-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
őstag
válasz Declare #136795 üzenetére
De azért azt vegyük hozzá, hogy egy autó nem csak a motorból áll.
Millió egy dolgot fel lehetne sorolni a kerékcsapágyaktól kezdve a lengéscsillapítóig, ami azért a sok-sok kilométer alatt biztos jobban elhasználódik, mint az ötöd annyi városi használat mellett. Lehet, hogy ezek kisebb tételek összegben kifejezve, de a sok kicsi sokra megy."Less but better" - Dieter Rams
-
Declare
őstag
válasz z123456789 #136800 üzenetére
Persze...hasznaltauto mindig riziko....a dizel meg még nagyobb.
(#136801) xeon.Szabi ha Te kerekcsapagy, fek, felfüggesztes, lengescsillapito,kuplung, valto...... lennel, akkor kis hazank fö/mellekutjait es varosait szeretned inkabb jarni, vagy az autopalyait? (ugy nagy altalanossagban )
(#136802) focvis akkor bennem is az volt, hogy olvastam ezt a hirt es ugy ragadt meg, hogy mar a tsi motorokban is benne van a dpf....de valoban nekem is suvickolni kell krom tisztitoval a kipuff vegeket ha az 1.4 tsi t mosom Adblue t a TSI kbe is!
-
rbalint88
addikt
válasz focvis #136802 üzenetére
Kb ket eve az uj s500-ban mar van dpf. Identol jon az uj tsiben is.
A varosi hasznalat az auto minden elemet 3-5x annyira veszi igenybe, mint a palyazas. Kerekcsapagy sem a forgastol megy szet, hanem a katyuktol... Talan a fek kap tobbet a palyan, de az is csak ha allat modjara mesz es 250-nel tolod aztan satuzni kell allandoan.
-
rbalint88
addikt
válasz xEon1337 #136805 üzenetére
Kb hisz perce sikerult a Bocskai uton egy akkora katyuba beesni, hogy amekkorat csattant az auto, azt hittem kiesett a futomu. Mindezt kb husszal... Palya azert nem olyan gyasz, jartam rajta en is sokat, teljesen vallalhato. Nemeteknel se varazsszonyeg, pedig ok tempot is mennek rajta, megse hallasz onnan nyusszogest, hogy feszt szetkurja a futomuvet. Bezzeg a jo pesti utak, azok adnak a pofajara...
-
Declare
őstag
válasz xEon1337 #136805 üzenetére
Probald ki a Cseh autopalyat es utanna meg fogsz allni a kritizalt M1 en, kiszallsz es nyomsz ra egy csokot (jo a Csehek is szepen belehuztak, az elmult 2 evben a nagyreszet gyönyörüen felujjitottak) Teny hogy az M1 nem az autopalyaink zaszlos hajoja....mondjuk amilyen forgalom azon zajlik
(#136806) focvis en egy békebeli kromtisztito pasztaval szoktam pucolni (ilyen szürke kenöcs szerüseg ) az szepen lehozta. Valami hasonlo ujszerü kivitelben is müködökepes kell, hogy legyen. Esetleg talan kandallo üvegpucolot kellene megnezni, hogy nem bantja e az anyagat, mert az eleg szepen oldja az ilyen raegett kormot....üvegröl legalabbis.
(#136807) rbalint88 egy ilyen nekem is volt....cseheknel az is föuton....megalltam 5 percig nezegettem mi van, mert nem hittem el, hogy nem szakadt ki a kerek....fel volt telve vizzel pont a kereknyomon egy tenyernyi, de kb 200m mely lyuk erthetetlen, de semmi baj nem szarmazott belöle
-
footy
addikt
válasz Declare #136799 üzenetére
Reszecskeszuro+ nagy nyomasu befecskendezes. A vicces az hogy a reszecskeszuro bizonyitottan tobblefogyasztast okoz, tehat kb ongol, viszont mivel a "tisztulasi folyamat" altlaban autopalyan kovetkezik be, igy lokalisan kisebb a kibocsatas. (magaddal viszed a kormot es az autopalyan kiokadja az auto, ezert nem is fustolnek a DPF-es autok)
En ugy tudom VW lesz az elso amelyik a benzines motorjaihoz rak reszecskeszurot.(Most nezem az S500-on tenyleg van BPF.) Az viszont BPF(benzin partikel filter) , nem DPF(diesel partikel filter) lesz.
Ja, meg a temahoz hozzatartozik, hogy a BOSCH-nak van olyan megoldasa, amivel lecsokkenti a koromkepzodest, tehat nem kellene reszecskeszurot alkalmazni. (viszont a gyartok nem valoszinu hogy hasznalni fogjak, mert akkor kevesebbet viszed szervizbe az autot, tehat bevetelkieses lenne.)(#136800) z123456789
Azert mert keveset fogyaszt. Az UNIO ezt szorgalmazza, a gyartok meg ilyen trukkoket vetnek be hogy meglegyen az eloirt kibocsatasi kvota. Aki nem olvas utana az pedig csak orul hogy az auto 4L-t fogyaszt szazon. Mivel a user nem kap azonnal tudorakot, igy mindenki orul. Pedig mar eleg sok tanulmany bebizonyitotta hogy az apro koromreszecskek megragadnak a tudolebenyben es elvaltozasokat okoznak.
Aki hall rola, az is ugy van vele, hogy nem megy az olyan hamar. Ez mondjuk igy is van. Olyan ez mint a dohanyzas, ha egybol vert kopnel tole nem hiszem hogyan sokan dohanyoznanak....[ Szerkesztve ]
-
SzlobiG
félisten
#bimmerkell
-
Declare
őstag
válasz Integrale #136811 üzenetére
A gyogyviz, magyarazza, h miert nem lett baja a guminak/kereknek
(#136813) footy nalam tegnap pont a varosban a piroslampanal araszolva "okadta ki magabol" 3l/h allohelyzeti fogyasztasnal, a mögöttem araszolo autos örömere
(#136814) SzlobiG plane ha ebböl az LCI utani verziot nezed (2007 masodik fele). Ott sokmindenben sokat javult ez a szeria...nem veletlen keveredik az ara a hasznalauto kinalatban sem az uj F10 elsö generaciojaval. Egy szep M packos 525/530D E60/61 LCI komfortülessel 15-20k euro. Siman vallanam, szedanban persze
-
molnarpeter
nagyúr
-
-
rbalint88
addikt
válasz Elektrosokk #136817 üzenetére
gyere már el a mai talira kíváncsi vagyok a vaZSra
-
Elektrosokk
addikt
válasz rbalint88 #136818 üzenetére
Nagyon-Nagyon szívesen mennék, de ma nem jön össze. Meg még kell a fólia is a vasra hogy jól mutasson Pedig végre láthatnék egy jó Galantot is!
A következőn ott leszek!
"Bárcsak elviselnétek tőlem egy kis esztelenséget, sőt viseljetek el engem is." Szabadságot Aweriotnak! ️
-
smiti
addikt
Sziasztok!
Bocsánat az értetlenkedésért, de nem is olyan egyszerű autót választani manapság.
Hétvégén valószínű megyek fel a fővárosunkba autókat nézegetni, és ha nem találok továbbra sem megfelelő Mazda 6-ot akkor megnézném a C Vectrákat is.Ez vagy valami ilyesmi mennyire lenne mellényúlás? Azt is figyelembe véve, hogy a Vectra azonnal is elhozható lenne?
-
akos727
senior tag
Clio sportokkal van itt valakinek tapasztalata? (169 vagy 172 lovasra gondolok)
-
nesa
veterán
válasz molnarpeter #136706 üzenetére
Ma megvettem de végül amire gondoltam a refibe az épp nem volt, még egyszer emiatt nem akartam visszamenni, GE MU+120 bol vettem 4db ot, furcsán is néztek rám mert mellemet is H1 et vettek és vacilláltak hogy 350ft-os a jobb vagy az 500 as
A ködlámpába való H1 sem volt csak másnapra de az most ráér még talán.[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz Declare #136829 üzenetére
Egy auto soha nem költsegmentes
Na itt alljunk meg mert pont ez a lenyeg.-Szerk-
Ha annyit ir valaki hogy "tokeletes muszaki es esztetikai allapot" azzal szerintem le lehet fedni mindent.
Nem kell ez a wannabe nepper szleng hogy jeghideg klima meg kopogasmentes futomu...[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz footy #136830 üzenetére
jo de hat ha ez kell a nep egyszerü gyermekenek... tökeletes, meg jo esztetikai/müszaki allapot.... nem is tudjak ertelmezni ezt sokan, meg minden 3-ik hirdetesben ez van....egyszerü mondatok kellenek, amit felfog mindenki, kézzel foghato....hideg a klima es nem kell ra több pénzet költeni....ez átmegy
Amugy adom amit irsz
-
oliwire
őstag
válasz oliwire #136793 üzenetére
Nem akarom én ezzel telenyomni a fórumot, de nincs senki hasonló cipőben, hasonló igényekkel? azon is gondolkoztam, hogy maradok a G Astránál, csak inkább már jobb állapotút, meg plusz extrákkal felszereltet vennék. De tetszenek a Ford Focusok is, 1-2 Gen, abból az 1.6-osokat ~100 lóerősnek olvastam, vinne az annyira, mint az Astra 90 pacival?
-
Termi16
őstag
Sziasztok!
Végülis sikerült kifogni egy Lineát, hétfőn papirozzuk.
Annyi kérdésem lenne, hogy ha most még van egy másik kocsi a nevemen érvényes kötelezővel, de ezt eladom hétfőn, akkor köthetem már hétfőtől az új kötelezőt a kocsira? Kell hozzá valami plussz igazolás, adásvételi vagy ilyesmi?
Telefonszámomat megtalálod az adataimnál!
-
Termi16
őstag
Ez a része oké, csak nem akarok emiatt többet fizetni. Ha jól tudom akkor drább lesz a biztositás, ha már van egy autó a nevemen, hiszen akkor a régihez számit a bónusz.
Olvastam olyat is, hogy ilyenkor utalóg visszaadják a különbözetet, de ez is elég macerásan hangzik. Szóval azt nem lehet megoldani, hogy hétfőn felmondom azonnal az előzőt, és akkor úgy kötöm az új autóra, hogy megkapja a bónuszomat is?Telefonszámomat megtalálod az adataimnál!
-
nesa
veterán
válasz Termi16 #136837 üzenetére
Nekem úgy volt hogy a régi kocsim volt B10 be és mikor a másikat vettem az ugye A0 volt, több biztosítónál van második autó kedvezmény így a B10 7200ft/év és az A0 12800ft/év mind2 dízel 90le, ez 2 éve volt most megint csak 1 kocsi van a nevemen de most durván elszálltak az árak megint..
Ha eladod a másikat visszakapod a bennmaradt részt , meg a NAVtol is visszalehet igényelni a befizetett adó egy részét.
[ Szerkesztve ]
-
NemProfi
tag
Volkswagen bora sedan szerintetek?
2003-as évjárat. 1.6-os benzines és 1M körül nézegettem eddig.
Átlagos napi használatra kell, néha családi bevásárlás, kisebb kiruccanások, stb.. Annyira nagyon hosszú táv viszont nem lesz vele járva.
Vélemény?
Esetleg más megbízható alternatíva? Kombi nem kell csak sedan.[ Szerkesztve ]
-
AsusBoy
senior tag
Sziasztok!
Autóváltáshoz készülök nyár végén, kora ősszel
Megvan a kiválasztott tipus amelyek között vacilálok.
Aki érintet ebben a témában és alátudná támasztani a kocsi hibáit, előnyeit azoknak megköszönném!!Tehát a két kiszemeltem :
Audi A4 2.0 dîzel.(sedan)
BMW 320D (sedan)2010 es évjárattol kb 2012 ig nézegettem őket. Keretem 4 millió Ft.
Amik érdekelnének elsősorban azok a széria hibák , fentartasi koltsegek ... tehát mire figyeljek mielott megvasarolnam valamelyik modellt.
Köszönöm előre is
-
naot
tag
Sziasztok!
Egy naiv, első autóvásárlását tervező hozzá nem értőként kérdezem: milyen autót vegyek 300 ezer magyar forintnál nem több pénzért?
Abszolút rögeszmék nélkül: mindegy milyen márka, milyen típus - csak minél tovább működjön hibamentesen.
A válaszokat előre is köszönöm!
-
ADAM1337
nagyúr
ezres suzuki swift.
(#136849) AsusBoy: megbízhatóbb jobb konstrukció, a bmw-nek a gyári halogen-je este borzasztó, bár ezekből már 4m körül csak xenont találni.
Sportosabb a bmw az tény, de hétköznapra én az audi-t választanám.
Próbáld ki mind a 2-t hiába egy kategória nekem mégis a bmw műanyagosabb hatást kelt nem az a régi minőség.
plusz ugye a fenttarthatóság, a bmw-ket inkább lerúgják főleg a 2 ezres dízlit, mert olcsó fenntartani, és már kicsit nyomatékosabb is.[ Szerkesztve ]