-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
TaaT
veterán
válasz szőröscica #134893 üzenetére
"Vadonatúj UAZ, magyar rendszámmal, Budapesten. Először azt hittük, káprázik a szemünk, aztán visszatolattunk. Ha a Lada Granta sokkolt, ez örökre lebénítja az agyat."
14.000 Eurótól...
Give them hell Ukraine!
-
#03969024
törölt tag
válasz trassher #134899 üzenetére
"nem volt hét, hogy ne kelljen szerelni "
Én több, mint félmillió kilométert tekertem bele egy '74-es 1200-es Zsiguliba. Nem emlékszem, hogy állandóan szögelni kellett volna. Akkor kezdődtek a bajok, amikor elfogytak a gyári alkatrészek, az utángyártottak miatt tényleg többet kellett szerelni. Viszont, olcsó volt minden. Akkor ilyen szelek fújtak...TaaT
'89-ben Olaszországban vakultam, mikor feltűnt a visszapillantómban egy UAZ 469-es. A hegyvidéken rengeteg ilyen, illetve Niva futott, tehát olyan vacak azért nem lehetett. Igaz, az UAZ-ok nagy része dízelmotorral, tárcsafékkel szerelt volt. -
Kornel
veterán
Baleno toresteszt meg egyszer es utoljara.
Továbbra is fenntartom, amit írtam.
Ha valaki megnézi az eredményeket is részletesen, akkor látja:2010-es swiftnel nincs weak egyik babun se.
Balenon van weak, ráadásul az bábu elég szép része sárga....
És nem egy vitarahoz hasonlítottam, ami a kategoriajanak a legbiztonságosabb autója lett, hanem csak egy 6 éves fejlesztésű A szegmensű autóhoz.
-
BigBear
senior tag
válasz Kornel #134903 üzenetére
Te TÉNYLEG nem tudod értelmezni az Euro NCAP töréstesztjét.
2010-es eredményt hasonlítasz 2016-os eredményhez. Igaz, nem kicsit változott az értékelés közben.
Tudod, szezont a ...
De tudod mit? Legyen igazad.
(Igaz, midössze megjegyeztem hogy nem törik mint a ropi, de én vagyok a bunkó. )
Mr. hiszti. Emlékszik még mindenki az alakításodra autóvásárláskor. De TE mindent jobban tudsz, mint bárki más.
Részemről vége.
Elnézést mindenkitől. Már nekem is unalmas. -
-
BigBlackDog
veterán
válasz BigBear #134904 üzenetére
Szerintem kornelka itt másra gondol. Igaz 6 év a kettő teszt közötti különbség, viszont a különböző testrészeket ért terheléseket tekintve a Balenonak láthatóan rosszabb az eredménye. Ha jól tudom az itt használt küszöbértékek az emberi szervezet tűrésének függvényében lettek belőve, így gondolom nem nagyon változtak az évek alatt, tehát összemérhető a két törésteszt ilyen szempontból. Legalábbis az én véleményem szerint.
-
-
Kornel
veterán
Innentől kezdve tényleg nem érdekel a téma.
Ezt azért azonban érdemes megnézni: [link] -
footy
addikt
válasz Kornel #134909 üzenetére
A cikk indiaban tortnet balesetrol ir, ott nyilvan nem az europai valtozatot tortek ossze. A ket auto teljesen mas. Az indiai swift is szanalmasan szarul torik, de attol meg nem lesz szar az europai is.
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz footy #134910 üzenetére
Ez részben igaz, az eu verzió nyilván legalább részben erősített.
De nem egy alapjaiban más autó.
Itt a cél az olcsó ár volt a tervezésnél, nem a kiemelkedő biztonság.
Persze mire ideer, vammal es szállítással együtt már nem is olyan olcsó.
Fapad 3,2M.
Ennyiért már egy nagyobb, és biztonságosabb cliot (kombi)vennék, ha ezt a kategóriát céloznam meg.
A helyzet az, hogy házon belül az Esztergomban gyártott scross/vitara világszinten is kiemelkedő biztonságú autók, ellenben az indiai balenoval, amit az euroncap passzív biztonságra adott értékelése is megerősít. Árban pedig van köztük 400k, méretben meg legalább plusz egy méret.Így néz ki az scross:
[ Szerkesztve ]
-
rwin5
őstag
válasz szőröscica #134893 üzenetére
Mikor az új autóvásárlás volt itt a téma, akkor rokon nagyon ajánlotta, hivatkozott a garanciára örök élet bla bla szöveggel, persze be volt sértődve mikor mondtam, hogy kösz nem.
-
roberto211
őstag
-
Yushchenko
őstag
válasz roberto211 #134914 üzenetére
Én is pont annyira gondoltam. Amúgy ha tényleg eladjuk, azt nagyon fogjuk azért sajnálni.
-
Kornel
veterán
válasz Yushchenko #134915 üzenetére
Szolj ha eladó, asszonynak akarok egy kocsit venni .
-
rwin5
őstag
válasz Yushchenko #134913 üzenetére
Ha biztosabb lábakon állt-állna a jövőm akkor a clio helyett vettem volna egy Vitarát (sokáig is ment az agyalás rajta végül nem mertem belevágni) így inkább bankban "hever" kőkemény kamatokért a maradék pénz. Szerintem gl-es felszereltség elég sokat ad, ezért az árért, + az autó is külseje is rendben van.
-
Yushchenko
őstag
válasz rwin5 #134918 üzenetére
Jó lenne anyagilag jobban kijönni, úgyhogy körbenézek, úgyis csak jövő év elején aktuális. Addig eladogatom talán anyám kocsiját, megnézem a Balenót
Egyébként GL+ Vitara azért szerintem alapnak kéne lennie egyrészt a külső miatt, másrészt szerintem biztosan hasznos a tolatókamera.[ Szerkesztve ]
-
Johnny198612
tag
Sziasztok,
10 eves koruli Mazda 2, 1.4-es vagy 1.2 (1250 cm3) altalanossagban jo valasztas lehet?
Korat nezve a megbizhatosag lenne a fo szempont, es hogy kisauto.Javitasi koltsegek magasak, tekintve hogy Mazda?
Korabban ajanlgattatok nagyon a 2005 utani Suzuki Swift-eket nekem is.
Nagyon sok tipus van (GC, GLX, stb.) 1 millio korul is. Van esetleg valaki Suzuki rajongonak 2005 koruliekhez ilyen osszehasonlito tablazat a kulonbsegekrol?Koszi szepen elore is
-
őstag
válasz Johnny198612 #134921 üzenetére
Ezt a típust nem ismerem, de gondolom mint a mazdánál általában jó az ha nem rozsdál kitétel játszik
Nekem most ment el a kedvem az új mazda 3-astól egy kicsit, mert olvastam egy népítéletet melyben már ez az új széria 2 éves példánya is rozsdált (aztán persze ki tudja mitől, és hogy igaz-e, de akkor is).
Volvo V40 cc ellenfélnek lehet hogy majd ránézek az új civicre. Ahogy olvasgatom az 1.5-ös turbóval még a cvt sem szörnyű (van hozzá elég ereje). Csak ki tudja mikor lesz itthon.
-
tresh
addikt
válasz Johnny198612 #134921 üzenetére
Honda jazz-t nézd még meg
-
-
Dr.Zoo
senior tag
válasz Johnny198612 #134924 üzenetére
Ebbe a körben simán belefér a Daihatsu Sirion is. [link]
Gyakorlatilag Yaris, 1,3 benzin motor, klíma, millió alatt.
Mamának épp ilyet nézegetek.szerk.: a linkelt autók nem az enyémek, csak a méretük és formájuk miatt tettem be!!
[ Szerkesztve ]
"decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
-
tresh
addikt
válasz Johnny198612 #134924 üzenetére
nekem ebből 2 lenne a tuti befutó a yaris és utána jazz. Mazda tényleg rohadós nagyon jó gazda kezébe ez nem gond mert figyel rá de sajnos a többség nem. A jazz mellet az szól hogy tényleg elég tág terekkel rendelkezik a motorja is teljesen vállalható és egész pofás kis autó. Sok ismerősöm vett most jazz-t és mindenki határozottan elégedett vele.Nekem a yaris a szimpibb mivel volt is családba és imádtuk.(mondjuk a yaris tipikus női autó) .
-
Johnny198612
tag
válasz Dr.Zoo #134925 üzenetére
Daihatsu-rol azert beszeltem le magam, bar asszony szerint "cuki"...kiemelt problemanak irtak, hogy mivel nem tul nepszeru kis hazankban, az alkatreszbeszerzes maceras es draga. Mivel elso autom, es tuti osszeb*szom kicsit, igy ez is szempont.
Ezert kerdeztem ra a Mazda 2-es javitasi koltsegekre is. Valaki please..
Eddig Yaris all nyeresre, de alternativa nelkul nem erzem jol magam
[ Szerkesztve ]
-
Dr.Zoo
senior tag
válasz Johnny198612 #134927 üzenetére
A kasznin kívül Yaris.
