-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
BigBlackDog
veterán
Erről mi a vélemény? Érdemes nézegetni, nyálcsorgatni, vagy van valami, ami miatt egyből el lehet felejteni?
(#136853) naot: Szerintem olyan árban eléggé leharcolt példányt fognál csak ki Astrából. Persze, ha látsz szép példányt ennyiért, akkor az sem rossz választás szerintem, csak fenntartásban egy kicsit nagyobb teher talán (de még így is az egyik legolcsóbban fenntartható típus az F Astra véleményem szerint).
[ Szerkesztve ]
-
naot
tag
Értem, köszi a válaszokat!
Esetleg tudnátok még olyan szempontokat mondani, ami segíthet vásárláskor dönteni? Amik esetleg elárulják az autó rejtett bajait, hibáit?
[ Szerkesztve ]
-
AsusBoy
senior tag
válasz ADAM1337 #136850 üzenetére
Eddig egy 2010 320d f30 135 kw 184 LE -s járgányt próbáltam. Nagyon tetszett. Főleg a nyomatékossága . A kinézete dögös .380nm nyomatékú.
Amiket nézek most Audi A4 es modelleket azok 143 lóerővel és 320 nm nyomatékkal bîrnak.
Nem túl lomha az Audi ? Sajnos még nem volt alkalmam kipróbálni.
Ha sportosabbra vágynék ,nagyobb nyomatékra akkor a chiptunning mennyit tudna dobni rajta?Köszi
-
molnarpeter
nagyúr
válasz AsusBoy #136857 üzenetére
Audiból is volt több teljesítményszint (2.0: 120-170PS), chipnél meg határ a csillagos ég Én a leinformálható kevés km-t, és/vagy gondos előző tulajt venném figyelembe (hosszú olajcsere periódus miatt - egyik esetben még nem tudta elrontani, másik esetben ugye nem is akarta). Ha tényleg kell a menés, ott a 3.0 V6 TDI 240 pacival (illetve esetleg a 2.7 is 190 lóval), ezeknél már viszont vezérléscserére érdemes előre spórolni (bár mintha 200kkm feletti élettartam is benne volna). Befecskendező rendszer korrekcióját érdemes megnézni (VAG-COM kell hozzá). Hátsó ablaktörlő ha nem töröl elég jól, Q5-ét szokták beépíteni. 2012-ben volt facelift, itt pár hibalehetőséget elvileg javítottak. Multitronic váltó nem ajánlott. Quattro 60%-ot küld hátra, ha a hátsó hajtás hiányozna a Bimmerből Garanciálisat lenne a legjobb keresni, arra az esetre, ha kijön rajta valami nyűg. Korábbi évjáratokra panaszkodnak páran remegés, eresztő vízpumpa, szoftverfrissítésre szoruló 2.0TDI (néha nem indulás) miatt. Skoda, VW, Audi, Seat club topikban találsz tulajt is.
[ Szerkesztve ]
-
AsusBoy
senior tag
válasz molnarpeter #136858 üzenetére
Köszönöm az infókat!
A3as 2.0 tdi 170 lovas kivitel is.haraphat elég szépet.
350nm nyomaték.
A4 es 2.0 tdi 143 lovas kivitele 320 nm nyomatékú és nehezebb is.
Szoval itt jon a kerdes hogy a kinézet vagy a teljesîtmény alapaján melyiket választja az ember.
A4 sedán kivitele sokkal szebb mint az A3as szerintem. -
g4mer
senior tag
Sziasztok, autóvásárlás előtt állok. Kinéztem magamnak egy Citroen C5 1.6 HDI-t.
Viszont!: én általában napi 15-20 km-t vezetek, félek, hogy kinyírná a részecskeszűrőt, meg az ilyen drága alkatrészeket
Tudnátok alternatívákat mondani helyette? (ami benzines). Fontos, hogy kombi legyen és legyen benne hely.
Focusokat nézegettem még..
Sic Parvis Magna
-
piqla
őstag
ehhez mit szoltok?
Szereted az állatokat?
-
g4mer
senior tag
válasz Mike81 #136867 üzenetére
Koszi a valaszotokat Az igazi kiszemelt a C5 igazabol, de amint emlitettem, viszonylag keveset jarok, de kell a nagy csomagter. Ha beiktatnek egy kis 50kmnyi palyazast hozza hetente, ugy eletkepes lenne-e a dolog?
Focus benzines kombit nezegetem meg, de az meg kicsi lenne. Mondeo benzines meg benyel 12litert varosba...Sic Parvis Magna
-
SzlobiG
félisten
válasz BigBlackDog #136854 üzenetére
Szeretnek rohadni nem is kicsit szó szerint mindenhol szóval nagyon át kell nézni. A másik a fogyasztás munkatársam 10 liter alá alig bírta levinni, ha még haladni is akarsz vele akkor 10+ lazán.
-
Jackal2
senior tag
Sziasztok, segítségre, véleményekre lenne szükségem, autóvásárlással kapcsolatban. 2-2.5 milliós keretem van, jellemzően 2 fő (barátnőm), de sok esetben csak 1 fő szállítására. Pesten lakom, itt is nőttem fel, tudom mit jelent a pesti élethalál-harc a sávváltásért és milyen "könnyű" parkolót találni a városban. Jellemzően nem mennénk többet évi 15-20.000 kilométernél (vagy annyit sem), nem akarok nagy autót, mert felesleges, nem akarom a +2-300 kg-mot vonszolni fémben, fölöslegesen. 2/3 város, 1/3 autópálya használat lenne kb. a valós eloszlása a kilométereknek. Gyerekünk nincs, családban van egy kombi Peugeot 307 SW, tehát ha kell cuccolni, akkor megoldott, szóval ez sem szempont. 35 éves vagyok, tehát még nem égtem ki, hogy a 63 gyerekemmel zombizzam végig a Budapest-Balaton távolságot, unott arccal kifele bámulva egy 5 méteres egyterűből és azt is szeretném, ha a leendő autóm képes lenne elérni az autópálya utazó sebességét, anélkül hogy szakadékba lökném (értsd, normális motor, ami képes az autót mozgatni, de nem kell hogy rakéta legyen). Nem akarom, hogy a szervizben rohadjon az idő nagyobb részében, szóval megbízhatóság egy erős érv.
Kilométer, szín, forma, presztízs nem érdekel, nem akarok a haverok előtt jaszkarizni de szeretném, ha 5 ajtós lenne, mert a nyugdíjas szülőket is kell mozgatni néha.
A fentiek alapján, nagyjából az alábbi típusok maradtak meg a rostálás után (összes szívó benzines):
- Seat Ibiza 1.4, nem baj ha kombi, de nem is szempont (viszont a Népítéletben volt, akinek a Fabiajan átugrott a vezérműlánc és mivel ez ugyan az a motor, ezért ezzel kapcsolatban ha valakinek lenne infója, annak örülnék)
- Honda Jazz 1.4, második generáció
- Mazda 2 1.3 TE
- Ford Fiesta 1.4Elolvastam az összefoglalót, az összes linket ami benne van, Autónavigátort, TC-t, a fogyasztási adatokat, Népítéletet, az összes videót megnéztem a neten, amit találtam, viszont annyira sok az információ, hogy nem tudok dönteni.
Amennyire nekem kikristályosodott:
- a legmegbízhatóbb a Jazz és a Mazda 2. Előbbi egy mini egyterű, ami jól variálható, jó mechanikai tulajdonságokkal, elég nagy, nem zabál, de unalmas és drága, jó értéktartással és nem nagyon akarja senki eladni. Mazda 2 kisebb de sportosabb, jobb vezetni, cserébe zajosabb és sprődebb, ezt se akarja senki eladni
- Seat Ibiza VW konszern, fő darabok egyformák, szóval jó eséllyel alkatrésznek lopják a kocsit. Belül picit puritán, de ez a legszebb a fentiek közül, van kombi verzió és olcsóbb hozzá az alkatrész
- Ford Fiesta a legjobban felszerelt (ülésfűtés, tempomat, tolatóradar meg egyéb vackok), elég jó benne a motor+futómű+váltó kombó de nem lehet belőle kilátni, hátul szűk és erről is van egy két horror storyJól látom a dolgokat?
Az alábbi blog szerkesztője: quadkopter.blog.hu
-
MunezXBK
nagyúr
UGYAN!
Az ugyanaz, ugyanúgy, ugyanakkor, ugyanannyi, ugyanide, ugyanő stb. szavakat egybeírjuk.
Lehet persze két szóba is írni, de akkor már mást jelentenek. -
nagyúr
válasz Jackal2 #136877 üzenetére
A 2008 utan gyartott fiestarol lebeszelnelek, volt hozza szerencsem, kozel 1 hetig hasznaltuk nyaralason, szerintem nem egy nagy szam auto. Belul kicsi, elol 181cm-el mindenhez hozzaerek, hatul sincs sok hely. A muanyagok recsegnek ropognak, jatekauto erzeted van benne. Egy het alatt behalt a hatso tekeros ablak es az elso elektromosnak kontaktos lett a kapcsoloja Benzines 1.25-os baromi lomha, 1.4 nem tudom milyen. Szamomra nagy csalodas az az auto.
Ezerszer inkabb a jazz vagy a mazda.
-
Jackal2
senior tag
Gondolkodtam rajta én is, de nem vagyok egy "zöld" beállítottságú illető, igazából eszembe sem jutott az autó, lehet ránézek.
Focvis: igyekszem kikerülni a kis turbós benzineseket.
Igazából inkább az általam írt autókkal kapcsolatos tapasztalatok érdekelnek. Ki mivel szívott, mik a jellemző típushibák, amikbe bele lehet futni, mit nézzek meg mindenképpen ha kimegyek a neppertelepre/1tulajdonosmagánszemélynőgarázsbantartottnemdohányzógarantáltkilométer autókhoz?
Az alábbi blog szerkesztője: quadkopter.blog.hu
-
Jackal2
senior tag
válasz tboy93 #136883 üzenetére
Nagyjából a Népítélet is ezt mondja, hogy mint ha nagyon szét akarnának hullani ezek az autók, pedig még nem is nagyon van belőlük régi, ami azért elég durva. 1.2-eseket meg sem néztem, mert az igazi kinzópad lehet, ráadásul mennyit foroghat az autópályán ha nem 90-el akarok menni, miközben aláznak a kamionok?
Egyébként elgondolkodtam egy alsó-közép dízelen is, mert ennyi pénzért már az is van...Csak ugye a dízeles horror storyk, kettős tömegű, közös nyomócső, részecskeszűrő stb stb.
Az alábbi blog szerkesztője: quadkopter.blog.hu
-
-
Jackal2
senior tag
válasz tboy93 #136886 üzenetére
Egyet értek, nekem is erre járt az agyam. A menekülés vékony ösvényét egy dolog jelenti: faternak a 307SW 1.6 dizeljét is meg lehet venni, ismert az előélete, normálisan karban tartott stb.
Igazából tudom hogy Jazzt kéne vennem, csak még harcolok egy kicsit a sorsom ellen Egyébként nagyon durva, mennyire tartja az árát, egyszerűen nem hittem el. Két nap alatt kb. 650 autót néztem meg a neten, de magasan a Jazz tartja legjobban az árát és kb. "senki" nem akarja eladni (ahogy a Mazda 2-t sem), pl Ibizából 3x annyi van, meg a franciákból is van egy rakat...Azért ez is jelent valamit.
BBD: még nem, de rápillantok.
[ Szerkesztve ]
Az alábbi blog szerkesztője: quadkopter.blog.hu
-
Jackal2
senior tag
válasz molnarpeter #136889 üzenetére
Igen, tudom, néztem a lopási statisztikákat is. Egyik oka ez volt az új Swift kiesésének, meg az, hogy van Mazda 2
Amire gondoltam ezzel kapcsolatban, hogy belepattintunk egy váltózárat és egy gravírozást a főbb elemekbe, hogy ne legyen értelmes ellopni alkatrésznek. Ez már általában elég, hogy keressenek egy másikat. Esetleg belerakok egy WIFI-s kamerát, ami tolja a routeremre a képet a ház előtt és kap egy 5V-s powerbankot, hogy ne örüljön már annyira a tolvaj
Az alábbi blog szerkesztője: quadkopter.blog.hu
-
hobizoli
nagyúr
válasz Jackal2 #136888 üzenetére
azert ha megnezed a Honda eladasait toredeke masoknak
~2500 autot adtak el par eve az osszes tipusukbol osszesenmas gyarto csak egy modellbol tobbet elad a tobbije mellett
meg mibol mennyit hoznak be, VAG csoportosbol sok jon be, sok az elado issokaknak kene a dizel, Jazz-bol pont nincs, csak ket fingoci motorral lehetett venni, es abbolis az egyik kb 5loval erosebb a masiknal, wow , verszegeny a valasztek minden tekintetben
felszereltseg meg lofutty, extra kimerul a klimaban kb, hogy van, vagy nincs[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
akos727
senior tag
Ez a torony csak szerintem áll cifrán?
-
Mike81
senior tag
válasz g4mer #136869 üzenetére
Szia!
Amúgy én is ugyan ebben a cipőben járok. Jó lenne egy MK4 Mondeot beújítani a mostani 1.6 benyás Focus helyett. A hely kérdés nálunk is sarkalatos pont. A gyerek néha kirúgja a csigolyámat a támlával együtt. Csak én sem megyek kb csak 10-15 körül évente. Bár nekem azért vannak hosszabb etapok is. Nézegettem az újabb 1.6 ti-vct Focusokat is. De a +24 Le-n kívül nem tudom ade egy kicsit jobb dinamikát. Na meg ugye abban a hely sem nagyobb.
Új hozzászólás Aktív témák
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- 3D nyomtatott versenypályák
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző