
#03969024
törölt tag
Sziasztok!
Egyre inkább közeleg az idő, hogy elbúcsúzzak az öreg Lancertől. 26 éves, (Nem röhög, hűséges típus vagyok! ) sajnos a kasztni már nagyon megadta magát. Szóval, keresem az utódját. Szerettem benne, hogy kimegy a világból, (1.8 szívódízel), kényelmes ülések, (Athénből egy seggel jöttem haza, s csak álmos voltam) ötajtós lévén sok minden belefért, s költeni alig kellett rá.
Nos, jöjjenek a részletek:
A keret kb. 3 millió. Most szeretnék egy kicsit nagyobb autót. Dízelt, mert kedvelem a karakterét. Extrák terén nem vagyok igényes, kényelmes ülések, légkondi, szervó ugye manapság alap, elektromos ablakok. Esetleg tükörfűtés. Ja, és szeretem a szellős utasteret, a túlságosan körbeölelő műszerfal nem az én világom.
Sokáig úgy gondoltam, hogy a következő autóm egy Volvo lesz, de némi kutakodás után úgy tűnik, drága fenntartani. Időm nagyon kevés kereskedésekbe járni, ezért szeretném, ha megosztanátok velem a tapasztalataitokat. Szóval, ami tetszik:
Volvo S80, S60, V70, XC90, 2008-as évjárat környékén. A 80-asokban elég sok a kilométer, a 60-as kicsit szűkös, a V70 ideális lenne, de mindenki gyűlöli a környezetemben, s azért nem elhanyagolható a "puncimágnes" faktor sem... Helykínálat, megjelenés terén győzne az XC90, de minek nekem a négykerékhajtás?
Elég jókat olvastam a 2gen C5-ről, illetve a C6-ról is. A munkában egy Pug Boxert használok, nem rossz, de a váltójától frászt kapok.
Maradva a franciáknál, ha kellően megbolondulnék, akkor vennék egy Vel Satist, iszonyat karakteres az a gép!
Japó vonalon esetleg egy Accord, vagy Legacy kombi...
A németeket nem is nézegettem, sajnos nagyon tartják az árukat.
Szóval, a lecke fel van adva... -
rbalint88
addikt
válasz #03969024 #135118 üzenetére
ebben a kategóriában mindennek drága lesz a fenntartása. a hibalehetőségekről meg gondolom tudsz, bele lehet futni sok, százezres nagyságrendű javításba. ülésben talán a volvok a legjobbak. xc90-et kilőném, fenntartásban azért az még egy plusz lépcső és ha nem kell a hasmagasság és az összkerék, akkor csak hátrányai vannak számodra. meg ugye eleve drágább a többinél, nem erőltetném.
viszont v70 és s80 nálam csak automatával jönne szóba, az megy a karakteréhez. -
8th
addikt
válasz KisTücsök #135108 üzenetére
1.25 Ford Fiesta 250ropiért? ABS, hővédő üveg, klíma, lufi, szervó, centrálzár, ködlámpa. Leírás szerint nem hibátlan de három kilóért nem fogsz hibátlan kocsit kapni. Ez papírozással és biztosítással együtt bőven befér 4kiló alá. Még ha javítgatni kell ezt azt akkor is jó vétel lehet. link
-
#03969024
törölt tag
válasz rbalint88 #135120 üzenetére
Nem tudom, mennyire kéne félnem a fenntartási költségek miatt, gondolom pl. egy injektor ezekben is bír annyit, mint egy olcsóbb autóban. Jó, a Volvokban van ugye adaptív motortartó bak, a DMF is drágább, több az elektronika. Amíg nem kell komolyabb célszerszám, addig gondolom elboldogulok, lévén szakmám, csak kicsit nagyobb gépekkel foglalkozom, ezért sincs tapasztalatom a 3,5 tonnánál kisebb vasakkal. Automata jöhet, itt már 6-os, kézzel is kapcsolható a váltó, tehát a szórakozás is megmarad.
Igazából az érdekelne, a többi említett típus mennyire van partiban a Volvokkal? Persze, más tippeket is szívesen vennék, megfelelő indoklással. -
rbalint88
addikt
válasz #03969024 #135122 üzenetére
egyik kinézett típusról sem beszélnélek le, de a legacy-t csak benzinessel vedd. a többit személyes tapasztalás útján (a.k.a seggpróba) tudod eldönteni, hogy melyik fekszik vagy melyik nem. én ezek közül Volvot vennék, mert az áll legközelebb a szívemhez (asszony is azt fog kapni, valószínűleg v70 vagy xc70, nagyon esetleg v50).
-
#03969024
törölt tag
válasz focvis #135124 üzenetére
Nem mondanám, hogy nem számít a fogyasztás, de meg tudom oldani "okosba". Régebben egy duplakabinos Nissan 300 HP pickupot hajtottam, részben terepen is, 9,5-ből megállt a fogyasztása. Egyszer egy Ford Ranger 3.6-os automatával kellett helyettesítenünk, meglepetésre egy literrel kevesebbet ivott, pedig a 2.5-ös motorokkal hírhedten iszákos volt a Ranger. A Volvo öthengerese állítólag az egyik legtakarékosabb motor, bár a 185 lóerősre többen is panaszkodnak... Olvastam olyat is, hogy a szöghajtómű hibája miatt kétkerékhajtással használják az XC-t, régebben Nivákkal is csináltak ilyet, talán ez is egy opció. Kicsit röhejes, de az öreg vacak jól feladta a leckét a pótlására, de talán túl sokat is akarok egyben megoldani. Egy S60 lenne az olcsóbb megoldás, formára nagyon bejön a régebbi, nem is tudom, miért izgat a hátsó üléssor, nem is igen használnám. Cipekedni pedig ott a céges Boxer...
-
Vesztor87
senior tag
Sziasztok!
A Fabia (2005) 1,4-es 16v-s benzines autója mennyire ajánlott vétel? Rozsdára, lerohadásra mennyire hajlamos típus? Abszolút vegyes használatra kellene, jelenleg 2 fővel. Később ez a szám bővülhet persze, de ez a jelenlegi felállás. Nézegetem a megbízhatósági eredményeket (tüv, decra stb), de kb összevissza eredményeket látok). Már nem tudom kinek/minek higgyek, minnél többet olvasok, annál tanácstalanabb vagyok. -
máyköl
veterán
válasz Vesztor87 #135126 üzenetére
Nekem egy 2001 -es 1,4 -es Fabiam van (láncos).
Kerékívnél van rohadás a legtöbbön (nekem most lesz cserélve az az elem).Számomra kicsit gyengécske ezzel a motorral, fogyasztása 7-7,5liter városban.
Szervó szállt egyszer el, de 3ezer Ft. -ból orvosoltam. Alkatrészárak nem rosszak, ellátás is van rendesen (van egy hatalmas Skoda bontó a 16.kerben).
Milyen árban nézelődsz? Én személy szerint egy G astrát ajánlanék inkább helyette. -
máyköl
veterán
válasz roberto211 #135128 üzenetére
Már lecseréltem.
-
roberto211
őstag
válasz máyköl #135129 üzenetére
Neem rosszak a skodak szerintem se de nem is az esetem ,viszont ha már skoda akkor II es oktav alá nem mennék
Milyen suzid volt neked pontosan? Azt tudom,hogy swift de évjarat,motor?
Mennyiert vetted a fábiánt?
Miert lett volna vicces ezres swifttel palyazni? En rengeteget mentem a 2000es gls el palyan 130-40rt tartotta. Szemét kinyomva 160 egyenesbe .. Igaz forgott 5-6ezrez de jóóazz.
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
máyköl
veterán
válasz roberto211 #135132 üzenetére
93 -as volt a suzi, 1.0.
Állapota nagyon jó volt, 250 -ért adtam el.
Másnap hívtam fatert, hogy adja el a Fabia -ját, mert s.o.s kell autó. Ő vett gyorsan egy Megane -t, a Fabia -t meg megkaptam ár alatt, nem is kellett rádobnom a suzukiért kapott pénzhez.Na jó, de a tied 1,3 -as volt. Pályázzal ezressel...
[ Szerkesztve ]
-
Vesztor87
senior tag
-
Vesztor87
senior tag
válasz BigBlackDog #135136 üzenetére
Népítéletben nagyon sok rosszat írtak róla. Az Opel fórumban a milyen hibákat produkált az autó topicban nem néztem szét, de annak a topicnak van szinte a legtöbb oldala:-) Becsuletesnepper is írta hogy egy fóka pl jobb cucc. De azert se vagyok annyira oda.
-
máyköl
veterán
válasz roberto211 #135135 üzenetére
-
KisTücsök
addikt
Köszi mindenkinek az ajánlásokat, tippeket. Ennek fényében átgondoljuk a dolgokat. Ha még lesz valami kérdésem, akkor jövök.
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz #03969024 #135125 üzenetére
ezzel az okosba dologgal óvatosan, volt kollégám is okosban tankolt, de nem sokáig. 50ezret spórolt az üzemanyagon, aminek egy 300ezres cr-rendszer felújítás lett a vége. nekem amióta nem az adagolós tdi-m van, hanem cr-es, csak az omv maxxmotion megy bele, mert tankonként 2ezer Ft nem vág oda, de ha egyben kéne 2-300ezret kifizetni, azt azért megérezném és erősen rosszul esne.
s60-at ne vegyél, ha gyerek miatt nem akarsz autót cserélni, szomszédék is most dobták egy oct2 kombiért, mert egyszerűen nem tudtak bele pakolni. -
mv
aktív tag
Sziasztok,
Kinéztem egy autót lejárt külföldi okmányokkal. A normál regadózás-honosítás maceráján túl mennyivel lesz rögösebb az új lejárt külföldi papíros autóval? Hogyan mozgathatom így az autót állapotfelmérésre, próbakörre, majd vizsgára?
Figyelem! A felhasználó a nyugalom megzavarására alkalmas képi és hanghatásokat produkálhat.
-
Vesztor87
senior tag
Új hozzászólás Aktív témák
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Ford topik
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Háromféle processzor is része lesz a Core 200 sorozatnak
- Az alaplapgyártókra hárítja az Intel az egyes Core CPU-k stabilitási gondját
- Horgász topik
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Vezetékes FEJhallgatók
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- További aktív témák...