-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
haddent
addikt
válasz barnam_ #137550 üzenetére
Azért álljon meg a hegyi menet! Hogy kerültünk 3 liter fölé Azért szerintem ez már éhes fajta, főleg automata. Ja de megyünk tovább, hogy kerül ide a 5 literes V8 szívó benzin? Azért a kettő közel sem egy kategória, nem is lesz, hiába van annyi / több / 10x annyi nyomatéka
-
barnam_
nagyúr
válasz haddent #137552 üzenetére
Elkalandoztam kicsit, mert én 5-ösből nem ülnék át kisebb autóba, ezért gondoltam a W211 szériára.
Amit a kollega keres, 3.2 AMG valószínűleg még éhesebb. Persze, valószínűleg sokkal fickósabb, de autópályázó családi kombinak szvsz totál értelmetlen.
Az 5 litert csak a nyomaték kapcsán említettem meg. Nem egy kategória, de akkor is(#137551) B-L-A-C-K: a fene tudja Biztos behozatal előtt tekerik meg...
[ Szerkesztve ]
-
Tothgera30
Ármester
válasz footy #137484 üzenetére
Pedig egy ilyen J Tourer Astra igen komolyan néz ki, az adott konfigurációval pont megfelelne, csak még az ára nem.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
BigBlackDog
veterán
válasz Tothgera30 #137554 üzenetére
2011-es évjárat, 140e km. Szerintem nem drága összességében a J Astrákhoz képest (és most nem az egyéni fizetési hajlandósághoz mértem).
De! Hátsó kurblis ablak, térdlégzsák nincs, középső kartámasz nincs. Ha már J Astra, akkor ezeket legalább igényelném bele. Persze, ha nagyon szép és megkímélt az állapota és nincs más, akkor valószínűleg nem ezek tántorítanának el.
Meg aztán ez a 116 lovas, Euro 6-os motor nem tudom mennyire életképes egy ekkora J Astrába... Egyébként ez az EcoTec még mindig az olajzabáló EcoTec?
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz Tothgera30 #137554 üzenetére
Ez a gödöllői parton vajon felfele menne, vagy visszafele gurulna ezzel a suly / LE arannyal?
-
Tothgera30
Ármester
válasz BigBlackDog #137555 üzenetére
Mindenben előnyösebb lenne egy H Astra, de olyan sivár a beltere hogy azt nagyon szokni kell. Tempomat, digit klíma nem lenne rossz, és ezek lényeges dolgok, kurblis ablak nem érdekel.
A Z16XEP (105le) még néha csipegette, de az Z16XER (116le) motorok már nem eszik az olajat szervizes ismerős szerint.
#137557 kornelka: Feltolatnék vele. Amúgy elég lenne 90-110km/h országút, és 130-145km/h autópálya tempóhoz, felelőtlen előzések kizárva.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
rbalint88
addikt
válasz Jakab66[hun] #137546 üzenetére
rámennék egy E61 535xd-re, automatával szigorúan. 272 ló, hegyomlásnyi nyomaték, AMG-hez képest békésebb fenntartás. (AMG kb 2x szorzó a "kommersz" Mercihez, BMW-hez képest) összkereket azért javasolnám, hogy télen is tudj közlekedni, vizes úton is elforgatja a hátsó kerekeket 100 körül padlóra, főleg chipelés után vagy kicsit is szar gumival. Ebből keresnék egy 2007 utáni faceliftest, sok hibát javítottak, beltér is finomabb lett, aztán egy M-pakett nélküli 535xd-vel lehet pirítani az emberkedők ellen
-
BigBlackDog
veterán
válasz Tothgera30 #137558 üzenetére
Egyébként K Astránál hogyan sikerült megoldani, hogy az 1.4 101 ló, az 1.4T pedig 125. Az a turbó csak 24 lovat jelentene pluszba?Látom, hogy van 150 lovas 1.4T is.[ Szerkesztve ]
-
B-L-A-C-K
titán
Ez is túl szép ár, és km hogy igaz legyen. Azért meglesem a héten...
-
veterán
válasz B-L-A-C-K #137561 üzenetére
Olcsóbb, mint egy vele egyidős, benzines Golf.
Ráadásul "FŐVÁROSI AUTÓPIAC"... csak az idődet - rosszabb esetben a pénzedet - pazarlod, a lábamat be nem tenném oda, laikusként végképp. Magukra valamit adó autófinanszírozók már 10 éve tiltólistára tették az összes ottani kereskedőt.
[ Szerkesztve ]
-
Integrale
veterán
válasz BigBlackDog #137560 üzenetére
Nyomatekban nagyobb az elteres, es a hozza tartozo fordulatszamban is.
"Bad reklám is reklám too"
-
haddent
addikt
válasz Tothgera30 #137558 üzenetére
Nem csak az ismerősöd szerint, Z16XER -t nyúzok H -ban, 200 ezer km van benne, nem ritka, hogy tiltáson jár, de a 4000 sztenderd , és semmi baja, nem kér semmit, csak amit amúgyis kap: 10 ezrenként 4 liter folyékony, fekete aranyat
kornelka jajj azért ne túlozzunk már... nem lesz versenygép, megpakolva, klímával nem lesz élvezetes sem, de egyáltalán nem vállalhatatlan. A múltkor amikor linkelgettetek méréseket, hogy mi hány kiló már "megegyeztünk" (leírtam aztán arra nem jött válasz ), hogy az UFO is 1400 kg, igaz, abból van 140 lovas.
-
BigBlackDog
veterán
válasz huliganboy #137564 üzenetére
Azért magánember nem nagyon vett szerintem paszulyt 2.0 TDI-vel. Aztán lehet, hogy tévedek.
-
Kornel
veterán
válasz haddent #137565 üzenetére
UFO felszereltsegtol függően 1290-1390 kg elvileg.
Tegnap csak ránéztem az adac-ra, de ma vegigbogaraszom. Az executive-ra írták az 1400-at, ami pont megfelel a gyár által megadottnak. (Az a fullos változat, napfénytetővel, xenonnal, stb.)
A sport valahol a kettő között lehet, megpróbálok rá hiteles infót keresni, bár ugye azt elég nehéz.
Ebbe az 1.8 140 PS is kevés, es nem raktam volna bele a 2.0 alatt bele motort.Egyébként nem a H astrarol írtam amit írtam, mivel ahogy említetted, az nem olyan nehéz, ellenben ha a J astra 1,5 tonnajahoz parositasz egy 1.6 116 PS motort, az már nem lesz túl nyerő páros.
Nalam képbe volt a J astra is, de nem volt egy értelmes benzinmotorral, amivel menne is rendesen. -
haddent
addikt
válasz Kornel #137569 üzenetére
valoban, boccs egyebkent ne felejtsjk el, hogy a valtozo szelepvezerles meg a valtozo szivocsohossz nagyon fincsi dolog am, eppen 1.4-1.6 kihozza egy regebbi 2.0 karakterisztikajat, erejet. Es nem kell ordogtolvalo turbo! Alapvetoen en isovel egy mim 2.5 de inkabb 3 literes szivobenzinre hajtok, szoval abszolut melletted allok, de ezek is tudnak szepen menni felteve hogy nem a legbutabb legelso sima 16 szelepesrol beszeleunk, kis kobcebtivel
-
B-L-A-C-K
titán
-
Alg
veterán
válasz B-L-A-C-K #137572 üzenetére
Nekem ebből az a legfurább, hogy ha egy "mezei" nyomozó némi dörzsölgetésre rájön hogy gyanús az alvázszám, akkor ugyanez miért nem tud feltűnni eredetvizsgán? (korábbi TC cikkben ugye azzal takaróztak hogy csak megbontásos vizsgálattal lehetne rájönni)
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
nagyúr
válasz B-L-A-C-K #137572 üzenetére
Ilyenkor tényleg elgondolkodom, hogy akarok-e én ilyen világban élni, ahol az a módi, hogy ahol lehet, verjük át a másikat. A szerv pedig nem hogy megakadályozná ezt, hanem még szinte alájuk is dolgozik. Szégyen...
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
lenko
aktív tag
válasz rbalint88 #137580 üzenetére
Vagyon ugyan nem volt, inkább csak idő a rendőrségi üggyel együtt (9hónap), nekem is a toronyba ütötték be a G3-nál, mikor ellopták aztán 1 hét múlva meglett.
Ezzel nem tanácsos az országot elhagyni, ha netán megállítanak külföldön, és ránéznek, már veszik is el az autót.[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
blt.62
őstag
Erről vélemény?
MegtorloXp
-
rbalint88
addikt
válasz blt.62 #137585 üzenetére
ha 1.9pdtdi lenne, akkor hevesen bólogatnék, hogy hajrá, hajrá. így a V6tdi-vel azért óvatosságra intenélek, bár ez már egy javított verzió, de még azért lehetnek benne aknák és eleve komolyabb összeg a fenntartása és bajosabb konstrukció.
Speeedfire: elektronikai tréfákon kívül nagy gond nem kellene legyen vele. szomszédban van egy f1 team dizájnos cup csomagos (brembo fék, recaro székek, komolyabb futómű) darab jópár éve, szereti a tulaja.
-
trassher
addikt
válasz rbalint88 #137580 üzenetére
tboy93 meginvitált egy bemutatóra. Valóban tök igényes és minőségi alvázszámot adnak a művelt nkh-sok. Az irodában a szemle előtt hülyének néztek, hogy nekem tuti f astrám van és nem g. Mondom neki menjünk már ki aztán nézze meg mit hoztam. Kimentünk, emberünk lesápadt, úgy hívott egy vizsgáztatót, hogy jöjjön már nézze meg mert ilyet nem látott. Hát ő is csak pislogott majd a tornyot megcsiszolta és beütötte a próbajelet. Mondta itt lesz az új szám. A vizsgasoron egy másik ember meg kérdezte, hogy ez mi akar itt lenni. Mondom a kollégája csiszolta le kint, hogy ott lesz az új szám. Hát ő oda nem tudja beütni, nem lehet mert gyenge az anyag. Mondom maga aztán jó erőben lehet. Mondták, hogy kis alutáblába beütik és azt rakják fel, addig várjak kint. Na a kis alutábla az valóban pléhlemezből lemezvágó ollóval kivágott darab szar. Egyiket a pótkerék öble mellé popszegecselték fejjel lefelé, a másik a zárhídra. Megkérdeztem, ha mondjuk belém jönnek és megreccsen a híd akkor jövök új számért? Mondja akkor sajnos igen. Akkor kérem adjon már egy nevet - elérhetőséget mert azt maga fogja állni.
Mindezt 53.960 forintért.
[ Szerkesztve ]
Redmi Note 7
-
haddent
addikt
válasz Kornel #137571 üzenetére
Igen, tudom, hogy az, épp azért mondom, hogy azért az nem olyan mint egy [helyettesíts be egy tök sima 16V mocit]. Hát ha neked nem elég, hát nem Nem tudom.. mondom, nekem is a terv 2.5-3 liter szívó benzin. De az a "bőven sok" kategória, amiben nem csak bugi van, hanem tartalék bugira, hegyre fölfele is. Ennél több a "felesleges" kategória, nekem. A másik álom a 2JZ turbo.
[rvilike] de mire? mert én azt már E36-E46 szedán kasztniba nézem állatkodni. Nagyon nem dinamikusan, élvezetesen eljutni A-ból B -re, nyaralni stb..
trassher azt a kva tróger mindenségit
-
Speeedfire
nagyúr
válasz rbalint88 #137588 üzenetére
Uhh, az biztos szép lehet. Gondolom a szokásos kék-sárga színekkel.
Eléggé tetszetős a kocsi, jól megy, tágas belül és "van" csomagtartó is.Esetleg a bmw e46 325ci/ti? Belül annyira nem tetszik, viszont sor6, hátsó kerék.
Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
trassher
addikt
válasz haddent #137590 üzenetére
Te már láttad képen mikor elkészült.
szilva01: Pont olyan szarul mint ahogy hangzik. Eladásnál ha jól sejtem lesznek érdekes tekintetek.
B-L-A-C-K: Az biztos. Csak azt nem értem, hogy egy hatóságnál ahol ilyeneket csinálnak minden nap miért nincs előre legyártott adattábla. Azt pedig felrakhatnák teszem azt a b oszlop tövébe vagy a tűzfalra.
[ Szerkesztve ]
Redmi Note 7
-
rbalint88
addikt
válasz Speeedfire #137593 üzenetére
fekete, a matricázás f1 teames sárga-kék.
Vilike eléggé le volt törve 25i meg 28i próbája után, ezek ugye 192-3 lóerősek, 30i meg 231 lovas, de nehezebb, mint a megane, meg csak fent megy, szívómotor. és akik beleásták magukat a típusba, azt mondják, hogy inkább 3, mint 2 millió egy tisztességes példány. -
blt.62
őstag
Évi 6-7 ezer km-t megyek és 90%-át városban. nagyon fáj a bal lábam és sokat kell kuplungolni. Ennyi km-nél csak kibírja egy automata váltó 7-8 évig. Nem? Ha mondjuk veszek egy 10-11 éves Superb kocsit 200-230 ezer km-rel.
MegtorloXp
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Olasz autó topik (Fiat, Lancia, Alfa)
- Xbox Series X|S
- Okos Otthon / Smart Home
- Samsung Galaxy Z Flip5 - ami kint, az van bent
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Androidos fejegységek
- Linux - haladóknak
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- War Thunder - MMO Combat Game
- További aktív témák...