Az alkatrészeket pedig beütöd az ebay-re, oszt' házhoz hozzák.Annyira csak nem ütöd meg, hogy egy "sima" fényezéssel ne lehetne helyrehozni??? Ha borulsz vele, akkor meg tök teljesen mindegy.
[ Szerkesztve ]
"decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
-
szekra
őstag
válasz Johnny198612 #134924 üzenetére
VW Polo?
-
#94529552
törölt tag
válasz Johnny198612 #134927 üzenetére
Első kocsinak talán jobb lenne egy jó kis hazai Swift.
-
SaNyEe
aktív tag
válasz Johnny198612 #134932 üzenetére
-
Elneztem a tipust, targytalan kerdes[ Szerkesztve ]
-- end of transmission --
-
Vesztor87
senior tag
válasz Johnny198612 #134921 üzenetére
Rozsda mennyire jellemző a 2-esre? 6-osnál és 3-asnál nagyon mondják.
[ Szerkesztve ]
-
Vesztor87
senior tag
válasz Johnny198612 #134935 üzenetére
GC alap, semmi nincs kb, csak szervó meg abs benne. GLX-ben van 2 első elektromos ablak, állíható magasságú kormány, szervó, fordulatszámmérő (gc-ben nincs), cd-s magnó az vagy vagy (GLX CD a pontos neve), klíma ha van az GLX AC felszereltségi szint. Csak hogy a legfontosabbakat említsem, ja, meg elektromos és fűthető tükör. A gs-ben ezeken felül nem 2 hanem 8 lufi, klíma, alu kerekek, kb. ennyi. GLX-es vagy GS az jó, csak legyen benne AC.
-
Szólista
senior tag
-
SzlobiG
félisten
Nem vagyok merci fan, de ez gyönyörű.
-
Johnny198612
tag
válasz Johnny198612 #134943 üzenetére
A lufikat sosem fogom megérteni, h az miert nem alap. Ha lehet 8at, akkor legyen 8 alapból.. A cegek is jobban járnának, kevesebb halott/serult autotulaj --> tobb ügyfél -> tobb profit.. Na mind1, hajnal van..
-
Bdanyy
addikt
Sziasztok!
Mi a véleményetek a Toyota Verso 1.6 d active trendrol, illetve a vw golf sportsvan comfortline szintén 1.6 dizelrol? Ezekkel az android auto működik megfelelő extrák kiválasztasa utan? Tiguant reklámozzák vele, a markauzletekben meg eltero infókat mondanak.
Köszi előre is.
http://href.hu/x/frwq http://www.n95.hu Nokia N95-ös és egyéb S60 telefonos információs oldal http://febazo.hq.hu/ I8910 HD : http://href.hu/x/f1zt
-
Vesztor87
senior tag
válasz MunezXBK #134942 üzenetére
Kérdés ugyanúgy csinálták-e mint a többit. Opelék is gyártották egy időben a Classic I szériát és a G-t, előbbi porlad, utóbbi nem. Azért írtam csak.
Szólista: sztem GLX is lehetett 3 ajtós. 200e ft digi volt listaár szerint anno köztük, 2,05 volt az 1,3 gc 3 ajtós, 2,25 vt az 1,3 gc 5 ajtós.
GLX-ben ugyanez asszem 2,550/2,750 volt, GS-ben 2,95M/3,15 M talán, de erre nem emlékszem.[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz Johnny198612 #134944 üzenetére
Mondjuk legyen egy légzsák darabja 50k bekerülési áron.
Szerinted egy A szegmensű, az alaparra kihegyezett autóban oda fog adni neked 8 lufit, amikor 2 a kötelező?
Nem igazán 😉
Az új swiftben mondjuk már alap a sok lufi, cserébe nem is 2,2M-rol indul, hanem 2,6-rol.
Csodák nincsenek.
Ja és nem is veszik annyian, tehát nem nagyon jön be ez a húzás. -
Vesztor87
senior tag
válasz Szólista #134948 üzenetére
Kizárt hogy fapad és full felszerelt verzió volt belőle csak. Miért ne lett vna? Amit én írtam, az az akkori hivatalos árlista volt.
A bevezető ára az 5 ajtós GC-nek volt 2.250e, a 3 ajtósat csak nyártól lehetett kapni, 2.050e ft-os áron. Ez vt a hivatalos, hogy ki mit alkudott egy más tészta.
Új hozzászólás Aktív témák
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- DXRacer használt szék eladó
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen