-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
-FreaK-
veterán
Sziasztok!
Kinéztem egy autót, amit egy megtekintés után meg is vennék (persze ha minden rendben lesz vele), van egy dolog viszont ami aggaszt, a tulaj mondta az előbb, hogy olaj csere 20e km. -enként volt, a szervizek alkalmalmaval. Egy Honda Jazz-ről (2006-os)van szó amúgy. Ez egy kicsit aggaszt, mennyire gond ez, ha ezen kívül esetleg mas baja nincs?Ahogy számolom, ez úgy jön ki hogy kb 7 év alatt mióta nála van, 6 alkalom, tehát majdnem évente egy olajcsere.
(#135954) MunezXBK: 210e km, 2009 óta van a mostani tulajnál (magyarországi egyébként), 93e-el vette ő.
[ Szerkesztve ]
-
B-L-A-C-K
titán
Ez de jól néz ki, ha most lenne az esedékes a vásárlás még el is gondolkodnék rajta...
-
B-L-A-C-K
titán
válasz Kornel #135958 üzenetére
Ha valóban normálisan karban volt tartva gondolom annyira nem fos. Bár itt ha már feljön hogy dízel mindent kerülni kell... De mint írtam régebben tényleg nem értek hozzá, így gondolom igazatok van. Saját kocsim még nem volt dízelbe, csak céges benzinesek, viszont Faternak csak dízelek voltak (BMW 525TDS, A6 2.5tdi Quatrro, jelenleg Merci C220 CDI), és sose volt gond velük.
[ Szerkesztve ]
-
-
Elektrosokk
addikt
válasz B-L-A-C-K #135957 üzenetére
Nem értem az alcantara miért van mindenhol bőr-nek írva amikor nem az.
Faterodnak igen nagy szerencséje volt, az audi 2.5 tdi elég trágya. Egyébként mi az olasz kocsikkal vagyunk így, csak élvezzük őket.
[ Szerkesztve ]
"Bárcsak elviselnétek tőlem egy kis esztelenséget, sőt viseljetek el engem is." Szabadságot Aweriotnak! ️
-
B-L-A-C-K
titán
válasz Elektrosokk #135962 üzenetére
Elég sok helyen tényleg annak írják, amúgy elvileg jobb, és tartósabb mint a bőr.
-
Elektrosokk
addikt
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Elektrosokk #135962 üzenetére
A 2.5 R5 az egyik legjobb konszern dízel, nem csak a 2.5 V6 volt
-
rbalint88
addikt
válasz B-L-A-C-K #135963 üzenetére
Az apolatlan bornel tartosabb. De ha lattal mar igazan hanyadek ulest, akkor az osszefilcesedett, kiszalonnasodott alcantara mindennek az alja. Es ha egyszer elcseszed, nem lehet visszahozni sehogy. Nehezebben tisztithato, mint a szovet es nehezebben helyreallithato, mint a bor.
-
Elektrosokk
addikt
válasz #94529552 #135965 üzenetére
ja, már akinek szívás! inkább élvezet szerintem... ha megint kocsit kéne venni csakis olasz... esetleg valami ritkább japán v6. Bár most látok egy 4-es golfot (GTI) is ami nagyon tetszik, amerikai változat, itt parkol a közelünkben mindig.
(#135966) molnarpeter : igazad van tényleg a v6-ra gondoltam, mondjuk elvből nem is vennék dízelt. talán egy ilyen tudna elcsábítani!
"Bárcsak elviselnétek tőlem egy kis esztelenséget, sőt viseljetek el engem is." Szabadságot Aweriotnak! ️
-
rbalint88
addikt
válasz Elektrosokk #135968 üzenetére
4-es gti szep maz fos tartalommal sajnos ha mar vag es 1.8t, akkor leon vagy a3.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Elektrosokk #135968 üzenetére
rbalint88: TT nem is?
Sejtettem, hogy a pratkikum lesz az oka[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz molnarpeter #135971 üzenetére
Nem. Fek-futomu ugyanaz, csak beszallasnal mindig beb*szod a fejed. Vagy ha ugy nezed, a leon meg az a3 egy hasznalhato TT.
-
Integrale
veterán
válasz Elektrosokk #135964 üzenetére
Dedrában a vezetőülésen már erősen látszik az elmúlt 320e km, nagyrészt csak az ülőlap és a háttámla balo oldalán, ahol kifordulsz az ülésből. Ezen kívül szép és igényes, ha vigyázva van rá.
"Bad reklám is reklám too"
-
8th
addikt
válasz B-L-A-C-K #135959 üzenetére
A legnagyobb baj, hogy ez nem karbantartás függő. Nekem is nagyon bejön a B6 Variant de nem merném megvenni csak 1.9 pdtdi motorral. A 2.0pd motorhoz is kapható a gyárinál jobb minőségű aftermarket javító készlet olajpumpához is hajtókarhoz is de roppant szarakodós mert hetekig nincs autód és rakás pénzbe kerül cseréltetni. Továbbá a 2.0pd motornál ott van még a részecskeszűrő "probléma" is. Mivel az sem örök életű előbb utóbb kevés lesz neki a 40ezer forintos utólagos tisztítás és cseréltetni kell ami 200-400ezer forint között van + munkadíj ami nem kevés pénz. Az 1.9 motorral nincs ilyen gond cserébe le kell mondani a dsg váltóról. Nos, valamit valamiért.
(#135970) SzlobiG: Azok a Siemens csodák nem húzták sokáig ezért nagy részükben vagy gariban vagy muszájból de valószínűleg rég cserélték őket de ha nem akkor sem kell eret vágni. Ez VW. Ehhez minden van okosba szakszervíz ár töredékéért.
[ Szerkesztve ]
-
Elektrosokk
addikt
válasz Integrale #135973 üzenetére
Nekem jobban tetszik a bőr. Tudod miket nézek most? Kappa Coupe-kat. Abból elfogadnék egy bordót bordó alcantarával 2.0 turbo mocival.
Molnárpéter : nem rossz, bár valamiért az audik nem fognak meg. Néha nálam van egy A3 dízel 3 éves. Egy dolog hiányzik belőle, hogy nagyon jól hátra tudom tolni az ülést és végre elférek!
[ Szerkesztve ]
"Bárcsak elviselnétek tőlem egy kis esztelenséget, sőt viseljetek el engem is." Szabadságot Aweriotnak! ️
-
Integrale
veterán
válasz Elektrosokk #135975 üzenetére
Legalább egy éve nézegeted a Kupékat.
"Bad reklám is reklám too"
-
válasz B-L-A-C-K #135895 üzenetére
Kéttömegű tuti van benne, de a 2.0dci egy remek motor.
Úgy egyébként a 3-as lagunák is teljesen rendben vannak minden szempontból. Viszon a 2-es lagu rossz híre miatt elég nyomott az áruk. (ez most előny, viszont eladásnál hátrány lesz)
Egyébként a 2010 vége utáni ráncfelvarrottak, amiket kifejezetten ajánlani szoktak.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
akos727
senior tag
Régebbi Saabok mennyire sz*pórollerek? Nézegetek 'erősebb' autókat és megakadt a szemem rajtuk, mert általánosságban elég olcsóak, de úgy érzem van e mögött valami. Pl. hogy a gyár már bezárt? Nincs hozzá bontott alkatrész? Beszéljetek le róluk. Mondjuk erről.
-
footy
addikt
válasz B-L-A-C-K #135979 üzenetére
Passatbol az automata az DSG. A hasznatl DSG 200k futott km felett pedig igencsak roller tud lenni, ha pedig 2.0PD-re van akasztva akkor nem art 6 szamjegyu tartalek amit boldogan locsolsz el az autora.
A H-Astrahoz nem erdemes hasonlitani mert az 1 kattal lejjebb jatszik, ha mar opel, akkor signum vagy inkabb insignia. Insignianal a figyasztast meg kell nezni, mert az kellemetlen meglepetes lehet. -
rbalint88
addikt
válasz akos727 #135980 üzenetére
szikiék személyében van jó szerelő hozzá, több hetes várólistával... fenntartható egyébként, alkatrész van, néha teljesen baráti áron, néha zsebbenyúlósabb a konkurenciához képest. de azon azért megakadtam, hogy egy szemre jónak tűnő példány 300ezer Ft második autónak tuti inkább ilyet vennék, mint valami twingot vagy puntot. évi párezer km-re pont mindegy a fenntartásbeli különbség
-
andrás47
senior tag
Üdv !
Ebből a két típusból szeretnék benzinest vásárolni : Mitsubishi Lancer Combi, vagy Toyota Corolla Wagon, esetleg Verso, nahgyjából egy áron vannak, illetve a Mitsubishi kicsit olcsóbb talán.
Esetleg néztem ezt a Corollát ,[link] de bizonytalan vagyok automata váltóval meg szabad-e venni egyáltalán
Itt a megbízhatóságáról nagyon jókat írnak a Mitsubishi-ról is [link] , tudom ez hajlamosabb a rozsdásodásra, de ha egy jót kifogok, akkor alvázvédelemre elviszem, és majd csak bírja egy jó ideig .
ti inkább melyiket ajánlanátok, és miért azt ?
Esetleg ha mást is ajánlanátok 1-1,5 M között írjátok meg.Köszönöm segítségeteket.
-
Qru
MODERÁTOR
Srácok!
Ismerős családbővülés miatt venne vmi SUV-t. Ne legyen túl hosszú mert az asszony is parkolna de nagy csomitér kell. Csak dízel játszik és legalább 140 ló kell mert sokat járna pályán is, semmi külön extra nem kell, klíma meg tempomat de az már mindenhol alap. Keret az olyan max 8-9M és csak új autó játszik..
Egyelőre ez a lista ami szóba került:
Seat Ateca
Mitsubishi ASX
Subaru XV
Nissan Qashqai
Mazda CX5
Kia Sportage
Hyundai Tucson
VW Tiguan
Ford KugaMi maradt le?
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
válasz rbalint88 #135983 üzenetére
Ja, pasztmek, ez képről majdnem patika és még ülésszellőztetés is van benne, na az se lehetett olcsó és így is ár alatt van. Valami turpisság biztos van, szétrohadt lengőkarok vagy ezer éves szilentek fékek, vagy fossa az olajat, mert ez így túl jó. Nem fog érte senki sietni, el kell vinni a Szikihez.
-
B-L-A-C-K
titán
válasz runner 125 #135997 üzenetére
Hát még ha használtan is akarnának, 9M-ért már elég fasza kocsikat lehet kapni. Amúgy sose értettem miért vesz valaki új kocsit (persze ha nem cégre veszi, illetve ha nem multimilliomos), már aki kigurul a szalonból egy 10 millás kocsival, abban a percben bukott fél - 1 millát. Én ha lenne felesleges 100 millám akkor se vennék zsír újat.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz LuckyL #135996 üzenetére
Akkor nem jól nézted: [link]
mod:
lenko: Valid tipp de az nagyon prosztó, az szóba sem jöhet.
B-L-A-C-K: Mokka az túl kicsi (356 literes a csomija csak).
Új kell, mert megégették magukat a használttal így szóba sem jöhet náluk a használt egyelőre.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi